Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Karola2606

Lipiec 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!ucze się do egzaminu na prawko ale jakoś opornie mi idzie moze dlatego ze ciągle jestem niewyspana..aaa odebrałąm wyniki małej w związku z alergią i wyszło ze z tych rzeczy na które mieli sparwadzic czy uczulają nic nie uczula-nawet mleko krowie jaja, więc skąd ciągle zawalony nos swedzenie skóry,,na ile te testy są wiarygodne?(miała pobraną krew).
U nas nadal mleko mleko i tylko mleko na raty ale wazyłam ją dziś na naszej wadze-wyszło 8kg więc chyba nie jest tragicznie
Nadal mąż naciska na powrót...a aj nie chcę buuuuu i mam dość tej całej sytuacji, nic do niego nie dociera a ostatni przyjechał w tyg.i po nocy wstawał robić mleko-stwierdził ze woli nocować i nie wracać przez cały tydzień niż dojeżzdać...Bo u nas jak mała się budzi tzreba dać jej zarz mleko bo jak się rozbudzi na całego nie spi już pół nocy


http://s2.suwaczek.com/20071006040113.png

http://www.suwaczki.com/tickers/f2wl20mma0t8blhm.png

http://s2.pierwszezabki.pl/039/0392269b0.png?3087

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Realne wokal jak wokal, ale z niej urodzony dyrygent! :)

Gosia dobrze czytać dobre wiadomości od Kasiuli. Operacji na takim brzdącu nawet sobie nie wyobrażam, no może trochę mi w tym pomaga serial "Chirurdzy", bo tam często są historie z pediatrii.
Magda Piskorczyk to osoba publiczna, bogini bluesa :) Nie myślę, że Wa-wa to wieś, w której znają się wszyscy ;)

Rudzia to nasze dzieci podobnego formatu są :) Rokowania na roczek koło 9 kg :)


http://www.suwaczki.com/tickers/5b09t5odljkk41ww.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej

jestem rozlozona na maxa, angina mnie dopadla wiec siedze i zdycham;/dzis nawet nie mialam sil zajac sie zosia ale niestety musialam;/

zaraz uciekam sie kapac i mialam miec spokoj bo zoska zasnela ale moj mezus kochany ja obudzil wiec mnie szlag trafia!!!

blumchen odpisze tylko tobie - zoska wg lekarza je za duzo mleka i zgodnie ze schematem ma racje.
zosia je tak:

8 kaszka z mm ok 150
12 obiad
16 mm ok 130
17 deser
19 mm okolo 150
24 mm okolo 170
4 mm ok 130

teraz je mniej.
ale lekarz twierdzi ze poniewaz pije mniej niz w schemacie moze byc,a mi nie podoba sie ze je w nocy az dwa razy.no ale nic nie poradze;/

uciekam buziaki


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sgu1ris7k5h2m.png

http://www.suwaczki.com/tickers/km5stv73obuyhz93.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

agatcha zdrówka!!!

goska super, że operacja Huberta już za Kasiulą, bo to ona najbardziej cierpi, maluch na szczęście nie będzie tego pamiętał

realne Magdalenka do teledysku!!!!

natalia pewnie przydałby się masaż, jakaś fizjoterapia, ja już muszę sobie zafundować, bo mam całą lewą stronę zblokowaną:(( no widzisz, chyba chłopcy są bardziej ' zdecydowani" w pokazywaniu co im się podoba, a co nie:)

rudzia super, że po wizycie u pediatry i szczepieniu OK:)

mamaola no, temperament mają podobny:) a Ty odważna jesteś z BLW, zazdroszczę. ja dziś znów próbowałam z waflami ryżowymi, ale ciężko idzie. jak on może takie kawały tymi dziąsłami odgryzać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam się i ja
Jestem tu z Wami choć się nie udzielam, myślami dziś przy Hubiku jestem i czekam na dalsze informacje, najważniejsze że już ma to za sobą:mama:
Wszystkim maluszkom gratki kolejnego miesiąca, a chorym maluszkom zdrówka.

Dopadł mnie totalny brak czasu, ale w przyszłym tyg postaram się nadrobić i napisać więcej.
U nas ok, raczkowanie, stawanie na nóżkach na całego i czasem tylko dwie drzemki po pół godz. a pilnować trzeba cały czas, więc na wesoło i zajęcia dużo:o_no:
:36_3_15:


http://www.suwaczki.com/tickers/nzjdugpjmya8n3pw.png
/]http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqmg7y8lc7mnx1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Padam dzis z nog, nie dosc, ze dzien intensywny, to jeszcze jak na zlosc dostalam @. Brzuch nie boli, ale strasznie plecy :((

Bylysmy na rehabilitacji i powiem Wam, ze rehabilitantka byla z Julki bardzo zadowolona.
JUŻ NIE MUSIMY ĆWICZYC W DOMU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wreszcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mam Julię jak najwiecej puszczac na podloge, obserwowac i pojawiac sie u rehabilitantki na kontroli co 2 tyg.
Jak Julcia nauczy sie czworakowac to wtedy zakonczymy wizyty kontrolne i jeszcze tylko jak nauczy sie chodzi pojedziemy ze 2 razy :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Alez jestem szczesliwa.

mamaola, 3nik, aśku dziekuje Wam dziewczyny za slowa wsparcia do co karmienia :) Macie racje - teraz juz nie chodzi o najedzenie, ale o przeciwciala, bliskosc. Przemyslalam sobie temat. Jesli Julia to lubi i ma tobyc dla niej dobre, to w sumie dlaczego mialabym jej tego odmawiac. Po prostu nie bede traktowac tego jako posilek, ale jako przekąske :))

goska Martusia slicznie wyglada w swoich kreacjach, mala modelka. Gosia jeszcze raz dzieki za wiadomosci o Huberciku. Ten nasz forumowy Maluszek dzis caly dzien nie mogl mi wyjsc z glowy, nawet sobie nie wyobrazam jak kasiula musiala sie martwic.

agatcha angina ? oj to niewesolo, a masz zwolnienie ??

guga super, ze napisalas, my tu sie martwimy !

natalia jak wykupilas karnet to ja na Twoim miejscu bym poszla, najwyzej pogadasz i powiedza Ci jakie cwiczenia najmniej obciazaja kregoslup. Zebys sobie krzywdy nie narobila.

3nik czyli nie ma reguly, Ty karmisz czesciej i tez nie leci Ci mleczko do razu, a ja myslalam, ze to cos u mnie nie tak, a to chyba po prostu taka kolej rzeczy. Oj ja chyba caly czas sie bede o tej laktacji czegos nowego dowiadywac.


http://s7.suwaczek.com/20090815310120.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yd01kthebk.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yde932w7ze.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

adria wspaniale, że Julcia tak pięknie się rozwija:)))) i brawa dla Mamy, bo to przecież Twoja zasługa i poświęcenie! a co do mleczka, chyba mam kolejny kryzys laktacyjny, bo już dwa "książkowe" ok. 3 m-ca i ok. 6 m-ca miałam, więc chyba znowu potrzeby malucha wyprzedziły produkcję:)) nic się nie przejmuj, podkarmiaj ją ile będzie chciała:)))

guga a jak Ci idzie pieluszkowanie? u mnie fajnie, ale musiałam domówić dwa otulacze, bo nam brakowało. no i w czym pierzesz otulacze? bo tetrę i wkłady ja piorę w proszku dla dzieci z dodatkiem tego środka odkażającego, ale kolorowe otulacze - sama nie wiem , robię raz tak, raz inaczej, bo niby ten środek tylko do białych? to pytanie oczywiście też do naszych ekspertek od pieluszkowania:))))

annaz ja raczej wierzę w testy, a może to nie na pokarm tylko np. pleśnie, kurz? a zrób jej posiew wymazu z nosa, może to coś wyjaśni. skóra może być alergia kontaktowa, a nosek od jakiś bakterii?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Jakoś dotrwałam do wieczora. Mąż wrócił dopiero o 20, więc to był dla mnie dłuuugi dzień. Na szczęście Leo grzeczniutki.

adria
- super! Gratuluję! Dałyście radę, dzielne kobitki :)
A mi też od razu mleczko nie leci. To w sumie dziwne, bo jak nacisnę, to leci, ale jak Leo ssie to nie... Czsem dopiero po kilku minutach. Na szczęście zazwyczaj mu to nie przeszkadza i dzielnie ssie, żeby się do mleczka dostać.

guga - fajnie, że się odezwałaś :)

agatcha
- zdrówka! Trzymaj się dzielnie!

annaz
- z tego co wiem, to te testy z krwi są bardzo wiarygodne. A coś jej w ogóle wyszło?
Powodzenia na egzaminie. Kiedy masz?

realne - gratuluję wstawania :)

natalia - współczuję bólu kręgosłupa. Szczególnie, ze zostajesz sama... Ja się łączę w bólu - mój jedzie w niedzielę na tydzień.

gosia - dzięki za wieści od kasiuli. Hubcio - trzymaj się dzielnie! Oby rekonwalescencja była szybka i możliwie bezbolesna.

anuszka - jak my coś jemy przy Leosiu, a on nic nie dostaje, to patrzy się na nas tak, że mi jedzenie w gardzle staje :/ Generalnie jak planuję jedzenie dla siebie, to albo w czasie jego drzemki, albo w czasie jego posiłku. No oczy ma jak kot ze shreka ;)


http://www.suwaczki.com/tickers/km5svcqghmekeuw0.png

http://www.suwaczki.com/tickers/961lwn1548dfts7t.png

http://s2.pierwszezabki.pl/036/036180990.png?1651

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3nik - ja używam płynu Lovella do kolorów i piorę wszystko razem - ubranka, wkłady i otulacze na 60 stopni plus proszek do odkażania. Z tym, że po praniu same wkłady i otulacze daję jeszcze na dodatkowe płukanie, zeby się pozbyć ewentualnych pozostałości detergentów.


http://www.suwaczki.com/tickers/km5svcqghmekeuw0.png

http://www.suwaczki.com/tickers/961lwn1548dfts7t.png

http://s2.pierwszezabki.pl/036/036180990.png?1651

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3nik - ja piore wszystko razem w proszku do białych, ale close parent są jednokolorowe i dość jasne, kieszonki co prawda ze wzorami kolorowymi, ale nic się nie spiera to chyba OK, a otulacze tetro piorę ręcznie - bo to wełna [ale też w takiej samej kombinacji + lanolina]... teraz u rodziców pierzemy w loveli - tylko amiast 2 miarek, daję 1 i dodaje 5 kropli olejku z drzewa herbacianego [ze wzglęudu na właściwości odkażające] + dodatkowe płukanie - ale to też ja w domu płuczę wszystko razem, tutaj mama najpierw płucze pieluchy, później dorzuca ubranka i pierze i jeszcze raz wypłukuje... ale mama to mama, ona jeszcze wszystkie plamki zapiera przed wrzuceniem do pralki :P

mamaola - dobrze, że sobie radzisz, a jak się czujesz?


http://magdalenap.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png
http://fajnamama.pl/suwaczki/08d4h5u.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc

guga Isiuniu Skarbie wszystkiego naj, rozwijaj sie pieknie Mamusi tak jak do tej pory. Buziaczki

http://www.cukiernia-wiedenska.pl/obr/1956_d.jpg

mamaola u mnie tak samo, jak nacisne to leci, a jak Julcia ciagnie to dopiero po chwili.

Potem popisze, Mała sie po mnie wdrapuje


http://s7.suwaczek.com/20090815310120.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yd01kthebk.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yde932w7ze.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Dziś już jest chyba całkiem ok. Zobaczę jak będzie po jedzeniu. Wczoraj już do toalety nie latałam i nie było gorączki, choc brzuch jeszcze bolał i dałam radę zjeść tylko śniadanie i o 17 trochę obiadu. Choć niewątpliwie są plusy takiego jadłowstrętu... Od razu widać na wadze ;) Straciłam 2 kilo przez dwa dni :) Z 72 zrobiło się 69,5 :))))

guga - TYSIĄC BUZIACZKÓW DLA ISI :) ps. Może z tej okazji wkleisz jakieś zdjątka?

3nik, realne
- zapomniałam, ja też dodaję olejek z drzewa herbacianego i daję tylko jedną miarkę płynu do prania.

3nik - fajnie z basenem. Ja bardzo chciałam chodzic z Leo, ale jak on ma taką wrażliwą skórę, to sie trochę boję. Choć odpukać, całkiem nieźle teraz jego skóra wygląda. Ale smarujemy się dwa razy dziennie i kąpiemy w emolientach.

Leo od jakiegoś czasu uwielbia się bawić w "chowanego" - zakłada sobie cokolowiek się da na głowę (koc, pieluchę, ubranko, kołdrę) i chce, żeby go szukać :) A potem zdejmuje nagłym ruchem i śmieje się do mnie. A w oczach ma takie ognie, że uwielbiam się z nim tak bawić. Choć po 10 razie powtarzania "gdzie jest Leonek, gdzie on się schował..." już nie jest tak fajnie ;) Wasze maluchy też się tak bawią?


http://www.suwaczki.com/tickers/km5svcqghmekeuw0.png

http://www.suwaczki.com/tickers/961lwn1548dfts7t.png

http://s2.pierwszezabki.pl/036/036180990.png?1651

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry :)

Isia słonecznego miesiąca i samych przyjemności :)

Adria gratuluję postępów Julki :)

Mamaola dobrze, że już lepiej, jutro już pewnie będziesz jak nowa. A ile masz wzrostu? Musisz być długą tyczką przy takiej wadze a szczupłej sylwetce :)

3nik a my się na basen zbieramy i zebrać nie możemy :(

Dziewczyny, od kilku dni puszczam małą bezkarnie na bosaka przez cały dzień po domu, tylko na noc ma coś na stopach w razie gdyby się rozkopała. A dziś sobie szukam informacji o tym i utwierdziłam się w przekonaniu, że robię dobrze, tylko sprawa obuwia do chodzenia mnie zaintrygowała. Mama kupiła jej takie skórzane wysokie buciki, które już jej zakładam na dwór i one wyglądają solidnie i na pozór ok. Ale w necie doczytałam się, że te buty nie są dobre do nauki chodzenia, a lepsze są np. takie

Paputki dla dzieci, skórzane papucie dla maluchów, pierwsze buciki do nauki chodzenia

Co o tym sądzicie?

Bo ja chyba się zdecyduję na takie miętkie, znowu rodzina będzie nochalem kręcić, no ale cóż.... :)


http://www.suwaczki.com/tickers/5b09t5odljkk41ww.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Anuszka intuicja nie zawodzi :) Zdecydowanie poleca się dzieciom do nauki chodzenia jak najbardziej miękkie obuwie. Najlepsze są podobno takie skarpetki z abs-ami na podeszwach. Rehabilitant radził nam także, żeby pierwsze buty do chodzenia były jak najbardziej miękkie i elastyczne, a jedynym lekko usztywnionym miejsce powinna być zapiętka. Nie polecał firmy Bartek.

Ja mam takie skarpetki z gumową podeszwą, ale Adaś jeszcze nie wstaje więc na razie problem dla mnie odległy. Chociaż patrząc po tym co ostatnio wyczyniało moje dziecko to nigdy nic nie wiadomo i z dnia na dzień może się okazać, że zaczyna wstawać.


http://www.suwaczki.com/tickers/gg64qps64oxg3vuo.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

anuszka mi rehabilitantka powiedziala, ze butki do chodzenia musza miec sztywna zapietke i najlepiej dosc wysoka, podeszwa i przod moga byc elastyczne, miekkie. Mowila, ze najlepsza firma Bartek. Jedni polecaja inni nie. Wybor nalezy do mamy i jej intuicji.

mamaola wlasnie, a ile Ty masz wzrostu ?? Bo po wadze na jaka wygladasz to ja bym Ci dawala jakies 55 kg, a jesli tyle wazysz i tak wygladasz szczuplo to musisz byc wysoka. Julia tez sie bawi w chowanego, ale ja ją musze nakrywac.


http://s7.suwaczek.com/20090815310120.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yd01kthebk.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yde932w7ze.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie mamuśki:) u nas się polepsza Matuś jeszcze rozdrażniony czyszczeniem noska ale ważne że juz tak sie nie męczy.

    Realnie
no pięknie Magdusia śpiewa fajny ma głosik hi hi
    Gosia
piękna sesja ! ślicznie wygląda w tych sukieneczkach!
    Guga
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA ANGELUSI! mało Ci śpi ,nic dziwnego że czasu mało,a jak mąż zadowolony z pracy.Szkoda że tak krótko oby znalazł szybko prace na stałe i to dobrą !
    Adria
to wspaniale ,cieszę się razem z Tobą .Tyle trudu ale się opłaciło. Będziesz mieć więcej czasu ,ale najwazniejsze że jest już ok:).. ale całuśna Julcia HI HI
    Kasiula
dobrze już po wszystkim ,dużo zdrówka Hubcia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! niech szybko wychodzi ze szpitala!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkiego najlepszego dla Isi :D

Kasiula - super wiadomości :D

Co do bucików, dopóki dziecko nie nauczy się chodzić będę puszczać małą tylko w skarpetkach ze skórzaną podeszwą, znajomych synek ma już 1,5 roku i nadal puszczają w takich kapciach nawet po dworze jak jest sucho [i tylko w takich chodzi]


http://magdalenap.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png
http://fajnamama.pl/suwaczki/08d4h5u.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czes dziewczyny, dzieki za pomoc co do ilosci mleka. U nas to wyglad ana dzien dziesiejszy tak
7 - 200 mm
10 - kaszka
12 obiadek
14 - 200 mm
16 - deser
19 - 200 mm
wiec wydaje mi sie , ze nie malo, a ona wcale na wadze nie przybiera!!!!!! Nie wiem czemu, pewnie po tatusiu ma szybka przemiane materii

Wiecie co ja to chyba albo zle zorganizowana jestem, albo nie radze sobie z Mania... horor, w domu sajgon, okna brudne, starta prania do prasowania, na nic nie mam czasu. Caly czas musze sie z nia bawic albo rzynajmniej pilnowac zeby jakiegos numeru nie wywinela!!!! Jak ja tylko do koja wsadze, ryk, do chodzika ryk... masakra jakas, nawet na kibel musze z nia chodzic!!!!!!!!! A pomocy znikad... mam dosc.Jak chodzilam w ciazy, to byly obiecaki jak to bada mi pomagac, zabierac Manke na spacery itd, a jak Mania jest to wszyscy sie utlenili!!!!!!!!!!
No to sobie pomarudzilam...

Anuszka . papucki superasne, ja wlasnie musze Manke takie kupic, bo poki co chodzi w karpetkach ze skorzana podeszwa. Tutaj takie zwykle kapcie "twarde" zaczynaja sie od rozmiaru 20, a Manka ma noge 18, wiec nawet gdybym chciala jej jakies kapcie wiazane kupic to nigdzie nie dostane. A te ktore Ty pokazalas sa tu strasznie popularne i wszedzie je moge kupic... tylko trzeby moec mozliwosc po nie wyjsc :-((

Adria - ale slicznie Jula daje buzi!!!!!!!!!!

Realne - mala wokalistka Ci rosnie!!!!!!!


http://www.suwaczki.com/tickers/bhywh371k5l6ve2n.png

http://www.suwaczki.com/tickers/bhywtv7313a13h1x.png

http://www.suwaczek.pl/cache/2363ce8a8e.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...