Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
kalafiorki

Fasolki sierpień 2015

Rekomendowane odpowiedzi

ania0704
Mari mi tydzien po terminie miesiączki 3 testy pokazywaly jasniutenkie kreseczki dopiero na 12 dzien wielka krecha szybciej pokazala sie niz testowa. To zalezy ile pijesz, czy poranny mocz no i od czułości testu. Jest druga kreska jest ciaza;)

Jest dokładnie tak jak mówisz, piję bardzo dużo wody i ten mocz zawsze ma niski ciężar. Tak myślę, ale co ja się dziś nadenerwowałam to moje. Przy pierwszej ciąży były 2 grube krechy od razu, po kilku sekundach, ale to był już 9.tydzień. Teraz też mogę mieć jeszcze niskie hcg. Jadę jutro do laboratorium zbadać sobie z krwi.
Zamierzałam iść do lekarza, ale nie wiem, czy jest sens iść w piątym tygodniu... Poczekam te 3 chyba jeszcze... nie wiem, jutro podejmę decyzję ;)

Amelia gratuluję bliźniaków! Sama wszystkim zazdroszczę, którzy mają, ale osobiście bardzo się boję, a mam baaaardzo duże szanse na bycie mamą bliźniaków. Z rzeczy, które zwiększają szansę na posiadanie bliźnią nie spełniam tylko wiekowego kryterium, bo jeszcze po 30-tce nie jestem ;) Więc ja trzymam kciuki za Wasze bliźniaki, a Ty proszę trzymaj, żeby mnie to ominęło ;)


http://www.suwaczki.com/tickers/uannxzkr1zq23rgd.png

http://www.suwaczki.com/tickers/43kthdge3hmnk8e8.png
http://www.zapytajpolozna.pl/components/com_widgets/view.php?sid=42339

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lenka, tak jak dziewczyny mówią tsh to podstawa, u mnie niestety jest dużo poważniejsza sprawa, ale nie będę smecic...

Amelia,który to tydzień?


http://www.suwaczki.com/tickers/gannskjoi47bxxuc.png

http://fajnamama.pl/suwaczki/dj4idjb.png
Aniołki okruszek i kropeczka

12 tc/9tc - 09.01.2014 09.07.2014

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lejdimery

Hej Dziewczyny. Mi sie wlasnie zaczal 6 tydzien i dzis mam bardzo napiety brzuch - bardzo sie denerwuje, nie pamietam, czy tak mialam w pierwszej ciazy. Brzuch jest jakby wzdety i twardy. Macie tez takie objawy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też tak mam, wtedy wyglądam jak w 6 miesiącu :) i z tego co pamiętam w poprzedniej też tak było, ustąpiło około 4 miesiąca.
Ja z kolei czekam na piątkowe USG, czy jest zarodek czy nie ma. Ale widzę że ja nie jedna mam taki ,,problem".


http://www.suwaczki.com/tickers/bhywvcqgq27w642b.pnghttp://www.suwaczki.com/tickers/7u22krntvok7it5k.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że można być wzdętym w ciąży, ale mnie to nie spotkało.
Ja po konsultacji z koleżanką lekarką darowałam sobie wizytę u lekarza przed świętami, kazała mi się zgłosić do siebie 5 stycznia na USG, a teraz mam zrobić badanie krwi.
Dobrze... przynajmniej nie będę się właśnie stresowała tym, że pęcherzyka nie ma.
mama_amelii który masz tydzień ciąży?


http://www.suwaczki.com/tickers/uannxzkr1zq23rgd.png

http://www.suwaczki.com/tickers/43kthdge3hmnk8e8.png
http://www.zapytajpolozna.pl/components/com_widgets/view.php?sid=42339

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lanka, a masz możliwość prowadzić ciążę w Polsce?

Nikitaka - od cesarki minęło 1,5 roku, czułam się fatalnie, może dlatego, że była poprzedzona 19-godzinnym porodem. Bardzo źle mi się wstawało przez dwa tygodnie od porodu, a pierwsze dni chodziłam techniką babć o balkoniku, tyle że bez balkonika. No i na pierwszą wizytę noworodka poszłam z mężem i jak wracałam, to było mi słabo i byłam bliska omdlenia, a było to jakieś 3 dni od wyjścia ze szpitala.
Ale jak leżałam czy siedziałam, to było dobrze.

Amelia, nie martw się, pewnie jest za wcześnie na serduszko i to wszystko. Będzie dobrze.

Lejdimery - może to zwyczajne wzdęcia?

Mam wizytę w poniedziałek na NFZ, ciekawe, czy zrobi mi gość USG?


Mikołaj: 27.06.2013
Ignacy: 05.08.2015

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Maredd

Witajcie ja już po wizycie u genialnego GP bo tez mieszkam w uk. No wiem tyle co przed wizytą + że mam wydokie ciśnienie 140/90 i mam tydzień nie jeść soli i skontrolować. A w 12 tyg dostanę zaproszenie na usg. Masakra jakaś. Jutro umawiam sie do polskiej kliniki, zapłacę £200 ale muszę być pewna czy wszystko ok ze mną i dzidziusiem. Załamana jestem tą dzisiejszą wizytą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość amelia189

B.eti licząc od ostatniej miesiączki to 7 tydzień mój lekarz twierdzi ze zarodek powinien się pokazać między 7 a 8 tygodniem jest też taka możliwość ze ciaza jest młodsza gdyż miałam nieregularne miesiączki i mogła wystąpić pozna owulacja. Rozumiem wasze podejście ze co ma być to będzie ale ja niestety taka nie jestem ,zawsze byłam nerwowa. Kiedyś poronilam juz ciążę dlatego ta ciaza jest długo oczekiwana i tak bardzo jej pragnę. Jesteśmy już 4 lata małżeństwem i do pełni szczęścia brakuje nam tylko dziecka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Amelia, trzymam za Ciebie kciuki. Wiem że łatwo powiedzieć "nie stresuj się" ale żyć bez stresu się nie da... Najważniejsze to robić najlepiej wszystko to na co mamy wpływ i przyjąć spokojnie to na co wpływu nie mamy. Grunt że test wyszedł pozytywnie, maleństwa rosną i na następnej wizycie zobaczysz już te rozkoszne dziubdziaczki :) Zobaczysz!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lejdimery- to napewno tylko wzdęcia ja też mam czasami taki brzuch ze mam wrazenie ze pękne zaraz, pij herbate z kopru włoskiego i mięty napewno pomoże ja teraz pije kilka dziennie i juz nie mam takich kłopotów -jedynie zostaja moje gazy heh biedny moj maż:D córka juz wtedy spi wiec jej sie zawsze upiesze heh:)

mama_amelii to bardzo wczesna ciąża wiec na usg jakby nic nie było widać to było by zupełnie normalne

maredd nie martw sie bo bedziesz miała wieksze cisnienie, wiesz jak ja byłam teraz na wizycie potwierdzajacej ciaże (mieszkam w niemczech) to co prawda usg miałam, ale lekarz ani nie policzył który to tydzień nie zmierzył tętna mojej fasolki i też nie martwie ale codziennie mówie, że ma być twardy/twarda mamusia kocha i siostrzyczka też tatus oczywiscie i czekamy na ciebie

amelia189 rozumiem skoro poroniłas to bardziej się boisz, ale wcale tak teraz nie musi być. To moze spotkać kazda z nas niestety, ale tyranie sie nic nie daje pozytywnego. Pamietam jak poszłam z julka to był 6tc i serducha nie było widać też sie bałam, tydzien pozniej byłam na usg kolejnym i serducho biło jak szalone.

A tak po za tym mam do was apel dziewczyny jeżeli którejs z was lekarz powie, ze serduszko przestało bić i trzeba usunać płód nie słuchajcie tylko czym predzej do innego lekarza. Pamietam jak moja siostra usłyszała taki wyrok lekarz wypisał juz skierowanie do szpitala gdyz ciaża obumarła. Jednak poszła do drugiego lekarza i o dziwo serduszko biło. Zawsze trzeba mieć nadzieje. Mi w pierwszej ciąży w okolo 10tc strasznie zaczał boleć brzuch i miałam skurcze nospa przez noc nie pomogła. Pojechałam do szpitala i nawet bez badania lekarze stwierdzili ze to napewno poronienie i miałam czekac na krawienie, nastepnie miałam przyjsc do szpitala. Nie dałam też sie, pojechałam 40km do innego lekarza(jedyny ktory chciał mnie przyjać w ciagu kilku godz) i co sie okazało to był 13tc i miałam poprostu coś z łożyskiem dostałam leki na podtrzymanie i miałam leżeć duzo. Ale było blisko a by mogło być za późno. Jaki morał z tego nie należy słuchać jednego lekarza bo gdyby nie to ja bym nie miała mojego smieszka a siostra synka który ma juz 7 lat. W takich przypadkach nie można sie załamywać tylko działać. Jak to sie mówi nadzieja matka głupich, ale tak nie jest nadzieja jest matka czesto wszystkiego:)


https://www.suwaczki.com/tickers/f2w3ugpje3uct678.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Madzia80

Hej Dziewczyny:) I ja dołączam do Was, termin 07/08/2015r. Serduszko bije i to najważniejsze. Z objawów to mam bolące piersi, trzeci dzień pod rząd z rana mdłości,senność, czasem zgaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi.
Faktycznie to chyba po prostu wzdecia tylko ze jest tam juz mniej miejsca i brzuch mocno sie wypina. W ogole ciagle mi sie cos tam przelewa w brzuchu. Moze za malo ruchu, ale jak tu spacerowac przy takiej pogodzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcelina czyli rozumiem, że wszystko dobrze? ja też mam nastepna wizyte na 15.01:)

Juz myslałam, że tym razem mdłości nie nie bede miala a jednak. Od paru dni od samego rana moj żołądek żyje własnym życiem, co prawda wymiotów nie ma ale tak mnie mdli.....


https://www.suwaczki.com/tickers/f2w3ugpje3uct678.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Melduje ze lekarz mnie nie przyjął dopiero jutro a ja od wczoraj wieczora mam niepokojące dziwne kucia w brzuchu tak jak by coś mnie rozrywalo od środka mam nadzieje.ze nie jest to początek końca i powtórka z przed 5 lat.


http://www.suwaczki.com/tickers/bhywvcqgq27w642b.pnghttp://www.suwaczki.com/tickers/7u22krntvok7it5k.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość amelia189

Mama amelii ja też mam takie kłócia i lekarz mówił ze to normalne objawy i kazał brać no spe, ale napisz co twój lekarz na to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak Aniu ok wszystko. Tylko dla mnie taka wizyta to nie wizyta bo bez usg to co ona może takiego powiedzieć tylko że macica rozpulchniona... Ale czego oczekiwać po wizytach na nfz? W pierwszej ciąży chodziłam prywatnie i tam mnie bardzo dokładnie badali na usg a tu... Sztuka jest sztuka... 21 mam usg ale wiem od siostry że jest ono pobieżne trwające około 5min. Zastanawiam się czy nie iść gdzieś prywatnie na usg. Ja czasem też mam takie pobolewanie ale mi doktorka powiedziała że to macica się powiększa i dlatego tak.


http://fajnamama.pl/suwaczki/spgc88v.png
http://fajnamama.pl/suwaczki/9yv0vgs.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z A Ł A M K A byłam u dr i nadal nie widać zarodka a pęchęrzyk urósł przez tydzień z 0.61 do 1.34.
Mam się nie cieszyć ani nie martwić bo różnie bywa. Kolejne badanie za dwa tygodnie. Niewytrzymam w tym niepokoju


http://www.suwaczki.com/tickers/bhywvcqgq27w642b.pnghttp://www.suwaczki.com/tickers/7u22krntvok7it5k.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowina o ciąży jest dla mnie totalnym zaskoczeniem. Ok. 2 miesięcy temu przy kontrolnej wizycie lekarz stwierdził że mogę mieć endometriozę. Dla spokoju byłam jeszcze u kilku innych ginek i każdy kazał mi się od razu kłaść na stół operacyjny. Torbiel była tak olbrzymia że trzeba było również usunąć mi jajnik... Żaden z lekarzy nie dawał mi szans że zajdę normalnie w ciążę. Wczoraj na kontrolnym usg pooperacyjnym zobaczyłam malutką fasolkę :) Totalny szok i niedowierzanie. Jak?! Mam tylko nadzieję że tatuś dziecka będzie tak samo szczęśliwy jak ja...


http://s8.suwaczek.com/201507234980.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eva86 no to prawdziwy prezent dostałaś:) napewno bedzie tatus tez szczęśliwy.

Mama ameli mam nadzieje, ze ciaza okaże sie duzo mlodsza i nastepnym razem zobaczysz serduszko. Glowa do gory.

Marcelina89 no racja te polityke prorodzinna moga wsadzic sobie w du... i ogólnie cala służbę zdrowia.


https://www.suwaczki.com/tickers/f2w3ugpje3uct678.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...