Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Olusia

Marcóweczki 2016

Rekomendowane odpowiedzi

Jejku, pamietam jak w pierwszej ciąży najchętniej robiłabym betę co dwa dni, a do lekarza chodziła codziennie ;) teraz jest zupełnie inaczej. Spokojnie, nie przejmuje sie każdym bólem czy czym takim. Może dlatego ze nie mam na to czasu, bo synek potrzebuje dużo uwagi no i praca.
Także dziewczyny w pierwszej ciąży - celebrujcie ten czas :) bo wszystko jest wtedy takie nowe i fajne :)


http://www.suwaczki.com/tickers/f2wl2n0amowleixu.png
http://www.suwaczki.com/tickers/relg20mm17vkmfcs.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość przyjazna

U mnie 6t4d serduszko bije :-) ale nadal bóle brzucha jak na okres :-( martwi mnie to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A swoja droga, powiem wam, ze wtedy tez pisałam na forum, ale na innej stronie i z tymi dziewczynami mamy kontakt dalej :) po urodzeniu dzieci przeniosłyśmy sie na Facebooka bo tam wygodniej sie pisze mając mało czasu.

Mam nadzieje ze z wami tez tak bedzie :)


http://www.suwaczki.com/tickers/f2wl2n0amowleixu.png
http://www.suwaczki.com/tickers/relg20mm17vkmfcs.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość karolaa

hej! :) dołączam do Was dziewczyny :) wczoraj byłam u gin i mamy 6 tc :) niestety bez serduszka jeszcze :( kolejna wizyta 5.08 i wtedy spodziewam się je usłyszeć :) kalkulator internetowy wylicza mi termin na 13 marca zobaczymy jak się wszystko potoczy widzę że nie mnie jedną męczą meegaaa senności i do tego te upały mnie wykańczają trzymajcie kciuki żeby było wszystko ok :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musi być wszystko ok :)

ja za 3 dni idę do ginki :) plamienia znikają, mam nadzieję że t0 dobry znak :)


Aniołek 13.01.2014 (6 tc),
Aniołek 10.07.2015 (5tc).
2 zabiegi histeroskopii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość karolaa

pewnie że to dobry znak! teraz już będzie tylko z górki ja nie mam żadnych martwiących objawów a i tak się martwię czy wszystko w porządku i czy usłyszymy serduszko! nic zostaje czekać do 5.08

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć dziewczyny :) Ja jestem w 7 tygodniu, planowany termin porodu 18.03.2016. Ciesze się że jest nas już dużo na forum :) Pozdrawiam wszystkie szczęśliwe mamusie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Katie 81

Piekielna91- bądź dobrej myśli- trzymam za Ciebie kciuki. A może akurat w tym cyklu miałaś owulacje troszkę później :-) A może lekarz ma starec usg i nie widać wyraźnie. Ja na Twoim miejscu poszłabym gdzieś, gdzie mają nowoczesny sprzęt :-*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Katie 81 - sprzęt tam mają dobry, byłam na nowo otwartej części, gdzie jeszcze rok temu budowli. Ja mialam/mam spory krwiak. A pęcherzyk ciążowy jest ;)


Aniołek 13.01.2014 (6 tc),
Aniołek 10.07.2015 (5tc).
2 zabiegi histeroskopii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi wychodzi niby 12 marca od OM, po wielkości gin wpisał 14 marca...ale mi się zdaje, że skończy się później, bo wiem, że owulację miałam później o kilka dni niż się spodziewałam. Przyjęłam na razie 14.03 i to by dawało 6t 4d dzisiaj.
Piekielna, daj znać w poniedziałek po wizycie!:)
Zu2ia-współczuję mdłości i dziękuję Bogu, że mi ich oszczędził :)

Coraz nas więcej - fajnie!:)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

krolewnazdrewna, ja tez mam termin na 14.03 i dziś rownież 6tyg 4dz. Byłam w poniedziałek u gina i jeszcze niestety serduszka nie było widać. Trochę sie tym denerwuje, a kolejna wizyta dopiero 11.08...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja się najadlam tak, że brzuch mi wypchalo :P a wyróżnić się nie da, aż mi ciężko teraz.


Aniołek 13.01.2014 (6 tc),
Aniołek 10.07.2015 (5tc).
2 zabiegi histeroskopii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też tak mam! jak czasem się najem to już koniec nie umiem się podnieść najczęściej jak jest to obiad w domu to potem po prostu śpię do wieczora :P:P


http://www.suwaczki.com/tickers/km5s82c32i0uff4z.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi to coraz czesciej robi sie slinotok na widok niektorych rzeczy :P hehe...

Jak znosicie upaly? Ja to czuje sie jak bym w saunie siedziala, oddycha mi sie zle, o spaniu nie wspomne i NIC mi sie nie chce ;)

Ja kolejna wizyte mam na 10 sierpnia i bede wtedy miala na liczniku 10 tydzien. I powiem wam ze mysle juz o wozku :D troche wczesnie ale chce na spokojnie pomyslec. Przy starszym synie mialam Jane slalom i generalnie bylam zadowolona ze spacerowki teraz mam quinny zappa extra. I sie zastanawiam... podoba mi sie ten fotelik-gondola jane matrix, jak dla mnie idealne rozwiazanie.


http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3vfxmrus1pbao.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja aż tak daleko nie myślę jak wózek itd dalej się obawiam że mogło by być jednak coś nie tak nie chce zapeszać bo się zbyt łatwo nakręcam i potem będzie płacz dół i katastrofa, nic mnie nie swędzi na szczęście tylko głownie senność a upały w związku z tym znoszę źle :( mam wrażenie że jak zaraz padnę to nie wstanę :(


http://www.suwaczki.com/tickers/km5s82c32i0uff4z.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że mi biust wystrzeli :P boli, już jest ciężki. Przez upały pocilam się jak nigdy dotąd. Slinotok tez mam, ciągle mam na coś smak:P w nocy zasnąć nie umiem a rano wstaje między 10 a 11. No i ciągle chce mi się siku :P od czwartku plamienia znikły !!! Mam nadzieje, ze to baaaardzo dobry znak :D


Aniołek 13.01.2014 (6 tc),
Aniołek 10.07.2015 (5tc).
2 zabiegi histeroskopii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nad morzem upałów brak, wiec jest dobrze :)

Ja wózek mam po straszym synku - Baby Design Lupo. Gondole używaliśmy tylko 4mce wiec jest jak nowka ;) ale bardzo sobie chwale ten wózek :)


http://www.suwaczki.com/tickers/f2wl2n0amowleixu.png
http://www.suwaczki.com/tickers/relg20mm17vkmfcs.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My kupimy Baby Merc prawdopodobnie :) Chyba, że spodoba mi się inny a wybór jest przeogromny niestety :D


Aniołek 13.01.2014 (6 tc),
Aniołek 10.07.2015 (5tc).
2 zabiegi histeroskopii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kalae

Ale wy szybkie jesteście, że już o wózku myślicie. Ja narazie się zastanawiam czy wszystko dobrze i jak się rozwija, a mam 8t0d, wydaje mi się, że nie należy się spieszyć, jeszcze dużo czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś pół roku jest,także na spokojnie z zakupami :P My będziemy dopiero w listopadzie/ grudniu coś kupować :) Mąż już zapowiedział, że pięknie wyremontuje wolny pokój obok sypialni :)


Aniołek 13.01.2014 (6 tc),
Aniołek 10.07.2015 (5tc).
2 zabiegi histeroskopii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...