Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Marti ja nosze ten diody z nami. Naleje mu dwie krople wody i albo wypije albo wyleje i jak idiotka laze za nim i mu dolewam haha ;p teraz będę i to i to nosić. Zobaczymy co będzie wolał. Zostawiam to jemu, to on będzie potem z tego moje mleczko chlipac ;p


http://www.suwaczki.com/tickers/relg73sbod19m7di.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej:)
Panifiona gratulacje!! Dużo siły:)
Frankamamka gratuluję posadki:) w ogóle podziwiam pracujące Mamusie bo jak myślę zostawić Izę na dłużej to zimno gorąco i zimno i jeszcze raz gorąco!! Też muszę zacząć szukać ale odkładam ile sie da- po sezonie muszę zacząć :| a może wygram w RMF albo ZET:P
Ewelusik fajnie ze masz kogoś komu ze spokojem zostawisz Hanię. U mnie ciotka męża (byla przedszkolanka)tez ma emeryturze ale z nią to bym w życiu nie zostawiła patrząc jak swojego syna wychowała-:P
Emagdalenka gratulacje z okazji tak ważnych urodzinek! Zdrówka Malej przede wszystkim:)
HM u nas też 5 i nasze lóżko- wcześnie ślicznie przesypiała w łóżeczku a teraz po karmieniu nie da sie odłożyć tylko ryk i juz stoi.
Marti gratuluję wyników wagowych i zazdroszczę :D
Dobrej nocki;)


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sej2897inpbov.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marti nie moge przyniesc swojego niestety bo nie ma np stwierdzonej alergii. Probowalam wprowadzac zmiany od 2 lat walcze z przedszkolem o to...dzieki mnie jedza juz np. jajka i lososia na parze. Rodzice nie widza problemu bo kazdy norweg to w domu podaje swoim dzieciom. Oni sie zywia glownie gotowymi mrozonkami parowkami pizza kebabami i sushi wiec coz sie dziwic ze dzieci dostaja takie syfy do jedzenia.

Zielona dziekuje! Ja uwielbiam miec gosci i dla mnie to super frajda jak kazdy najedzony i zadowolony. Kolejne wyzwanie juz za miesiac...chrzciny na 20 os musze ogarnac ;-)


http://lb1f.lilypie.com/qZ8Ip2.png
http://www.suwaczki.com/tickers/iv09df9hgaar6rba.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panofiona- jest mega!!!! Gorąco Gratuluję:-* cieszę się z Tobą i zazdroszczę :-) a co u pozostałych ciężarnych? Emka, UllaS, Miodkowa?
Podziwiam was dziewczyny pracujące- jak Hanka pisze: taki stres cały czas. Ja tego bardzo nie chce bo boje się ze później się na Odsetce to odbije. ..
Frankamamka- fajnie ze się odezwałas :-) i gratuluje pracy!
Szczęśliwa mamusi- nie szukaj czegoś czego nie ma! Dorotka w nocy ma podobnie i na pewno nie ma padaczki! luz!:-* Ja żeby nie chodzić brudna to kape się z Małą bo tak to wygląda jak u ciebie.
Zielona- Marti dobrze prawi! I z kp i z praca :-) Tylko co jak ja w umowie mam zapis że MUSZĘ jeździć w delegacje zagr min raz w miesiącu? Bo niby jak kp to nie mogą mnie wysłać. No co wtedy?
Co do karmienia to po roku można mleko zwierzęce, roślinne podawać. I może być tak ze dziecko w końcu zdecyduje się na spanie w nocy a nie podjadanie wiec może nie być problemu. Ja nie myślę o tym i czekam co będzie. ...
Marti Majeczka słodka kopia ciebie :-) i gratki wagi!
Wisienka- do lekarza już!
Hals- zazdroszczę tej spiacej bliźniaczki i to bardzo! W domku swoim to i kartomy malo uciążliwe sa ;-) buciory bardzo mi się podobają ale ich cena mniej:-\
Emagadalenka- ale super rodzinka! Malutka rozkoszna! Nie mogę uwierzyć że Klaudia już ma rok! ROK! Jejku jak to brzmi dorosło :-D
Takie piękne stereotypy krążą o Skandynawii a Ty mówisz że taki szajsc dają? ! SKANDAL! ;-)
Gratuluję super organizacji i zarządzania przy imprezach, bo ze zazdroszczę to nie wspominam :-P
Pola- ja w nadziei totka puscilam :-D

Chodzę jak lunatyk! Kiedy ja się wyspie? !
Ołwer!:-D


 

♥️Najpierw mieliśmy siebie 💚 2006💛Potem mieliśmy Was💙 2015♥️ 2017💜2020❤Teraz mamy wszystko💜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć dziewczyny.
Z góry przepraszam że nie odp do wszystkich wątków ale moje resztki mózgu które zostały po pierwszym porodzie właśnie wchonal koleszka w moim brzuchu.
Marti, grat zgubionych kg. A wariatom drogowym STOP.
Panifiona, gratuluję! To dopiero nowina. Dasz radę. Obie damy :-) na kiedy wychodzi ci termin?
Pracujące mamy, szacun. Za żłobek drugi szacun, że jesteście silne bo to nie lada wyzwanie psychiczne.
Dw, ponoć na pytanie świeżego rodzica kiedy się wyspie, doświadczony rodzic odp że nigdy, że się przyzwyczaisz ;-)
Hm, brawo. W końcu na swoim. Cieszę się razem z tobą. Kartonami się nie Przejmuj tylko sukcesywnie rozpak. My do teraz biegamy z gratami po domu.
Szczęśliwa mamusiu, głowa do góry. Nie chcę się wymodrzac ale czy oli czasem nie czyta twoich emocji. Albo po prostu tęskni za tobą w nocy i chce się przytulać bez końca.
Przepraszam ale już nie wiem co pisać.


http://fajnamama.pl/suwaczki/a9vtqke.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u nas całkiem nieźle. Alicja uwielbia piasek więc piaskownica jest stałym punktem programu. Noce też całkiem spoko. Wstaje co 2-3h. Ale czasem dostane prezent od Alicji i przespie od ok 2 do ok 7!
Za to ile bym nie spała to nie mam sił. Cały dzień mam ochotę leżeć. Jak mała drzemie to ja też. Wcześniej tak nie miałam a teraz jak zombie chodzę. Mdłości nie opuszczają tyle że tym razem nie są takie mocne jak rok temu. za to awersje i zachcianki pełną parą.
Co do żłobka to na serio myślę żeby małą zapisać za jakiś czas. Ostatnio byliśmy u kolegi Ali o tydz starszego który ma starsze rodzeństwo. I młody jest tak ogarniety. Chodzi gorzej od Ali ale ogarnia wiele zabawek, lepiej się komunikuje i nie boi się innych dzieci. a Alicja na widok 6 dzieci w wieku 6-8 lat stała zdezorientowana i płakała o wszystko dosłownie. Oczywiście dałam jej tyle ciepła i wsparcia ile mogłam i pod koniec imprezy się wyluzowala. Ale to pokazuje że brakuje jej kontaktu z dziećmi.
To tyle od nas. Idę coś przecisnax przez gardło żeby nie mulilo z głodu.


http://fajnamama.pl/suwaczki/a9vtqke.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zielooona

DW, a jak nocki? Znowu powrót do niewyspania?? Calujemy!!

Emka nic się trzes nad porządkiem w domu, lez jak masz chwile, jak teraz nie polezysz to potem juz wcale ;p jesteś super mama ;)

Marti!!!!! Filip załapał ta słomkę i doi jak wściekły ;p na nocniku siedzial ja mu dawalam ta słomkę do buzi i przechylalam kubek żeby to co w słomce mu wylecialo do dzioba i załapał!!!! Zassal i to sam sobie w łapach trzymie, ahh te tygrysy ;p

Co tam u maratonczyka majkela?? U bliźniaków slicznych??? U bohatera Janka?? Nic nie wiemy!!!!!!

Budyń siusiu i spać ;D

Jooool siostry!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej:)
Dobra Wróżko u mnie dziś z ZEtki nie zadzwonili to jutro RMF przyatakuje:P oby Twój lotek byl łaskawszy:D
Emka Twoje mdłości przypomniały mi moje czułości z kibelkiem;) oby szybko minęły!!
A ja dziś miałam szalone sny- zepsute zeby i ciążę- mąż się aż wystraszył;) ale za to Iza tylko 1pobudke na cyca miała także na wypasie noc::D
Dobrej nocy i miłych snów :)


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sej2897inpbov.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zieloona, tygrys to zdolniacha :-)
Porządki odpuszczam po trochu bo po prostu nie daję rady. Za to tata przejmuje co się da. Jest kochany. Chociaż też już ledwo zipie.

Pola, gratuluję i zazdroszczę nocki. Oby tak częściej.

Dziewczyny Proszę was o szybki odzew w sprawie spacerówki-parasolki. Najpóźniej w czw muszę kupić i nie mam pojęcia co. Dlatego pytanie do was. Co macie? Co wam przypadło do gustu? Na co szczególnie zwracalyscie uwagę?


http://fajnamama.pl/suwaczki/a9vtqke.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wam za wszystkie miłe słowa! Szczerze jestem przerażona. Nie planowalam tego ale cóż stało się. Jutro do gin ide i mam nadzieję że wszystko z fasolką jest ok. Boje się panicznie boi znów za późno się dowiedziałam . Z dżasta było to samo i efekty są jakie są. Nie wiem jak to będzie .. Najbardziej zastanawia mnie to jeżdżenie do kliniki. W czerwcu napewno pojadę a co dalej nie mam pojęcia... Chce jej poświęcić jak najwięcej uwagi żeby nie czyla się gorsza . Cały czas o tym myślę i caly czas się martwie. A po za tym u nas już ok Justynka wyzdrowiała i wróciło moje roześmiane dziecko :-) Ją też się czuje nie najgorzej tylko cały czas mi się nic nie chce i chodzilabym spać już o 8 . całuje !


http://fajnamama.pl/suwaczki/98q2pw6.png
http://fajnamama.pl/suwaczki/b5ltwan.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panifiona a na kiedy termin masz chyba już w nowym roku? Będzie dobrze wszystko na pewno sprawnie ogarniesz :)
Emka ja zwracałam uwagę na to czy spacerówka się rozkłada do pozycji leżącej, w moim przypadku musi być też mała i lekka i cena do 500zl, czekam na kasę która Kuba dostanie na urodziny i kupuje Euro cart mori. Oby nie rozleciała się po tyg, bazuje tylko na filmiku na YouTube i opiniach innych użytkowników :/ dużo osób poleca wózki espiro i wizualnie też ładne tylko one 600zł i w górę kosztują :(
Kuba chodzi na basen więc z dziećmi jest mniej więcej oswojony ale do domu jak przyjdzie ktoś dorosły jak np na imprezę w sobotę to biedny tak płakał, tak się bał że na jego terenie tyle ludzi. Dopiero po ok 20 min już się z każdym bawił i śmiał...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko na chwilę.
Moje dziecko zmieniło rytm spania w dzien. Wczesniej spala dwa razy ok 10 i ok 16 po 1,5 godz. Teraz spi raz ok 12. No cóż rosną i się zmieniają :)

Emka ja mam Jole litetrax 3 Hanka ma chyba taki sam tylko 4. Jestem zadowolona jest lekka zwrotna. Minusy to ze trochę koła słychać na chodniku i krótki podnóżek. Kosztował ok 700 zł.

Pozdro :)


http://s1.suwaczek.com/201505134580.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zielooona

Ja mam quatro mio. 500 zl lekka składa i rozkłada się jedna ręką. Ma podnozek dlugi i długa budę. Amory na czterech kołach. Rozklada sie do lezacej pozycji plynnie jednym ruchem. Duzy kosz na zakupy tylko jak dziec lezy to niema do koszaa dojscia trzeba troche dzwigac dziecko. Trochę male kola ale idzie się przyzwyczaić i nie bardzo jest jak torbę zawiesić bo zjeżdża w dol ale to tez kwestia przyzwyczajenia ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oto nasze paputki. Są cudownie mièkkie, trzymają się stópki, bardzo latwe do nałożenia, gumeczka szeroka i nie ciśnie, Majeczka nie ściąga tylko pomyka jak szalona :) przetestuję tylko trwałoßc przez miesiac i jesli dadza rade, bede zamawiac, az skoncza sie rozmiary. My mamy teraz najmniejszy, xs na 11.5 cm. Dla odróżnienia, prawy bucik ma metkę z logo firmy ;) ale sa wyprofilowane delikatnie.

Wrocilam do chusty i spacer dzis wspanialy, bez placzu, ze chce na rece. Jedynie grad nas zlapal i co chwila padalo, wiec wracalysmy autobusem :P

Dzis zaliczylam tez karmienie w serwisie samochodowym,bo bylysmy wymienic opony i troche to trwalo,wiev Maja musiala sie cycowac. A tam 99% to faceci i to jeszcze siedzieli obok wszedzie ;) ale w koncu oni kawka i ciasto, to Majka tez miala prawo zjesc i sie napic!


http://www.suwaczki.com/tickers/relgdf9h47l07utr.png

https://www.suwaczki.com/tickers/oar8yx8d7t5juzb4.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marti czyli zamówiłas XS i są dobre? A ja głupia M, ale chcę zamówić mniejsze tylko nie wiem czy S czy XS. Musze wiec zmierzyć Hani nóżkę. Ja mam różowe z kwiatuszkiem, ale Twoje tez super :)


http://s1.suwaczek.com/201505134580.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewelusik - sa dokladnie o 0.5 cm wieksze niz stopka. Zmierxylam miarkà taka sztywną i wyszlo 10.5cm plus zapas kazalo dac maks 0.5 cm, a ze najmniejsze maja 11.5, to takie wzielam. I sa idealne ;) zmierz stopkę, jak stoi albo wyprostuj ile sie da i od plaucha mierz + te 0.5 cm. Mysle, ze maks S Wam wyjdxie,bo w koncu dopoero zaczynaja chodzic.


http://www.suwaczki.com/tickers/relgdf9h47l07utr.png

https://www.suwaczki.com/tickers/oar8yx8d7t5juzb4.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie słodkie paputki! Skąd? ! Za ile?! Czemu ja ich nie mam! Moja ma chyba 11.5 cm gyre wiec big stopa i wysokie podbicie po starym :/
Moje dziecko dziś jakieś inne. Przychodzi do mnie na kolana się przytula i zasypia. I tak dziś dwa razy w dzień i na noc tez !!!!!


http://www.suwaczki.com/tickers/relgdf9h8lyk7xt9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siet !!! Ale noc do dupy !!! Wiktorek wojował i cały czas przy cycu !!! A teraz odsypia a tu do pracy musze iść.
No nic teraz ja jego obudze bo do dziadków musze odstawić.
Łeb mi pęka !!!
Buciki śliczne, a są męskie ??? :-)


http://www.suwaczki.com/tickers/17u9i09k995ttuhf.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heloł,

Ja zyję we własnym swiecie, na nic czasu ale no cóż trezba się zebrać.

Dużo sił i zdrówka dla naszych cieżarnych.

100 lat i nie niknących uśmiechów dla roczniaków.

My się właśnie przygotowujemy do urodzin tobimy 3 dni wcześniej czyli 30 kwietnia. Grill u moich rodziców.

Nasz Kropeczka stoi chodzi przy meblach, przenosi zabawki po pokoju i chowa różna rzeczy np mpje kapcoe wczoraj były w wiaderku po klockach... :) Nauczyła sie pic przez slomkę ale nie łyka ostatniej porcji piciu :P

Dołączam się do pytania o nazwę bucików i gdzie można kupić.


http://www.suwaczki.com/tickers/qb3c8u699f9zczgi.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...