Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

PS. To co ostatnio najbardziej lubię to każda nowa strona ma forum. Pamiętacie jak kiedyś po jednym dniu potrafili być 5 stron? To było szaleństwo :D


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sej2897inpbov.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jetta

Dziękuję za życzenia :)
Pola jak Iza?
Tanna a gdzie planujesz rodzić?
Oskarowi piątki wyszły wszystkie? Czy sa dłuższe przerwy? Bo młody tez walczy z dolnymi piątkami ale jeszcze się nie przebiły.
Asik i Dobra Wróżko jak maluszki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pola88 dzieki,ze pytasz ogolnie czuje dobrze.Gdyby nie skurcze, to bym byla zadowolona,ale to przynajmniej znak,ze to blizej niz dalej.
Jak Iza?przeszlo jej juz?

Jetta, nie za bardzo orientuje sie jeszcze w tych szpitalach,ale chyba na Zaspie,bo tam mam lekarza. A Ty gdzie rodzilas? Co do piatek, to oby i Was bylo lepiej. U nas wychodzi juz ostatnia i niestety dwie na dole szly rownoczesnie,a u gory sie rozlozyly w czasie. Poszlo nam mase masci i przeciwbolowych...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gabi88

hej dziewczyny, mam pytanko :D czy robiła któraś z was zakupy w sklepie www.vanillafrog.pl i mogłaby się podzielić opinią? mają naprawdę świetne rzeczy, ale zanim zamówię wolałabym się dowiedzieć czy wszystko u nich ok z przesyłką i płatnością :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej:)
Dziewczyny uff! Na szczęście to chyba tylko taka jednodniowa przygoda. Dzis juz bez gorączki i tylko 2 brudne pieluszki wiec to chyba koniec ;) no chyba ze to oznaki nadchodzących PIĄTEK :-o
Tanna mam takie pytanko - czy z Oskarkiem Miałaś też wczesniej skurcze? Bo tak sie zastanawiam czy to w kolejnych ciazach sie pojawiają się szybciej? Takie dywagacje na noc;) Dobrze ze poza tym wszystko ok:) Niech Nam rośnie Kruszynka i czeka grzecznie na sierpień:) Bedzie Wakacyjna Dziewczyna:D
Ela jak tam majowka Wam się udała? Jacyś przystojni górale?:D
Panifiona co u Was?:)
Emka a Wy?:)
Dobrej nocki:)


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sej2897inpbov.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki że o nas pamiętacie :-* :-* i za miłe słowa :D

Przyznaję bez bicia-po prostu rzadko wchodze teraz na forum. Choć i na fb wpadam raz dziennie i raczej przeglądam niż się udzielam. Staram się realizować założenia noworoczne ;-)

W domu Jesteśmy od zeszłej soboty i jest super-po woli układamy sobie na nowo życie. Bo jednak taka mała istotka wszystko wywraca do góry nogami!
Agatka jest kochana! Praktycznie bezobslugowe dziecko-ciągnie cyca, trochę się porozglada gdzie jest, zrobi kupę i śpi :D i śpi :D i śpi :D no nie mogę w to uwierzyć! Przy Dorotce nawet na chwilę nie mogłam jej odstawić, a tu takie cuda! Normalnie nawet ciepła kawę rano pije :D
Dorotka dalej zadowolona że ma siostrę- jest ok! Trochę jest zazdrosna jak tata bierze malutka na ręce, ale poza tym jest super! Ogarnęła że mała płacze bo jest głodna lub ma kupę, a nie ze coś się jej dzieje. Bo na początku wpadala w panikę czemu Agacia płacze?!
Ja stopniowo zaczynam normalne funkcjonowanie. Podziwiam te, które poddają się cc na własne życzenie. Ja tam wiedząc jaki to ból (głównie po zejsciu znieczulenia i przez kolejne dni!) nie dałabym się zaciągnąć na salę operacyjną!
W poniedziałek jade na zdjęcie szwow i robimy sesję noworodkowa-jak dostane zdjęcia to się pochwale ;-)

Jetta-wszystkiego dobrego dla jubilata :-*
Pola-zdrówka dla młodej! Niech nie choruje :-*
Tanna-super ze się odzywasz! Trzymaj się dzielnie i ucałuj Oskarka od ciotki :-*

Całuje wszystkie Was i wszystkie majoweczki w gloweczki :-* :-* :-* :-*


 

♥️Najpierw mieliśmy siebie 💚 2006💛Potem mieliśmy Was💙 2015♥️ 2017💜2020❤Teraz mamy wszystko💜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej:)
Dobra Wróżko nie badz tak sumienna w tych po stanowieniach bo ja dopiero dermatologa odhaczyłam a gdzie jeszcze milion innych pozycji?:-o nie Zawstydzaj mnie:D
Agatka Zuch Dziewczynka:* ja nie wiem skiad sie biorą tak grzeczne dzieci :D teraz byla u mnie Koleżanka to jej Ola tez taaaaaka grzeczna ze szok:-o tylko można Wam zazdrościć :D jeszcze Powiedz ze spi po 5 godzin w nocy to w ogóle z zazdrości pęknę :D
Odsetka Starsza Siostrzyczka <3 Agatka bedzie miała z Nią dobrze:)<br /> Sesja?? Oooo na pewno bedzie cudowna!! <3<br /> U nas dziś pogoda bajeczna) pól dnia na podwórku byłyśmy. Iza mi nasiona rozgrzebywała takze kwiatków chyba nie bedzie:-o umorusana jak świnka, utytłana ale mega zadowolona:) praca z motyką i konewką plus dziecko= szalony pomysł :D:D
Dobrej nocki :)


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sej2897inpbov.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pola88 brudne dziecko to najszczesliwsze dziecko na swiecie;)dobrze,ze Wam szybko choroba minela.Oskarek tez maly ogrodnik;)jak widzi wiadro z woda w ogrodku to zaraz wsypuje piasek i papka gotowa;)chyba powoli zaczyna nam sie bunt dwulatka,bo on zawsze byl bardzo grzecznym chlopcem,a teraz coraz czesciej ma swoje zdanie i robi sie uparciuch...ech... Mam nadzieje, za przetrwamy.

Dobra Wróżko dobrze czytac,ze dajecie rade i ze wszystko sie uklada. Super, ze rodzi się siostrzana milosc:* Sesja zdjeciowa bedzie cudna..wrzuc cos na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi czy organizacyjnie jest mega ciezko przy dwojce?w sensie cala ta logistyka?np wieczorem:kapiel,kolacja itd?bardzo sie boje,ze bedzie mi to ciezko ogarnac w sierpniu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tanna wszystko jest do ogarniecia! Pierwszy miesiac jest trudny, ale potem juz z gorki :-)
Dla mnie najgorsza byla zazdrosc o cyckowanie a raczej o czas z mama i przytulanie. Kapiele byly wspolne znaczy Laura pomagala, kolacje tez razem Laura swoje kanapeczki a Klaudia przy cycku ;-) Troche organizacji i jest fajnie.

U nas dzis kekkie zalamanie pogody. Z 23 st wczoraj do 12 dzis. Sloneczko swieci ale chlodno. Dzieci w przedszkolu a mama ma dzis wolne :-D
Milego dnia!


http://lb1f.lilypie.com/qZ8Ip2.png
http://www.suwaczki.com/tickers/iv09df9hgaar6rba.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej:)
Tanna to niedługo Wasz ogród w " Majo w ogrodzie" sie znajdzie;) u nas piasek nie jest aż tak interesujący jak Ziemia! Zwłaszcza taka co dopiero podlana, taka najbardziej brudząca :P o to jest cos:D
U nas bunt dwulatka( jesli to jest to bp jak bedzie gorzej to zejdę na zawał :-o) trwa i nie ma zamiaru mijać :P nigdy nie podejrzewałam ze założenie kapci, z pozoru tak niewinna czynność, może mnie do furii doprowadzić :D
Emagdallenka u nas tez pogoda się zmienila- niestety tez na gorsze:| wietrzysko okropne, choc słonko tez świeci- przyjemnie jednak nie jest:/ jak Masz wolne to Odpoczywaj:D kanapa, kawa i relaxing;)
U nas wczoraj wydarzenie na miare światową - byliśmy na basenie!!! Na pewno mówili o tym w TV bo mój Mąż byl 1 raz w zyciu:D Izy to byl drugi raz, ale i tak na początku placz , potem w kółeczku"pływała" ale musiałam ja trzymać za rączkę lub noge:) ja tylko chodzilan po basenie w te i wewte ale jako ze Otylia Jędrzejczak ze mnie żadna to i lepiej:D
Miłego popoludnia:)


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sej2897inpbov.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jetta

U nas dziś nawet śnieg padał, beznadziejnie jest
Tanna ja rodziłam w wojewódzkim i b.bylam zadowolona, zaspę koleżanki chwaliły.
Jeśli chodzi o ogarnięcie dwójki, to tak jak pisze emagdalenka po miesiącu będziesz miała swój plan :) u mnie jest większa roznica wieku, wiec bylo mi łatwiej.
Chociaż moja córka nawet wczoraj powiedziała że szkoda że nie mam dla niej tyle czasu co kiedyś..ehh
Pola to Iza się buntuje? Chyba przeszło od nas do Izuni, bo Piotruś jest dużo grzeczniejszy, wiec poczekaj zaraz bunt pójdzie dalej...hihi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej:)
Jetta u nas też śnieg :-O dzikie szaleństwo!! Cały dzień mamy takie zawirowania pogody o jakich nawet Tomaszowi Zubielewiczowi się nie sniło:D:D
No i jak Mogliście nam ten bunt oddać?! :D:D Musze chyba przekazać go dalej tak jak Mówisz, czy raczej Piszesz;)... Któraś chetna?:D:D
Amellek hej!!! Gdzieście?
Z powodu tez okropnej pogody zrobiłam sobie dzis dzień totalnego lenia i oprócz robienia posiłków i zdjecia prania z suszarki nie robimy z Izą nic:P nadrabiam dzisiaj TV w ilościach masowych;p Obejrzałam dzisiaj chyba milion programów na TVN style itp :P Obejrzałam tez program o dziewczynach, które nie wiedziały ze są w ciaży i dowiadywały sie o tym przed samym porodem. Z jednej strony im zazdroszcze;p a z 2 strony aż strach sie bać;) Iza jeszcze drzemie ( znowu tak poźno...;/) wiec ide jakis program w stylu "wyremontuj dom. kuchnie ' itp ogladac"D
Miłego i bezśnieżnego wieczoru:)
ps. teraz pada grad....;/w tym roku ceny owoców i warzyw chyba bedą kosmiczne...;/

monthly_2017_05/majoweczki-2015_57254.jpg


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sej2897inpbov.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny u nas cud!!!po prawie 2 latach Julek zasnął z tatą bez cycka.byl mocno zmęczony ale niech już tak zostanie na zawsze!!!!chociaż w nocy się obudzi i na bank będzie chciał.jestem tak podjarana że sorki że tylko o sobie;)a wczoraj nam Julka obcięli.moja siostra była że swoim synem i przy okazji obcięli włosy Julkowi i tak wydoroślał że szok.podobno było całkiem spoko tylko jak go okryli to chciał ręce wyciągać i się wiercił ale dali radę.siedzial u wujka na kolanach.
Pola ty niedawno pisałaś że Iza przespała cała noc.dalej śpi czy to był jednorazowy wybryk???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej:)
Juli to krok do przodu! Brawo:) chwilo trwaj:D Maszprawo do upajania sie tym wieczorem:D u nas juz od baaaardzp dawno nie zdarzyło sie żeby Iza z P zasnęła( a kilka razy im sie udała ta sztuka) Przedwczoraj ich wydelegowalam razem to po 15min placzu, wrzasków i mamowania przyszli do mnie i Iza zasnęła jak tylko na ręce ją wzięłam. A z ta przespaną nocą...ach..byla cudna ale tylko jedna, jedyna!! Ostanie 2-3 noce w ogóle bardzo niespokojnie śpi i często się budzi. A tak standardowo to nadal 1-2 pobudki. I jeszcze jest taka mala cwaniara ze przyjdzie do lozka naszego sama, a jak juz jest najedzona to takiim slabiutkim, biednym glosikiem mówi " tatio" i ręce wyciąga żeby P do łóżeczka Ją odłożył :P a łóżeczko obok łóżka stoi:D
Julek dzielny bardzo! Ja tez sie wiercę u fryzjera( jak juz raz na 100lat tam dojde) a podobno juz duża jestem;)
U nas ciag dalszy pogodowych zawirowań- jak juz zdecydowałam sie wyjść ,zaczakł padac taki śnieg, zw brak wycieraczek na okularach i prawie zamarznięte ręce przygnały nas z powrotem do cieplutkiego domku. Ja sie pytam gdzie jest wiosna?!?!
Dobrej nocki :)


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sej2897inpbov.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pola-jak to gdzie? Na Podbeskidziu :D u nas dziś cudowne 20'C i bezchmurne niebo! Cały dzień spędziliśmy na zewnątrz, a popołudnie w ogrodzie. Jak ja lubie takie dni: Dorotka bawi się, tata coś knuje po kątach ;-) a ja z Agatka na tarasie- cudownie! Chwilo trwaj!
Juli-wow! Taki dorosły Julek ze fryzjera zaliczył? Odsetka nawet nie wie że włosy można obciąć :-P mam taki plan żeby jak najdłużej jej nie obcinać :D
Emagdallenka-dzień wolny-super! Korzystaj i najlepiej NIC nie rób! U nas Dorotka bardzo fajnie reaguje i nie ma jakiś specjalnie z nią problemów. Najgorsze to że bardzo jest zazdrosna o tatę (spędza z nim dużo czasu), tzn jak on bierze Agatkę na ręce to ona akurat wtedy też chce i płacze i wymusza żeby mała odłożył. Ale pracujemy nad nią ;-)
Tanna-tak jak piszą dziewczyny: wszystko kwestia organizacji. Ale wiedz że nie taki diabeł straszny ;-) na razie u nas jeszcze się organizujemy, ale staramy się jak najwięcej rzeczy robić razem. W sensie że Dorotka pomaga-choćby podaje pampersy. Teraz jeszcze mam łatwiej bo mąż jest w domu (ma 1.5mca urlopu :D), ale wydaje mi się że będzie ok :D

My dziś byliśmy w księgarni. Pan powiedział że jeszcze tak wybrednej dwulatki na zakupach u siebie nie miał :-P co drugą książeczkę zna, ma i czyta :D wybrała w końcu Kubusia Puchatka, bo niestety jej ukochanego Percy'ego Dozorcy Parku nigdzie nie ma :-|
W poniedziałek byłam u gin i jutro znowu muszę jechać :-( ta cc to same problemy! Robią mi się okropne zastoje w macicy, zamiast spływać. Boję się żeby nie zaczęło gnić bo szpital gwarantowany :'(


 

♥️Najpierw mieliśmy siebie 💚 2006💛Potem mieliśmy Was💙 2015♥️ 2017💜2020❤Teraz mamy wszystko💜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I próbka zdjęć z sesji. Moje kochane siostrzyczki <3

monthly_2017_05/majoweczki-2015_57332.jpg


 

♥️Najpierw mieliśmy siebie 💚 2006💛Potem mieliśmy Was💙 2015♥️ 2017💜2020❤Teraz mamy wszystko💜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jetta

Witajcie, wpadam na chwilkę :)
Wróżko córeczki jak malowane! Dorotka śliczna i jaka duża, widać że z niej zaradna dziewczyna;) Agatka okruszek przesłodki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Dziewczyny za wsparcie i krzepiące słowa. Lepiej mi serio,bo ostatnio bardzo sie fiksowałam na temat tego czy ogarnę nowa rzeczywistość sprawnie.
Dobra Wróżko, 20st?oooo rany..... Jak ja bym chciala, u nas w tym tygodniu krolował snieg, kurtki zimowe. Choc wczoraj już poprawa....Coreczki przesłodkie, przekochane. Super.
Juli poprawiły się nocki jednak?
Emagdalenka, a jak Ty spedzilas wolny dzien?;)jak przyslowiowa matka na ogarnianiu domu?czy odpoczelas trochę?
Pola88 tez mam bardzo duza o ochote na basen i jak wykuruje sie porzadnie, to tez sie wybierzemy. Iza balwana lepila??;)

U nas w miare ok, choc jestem na antybiotyku,bo nie udalo mi sie wyleczyc domowymi sposobami. Dostalam dusznosci i bardzo czestych skurczy wiec wyjcia nie bylo. Oskarek dokazuje. Ma już takie pomysly szalone. Zaczelismy walke o nocnik, no ale narazie przegrywamy. To znaczy sadzam go juz od roku prawie,ale malo systematycznie, a teraz jestem zdeterminowana;););)No i w pn Oskarek przenosi sie do swojego pokoju. Ostatnie prace juz trwaja;)Zycze Wam slonecznego i cudnego piatku.

Ps jakby podczytywala nas Wisienka...odezwij sie co u Was:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej:)
Dobra Wróżko!! Wow! Patrzę i patrzę na Twoje cudne Dziewczynki i napatrzec się nie moge! Chyba tymi zdjęciami cały dom Obstawicie- cudne, cudne;*;* Urodzone Modelki;* Zdjęcia dzieła sztuki!
A wiosna i do nas wczoraj zawitała:) dziś z Iza motylki ganiałyśmy:D Taka wiosna to ja rozumiem!
Ja Izie podcinałam juz kilka razy grzywkę bo w oczy wchodziła niemiłosiernie, ale "tyłu" jeszcze nie. Ale na lato nie wiem czy nie podetniemy, bo ten mały diabełek ściaga gumki i nie wiem czy za bardzo sie nie bedzie pocić- czas pokaze;d mamy wesele w lipcu to my mogła jeszcze bujny fryz mieć;)
Odsetka prosze, proszę jaka wybredna Czytelniczka;) moja Iza to sie byle gazetka z Kauflandu zadowoli:D ale żeby nie było literaturę piękna typu " zwierzeta na wsi, owoce, warzywa itp tez posiadamy:D no i ulotki z Lidl i Biedry też:D
Rzeczywiście ta CC to jakaś makabra;/ jednak na pewno wszytsko bedzie dobrze i żadnych tam szpitali- ja przepraszam bardzo, ale już napewno Twój limit szpitalny z NFzu na ten rok wyczerpany;) :D także sie nie Szykuj:D
Tanna dzieki Bogu , że tego bałwana nie było nam dane lepić:D mam nadzieję, ze do grudnia takich niespodzian ek nie bedzie;d
Oskarek bedzie miał Swój pokoik? no jak nic muszę szepnać Izabeli jaka niezła z niego partia:D Pochwal się jaki efekt końcowy:)
A propo nocnika, ja tez sadzam Ize na nocnik, jak mi sie przypomni, czyli bardzo bardzo rzadko. Dziś własnie nastapił jednak wielki dzień! Rano nie załozyłysmy pampersa i oczywiście po godzinie czy dwóch był płacz mamamamama i mokre wszytsko. Suchy komplet załozyłysmy i ja dalej prasowałam. Iza oczywscie siiii i ja rzucam zelazko, posciel i lece. A tam nic. Znowu siiii i i mówie sama zdejmij spodenki i siadaj. i co?!! i pierwsze siku w zyciu do nocnika!!! :D pewnie to tylko jeden raz na milion, ale jak ten pierwszy raz cieszy:D:D
Miłego i pieknego popołudnia Dziewczyny:)


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sej2897inpbov.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej:)
My dziś świętujemy ;) ale bez imprez, tortu i wielu gości ale i tak zmęczeni:D
Jutro wracamy::D
Za godzinę juz od 2 lat jestem Mamą :D to tez i moje święto i P jako Taty:)
Dobrej nocki :)


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sej2897inpbov.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej:)
Dziewczyny?? Gdzie Wy?!
U nas dzisiaj Izabela jako doswiadczona dwulatka;-) pomagała mi w przesadzeniu kwiatków..ucierpiały na tym i ubrania i ręce i elewacja...ech..a wszyscy sąsiedzi po kolei sie zachwycili takim pomocnikiem :D miałam 3 razy więcej roboty ot i pomoc :P
Dobrej nocki :)


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sej2897inpbov.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jetta

Pola wyściskaj Izunię od Ciotki ;) życzymy Izie aby była zawsze zdrowa i szczęśliwa !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pola wszystkiego najlepszego dla Izuni i dla ciebie oczywiście.
Dobra wróżko ale masz fotomodelki !!! Niech tatuś juz się szykuje na walkę z licznymi adoratorami córeczek.
Juli napisz jak tam po tej pamiętnej nocy. Bo i ja sie podjarałam tak jak ty. Może jednak jest nadzieja dla nas. Choc ostatnio przeglądałam Internet i natknelam sie na forum na przypadki beznadziejne tzn. Same sie odstawily od cyca w wieku 3-4 lat. Z lekką pomocą ale juz bez spazmów i histerii. Wiec ja na razie nie liczę na cud. Tym bardziej ze chyba 5 mu idą i potrafi w nocy mamłac mnie godzinę zanim znowu przyśnię mocniej. Ja trafiłam na egzemplarz bardzo trudny i juz zaczynam sie do tego przyzwyczajać zamiast walczyć z tym.


http://www.suwaczki.com/tickers/17u9i09k995ttuhf.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gabi88

hej dziewczyny, mam pytanko :D czy robiła któraś z was zakupy w sklepie www.vanillafrog.pl i mogłaby się podzielić opinią? mają naprawdę świetne rzeczy, ale zanim zamówię wolałabym się dowiedzieć czy wszystko u nich ok z przesyłką i płatnością :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...