Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Renatka

Sierpień 2008

Rekomendowane odpowiedzi

Daszko, moja Lilianka też tak miała przez jakiś czas teraz znów przesypia 4-5h w nocy. Zmęczenie nic nie pomaga, czytałam, że jedynie nadweręża układ nerwowy. Dziecko jak jest śpiące to śpi i nic nie da męczenie, przetrzymywanie etc. Pytałam wczoraj o to lekarkę i powiedziała, że tak czasami bywa, gorzej tylko jak się jej przestawi noc z dniem i będzie się w nocy budzić, a w dzień spać. Na szczęście Lila sypia w dzień może 2 razy.


http://lb1f.lilypie.com/fgOAp2.png
http://lbyf.lilypie.com/ys5vp2.pnghttp://davf.daisypath.com/BPo8p2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzien dobry:)
My bylysmy dzis na kolejnym szczepieniu za 6 tyg jeszcze ostatnia dawka WZW i narazie koniec,nastepne dopiero po skonczeniu 1 roku:) Martyna byla bardzo dzielna zaplakala tylko przy wkłuciu. Pani doktor ja badała i wszystko jest ok.patrzyla na dziąselka i mowila ze juz sa rozpulchnione takze lada chwila beda zabki.Pytalam tez czy probowac podawac juz gluten i juz mozna powoli wprowadzic,na poczatek malutko i jak wszystko bedzie ok to podawac raz dziennie. I tak sie zastanawiam co podawac z tym glutenem?taka zwykla kaszke manne??? AAA i Mała wazy 7500kg:D
Daszka jesli chodzi o pobudki u Nas jest chyba calkiem ok. Kładziemy Martyne ok 20 zje wtedy ok 150-180 w porywach do 240ml mleka z kleikiem i spi do ok 2. potem zje ok 150ml i budzi sie kolo 5 a wtedy to juz jest roznie.Nie bardzo chce jesc,kreci sie wierci daje jej wtedy smoczka i zabieram do naszego łózka troszke sie potuli ze mna albo z tatusiem i usypia spi do ok 8:) takze chyba nie moge narzekac,ale juz sie nie moge doczekac kiedy przespi cala nocke:)
villanelle dostalismy krzeselko do karmienia na chrzciny. Urzyteczna rzecz. *BAMBI* KRZESEŁKO BABY DESING DREAMS +NACZYNIA (521770770) - Aukcje internetowe Allegro - my mamy cos takiego. Ma regulacje oparcia,mozna je obnizyc,pasy do zapiecia i tapicerka łatwo zmywalna. Moge polecic,my jestesmy bardzo zadowoleni

:*pozdr


http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlx1hp9wz200zp.png http://www.suwaczki.com/tickers/km5sej28yip5rcjt.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karina Martynka waży 7500kg? O rety to mały klops hihihi a na zdjęciu wygląda na 7500g:)

Dziewczyny dzięki za rady, dobrze, że napisałyście o jedzeniu, bo chyba w tym tkwi problem. Lili zjada nie więcej niż 120ml na noc a w ciągu dnia około 90ml, więcej nie chce. Na wygłodzoną nie wygląda ani troche, śmieje się i rozwija dobrze, pewnie waży też koło 7kg. Sama już nie wiem.


http://www.suwaczek.pl/cache/aa96800c99.png

http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3gywl4xsejs6o.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kwiatuszek9876

jesli dobrze przybiera a tylko tyle je to sie nie przejmuj widocznie tyle potzrebuje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daszko, pocieszę cię że moja Lila zjada jeszcze mniej, bo taz odciągałam z piersi mleko gdy miałam już tak pełną że nie mogłam wytrzymać i odciągłam zaledwie 80ml. Więc nie sądzę, żeby przy normalnej ilości mleka, bo nie zawsze mam takie ilości, zjadała więcej.

My dzisiaj łapaliśmy siusiu do woreczka. Wogóle to jak zobaczyłam ten wynalazek to się zastanawiałam jak to nakleić, żeby było szczelnie. Pani w aptece nakłoniła N. do zakupu 2 sztuk, bo powiedziała, że za pierwszym razem się nie udaje, a nam się udało i w niespełna godzinkę N. zawoził do laboratorium. Jutro wyniki i wizyta u laryngologa.


http://lb1f.lilypie.com/fgOAp2.png
http://lbyf.lilypie.com/ys5vp2.pnghttp://davf.daisypath.com/BPo8p2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe a widzisz Daszka jak wychwycilas bład:D nawet nie zwrocilam uwagi ze tak napisalam. Kurcze gdyby tak było miala by niezla nadwage :D hihihi
No i oczywiscie poprawka Mała wazy 7500 g :)


http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlx1hp9wz200zp.png http://www.suwaczki.com/tickers/km5sej28yip5rcjt.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak poza wszystkim to Martyna pierwszy raz po szczepieniu dostala goraczki ;/ terometrem w smoczku wyszlo 38.2 a takim zwyklym rteciowym pod pachą po 10 min wyszlo 38 st. Zastanawialam sie czy podac jej cos na zbicie i podalam 2,5ml Nurofenu w syropku. Sama nie wiem czy dobrze zrobilam ale troche sie przestraszylam ze ta temperatura moze jeszcze wzrosnac...to podalam. Teraz Mała spi,prawie w ogole nie wypila mleka <30ml tylko> i zeby nie wiem co,to nie chciala.Ostatnio wypila ok 160ml ok godz 16....potem probowalam dac jej deserek z kleikiem ale tez nie chciala,ehhh troche sie martwie ale przy temperaturze chyba bywa ze sie nie ma apetytu.Mam nadzieje ze to tylko z powoduu szczepienia i do jutra minie


http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlx1hp9wz200zp.png http://www.suwaczki.com/tickers/km5sej28yip5rcjt.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc Dziewczyny,
My tez bylysmy dzis na szczepieniu, mala na razie nie ma goraczki, ale spala w dzien i teraz wieczorem spala jak zabita. Tosiaczek wazy 7300 g i jest do tego dluga na 67,5 cm:)
A w ogole to dzis w nocy obudzila sie tylko raz o 5, a potem juz o 9:) dobrze by bylo gdyby tak zostalo:)

Wstawilam pare fotek:
Message - Galeria zdjęć Parenting.pl

villanelle mam nadzieje, ze Lila jednak nie ma skazy bialkowej, z tego sie ponoc wyrasta, ale biedny maluch sie meczy... daj znac co wyjdzie z moczu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

karina
A tak poza wszystkim to Martyna pierwszy raz po szczepieniu dostala goraczki ;/ terometrem w smoczku wyszlo 38.2 a takim zwyklym rteciowym pod pachą po 10 min wyszlo 38 st. Zastanawialam sie czy podac jej cos na zbicie i podalam 2,5ml Nurofenu w syropku. Sama nie wiem czy dobrze zrobilam ale troche sie przestraszylam ze ta temperatura moze jeszcze wzrosnac...to podalam. Teraz Mała spi,prawie w ogole nie wypila mleka <30ml tylko> i zeby nie wiem co,to nie chciala.Ostatnio wypila ok 160ml ok godz 16....potem probowalam dac jej deserek z kleikiem ale tez nie chciala,ehhh troche sie martwie ale przy temperaturze chyba bywa ze sie nie ma apetytu.Mam nadzieje ze to tylko z powoduu szczepienia i do jutra minie

jak bylam ostatnio na szczepieniu to pani doktor radzila dac czopek przeciwbolowy nawet gdy dziecko niema goraczki bo to miejsce wklucia moze bolec i bedzie maly marudny.

Kacperek tez mial raz po szczepieniu goraczke ale niecale 38

teraz ide 12, zobaczymy jak bedzie;)


http://kacper-kacperek.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.png http://s2.pierwszezabki.pl/007/007215981.png?9220
:11_6_204:
http://maja-majeczka.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj zanosilam mocz do badania i na szczescie wyniki sa dobre, niema juz leukocytow:))))
a dzisiaj lukasz zawozil mocz malego na posiew...troszke sie boje,ze moze cos wyjsc:(

villanelle my jak pierwszy raz pobieralismy mocz malego do woreczka to sie nie udalo;) wszystko sie odkleilo... teraz juz ok. wiem,ze u dziewczynki jest trudniej pobrac


http://kacper-kacperek.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.png http://s2.pierwszezabki.pl/007/007215981.png?9220
:11_6_204:
http://maja-majeczka.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Allayiala, a co wychodzi w moczu przy skazie?

Nawet nie wiedziałam, że takie błogosławione działanie i ulgę mieć krople Fenistil :36_21_5: Mała śpi w nocy coraz dłużej i dzisiaj bez przerwy udało jej się 6-7h. I nawet na matę się przeprosiła.


http://lb1f.lilypie.com/fgOAp2.png
http://lbyf.lilypie.com/ys5vp2.pnghttp://davf.daisypath.com/BPo8p2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

villanelle nie mam pojecia. Poszukalam w necie i tez nic nie znalazlam. Wiem, ze testy na alergie robia z krwi lub skorne, ale co w moczu wtedy jest to nie mam zielonego pojecia. Jedynie, ze jak to przy alergii moze byc obnizone OB, zwiekszone granulocyty kwaso- i zasadochlonne. A moze tylko tak zrobili kontrolnie mocz, a nie pod katem alergii, juz sama nie wiem... zupelnie sie na tym nie znam, mimo ze sama jestem alergikiem:/

A Toś spi ostatnio od 22 do 6 rano :Cherlipanii: ! A potem krotkie karmienie o 8 rano i spimy dalej do 9-10. Zeby tylko tak zostalo, to zyc nie umierac:)!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kobitki mam do Was pytanie? Czy ktoras z Was podaje dzieciaczkom Sinlac?
Ja zakupilam wczoraj, ale jest napisane, ze mozna podawac tylko lyzeczka, czy sa jeszcze jakies inne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

andzia ja sie melduje z sinlacem :)
Ja daje do mleka modyfikowanego 3 czubate lyzeczki do herbaty albo 4 plaskie, na 150 ml wody. Kaszka wtedy jest na zadko, norlmalnie przechodzi przez wolnoprzeplywowy smoczek i Toska po takim koktajlu spi 7 godzin:) O ile pamietam, Ty juz nie karmisz cyckiem, bo w takim przypadku kaszke robi sie na wodzie.
No i jak za duzo sypniesz to moga sie kupy twarde zrobic, wiec lepiej nie przeginac (kaszka jest na maczce ryzowej). Toś dostaje w celu rozluznienia kup dodatkowo pare lyzeczek deserku morelowo-jablkowego + lyzeczka sliwki, a do zupki jarzynowej 2 lyzki oliwy z oliwek, no i szafa gra;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Allayaila dzieki:)
ALe chyba nie bardzo juz kumam o tej porze, mam go zrobic na wodzie, czy na mleku modyfikowanym???Bo Ty robisz na mleku, tak???

P.S. Tosia jest przepiekna!!!
I super, ze kolki poszly w koncu w niepamiec:)
A moje baby przesypiaja w nocy 11-12 h!!!
Zyc nie umierac:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi pediatra kazal na mleku bo cyckiem juz nie karmie (no wiec do butli idzie mleko, woda i kaszka) , a kolezance co jeszcze cyckuje - na wodzie (do butli woda i kaszka), bo potem i tak cycka dziecku daje...
No wiec robie jej miksture na noc i dzieki temu spi te 7 godzin, bo tak to co 3 sie budzila jak w zegarku. Jezoo... 11-12 godzin... Ty szczesciaro:)
A Wasze dziewczynki sa bosskie! Juz nie wystawiasz ich na allegro?;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Allayaila dzieki:) Tak myslalam, ze mozna to przerobic na butle, tylko nie wiedzialam jak:)
A dziewczyn na allegro juz nie wystawiam, ale bylo hardcorowo!!! Zreszta sama wiesz...
Mam nadzieje, ze z zabkami pojdzie lepiej:)

Pozdrawiam cieplutko, spadam do wyrka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Andzia - sliczne sa te twoje skarbki!!
No i pozazdroscic nocek :D Mam nadzieje ze juz tak im zostanie!

Villanelle - a na co stosujesz te krople Fenistil?


http://www.alterna-tickers.com/tickers/786895.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

martusia9876
MM i jak mały przyjął mleko ?

no tak nie bardzo mu smakuje...buntuje sie jak tylko widzi butelke, jest placz i koniec. dodalam mu troszke bebika do tego nutramigenu ale dzisiaj wyszla mu wysypka na calych policzkach, nie wiem czy to od bebika czy ja cos zjadlam:(


http://kacper-kacperek.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.png http://s2.pierwszezabki.pl/007/007215981.png?9220
:11_6_204:
http://maja-majeczka.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musze wybrac sie z malym do alergologa i dermatologa...lekarka kazala smarowac policzka oxycortem, troszke pomaga
chyba kupie te krople fenistil o ktorych pisala Villanelle, ale najpierw do lekarza zadzwonie

maly ma tylko wysypke na policzkach, nigdzie wiecej

czytalam o alergii teraz...na poczatku byly kolki i wzdecia,pozniej wysypka a teraz ma taki lekki kaszelek i katarek od jakiegos czasu no i kicha tez czesto, teraz wiem,ze to od alergii. dokladnie tak jak pisza

zalamalam sie, ja juz nie wiem co mam robic:(((((((((


http://kacper-kacperek.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.png http://s2.pierwszezabki.pl/007/007215981.png?9220
:11_6_204:
http://maja-majeczka.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kwiatuszek9876

a powiedz mi jak ona wyglada świeci mu się bużka ? Narazie mieszaj mleko nie obawiaj sie możesz tez sprobowac bebilon ha ale on jest drogi chodz tez na alergie . Musisz byc twarda i dawac bo lepeiej ze dasz niz pozniej mu nie przejsdzie . moja pila od malego i teraz juz nic nie ma ale nadal podajemy w lutym jedziemy do alergologa wiec nam powie co i jak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ma takie szorstkie place na policzkach, wydaje mi sie,ze to atopowe zapalenie skory (przy alergiach wlasnie wystepuje) i jak wychodzi tylko na policzkach to ponoc uczulenie wlasnie na bialka mleka...
dawlam mu juz bebiko Ha ale tez nie chcial pic, trudno bede mu na sile dawala ten nutramigen:(
a powiedz mi dawaliscie malej jakies lekarstwa np. kropelki na uczulenie?


http://kacper-kacperek.aguagu.pl/suwaczek/suwak3/a.png http://s2.pierwszezabki.pl/007/007215981.png?9220
:11_6_204:
http://maja-majeczka.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temperatura po szczepieniu juz minela,ale noc byla ciezka. Martyna budzila sie co 1godz;/ sama nie widzialam czego chce...jesc zabardzo nie chcciala,to prubowalam dac pic,tez nie chciala,smarowalam dziasla zelem ehhh najpewniej poprostu meczyla ja ta goraczka i do tego wszystkiego moze bolala ja nozka po ukłuciu. No nic dobrze ze dzis juz bylo ok:) Kurcze tylko sama nie wiem czego jak obudzi sie drugi raz ok 4 to potem starszliwie sie kreci wierci nie spi spokojnie,dopiero jak zabiore ja do nas do łozka to usypia...
Mamy za soba juz zupki z królikiem i indykiem;)mała zajadala sie ze hoho
villanelle pytalam mamy czy cos wychodzi w moczu przy skazie i mowila ze skaza z moczem nie ma nic wspolnego,takze to badanie to pewnie kazali zrobic tak kontrolnie
MlodaMamusia kolezanka tez stosowala Fenistli u dzieciaczka z problemami skornymi i byly rezultaty,to moze warto sprobowac po konsultacji z lekarzem.

pozdr


http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlx1hp9wz200zp.png http://www.suwaczki.com/tickers/km5sej28yip5rcjt.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kwiatuszek9876

Karinko sama sobie odpowiedzialas dlaczego mala sie wierci pozniej po 4 godzinie jak sie obudzi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...