Gdy bocian się spóźnia

Ile to można się starać?

Odpowiedzi znajdują się poniżej

mosia

mosia

aha. to ja trzymam kciuki i dzięki za streszczenie :big_whoo:

--

http://davf.daisypath.com/nuLVp1.png http://lb2f.lilypie.com/VHQ3p1.pnghttp://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=86355161396c0f824.png

5692 mosia Kobieta, 35 lat, góry świętokrzyskie
Otka

Otka

mosia cewnika nie ma się co bać bo to nie boli, nie jest przyjemne ale na bank nie boli, a kiedy Ty masz termin laparo??

Ja musze sie do gina umówić co teraz

--

Każdy może się poddać, to najłatwiejsza rzecz do zrobienia. Ale wytrzymać, przetrwać, gdy nie wychodzi, gdy nie wiesz co dalej, gdy inni namawiaj

2303 otka Kobieta, 35 lat, Kolobrzeg
mosia

mosia

terminu jeszcze nie ma, ciągle liczymy, że może farmakologicznie się uda obudzić jajniki.
ale raczej nie obedzie się bez cięcia więc pewnie wakacje. na pewno wakacje bo wtedy mam wolne.
a teraz, przez pół roku luz, bo mam już dość, wiesz?

--

http://davf.daisypath.com/nuLVp1.png http://lb2f.lilypie.com/VHQ3p1.pnghttp://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=86355161396c0f824.png

5692 mosia Kobieta, 35 lat, góry świętokrzyskie
Otka

Otka

Moze trzeba dac sobie jakiś czas na luz

Ja teraz też mam luz bo jestem po innej dośc poważnej operacji...

czytałam gdzieś w necie że laparo to juz ostatni krok :-( wiec skoro u mnie jest już po niej to ja juz nie wiem

a mierzycie nadal tempke ??

--

Każdy może się poddać, to najłatwiejsza rzecz do zrobienia. Ale wytrzymać, przetrwać, gdy nie wychodzi, gdy nie wiesz co dalej, gdy inni namawiaj

2303 otka Kobieta, 35 lat, Kolobrzeg
mosia

mosia

ja nie mierzę. wcześniej próbowałam ale się wkurzałam jak tylko było nie po mojej myśli a poza tym ja mam pco więc owulacji też nie mam. :36_2_58:

--

http://davf.daisypath.com/nuLVp1.png http://lb2f.lilypie.com/VHQ3p1.pnghttp://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=86355161396c0f824.png

5692 mosia Kobieta, 35 lat, góry świętokrzyskie
mosia

mosia

a co do laparo to nie słyszałam takiej teorii.
wiem, że starcza na ok pół roku a potem trzeba powtarzać, przynajmniej przy pco

--

http://davf.daisypath.com/nuLVp1.png http://lb2f.lilypie.com/VHQ3p1.pnghttp://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=86355161396c0f824.png

5692 mosia Kobieta, 35 lat, góry świętokrzyskie
Otka

Otka

to powinni dać ci coś na wywołanie Owulki jezeli jest to mozliwe , ja niestety w tej kwestii nie jestem tak skrupulatna :yyy:

--

Każdy może się poddać, to najłatwiejsza rzecz do zrobienia. Ale wytrzymać, przetrwać, gdy nie wychodzi, gdy nie wiesz co dalej, gdy inni namawiaj

2303 otka Kobieta, 35 lat, Kolobrzeg
mosia

mosia

tzn wiesz teraz zmieniłam gina i zaczynam tak jakby od nowa
już byłam raz w szpitalu i brałam zastrzyki na rośnięcie pęcherzyków ale lipa. oporne mam jajniki i nadźgane milionem drobnych pęcherzyków. ale z tego co wiem to mamy jeszcze próbować zastrzykami. a nóż widelec............

--

http://davf.daisypath.com/nuLVp1.png http://lb2f.lilypie.com/VHQ3p1.pnghttp://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=86355161396c0f824.png

5692 mosia Kobieta, 35 lat, góry świętokrzyskie
Otka

Otka

Mosiu rób tak żeby LAPARO była ostatecznością :D

--

Każdy może się poddać, to najłatwiejsza rzecz do zrobienia. Ale wytrzymać, przetrwać, gdy nie wychodzi, gdy nie wiesz co dalej, gdy inni namawiaj

2303 otka Kobieta, 35 lat, Kolobrzeg
mosia

mosia

dbozuta
Mosiu rób tak żeby LAPARO była ostatecznością :D

postaram się he he

--

http://davf.daisypath.com/nuLVp1.png http://lb2f.lilypie.com/VHQ3p1.pnghttp://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=86355161396c0f824.png

5692 mosia Kobieta, 35 lat, góry świętokrzyskie