Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Edzia

Mamy, które nie pracują, zajmują się dziećmi i domem - zapraszam

Rekomendowane odpowiedzi

:kawa::kawa::kawa::kawa:

Dzień dobry! Proponuje kawę. Ja rano odpalam dopiero po drugiej.

Ale się rozwinęłyście. Poszłam sobie a tu tyle nagadane.:brawo::brawo::brawo:

Ja siedzę w domu, bo tak wyszło. Z planowanego kiedyś jedynaka zrobiła się spora gromadka. Wcześniej miałam jeszcze jakieś ambicje zawodowe, ale jednak jestem typem Matki Polki i najlepiej czuję się zajmując domem. Chociaż czasami mam wrażenie, że inni traktują mnie jak nieco upośledzoną umysłowo, łącznie z moimi rodzicami. Ale właściwie przestało mnie to obchodzić. Lubię być w domu z dziećmi, mamy super kontakt. Żebyście sobie tylko nie wyobrażały jakiegoś ideału. Jestem normalna, często mi się nie chce, jak trzeba i wrzasnę.
Nie wiem, czy i Wy tak macie , ale najgorsze w tym jest to, że dni są takie do siebie podobne. ja do tego mieszkam na wsi i to tzw. rozproszonej, więc mam tez problem z tym,ze często poza moja rodzina nie widzę innych ludzi. Na szczęście jest internet i możliwość spotkania kogoś takiego jak Wy....W rzeczywistości byłoby to praktycznie niemożliwe...
Ale się rozpisałam.

Życzę miłego dnia

Wpadnę wieczorem, bo chyba taki tryb życia prowadzicie....

:36_3_16:


Jasiek-17 (11.05.1995), Zuzia-13 (15.02.2000) Jędrek- 8(20.06.2004) i Sabinka-4 lata (11.08.2008)

"wszyscy jesteśmy aniołami z jednym skrzydłem,możemy latać wtedy, gdy obejmujemy drugiego człowieka"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Edzia jest duza szansa jutro robie test:lol:

Anula ja kawy nie pijam ale herbate zawsze z rana z cytrynka mniam :):)

Anulka kazda mama jest idealna dla swojego malenstwa i tak ma byc :) innymi sie nie ma co przejmowac :) zazdrosnicy :lol:

Ja nie mam maluszka ale jak siedze w domu to czuje podobnie ze dni takie same caly czas sa wstane raz wczensiej raz pozniej sniadanie troche przed komputerem jakis obiad z psinka na spacer jakies pranie sprzatanie i nic wiecej.... film w TV taka troche smutna codziennosc.... czasami tak sobie pomysle czy naprawde tego chce?... takiej codziennosci mysle ze nie a po chwili jednak chce:D:D zwariowac mozna :P

Buziaczki :* MIlego i nienudnego dnia ;)


Aniołek 6 tydz

:Płacz:
http://www.suwaczki.com/tickers/mhsvhdge54fl2flm.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

flor
Edzia jest duza szansa jutro robie test:lol:

FLORUŚ trzymam kciuki za powodzenie:ok:

Skąd ja to znam Anulka:36_2_31: jeszcze mam taką koleżankę ze szkoły średniej, która myśli, że jestem chyba stuknięta bo siedzę w domu. Ona nie wyobraża sobie takiego życia. Będąc z drugim dzieckiem w ciąży już planowała co i jak, kto będzie pilnował jej dzieci, jak wróci do pracy. Może to dla niej dobre ale nie dla mnie. :hahaha:


http://s6.suwaczek.com/19990417650123.png
http://s4.suwaczek.com/200609141762.png
http://s2.suwaczek.com/200001315372.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Edziulka dziekuje :lol: ostatnio mi sie snilo ze mam taki wielki brzuch :11_9_16:

Kazda kobieta do macierzynstwa podchodzi inaczej jedna chce siedziec w domu dla innej to "przykry obowiazek" - dla mojej znajomej czego nie moge zrozumiec:36_19_1: no ale ok :) akceptujemy i szanujemy :)


Aniołek 6 tydz

:Płacz:
http://www.suwaczki.com/tickers/mhsvhdge54fl2flm.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zjadlam sniadanie pranie sie pierze :lol: koncze herbatke i trzeba sie wziasc za robote obiad mam zrobiony juz wiec super :lol: A dobrze ze komp mam w kuchni to caly czas jestem :lol:


Aniołek 6 tydz

:Płacz:
http://www.suwaczki.com/tickers/mhsvhdge54fl2flm.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klaudia jasne ze mozesz w ogole pytanie :lol:

Witaj kochana :*:*:*:flower2:

Wielkie całusy dla Franka za te dzielne juz 4 miesiace na tym zwariowanym świecie:lol: :*:*:*:*

Piszz!!!! duzo duzo :D:D

A co Cie wygnało za morze:lol: ?? Twoj M (czytaj maz, narzyczony, chłopak ,pratner ) Jest polakiem ?

:) Opowiadaj :)


Aniołek 6 tydz

:Płacz:
http://www.suwaczki.com/tickers/mhsvhdge54fl2flm.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klaudia Dziekuje!!! siedze jak na szpilkach :lol: juz bym teraz poleciala test kupic i zrobic ale to sie rano robi wiec wysle mojego zeby mi kupil :lol:

Odganiam "ciocie" a kysz a kysz zeby do mnie nie przyszla:D:D:D Narazie dziala:D


Aniołek 6 tydz

:Płacz:
http://www.suwaczki.com/tickers/mhsvhdge54fl2flm.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja siedzę w domu, bo tak wyszło. Z planowanego kiedyś jedynaka zrobiła się spora gromadka. Wcześniej miałam jeszcze jakieś ambicje zawodowe, ale jednak jestem typem Matki Polki i najlepiej czuję się zajmując domem. Chociaż czasami mam wrażenie, że inni traktują mnie jak nieco upośledzoną umysłowo, łącznie z moimi rodzicami. Ale właściwie przestało mnie to obchodzić. Lubię być w domu z dziećmi, mamy super kontakt. Żebyście sobie tylko nie wyobrażały jakiegoś ideału. Jestem normalna, często mi się nie chce, jak trzeba i wrzasnę.
Nie wiem, czy i Wy tak macie , ale najgorsze w tym jest to, że dni są takie do siebie podobne. ja do tego mieszkam na wsi i to tzw. rozproszonej, więc mam tez problem z tym,ze często poza moja rodzina nie widzę innych ludzi. Na szczęście jest internet i możliwość spotkania kogoś takiego jak Wy....W rzeczywistości byłoby to praktycznie niemożliwe...
Ale się rozpisałam.

u mnie jest identycznie Anula!!!!!!


http://s6.suwaczek.com/19990417650123.png
http://s4.suwaczek.com/200609141762.png
http://s2.suwaczek.com/200001315372.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klaudia no to fajnie ze wam sie tam układa i wszystko ok :) Poza tesknota oczywiscie :P

Apteka czynna cala dobre , ale jeszcze nie chce , fakt wczoraj powinnam dostac ale jestem troche przeziebiona wiec moze to tez wplywa jakos, wczesniej robilam juz i nic :( wiec niechce robic za wczesnie ..... jutro zrobie :)


Aniołek 6 tydz

:Płacz:
http://www.suwaczki.com/tickers/mhsvhdge54fl2flm.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Floruś nie przepraszaj:36_3_13: tylko rób test i pisz nam, bo ja się też denerwuję jakbym sama miała robić test.

Klaudia oby tak dalej Wam się dobrze układało:36_2_53: . Mam siostrę w Niemczech, która bardzo tęskni, ale za to ma dużo lepsze życie.


http://s6.suwaczek.com/19990417650123.png
http://s4.suwaczek.com/200609141762.png
http://s2.suwaczek.com/200001315372.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Edziu wiesz czemu ja sie tak ciesze :P i to wyglada na nerwy ?:lol:

Bo moj M nie podnieca sie tak jak ja tym faktem.....a Tu Wy nawet jesli to internet i tylko wyrazy to mi duzo daja i te slowa ze sie denerwujesz razem ze mna:D:D:D faceci tego niezrozumieja nigdy!!

:36_3_15:


Aniołek 6 tydz

:Płacz:
http://www.suwaczki.com/tickers/mhsvhdge54fl2flm.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry:)

Mielismy dzis jechac do Poznania ze STachem do kina i na jakies male wyprzedaze, ale niestety dziewczyny pokaszluja i wolalam ich nie zostawiac:(
A szkoda, bo juz sie napalilam na dzien odmiennosci.
A tak znowu caly dzien w domu, bo aura nie sprzyjajaca nwet spacerom, no i obiad trzeba jakis wysmyczyc...ach!!!

Witam nowa mamuske!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj Andzia szkoda, że tak Wam nie wyszło z tym wyjazdem, ale mądra decyzja mądrej mamusi, że zostaje z dziewczynkami:36_3_16:. Rzeczywiście pogoda okropna, aby do wiosny i lata:solar:


http://s6.suwaczek.com/19990417650123.png
http://s4.suwaczek.com/200609141762.png
http://s2.suwaczek.com/200001315372.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj andzia :*

Tak jak edzia szkoda ze nie wyszlo... napewno odbijesz to sobie ;) duzo zdrowka dla dziewczynek zycze :) :*

Ja juz 2 pranie robie :P mialam sprzatac ale cos lenia złapałam :lol:

Moj M jeszcze spi... dobrze... bo jak cos robie lubie sama byc :) włacze sobie muzyczke i powolutku wszystko jest na swoim miejscu :)


Aniołek 6 tydz

:Płacz:
http://www.suwaczki.com/tickers/mhsvhdge54fl2flm.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam dzisiaj lenia i zamiast brać się do roboty to:36_2_51: ale w domciu nie ma nikogo więc mam chwilę dla siebie a co:ok:


http://s6.suwaczek.com/19990417650123.png
http://s4.suwaczek.com/200609141762.png
http://s2.suwaczek.com/200001315372.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grunt to pozytywne myślenie:ok: i będzie dobrze. Życie zmienia się diametralnie po narodzinach dziecka. Nasze myślenie również.


http://s6.suwaczek.com/19990417650123.png
http://s4.suwaczek.com/200609141762.png
http://s2.suwaczek.com/200001315372.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...