Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
bella09

Lipcowe 2015! :)

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie dziewczyny :)
Trzymam kciuki za Wasze dzisiejsze wizyty :) mnie się dziś dobrze spało, ale niestety budzik był bezlitosny :P trzeba było wstać i zaprowadzić małego do przedszkola :) za to zrobiłam kolejne pranko, w końcu wzięłam się za ciuszki :) a niebawem udaję się na pedicure. Trzeba zrobic coś dla siebie :D
66kasia ja już miałam robione badanie na paciorkowce, ale z marszu. Nie brałam żadnych globulek. Moze miałaś jakiś stan zapalny i dlatego je dostałaś. U mnie nic nie stwierdzono, więc jest dobrze.


http://suwaczki.maluchy.pl/li-71171.png
http://s1.suwaczek.com/200905081662.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ZBLIZA SIE DZIEN MAMY ! Dziewczyny proponuje zeby kazda z nas tego dnia wrzucila zdj swojego brzuszka na forum :) a co ! W ten wyjatkowy dzien pochwalmy sie brzuszkami :) co wy na to?


http://www.suwaczki.com/tickers/w5wq73sbdee7s85l.png
http://www.suwaczki.com/tickers/nzjd9jcgyfhxo87r.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Katarzyna_Honorata, jeszcze tak 1.5 tyg wiec to juz z gorki:) Jednak jest mi coraz ciezej, ale chyba bardziej wkurza mnie ze jeszcze chce tyle rzeczy w domu ogarnac a nie mam na razie na to czasu. Syndrom gniazdowania sie obudzil I mam fizia zeby wszystko bylo ogarniete - jak przed przyjsciem gosci:) W sumie to najwazniejszy gosc do nas zawita:)


http://www.suwaczki.com/tickers/relgh371i0ld016o.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kyga super no to we wtorek wszystkie aparaty w dłoń :D

a tak poza tym to witam
wyspałam sie dziś, w sumie o 7 robiłam dziecku i sobie śniadanie, później mąż zawiózł młodego do przedszkola a ja poszłam w kimono, wstałam przed 11, teraz mąż mnie wykorzystał ;P i idzie robić zaciek w dużym pokoju, a konkretnie to ostatnią jego fazę czyli szlifowanie, będzie full pyłu, ech, więc później posprzątam, umyje okno i powieszę firankę, bo w sobote impreza moja urodzinowa, najpierw jednak kawa i jade do Biedronki może się na coś załapię

a jutro z okazji urodzin idę na manicure i pedicure :D

a dziś spotkanie z doradcą chustowym, ja niby stara wyga jeśli chodzi o noszenie w chuście, ale znam tylko dwa wiązania a chce się nauczyć nowych ;)

ja wczoraj jak przyłożyłam latarkę do spojenia łonowego to moja mała tak zaczeła wierzgać, że mój mąż nie mógł się nadziwić jak mi brzuch faluje ;)

miłego dnia i udanych wizyt :D


http://www.suwaczki.com/tickers/relgdf9hsqsl0n6p.png
http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlj44jbggezgg8.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kyga rany właśnie uświadomiłaś mi, że teraz to ja będę mamą :P, jestem za
ninja masz rację to będzie najważniejszy gość dla każdej z nas i wszystko musi być dopięte, to będzie ich dom, łóżeczko,pokoik, ubranka itp i muszą się czuć dobrze a my razem z nimi. Półtora tyg to już wytrwasz :)


http://www.suwaczki.com/tickers/iv09hdgeywb1h2o0.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny czy ktoras z was cierpi na skurcze nóg?ja potrafie w nocy w krzykiem sie obudzic, aż maz musi mi prostowac stopę tak boli! A poza tym biodra...masakra po nocy to ciezko mi wstac z łóżka:/ biore teraz dodatkowo magnez, moze cos pomoże.
Moj brzuch przybiera takie kanciaste formy że szok;-)


http://suwaczki.maluchy.pl/li-71867.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Wam za podpowiedzi w sprawie nadgarstka:) Myślałam, że mi poprostu po nocy boli, bo w czasie snu drętwieje mi ta strona na której śpię. W poniedziałek zapytam na wizycie skąd to może być.
Dziś w nocy pobiłam rekord we wstawaniu do WC, budziłam się co godzinę w sumie 6 razy:)

Kupiłam w biedronce leginsy, super wygodne, tanie i w pełni kryjące. Te koszule o których pisałyście z tego co widziałam są tylko ciążowe, więc nie mają rozpięcia do karmienia, tak samo piżamy.

Martka_nad magnez powinien pomóc,kilka dni temu zadałam dziewczynom to samo pytanie, bo też nie mogłam wytrzymać z bólu.

Dziewczyny życzę Wam udanych wizyt. Z tego co naliczyłam to chyba z 5 czy 6 dziewczyn ma dziś wizytę.


https://www.suwaczki.com/tickers/zi13jqivl2cbe6kj.png
http://www.suwaczki.com/tickers/zem3i09kqbx4doex.png
http://www.suwaczki.com/tickers/dxomvcqg5939n8wl.png
http://www.suwaczki.com/tickers/km5scwa1zqlnck25.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

irysekKatarzyna_Honorata ciesze sie ze pomysl sie podoba :) DROGIE PANIE 26.05 wysylamy zdjecia brzuszkow ! Bede o tym trąbic przez kolejne dni :p


http://www.suwaczki.com/tickers/w5wq73sbdee7s85l.png
http://www.suwaczki.com/tickers/nzjd9jcgyfhxo87r.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Katarzyna Honorataw sumie kto wie wszystko sie moze zdarzyc :) a to zamiarzasz na strynkiewicza rodzic ??chodzisz tam do przychodni ???albo masz z tamtad jakiegos lekarza ??
powiem ci ze ja nie jestem pewna czy dotrwam do konca przez ta szyjke jutro mam wizyte ,to sie dowiem kiedy pessar mi sciagaja ,moja ginka cos wspominala ze w 34 tyg ale ja mam zamiar z nia zagadac zeby chociaz do 36 nosic , zreszta nie mam zamiaru chodzic do konca chcialabym tak w 37 -38 tyg urodzic jak dzieciaczek donoszony bedzie i przekroczy wage 3 kg ..nie chce sie meczyc i przenosic moze ,przeraza mnie ta wizja ,bede robic wszystko by zaczelo sie wczesniej tym bardziej ze z mezem jestesmy w celibacie od 25 tyg to napewno bedziemy musieli nadrobic zaleglosci hihi ,to moze cos ruszy wczesniej mam nadzieje :):)
mnie tez skurcze lapia w nogi mimo ze biore magnez :(


http://www.suwaczki.com/tickers/relgh371wq83yr0v.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mamuski a kupilyscie juz łozeczka i posciel albo macie w spadku ,ja juz zamowilam nie moglam sie powstrzymac ,tylko nie wiem kiedy zlozyc .czy wasze juz stoja ???


http://www.suwaczki.com/tickers/relgh371wq83yr0v.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kyga, brzuszek bedzie 26ego:)

Co do lozeczka I poscieli, ja materac dostane w poniedzialek, przescieradla juz mam, ale to wszystko zaloze chyba ok polowy czerwca. Poduszki I koldry nie kupuje, bo podobno sie nie przyda jeszcze przez kilka dobrych mcy.
Czy kupujecie podklady na materac? Podobno warto, ale czy to wtedy jest zamiast przescieradla, czy kladzie sie ten podklad I przescieradlo? Czy pierzecie otulacze na lozeczko?


http://www.suwaczki.com/tickers/relgh371i0ld016o.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja właśnie wróciłam z biedronki- i kupiłam sobie koszulę nocną ciążową ale ma rozpięcia na zatrzask po obu stronach piersi. Więc może w twojej biedronce już ich nie było.. Ale niestety legginsów nie kupiłam bo były same małe rozmiary.
A co do łóżeczka jeszcze nie mamy ale kupimy je w czerwcu. Ale kołderkę i pościel ( 2 komplety) już mamy. ochraniacze na łóżeczko dostałam od siostry.
A ten podkład to kupię i go zakłada się pod prześcieradło.


http://www.suwaczki.com/tickers/3jgxdqk3nkn8fx6u.png
http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3rjjg34hixozz.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lenuska ja też już zamówiłam całe "łóżeczkowe wyposażenie" (wczoraj złożyłam zamówienie, a dziś się okazuje, że są promocje w Biedronce, no cóż... ), ale póki co nie składam łóżeczka, zrobię to pod koniec czerwca/ na początku lipca, co by niepotrzebnie się kurzyło, choć nie powiem - kusi ;)
Podkłady też mam, co by materac za mocno się nie zabrudził, myślę że warto je zakładać pod prześcieradło.
ninja2015 jeśli chodzi o pranie otulaczy, to nie wiem, jeśli mają w środku wypełnienie, to sobie daruję, tylko przewietrzę, bo przecież dziecko nie będzie miało z tym kontaktu ;)
To dziś "wysyp" wizyt... ;-) Ja mam dopiero o 19:00, także czekam z niecierpliwością i chciałabym, aby córka buźkę pokazała ;-)


http://www.suwaczki.com/tickers/ex2bmg7ykx2zcftk.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc mamuśki :)
podczytuje Was i pomyslalm ze napisze :)
moze tez będę lipcowa mamuśką, bo z OM termin mam na 23lipca i jedno badanie/wynik z usg to wykazuje, a przez ogolne badanie z usg mam na 6sierpnia. Wiec to są moje wyczekiwane dwie daty, smieje sie ze od początku lipca będę czekać na maluszka, mojego kochanego synka :)
pozdrawiam Was goraco :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My łóżeczko, wózek i komodę w poniedziałek po wizycie będziemy zamawiać. Jak tylko łóżeczko dotrze do nas to chcę je rozstawić,żeby zdążyło wywietrzeć z zapachu nowości i sklepu. Otulacz prałam, zresztą tak jak pościel, kołdrę , poduszkę. Dostałm w spadku wszystko oprócz otulacza. Nawet jeśli nie przydadzą się na początku to skoro dostałam to przygotowałam sobie. Podkład też dostałam ale jeszcze jeden muszę kupić, żeby na zmianę mieć.
lenuska też chciałabym mieć za sobą wszystko już w 37-38tyg. W poniedziałek zagadam z ginką i może uda nam się ustalić termin mojego CC. Termin z miesiączki mam na 13.07 i liczę na przynajmniej dwa tyg wcześniejsze rozwiązanie ciąży pod warunkiem oczywiście, że Miłosz będzie już donoszony i gotowy na przywitanie tego świata.
gosiaczek może ja źle spojrzałam na te koszule, a może nie było u mnie tych do karmienia. Później jeszcze raz zajrzę do biedronki i sprawdzę.


https://www.suwaczki.com/tickers/zi13jqivl2cbe6kj.png
http://www.suwaczki.com/tickers/zem3i09kqbx4doex.png
http://www.suwaczki.com/tickers/dxomvcqg5939n8wl.png
http://www.suwaczki.com/tickers/km5scwa1zqlnck25.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja łóżeczko mam już złożone od jakiegoś 1.5 roku bo od sąsiadki córka w nim urzędowała, a teraz już stoi u mnie, tyle że na strychu, zamierzam uprać tylko poszewkę od materaca a sodą oczyszczoną zdezynfekować go, co by wszystkie pasożyty wyginęły :D
spadam do biedronki kupić coś na obiad :D


http://www.suwaczki.com/tickers/relgdf9hsqsl0n6p.png
http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlj44jbggezgg8.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apropo materaca do łóżeczka. Dziewczyny jaki wybieracie? Kiedyś któraś z Was dała link do artykułu czy bloga i tam było opisane jak jakieś tam robaki były w materacu. Kurcze jakoś trudno mi uwierzyć, żeby przy normalnym stosowaniu, tzn jak dziecko nie sika i nie zalewa materaca nawet z gryki czy łączonego z kokosem mogły zalęgnąć się robaki. Jaki rodzaj wybrałyście albo będziecie wybierać?


https://www.suwaczki.com/tickers/zi13jqivl2cbe6kj.png
http://www.suwaczki.com/tickers/zem3i09kqbx4doex.png
http://www.suwaczki.com/tickers/dxomvcqg5939n8wl.png
http://www.suwaczki.com/tickers/km5scwa1zqlnck25.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lozeczko i materac juz mamy ale narazie stacjonuje u moich rodziców.
Mamy zamiar przywiezc je i zlozyc po remoncie lazienki, przy okazji przemeblujemy w pokoju... Czyli za ok 2 tyg.
Poscieli nie kupowalam, mam prześcieradła ale brakuje mi tej osłonki do lozeczka. Chociaż tez slyszalam ze na poczatku się nie przydaje bo maluszek sie tak nie przekreca w łóżeczku zeby sie uderzyl...a czy zostawiać mu swobodny przepływ powietrza??? Jeszcze nie wiem.
Materac kupilam piankowo lateksowy. Słyszałam ze gryka może wykielkowac a w kokosie te robaki :P
Trochę to potraktowalam z przymrużeniem oka ale sztuczne tworzywo przynajmniej nie uczuli ;)


http://www.suwaczki.com/tickers/zem3wn15q03p2bpy.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

izabelapdo 37-38 zostalo 4-5 tyg niby tak nie wiele ale dla mnie to wiecznosc..mam wrazenie ze tkwie juz nie wiem ile w tym 33 tyg .czas mi stanął normalnie:(
ja materac kupilam zwykly piankowy ,u mojej corci dobrze sie sprawdzil ,jest tani a nie zauwazylam zeby mala jakos ucierpiala czy jej plecki ,a bardzo lubila spac w lozeczzku co oznacza ze bylo jej wygodnie.nie wiem w jakich okolicznosxciach zalegaja sie te robaki w tych materacach zgryki czy kokosu,ale nie raz slyszalam czy czyt wlasnie o tym,nie cierpie robactwa brzydze sie tym nie wiemm co bym zrobila jakby u nas sie wykluly .wole nie ryzykowac .


http://www.suwaczki.com/tickers/relgh371wq83yr0v.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Wrocławia, zbliżają się moje 21 urodziny, studiuje, mam nadzieje, że uda mi się jakoś połączyć to z opieką nad małym szkrabem w przyszłym roku :) To moja pierwsza ciąża, mała rozwija się dobrze, nie mam niestety aktualnych jej wymiarów bo nie mam usg przy każdej wizycie :( Jedyny mój problem to anemia, której nabawiłam się przed ciążą. Termin w zależności od badania to 17-22 lipca, hmm nic więcej nie przychodzi mi do głowy, pewnie wyjdzie w praniu ! ;)

Co do materaca to byłam w tej sprawie ostatnio w hurtowni i pan polecił nam lateks-pianka-kokos mniej więcej w cenie 200 zł więc jak na razie odpuściliśmy ten temat, zwłaszcza że dostaliśmy jeden w spadku :)


http://www.suwaczek.pl/cache/74152540a2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...