Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Karola2606

Lipiec 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

My juz po zakupach (braklo podstaw, czyli chleba i masla). Julcia spi, a ja jem sniadanko na forum.

3nik Niestety nie znam zadnego fajnego miejsca nad morzem, bo my zawsze jezdzimy z przyczepa, wiec zwiedzamy cale wybrzeze.
Wszystkiego naj dla Twojego Szkraba.

http://republika.pl/blog_nc_592073/1083120/tr/misiu.gif

guga GRATULACJE DLA ISI

http://www.przedszkole2.choszczno.com/grafiki/zabek.gif

A dla Ciebie wszystkiego naj i z okazji imienin wierszyk i kwiaty

Odwagi i sił, by porywać się na cele i zmiany, które z pozoru wydają się trudne, a później wprost wymarzone, realizacji planów i nowych marzeń i kolejnych natchnień - jak fal, które pchają statek do przodu.

http://kwiaty-warszawa.pl/images/tulipany_bukiet5.jpg

natalia to nie Ty jestes leniwa, tylko ja jestem GLUPIA na punkcie roboty, jak cos zaplanuje, to chocby na czterech to robie. A ze dom duzy i ogrod jeszcze wiekszy i znikad pomocy to dzialam.


http://s7.suwaczek.com/20090815310120.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yd01kthebk.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yde932w7ze.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adria pracowita mróweczka jesteś zresztą jak zawsze piszę dla mnie -wzór rodziny
Guguś zapędziła sięi zapomniałam wszytskiego najjjjjjjjjjjj z okazji imenin buziaczki tez od Oliwci
3nik gratki dla Antusia na kolejny miesiąc


http://s2.suwaczek.com/20071006040113.png

http://www.suwaczki.com/tickers/f2wl20mma0t8blhm.png

http://s2.pierwszezabki.pl/039/0392269b0.png?3087

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie mamusie. a my dzis po kiepskiej nocy ,Matuś żle spał bo mu charczało w nosku i sie mięczył:( moze dziś mi sie uda do lekarza dostać.

    3nik
dzięki staram się ,ale ... nie znam sie na alergiech a mati cos ma i nie wiem co robić by mu pomóc,a do lekarza sie dostać to masakra... nad może sie wybierasz :) ja sie nie znam.
    Rudzia
trzymaj sie jakos mi też żle ,gdybysmy na siebie to mogły wziąśc.Jak tak troche poleciało to szczęście w nieszczęściu ,że nie cała herbata poleciała.Tak delikatne sa dzieciaczki ,a jak Mikołajek sie czuje ,jak znosi szpital:(
    Mamaola
tak bym chciała by to nie alergia ale na to nie wygląda:( już beczeć mi się chce jak widzę zamiast szczęsliwego dziecka tylko smarki i jak się męczy.Od wczoraj mu tak charczy a problem sie zrobił i nie można tego wyciągnąć ,tylko trochę bo reszta siędzi mu głęboko i widać ze mu to przeszkadza w oddychaniu. Obym sie dziś dostała do lekarza,moze powie co robić..zawsze mnie cieszyła wiosna teraz nie....to postaraj sie nagrać ,ciekawe co Leoś wymysla:)
    Adria
Tyś oszalał a plecy ,co wazniejsze okna! w dupsko powinnaś dostać, chcesz by sie pogorszyło olać trzeba było sprzątanie! oj oj
    Guga
he he dobre z tymi pachnącymi frytkami a ja lubię.... chciałabym żebys miała rację :(... to bracia mają luz ,trochę niesprawiedliwie... bo mój to jedynak więc wiadomo. ... no tak słyszałam ,że babcie rozpieszczają i potem problem... ale sie cieszysz :) to gratulacje i dalszego bezproblesnego ząbkowania:).
    Annaz
kondolęcje:(
    Saradaria
WSZYSTKIEGO JNA DLA DARI:)
    MATUCHA
mój biedulek dostał prezent jaja kurczaczki ,ale się nimi bawi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Spodziewałam się dziś krótszego spania, jak Leo kładę o 21 to śpi do 8. Więc skoro położyłam o 20 to spodziewałam się pobudki o 7... A tu niespodzianka - 5:30 :Padnięty:
Ale o 6:30 udało się jeszcze na godzinkę drania uśpić ;)

A po śniadanku poszliśmy na zakupy i spacer i dopiero teraz wróciliśmy. Sąsiedzi robią remont i miałam przymusową drzemkę na dworze. W domu Leo ne mógł zasnąć (i wcale się nie dziwię).

Teraz bawi się i gada po swojemu. Właśnie klęknął mi przy fotelu bujanym, spryciarz...

guga - WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI IMIENIN!!! i gratulacje pierwszego ząbka :)

adria - przyłączam się do opierdzielu - jak chcesz sobie pomóc to musisz troszkę przystopować! Uważaj na siebie kochana.


http://www.suwaczki.com/tickers/km5svcqghmekeuw0.png

http://www.suwaczki.com/tickers/961lwn1548dfts7t.png

http://s2.pierwszezabki.pl/036/036180990.png?1651

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej dziewczyny
Miki znosi szpital dzielnie. Rano tylko ma zmianę opatrunku pod narkozą a potem jest bardzo aktywny, przy wybudzaniu jest kołowaty i się miota i rzuca i ciężko go opanować:( Ale to trwa ok 30 minut a potem już się cieszy:)
Pani dr powiedziała że przynajmniej do piątku musi zostać. Poparzenia 2 stopnia A i B z tego co siędowiedziałam, to po B mogą blizny zostać... no i na pewno będziemy przez jakiśczas pod opieka poradni bliznowej czy jak to tam się nazywa...

Jestem zmęczona, o 5 pojechałam zmienić meża i teraz zmieniła mnie teściowa. Musze się troszkę przespać a potem wieczorem znowu moja zmiana...

Gratuluje wszystkim dzieciaczkom nowych ząbków, życzenia wszystkiego najlepszego dla solenizantów i jubiltów !! i ZDRÓWKA dla wszystkich!!


http://mikolaj-jerzy.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.png
http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlclb1g6nwf2d6.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Guga - gratuluje ząbka...
Mamaola - Leo slicznie nawija i fajnie raczkuje... moja dziś troszkę po mnie i po łóżku chyba chciała poraczkować [pozycja i się troszkę przesuwała].. ale po podłodze nadal nie chce :P
Rudzia - trzymajcie się i zdrowia dla Mikołaja... ile może zrobić taka niewinna herbata i chwilka nieuwagi :/


http://magdalenap.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png
http://fajnamama.pl/suwaczki/08d4h5u.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rudzia trzymaj się, ucałowania dla Mikołajka!!!!
mamaola brawo za raczkowanie, wiadomo pilot zmobilizuje;)
guga brawa za ząbek:))) u nas wychodzą, ale jeszcze chyba nie wyszły do końca - kiedy uznać, że już jest?????? wspaniałych imienin, najlepsze życzenia!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3nik - ja uznaję zęba za istniejącego jak go można palcem wyczuć ;)

rudzia - trzymajcie się dzielnie. Brawo dla Mikołaja, że tak dzielnie wszystko znosi. I sił Wam życzę.


http://www.suwaczki.com/tickers/km5svcqghmekeuw0.png

http://www.suwaczki.com/tickers/961lwn1548dfts7t.png

http://s2.pierwszezabki.pl/036/036180990.png?1651

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U nas kolejny aktywny dzien, zabralam Julie na plac zabaw i oczywiscie wyprawa zakonczyla sie zasnieciem Julki na hustawce. Tym sposobem z 2 drzemek juz 2 dzien robia sie 3 drzemki. Niezle koncza sie te jej zabawy.

Dziewczyny nie krzyczcie juz sie oszczedzam.

aśku powiem Ci, ze Matuś sie coraz przystojniejszy robi :)) a te oczka oj oj niebiesciutkie :))) Jak lekarz ? A wiesz co ?? Moja Julcia juz drugi dzien przemieszcza sie w taki sam sposob jak matus. Pupa do gory i do przodu. Ciekawe czemu tak ?

mamaola ale z Leo sie gadula zrobila hehe fajnie, a jak raczkuje, co jak co, ale pilot mobilizuje :))

3nik ja uznaje zabka jak mozna go wyczuc.

rudzia trzymajcie sie.

guga juz od trzech dni mialam sie pytac i zapominam, jak tam siostra i Malenstwo ?

A ja sie dzis smialam, jak spiewam Julci, albo nuce piosenke Pada snieg Pada snieg to ona klaszcze, a jak spiewam kolysanke to sie przytula i dzis jak ja usypialam to spiewalam kolysanke i ona juz prawie spala, a tu w pewnym momencie sie zamyslilam i zmienilam melodie na pada snieg, a Julcia sie nagle tak ozywila i zaczela klaskac i juz bylo po spaniu.


http://s7.suwaczek.com/20090815310120.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yd01kthebk.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yde932w7ze.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aśku Matuś jak zawsze cudny, aż się wierzyć nie chce że męczy go ten okropny katar

Mamaola świetnie Leoś gada, na tym drugim filmiku to jakby opowiadał jakąś historię, uśmiałam się SUPER, i BRAWO ZA RACZKOWANIE:brawo:

Rudzia buziaki dla Mikiego, dzielny chłopaczek:Kiss of love:

3Nik u nas pękło dziąsełko i rano ząbka nie było widać bo troszkę krwi było ale czułam pod palcami więc uznałam, że to TO a teraz już ślicznie widać.

Adria Julcia śliczna i jak grzecznie siedzi na placu zabaw. Ze snu na huśtawce się uśmiałam:sofunny: a piosenki i reakcja Julci na zmianę repertuaru to mnie zadziwiła :smile_jump: ale dlaczego "pada śnieg"? Dorotko wiosnę nam wyśpiewaj żeby została :smile_jump: Dzięki za troskę u dzidziu siostry ok, tylko kolki go męczą ale pocieszający fakt że to minie:wink:

My dziś calutki dzień poza domem i super bo w domku moja Isia uczepi się mojej nogi i płacze bo ciągle chce się mnie trzymać albo być na rączkach nawet siku nie mam jak zrobić bo z płaczem się po mnie wdrapuje, jakiś lęk separacyjny czy co:o_no: chyba nie od tego ząbka bo drzemki ma WSPANIAŁE dwie i po godzinie a jakby jej coś dokuczało to i sen byłby gorszy. A od dwóch dni jak jest dalej ode mnie jak metr to raczkuje z taką prędkością do mnie, że aż czasem potyka się o swoje rączki i upada:Szok: a jak już się wczepi to olaboga aż mam siniaki tak trzyma:Szok:


http://www.suwaczki.com/tickers/nzjdugpjmya8n3pw.png
/]http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqmg7y8lc7mnx1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Guga - a może to lęk separacyjny tak się objawia?
Adria - super fotki i fajna reakcja... czujny maluch :)

moja jak jej się mruczy do snu to też zaczyna mruczeć [dziś w wózku dziadek zaczął mruczeć - bardziej z nudów niż, żeby ją uśpić... to ona też zaczęła i poszła spać :P]
Jak jej się śpiewa to też zaczyna śpiewać... a jak z dziadkiem tańczy do dziadka melodii to tylko zdąży za palec złapać już śpiewa...
Dziś po kolacji grała na 'perkusji' - odwróconej misce ze stali nierdzewnej... dziadek najpierw pukał, później ona w podobny rytm...
i dziś mi wstała w wanience... normalnie wyprostowała się - trzymając prysznica, ale za chwile się poślizgnęła i chlupnęła do wody [oczywiście ją asekurowałam]


http://magdalenap.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png
http://fajnamama.pl/suwaczki/08d4h5u.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka,
ja odmeldowuję, że żyjemy - jak zwykle wszystko do góry nogami u nas ale jakoś leci ;)

Raz na jakiś czas Was podczytuję ale potrafię przez tydzień kompa nie włączać :(
Postaram się zajżeć w Wielką Sobotę z życzeniami.

rudzia tak mi przykro :( Biedny malec - zdrowia i moc przeciwbólówek dla niego.


http://lb2f.lilypie.com/MLhIp2.png http://s2.pierwszezabki.pl/041/041085990.png?1105

http://lbyf.lilypie.com/Izm4p2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

filipka
- myślałam ostatnio o Was. Napisz raz po raz co tam u Antosia słychać :)
Niania się sprawdza?
Brakuje Was tutaj :(

realne - no to Magdalenka ma zadatki na muzyka :)

guga
- może szykuje jakieś nowe umiejętności? I to ją stresuje? Ja też mam siniaki po Leo :/ Ostatnio za pierś mnie tak chwycił, że mam teraz zielone ślady :/
U nas z kolei chwila oddechu - Leo dziś się z godzinkę sam bawił!

3nik
- to i ja się przyłączam do CAŁUSKÓW DLA ANTOSIA!!!!

adria - zdjęcia śliczniutkie. Julia się świetnie trzyma rączkami. Leo na karuzeli i huśtawce w ogóle nie pomyśli, zeby się chwycić, ja go muszę trzymać. Nie mówiąc, że tak lubi się huśtać i kręcić, że nie ma mowy o spaniu...
Julcia fajnie reaguje na piosenki :)


http://www.suwaczki.com/tickers/km5svcqghmekeuw0.png

http://www.suwaczki.com/tickers/961lwn1548dfts7t.png

http://s2.pierwszezabki.pl/036/036180990.png?1651

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiero skonczylam pisac prace zaliczeniowe, ja napisalam juz wszystkie, ale jedna obiecal mi maz, ze napisze :) wiec czekam cierpliwie.

mamaola to wytrwaly sie Leo robi :)) sam godzinke ? Pogratulowac, u nas teraz jak jest cieplo to Julka by tylko na dworze siedziala. Tam jest bardzo spokojna, zawsze ma zajecie, ale przychodzi do domu brudna jak murzynek. Dzis nam maz baldachim zalozyl i jedna strone przeciwwiatrowa, zeby bylo jeszcze przyjemniej i slonce tak nie palilo.

filipka NO WRESZCIE, jak tam Antoś ?? Smutno tu bez Ciebie, zajrzyj czasem z pracy do nas :)

guga to chyba przejsciowe ! Ten lęk, u nas, tez tak bylo, ale juz moge do toalety chodzic sama hehe Co do piosenki to tak jakos ona wpadla mi w ucho, choc dzis spiewalysmy Kwiatki, bratki i stokrotki dla Malwinki i Dorotki. Troszke wiosennie, ale pada snieg jest tylko do klaskania bez wolania:)))) Aaaa mialam sie pytac, masz jakis pomysl na zrobienie "SAMODZIELNEJ" pisanki przez dzieciaczki ?? Ty masz zawsze glowe pelna pomyslow. Pozdrow siostre, fajnie, ze u nich oprosz kolek wszystko sie uklada.

realne Julia czesto sie sama usypia, tzn. mruczy sobie kolysanki, szczegolnie jak gdzies jedziemy autem, po czym zasypia. Magdalenka rosnie Ci na muzyka.


http://s7.suwaczek.com/20090815310120.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yd01kthebk.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yde932w7ze.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziękujemy z Antuleczkiem za życzonka:)))))

ja dziś jakaś niespokojna, czyżby @ się zbliżał? jeszcze nie miałam po porodzie..

adria Julcia na placyku - pięknie:) co do pisanki to ja myślałam o farbkach na paluszki i odbiciu paluszków na jajku, ugotowanym oczywiście;)
realne fajnie, że muzykalna, Antek też śpiewa:)
guga ja też myślę że nowe umiejętności idą:))
mamaola sam bawił się przez godzinę? zazdroszczę, mój to jednak całkowicie towarzyski ;)
filipka odzywaj się, odzywaj, do Antosiów mam dziwną słabość:)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :)))

U mnie też chroniczny brak czasu, wychodzimy z siostrą w okolicach południa, wracamy ok 19 i wszystko jest postawione do gory nogami. A jeszcze Święta się zbliżają, ja nie wiem jak to będzie...

Martusia dostała nową ksywkę - Bin Ladenek :))) Taki terror zaczęła w ostatnim czasie pokazywać, że jestem w szoku co będzie później. Nie mogę odejść nawet na 2 metry, bo podnosi sie krzyk. Moja siostra jest psychologiem, więc prowadzimy "trening" i staramy się poskromić troche moje dziecko. Do tego wszystkiego Tuśka jest potwornie uparta, i jak jest coś nie po jej myśli to zaciska pięści i wydaje z siebie takie harczenie.
Któregoś dnia siedziałyśmy w ogródku knajpowym na pięknym deptaku, pilyśmy kawkę, nakarmiłam Martę i siedziała sobie spokojnie w wózeczku. Obok był rossman i stwierdziłam, że szybko skoczę po jedną rzecz. Nie bylo mnie może 3 minuty. Wracam, a moje dziecko zarzygane od stop do głów. Siostra mówi, że jak odeszłam to wpadła w taką histerię, zaciskała pięści i widac bylo bardziej złośc niż strach. I zmusiła się do zwymiotowania. Po tym stwierdzilyśmy że trzeba coś z tym zrobić, bo niedkugo nie dam sobie sama z nią rady.

kasiula, wielkie buziaki dla Hubcia :))

No i spóźnione życzenia i uściski dla wszystkich solenizantow z ostatnich dnia: Juleczki, Hubcia, Mikusia, Oliwki i Antosia

mamaola, ja zdecydowana chyba jestem na Recaro Young Sport. Wygląda on tak, nie wiem tylko jeszcze jaki kolor, ale podoba mi sie ten ze wstawkami pomarańczowymi. Znajomy ma i poleca mi go bardzo, przede wszystkim ze względów na bezpieczenstwo, a po drugie to ma tapicerkę, na której dziecko podobno się nie poci. Nowy 2011 Fotelik Recaro Young Sport 2.0 (9-36kg.) (1552650632) - Aukcje internetowe Allegro No i mogę go kupić za 680zł
Bardzo fajny wózek kupiłaś!!! wezme go pod uwagę jak będę zmieniać na parasolkę. chociaż ja jakos nie narzekam ani na gabaryty, ani na wage mojego wózka :))

agatcha, ja kupilam Nivea na slońce z faktorem 30. Jak narazie jestem zadowolona.

adria, niewesolo z kręgosłupem, trochę wiem coś na ten temat, bo mój mąż rok nie wstawał prawie z łóżka. Własnie wybieramy się do naszej kręgarki, bo mnie cos też ostatnio pobolewa - wstaję po nocy połamana. Trzymaj się kochana !! Po burzy zawsze jest słońce!! :))
Ja Tuśkę ubieram tak: body z dlugim rękawem, sukienka z krótkim rękawem, rajstopy i buciki (kupiłam takie niechodki-balerinki) i lekka kurtka wiatrowka, która przeważnie zdejmuję jak chodzimy po sloncu. Jak uśnie podczas spaceru, to przykrywam tylko kocykiem. Kurtka lezy w wózku w pogotowiu. Na glowie ma lekką bawelnianą czapkę. Ja mam jakiegoś świra na punkcie uszu - musza być zakryte, więc lubię bawelniane pilotki. Moge kurtki nie zalożyć, ale uszy muszą byc zakryte!!! :)

Natalia, no to nieźle - ja obstawiam tych obszczymurów.

Rudzia, o matko... mam nadzieje że to nic poważnego, że nie będzie śladu ani na ciele, ani na psychice. Trzymajcie się!!! Ucałuj Mikusia od nas, a jak przetrawisz już całą sytuację to napisz jak to się stało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moje słońce szaleje, nie mam nic na wyjazd przygotowane, a w końcu to już za 2 dni... no ale już oficjalnie i bez żadnych wątpliwości:
mamy prawą dolną jedyneczkę:)))))))))))))))))))) lewa powinna być jutro:)

przed chwila pokazywałam Antkowi kartę z napisem BUTY z naszej zabawy w czytanie i mówię mu " buty", a on mi na to "buty", aż mi się gorąco zrobiło i dreszcz mnie przeszedł... :)))

realne pewnie, mój jeszcze gra na bębenku;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc

U nas piekne slonce, ma byc 25 stopni. Julia spi, ja obiadek zrobilam i ogarnelam dom po krasnoludkach.
Jak Julcia wstanie jedziemy kupic Julci czapeczke i deserki, potem musze wstapic do siebie do pracy i z Julcia do pani rehabilitantki na kontrol.

3nik gratulacje za zabeczka.

goska Martunia taka spokojniutka zawsze byla, moze to przejsciowe i znow bedziecie sie soba cieszyc lub moze po prostu ma gorsze dni. Mam nadzieje, ze szybko wszystko wroci do normy.


http://s7.suwaczek.com/20090815310120.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yd01kthebk.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yde932w7ze.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Ja zaglądam na szybko i chyba ostatni już raz - jutro wyjeżdżamy z rana, więc mam sporo roboty - trzeba jeszcze poprać parę rzeczy, zamontować fotelik, bo już przyszedł no i spakować siebie i małego. Właśnie przez półgodziny zmieniałam wysokość pasów w foteliku, bo ten mój mały oczywiście już "wyrósł" z najniższego ułożenia. Mąż dziś ma jeszcze dużo pracy i pewnie wróci bardzo późno. Chciałabym wyjechać jutro przed 10, żeby Leo miał akurat drzemkę choć na pierwszą część podróży.

Po południu jeszcze jadę z małym na obiad do moich rodziców.

Także:

ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIM - DZIECIACZKOM, MAMUSIOM I TATUSIOM WSPANIAŁYCH, RODZINNYCH ŚWIĄT WIELKIEJ NOCY, RADOSNYCH PEŁNYCH MIŁOŚCI I WIOSNY W SERCU!


3nik
- gratuluję pierwszego zębiska!!!
No bawił się sam. Oczywiście byłam z nim w tym samym pomieszczeniu i coś tam raz po raz do niego gadałam. Ale podchodzić i zabawiac nie musiałam ;)

gosia - no ja w końcu kupiłam Maxi Cosi Mobi - też ze względu na bezpieczeństwo. Kosztował 800zł. Niby do 25 kg ale zobaczymy jak długo ten mój wielkolud będzie w nim jeździł.


http://www.suwaczki.com/tickers/km5svcqghmekeuw0.png

http://www.suwaczki.com/tickers/961lwn1548dfts7t.png

http://s2.pierwszezabki.pl/036/036180990.png?1651

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...