Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
jaskula

Mamusie 2005:)

Rekomendowane odpowiedzi

O matko, a mnie ścieło jak mały zasypiał i też przedrzemałam z jakieś 10 -15 min. I teraz jestem nieprzytomna:Płacz:

Czy Wasze dzieci same zasypiają w pokojach? Staś zawsze sam zasypiał. Kładło się go papa i cześć. Ale ok. 2 urodzin zaczął szału dostawać, że się wychodzi. Histeria na maksa. Kiedyś wystarczało 2-3 razy go przetrzymać i znowu było ok. ale nie tym razem. Od tego czasu muszę z nim siedzieć dopóki nie zaśnie.
Najpierw czytamy potem gasze światło i ... czekam:Spoko:

Iwi_n wolny wieczór a Ty do mechanika się urywasz:Oczko:

Cosmo dołączam się do Madziulka wolisz Ewka? O to dziś Kinia zaszalała do późna:Oczko:

Kat_ja dobrze, ze nie bawiła się w uciekająca panna młoda:Śmiech:

Madziulek co ugotowałyście? U nas jest na pierwszym miejscu jajo:Oczko:

Ann ale oglądaczka:Śmiech:

Dziubala zazdroszcze ploteczek. Moja najlepsza przyjaciółka już prawie 2,5 roku w stanach i jeszcze z 1,5 bedzie siedziec:Płacz:

Dzięki za porady z łóżeczkiem:Śmiech: Tylko tutaj ciężko mi nowe łóżeczko wpasować, bo nie mieszkamy juz w domu:Płacz:


Asia mama Stasia (2.07.2005) i Franka (10.12.2009)
http://lb5f.lilypie.com/FdNYp2.png
http://lb1f.lilypie.com/Ev2pp1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kat_ja super panna młoda:Śmiech:

Dziubala no my już po 1 przeprowadzce, przed 2. Bo swoje mieszkanie opuściliśmy, mieszkamy u mamy i czekamy aż remot się skończy. Dlatego teraz trochę nie bardzo łóżeczko mi się nowe widzi. Staszek od dawna spi bez szczebelków, a w turystycznym otwartym więc myśle, że nie będzie zwiewał:Spoko: Tylko spadania się trochę boje i nie wiem czy przy jego nielubieniu zmian to nie lepiej nowy dom + nowe łóżeczko załatwic hurtem, może zaakeptuje ze tam nowe. Boje się protestów jak się będzie wsytawiać stare:Spoko:

Madziulek a przypomnij mi link do image cos tam, bo ja sierota nie zapisałam:Całus:


Asia mama Stasia (2.07.2005) i Franka (10.12.2009)
http://lb5f.lilypie.com/FdNYp2.png
http://lb1f.lilypie.com/Ev2pp1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziubala - w poprzednim zyciu bylam dentysta, wiec gustu moge nie miec ;) ale... to juz drugi niebieski mis z kolekcji nivea baby, ktory zebralam dla Kini (zostal jeszcze jeden i postaram sie tez go zgarnac) i wcale az tak brzydki nie jest. zreszta darmowemu misiowi nie wypada az tak gleboko patrzec miedzy łapki, czy oczka ;). nie jest piekny, ale dzieci lubia nawet te brzydkie zabawki ;). moja corcia najfajniej bawi sie swiezo kupiona rura kanalizacyjna, ktora zakosi dziadkowi, wiec niebieski mis wciaz gosci cieple miejsce w jej serduszku. a jak sie juz go dostanie i stwierdzi ze jest tak potwornie brzydki ze straszy inne zabawki to... zawsze mozna dac komus w prezencie ;).
Madziulek - generalnie nie lubie jak ktos zwraca sie do mnie w formie wolacza, cos w stylu: Ewo! (w liceum jeden przemily kolega tak do mnie mowil ;)) poza tym wyjatkiem jest mi w sumie obojetne jak na mnie wolaja. nick to tylko nick. rownie dobrze moglabym byc Esmeralda ;). jedyne co to to ze jestem dosc slepa, wiec lubie jak jakos jest wyszczegolnione ze pisze sie do mnie, gdy ktos oczekuje odpowiedzi z mojej strony. po prostu bardzo czesto czytam tylko to gdzie widze Ewka lub... :rolleyes: cosmo ;). chodzi o to bym wiedziala ze zwraca sie do mnie. tutaj jednak nie sposob nie domyslec sie ze jest to kierowane pod moim adresem ;). zatem nazywajta jak chceta.
ide bo moj zimny malzonek wrocil z pracy. papaaa

mamy jeden pokoj ;). nie sposob by Kinga sama w nim zasypiala ;).
zniklam ;).
do jutra.


http://www.suwaczek.pl/cache/e95ba2a587.png
http://www.suwaczek.pl/cache/9061b31c68.png
http://www.suwaczek.pl/cache/da1088495f.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AsJa mechanik to koniecznosc
i tak mi sie oberwalo ze olej wymienia sie co rok
a nie jak u mnie ponad 2
dostalo mi sie tez za jazde na "gazie"

troche mnie martwia koszty ale coz
dla mnie autko to priorytet

Cosmo fotoksiazeczki juz odebralam
misiek jak dorwal i zobaczyl ze tam jest jego ulubiony kuzyn
namietnie je przeglada a ja musze je przed nim chowac
bo delikatnie sie z nimi nie obchodzi


http://www.suwaczek.pl/cache/f60247cd20.png
http://www.suwaczek.pl/cache/c61f6564e3.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CosmoEwka
Madziulek - generalnie nie lubie jak ktos zwraca sie do mnie w formie wolacza, cos w stylu: Ewo!

w rosyjskim nie ma wołacza ;) lubię ten język ;)

AsJa Domcia zasypia sama, aczkolwiek potrzebuje czasem towarzystwa muli z Ikei ;)


http://line.mole.ru/mas/04082005_1_01_12_0_0_0_Hcceee5e920-c4eeece8-ede8eae5-20f3e6e5-__.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Asja oto stronka ImageShack® - Hosting pytasz o gotowanie,a kuchni Majcia pomagała mi przy zupce,rogalikiem kręciła,a w pokoju też gotowałyśmy taką zupke na niby :) ja niby gotowałam,przelewałam,mieszałam ( tyle ze bez wody bo Majcia by sie zaraz pozalewała ) ja udaje przelewanie ustami,a później ona powtarza te czynności,wesoło było :)
cosmo to będzie cosmo :)
iwin i masz przynajmniej z głowy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Madziulek wchodzisz do galerii, dodajesz zdjęcia i tu wklejasz link ktory masz pod zdjeciem
Katja super panna młoda (własnie pokazywalam B przypominajac mu co to za Gosia). Fajnie z pizza
Dziubala super taki relaksik

Obiecywalam sobie ze dzis pojde spac wczesniej niz zazwyczaj czyli ok 23.30-23.50 i co, nie da rady jak widze bo jeszcze cos wciaz robie. Ale tu juz nie wroce, wiec dobrej nocy życzę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AsJa - Adaś sam zasypia w pokoju (ale to wygoda ;)). Było kilka kryzysów ale krótko trwały – ostatni był jak się Maciuś urodził.
A ploteczkować można nie tylko z przyjaciółką ;)
Jeśli jesteście na walizkach to tak jak pisałam wcześniej zaczekajcie z nowym łóżkiem. Adaś ma tapczan 1-osobwy (taki „dorosły”) bez żadnych osłonek. A spadł tylko raz, chyba w czwartą albo piątą noc na nowym łóżku. A baliśmy się, że często będzie lądował, bo w swoim łóżeczku nos stop się kręcił – takie „wędrujące” dziecko ;)

Cosmo – sugerujesz, że dentyści nie mają gustu, hehe :he:
A może masz innego misia, bo ja mam granatowego ;)


2005 :), 2007 :), 2014 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi się error pokazuje jak chce dodać zdjęcia do galerii:(

Dziubala dlatego plotkuje z Wami:oczko: Ja chyba nie będę na razie go zmuszać, że sam zostanie, bo za dużo mu tego na głowę zwale. Jak już się zaaklimatyzujemy na nowym to wprowadzimy zmiany:oczko: A wygodę pamiętam, oj tak:oczko:

Iwi_n moje autko też właśnie w warsztacie bo amorki poleciały i nie tylko:( Koszt mnie poraża, a to i tak po taniości robione:zmartwiony:

Madziulek fajnie, ze się dobrze bawiłyście:) A co to za rogalik?

Ann też miałam iść wcześniej spać....


Asia mama Stasia (2.07.2005) i Franka (10.12.2009)
http://lb5f.lilypie.com/FdNYp2.png
http://lb1f.lilypie.com/Ev2pp1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się dodać zdjęcia do galerii, tylko 2 bo miałam problemy:oczko:

Mina do zdjęcia
http://m.forum.parenting.pl/galeria/data/500/thumbs/04112007_033.jpg


Asia mama Stasia (2.07.2005) i Franka (10.12.2009)
http://lb5f.lilypie.com/FdNYp2.png
http://lb1f.lilypie.com/Ev2pp1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ann dziekuje :)
Asja no taki drewniany rogalik do roztrzepywania np jak robisz omleta.wiesz o co chodzi? :) tak ja tu roztrzepywałąm śmietanke z łyżeczką mąki :)
Ale synuś słodziak,jak fajnie wyglada za śmieciarą :) piękny chłopczyk

Dobranoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Madziulek Ty powiedziałaś dobranoc, a ja mówię

DZIEŃ DOBRY BARDZO :D

Ann super Ula na zdjęciu :D
ten fotel, to taki mięciutki jest, prawda?
podoba mi się :D

kat_ja ależ śliczna Panna młoda, no proszę,
jak do twarzy Gosi w weloniku :D

AsJa Wiki zasypia sama w pokoju,
ale miała moment kiedy płakala gdy wychodzilam z pokoju,
wołała mnie i koniec, jak byłam z Nią, to usypiała i wtedy wychodziłam,
jednak minęło Jej, to i teraz walczyć nie musimy :D
Jaaaaki świetny Stasiu - co za przystojniak :D ta minka jest rewelacyjna,
włoski ma świetnie ścięte :)
fajny z Niego chłopczyk!

Roboty u nas mnóstwo, święta się zbliżają i gazet tyle idzie, że głowa mała,
ciekawe kto, to czyta tak naprawdę, przesadzają, przed kążdym świętem jest mnóóstwo roboty,
ehhhh - wiem, marudzę :P ale tak po pracy mam zawsze

Czekam na sobotę! Z Wiki bajkę zobaczymy jakąś na kompie, no i razem w łóżku zaśniemy,
raz na tydzień mamy taką możliwość :D hehe, przylepka moja Kochana.

Bye, bye - do rana :)

ps. błagam, nie tak dużo :P

aha, nikt nie pisał, że będzie lekko, ale wiecie, jakieś ulgi czy cuś żebym mniejwięcej mogła na bierząco być z tym co u Was :D


http://lbyf.lilypie.com/bLKcp2.png
http://davf.daisypath.com/YNDmp2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ulepilam balwana za oknem ;). ma ziele angielskie w miejscu oczu, marchewke tam gdzie nos i okruszki piernika zamiast buzi ;).
niedlugo idziemy ulepic gigantycznego na polu.

Dziubala - nasze misie sa zdecydowanie niebieskie.

paaaa


http://www.suwaczek.pl/cache/e95ba2a587.png
http://www.suwaczek.pl/cache/9061b31c68.png
http://www.suwaczek.pl/cache/da1088495f.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CosmoEwka
ulepilam balwana za oknem ;). ma ziele angielskie w miejscu oczu, marchewke tam gdzie nos i okruszki piernika zamiast buzi ;).
niedlugo idziemy ulepic gigantycznego na polu.

Dziubala - nasze misie sa zdecydowanie niebieskie.

paaaa

bałwana tak z samego rana?Niezła jesteś :) chcemy zdjęcia:Psoty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam piątkowo...
U nas dzień zaczął się ok. 4 rano... Gośce się coś śniło i przebudziła się z płaczem. No i nie mogłam jej uspokoić. Ale posiedziałam, a właściwie posiedzielismy z nią i jakoś poszło. A my do 6.30 na trybie "stand by". A rano nastepny kwiat... Dałam jej normalnie lekkie śniadanko i leki, a po 45 minutach wszystko wylądowało na podłodze :-( Kurde nie wiem co jej zaszkodziło? Czy żołądek już zmęczony antybiotykiem, czy za szybko jej to podałam czy co? No głupia jestem. A najgorsze, że Gocha ma traumę związaną z wymiotowaniem, bo raz nam rzygła w samochodzie i się okropnie przestraszyła. No i teraz co wypadek (bo od tamtego czasu już parę razy wymiotowała od kataru albo gardła), to bidula przeżywa cały dzień. Chodzi teraz po domu, wyjmuje ścierki i sprząta... I ciągle powtarza: "Nie chce już pomitowować..."

Ale przynajmniej katar znacząco lepszy.

Ehh, wygadałam się Wam od rana.


BĘDĄC MATKĄ NIGDY NIE MÓW, ŻE JESTEŚ NA COŚ PRZYGOTOWANA...

http://lb5f.lilypie.com/ItFmp2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...