Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

e2e2
maniaczka
No cześć
Widzę, że jestem pierwsza w poniedziałek. Jak minął Wam weekndzik? Wypoczęte? Z nową energią?
Ja dzisiejszej nocki miałam 3 pobudki, w tym 1 karmienie :) Nie jest źle, ale mogła by być tylko 1- na karmienie :15_8_217:
A jak u Was?

Dziś czas na wróżby andrzejkowe...

Szwagier to Andrzej i co roku skromnie świętujemy i jest lanie wosku,ciekawe co w tym roku mi sie uleje bo od 4 lat teściowa widziała tylko wózek ha ha ha

Padłam :hahaha:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daffodil
gunia43
maniaczka
No cześć
Widzę, że jestem pierwsza w poniedziałek. Jak minął Wam weekndzik? Wypoczęte? Z nową energią?
Ja dzisiejszej nocki miałam 3 pobudki, w tym 1 karmienie :) Nie jest źle, ale mogła by być tylko 1- na karmienie :15_8_217:
A jak u Was?

Dziś czas na wróżby andrzejkowe...
U nas wyjatkowo pobudka o 3.00, bo cos sie snilo, albo zabki.... potem o 7.00 na mleczko.
Pobudka ostateczna o 9.15
Jak spedzacie andrzejki????

My świętowaliśmy w sobotę. A dzisiaj M. na basen polazł. I dobrze, niech tam siedzi, bo mnie wkurzył :lasso:
Oj Daffo- pierwszy raz piszesz, ze M Cie wkurzyl. Oj to musial nabroic.... Biada mu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daffodil
gunia43
pat-k

o rany, je 2 razy wiecej niz Tosia. powinien byc dwa razy wiekszy od niej :D ma apetyt zieciunio ;)
Dlugi jest, pyzy ma ale raczej szczuplaczek. Moj tato powiedzial, ze sie zdziwil, bo Maksik na zdjeciach taka pyza sie wadawal a na zywo taki szczuply. NO ale on od paru miesiecy ostro pedaluje i plywa he, he!!!
Co do plywania - dziewczyny jakie macie wanienki????
Ja mam i Ikei i Maksik sie w niej nie miesci. Musze mu napuszczac wody do wanny, ale wtedy bola mnie placy od schylania sie nad nim no i wody duzo trzeba lac, bo mam dosc spora wanne. A z kapieli Maksia z M w wannie to juz musimy rzadziej, bo doszlismy do wniosku, ze na wode kasy nie starczy.

My mamy taką dość dużą. Wprawdzie Kuba nóg całkiem nie wyprostuje, ale tak w miarę wygodnie jest w stanie leżeć. A zresztą ostatnio i tak praktycznie cały czas siedzi, bo się cwaniak podnosi i przez całą kąpiel liże brzegi wanienki :lup:
He, he!!! Musisz to udokumentowac jakas fota. Juz sobie to wyobrazam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gunia43
koniczynaa
Kamidianka

Witajcie :)

Wiesz, ja bym tak bardzo się nie przejmowała. Lenka preferowała tylko prawy boczek, na lewy nawet przy pomocy nie umiała i nie chciała. A teraz wszystko się ładnie wyrównało i śmiga we wszystkie strony. Postaraj się podrzucać mu zabawki z lewej strony, prowokuj go do obrotów własnie na tę stronę.
A siedzenie, u nas też długo w lesie. Lenka sama nie siada do tej pory.
A kiedy Wojtuś się urodził?

Dzieki Kamidianka za pocieszenie, a Wojtus jest z 1 maja wiec juz za pare dni skonczy 7 miesiecy. Postaram go troszke pozachecac. Moze jestem troche przewrazliwiona ale to moje piewsze dziecko,poza tym bedac w Anglii trudno dorwac lekarza ktory rozwieje moje watpliwosci. Pozostaje szperanie po necie,choc i to bywa powodem narastajacych flustracji jak sie czlowiek naczyta o napieciach miesniowych,porazeniach. Szok!!! a ja jestem taki szperczem i czasami naprawde zaluje. a tak poza tym Twoja corcia ma cudne wloski :-)
No to Wojtus urodzil sie tak jak Maksik 1 maja o 21.05 :-) A o ktorej Twoj maluszek?

GUNIA no to ma prawdziwego rowiesnika na forum ;-) choc Wojtas jest starszy bo z 15.21 (dokladnie) smialam sie do meza,bedziemy mieli komuniste ;-) a wedlug madrych wyliczen przewidywany byl na 5 maja.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

e2e2
mama2
Maniaczka moj syn nie spi po nocach od kiedy skonczyl 3 miesiace budzi sie nawet po 10 razy albo i wiecej ..katastrofa

Ja od 3 miesięcy wstaje po kilka albo kilkanaście razy.
Ostatnio wie noce przespał tylko z trzema pobudkami i to juz dla nas sukces.\\

Ja już się przyzwyczaiłam bo i tak innego wyjścia nie ma ,tylko czasami już nie pamiętam czy Fifi jest w łóżeczku czy z nami,kurcze dobrze że jeszcze nie chodzi bo bym go po nocach szukała po chacie!!

Witaj e2e2tak jakbym o sobie czytala, moj skubaniec do 3 miesiecy dosc ladnie spal a teraz... szkoda gadac. Ja rowniez czasami zapominam czy jest ze mna czy w lozeczku. Najgorsze jest to,ze on po prostu sie juz chyba przyzwyczail do naszego lozka i wie,ze im glosniej bedzie krzyczal to mama wreszcie skapituluje i znajdzie sie lozku przy cycusiu a przeciez o to wlasnie chodzi! Najsmieszniejsze jest jak reaguje na tate, w ciagu dni za nim przepada a w nocy ma sie w ogole nie udzielac i zagadywac, jak mowi do nego w naszym lozku to malego wkurza jeszcze bardziej ;-)


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mamusie a jak tam pierwszy Mikolaj Waszych dzieciaczkow? pewnie do kazdego ma zamiar przyjsc... a ja nie mam pomyslu na prezent... moze ktoras kupila ostatnio jakiegos hiciora???????????? i podpowie co si sprawdzilo...


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze... a ja myślałam, że tylko moje dziecko w nocy się przebudza. Cieszę się, że w tej materii nie jesteśmy wyjątkowi :)

Miałam Was cytować, ale to zbyt skomplikowane jak dla mnie Blondynki (nie ujmując innym bystrzejszym paniom).
Co do wanienki, to mój też lubi lizać brzegi :icecream: i do tego łapie w rączki bąbelki i pianę i też do buźki... mniam

Kochane Szkarbole z tych naszych pociech.


http://suwaczki.maluchy.pl/li-38457.png

http://suwaczki.maluchy.pl/li-52500.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koniczynaa
e2e2
mama2
Maniaczka moj syn nie spi po nocach od kiedy skonczyl 3 miesiace budzi sie nawet po 10 razy albo i wiecej ..katastrofa

Ja od 3 miesięcy wstaje po kilka albo kilkanaście razy.
Ostatnio wie noce przespał tylko z trzema pobudkami i to juz dla nas sukces.\\

Ja już się przyzwyczaiłam bo i tak innego wyjścia nie ma ,tylko czasami już nie pamiętam czy Fifi jest w łóżeczku czy z nami,kurcze dobrze że jeszcze nie chodzi bo bym go po nocach szukała po chacie!!

Witaj e2e2tak jakbym o sobie czytala, moj skubaniec do 3 miesiecy dosc ladnie spal a teraz... szkoda gadac. Ja rowniez czasami zapominam czy jest ze mna czy w lozeczku. Najgorsze jest to,ze on po prostu sie juz chyba przyzwyczail do naszego lozka i wie,ze im glosniej bedzie krzyczal to mama wreszcie skapituluje i znajdzie sie lozku przy cycusiu a przeciez o to wlasnie chodzi! Najsmieszniejsze jest jak reaguje na tate, w ciagu dni za nim przepada a w nocy ma sie w ogole nie udzielac i zagadywac, jak mowi do nego w naszym lozku to malego wkurza jeszcze bardziej ;-)

ha ha to musisz męża wyeksmitować jak wkurza Małego!!!ha ha
Jak karmiłam do 4 miesiąca i wtedy potrafił mi przespać 12 godzin z jednym karnieniem na śpiocha.............ach to były czasy!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daffodil
gunia43
pat-k

o rany, je 2 razy wiecej niz Tosia. powinien byc dwa razy wiekszy od niej :D ma apetyt zieciunio ;)
Dlugi jest, pyzy ma ale raczej szczuplaczek. Moj tato powiedzial, ze sie zdziwil, bo Maksik na zdjeciach taka pyza sie wadawal a na zywo taki szczuply. NO ale on od paru miesiecy ostro pedaluje i plywa he, he!!!
Co do plywania - dziewczyny jakie macie wanienki????
Ja mam i Ikei i Maksik sie w niej nie miesci. Musze mu napuszczac wody do wanny, ale wtedy bola mnie placy od schylania sie nad nim no i wody duzo trzeba lac, bo mam dosc spora wanne. A z kapieli Maksia z M w wannie to juz musimy rzadziej, bo doszlismy do wniosku, ze na wode kasy nie starczy.

My mamy taką dość dużą. Wprawdzie Kuba nóg całkiem nie wyprostuje, ale tak w miarę wygodnie jest w stanie leżeć. A zresztą ostatnio i tak praktycznie cały czas siedzi, bo się cwaniak podnosi i przez całą kąpiel liże brzegi wanienki :lup:

liże brzegi wanienki ha ha ha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gunia43
Daffodil
gunia43

Dlugi jest, pyzy ma ale raczej szczuplaczek. Moj tato powiedzial, ze sie zdziwil, bo Maksik na zdjeciach taka pyza sie wadawal a na zywo taki szczuply. NO ale on od paru miesiecy ostro pedaluje i plywa he, he!!!
Co do plywania - dziewczyny jakie macie wanienki????
Ja mam i Ikei i Maksik sie w niej nie miesci. Musze mu napuszczac wody do wanny, ale wtedy bola mnie placy od schylania sie nad nim no i wody duzo trzeba lac, bo mam dosc spora wanne. A z kapieli Maksia z M w wannie to juz musimy rzadziej, bo doszlismy do wniosku, ze na wode kasy nie starczy.

My mamy taką dość dużą. Wprawdzie Kuba nóg całkiem nie wyprostuje, ale tak w miarę wygodnie jest w stanie leżeć. A zresztą ostatnio i tak praktycznie cały czas siedzi, bo się cwaniak podnosi i przez całą kąpiel liże brzegi wanienki :lup:
He, he!!! Musisz to udokumentowac jakas fota. Juz sobie to wyobrazam.

Wprawdzie te zdjęcia nie obrazują idealnie co ten mój głupol wyprawia, ale coś widać :)
I jeszcze parę zdjęć mojego pełzającego do tyłu raczka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koniczynaa
Mamusie a jak tam pierwszy Mikolaj Waszych dzieciaczkow? pewnie do kazdego ma zamiar przyjsc... a ja nie mam pomyslu na prezent... moze ktoras kupila ostatnio jakiegos hiciora???????????? i podpowie co si sprawdzilo...

Ja chcę kupić bębenek :) Prezent taniocha, a dziecko będzie miało radochę, bo uwielbia grzmocić łyżką w gary :)
Tylko problem taki, że w każdym sklepie wypasione zabawki, a najzwyklejszych bębenków nie ma. A Mikołaj się zbliża...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daffodil
koniczynaa
Mamusie a jak tam pierwszy Mikolaj Waszych dzieciaczkow? pewnie do kazdego ma zamiar przyjsc... a ja nie mam pomyslu na prezent... moze ktoras kupila ostatnio jakiegos hiciora???????????? i podpowie co si sprawdzilo...

Ja chcę kupić bębenek :) Prezent taniocha, a dziecko będzie miało radochę, bo uwielbia grzmocić łyżką w gary :)
Tylko problem taki, że w każdym sklepie wypasione zabawki, a najzwyklejszych bębenków nie ma. A Mikołaj się zbliża...

A to mój grajek :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koniczynaa
Mamusie a jak tam pierwszy Mikolaj Waszych dzieciaczkow? pewnie do kazdego ma zamiar przyjsc... a ja nie mam pomyslu na prezent... moze ktoras kupila ostatnio jakiegos hiciora???????????? i podpowie co si sprawdzilo...

Ja zamówiłam u mikołaja, dla Pabluska, zabawki do kąpieli. Chciałam takie proste nakręcane,żeby miał radochę w wodzie. Z takimi taniochami u nas kiepsko, ale znalazłam FisherPrice tygryska nakręcanego do wody... super.


http://suwaczki.maluchy.pl/li-38457.png

http://suwaczki.maluchy.pl/li-52500.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

isabela
Ja takze dolaczam do zyczen polroczniaczka Maniaczko, wielkie buziaki dla Was:Kiss of love:

i my przesylamy buziale dla Pawelka!


http://www.suwaczki.com/tickers/klz9tv73nk2x05j3.png

Posiadanie dzieci przypomina odkrywanie nowych, niezwykłych pokoi w domu, w którym mieszkało się całe życie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gunia43
pat-k
gunia43

I ja witam nowe mamusie!!!!! MOj Maksk zjada, jak na chlopaka przystalo, troche wiecej niz Tosia.
6.00 mleko 230 ml
10.00 kaszka mleczna 230 ml
13.00 obiadek ok. 200 g plus woda
16.00 owoc z kaszka bezmelczna(2 lyzki) lub deserek srednio ok. 200 g
18.00 mleko 230 ml
21.00 kaszka mleczna 230 ml 6 lyzek

Jak dluzej pospi to pomijamy posilek ok. 6.00 i wtedy z rana kaszka.

o rany, je 2 razy wiecej niz Tosia. powinien byc dwa razy wiekszy od niej :D ma apetyt zieciunio ;)
Dlugi jest, pyzy ma ale raczej szczuplaczek. Moj tato powiedzial, ze sie zdziwil, bo Maksik na zdjeciach taka pyza sie wadawal a na zywo taki szczuply. NO ale on od paru miesiecy ostro pedaluje i plywa he, he!!!
Co do plywania - dziewczyny jakie macie wanienki????
Ja mam i Ikei i Maksik sie w niej nie miesci. Musze mu napuszczac wody do wanny, ale wtedy bola mnie placy od schylania sie nad nim no i wody duzo trzeba lac, bo mam dosc spora wanne. A z kapieli Maksia z M w wannie to juz musimy rzadziej, bo doszlismy do wniosku, ze na wode kasy nie starczy.

my mamy zwykla plastikowa, firmy jakiejstam
rozmiar sredni, ale na oko spora jest.


http://www.suwaczki.com/tickers/klz9tv73nk2x05j3.png

Posiadanie dzieci przypomina odkrywanie nowych, niezwykłych pokoi w domu, w którym mieszkało się całe życie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

e2e2
maniaczka
No cześć
Widzę, że jestem pierwsza w poniedziałek. Jak minął Wam weekndzik? Wypoczęte? Z nową energią?
Ja dzisiejszej nocki miałam 3 pobudki, w tym 1 karmienie :) Nie jest źle, ale mogła by być tylko 1- na karmienie :15_8_217:
A jak u Was?

Dziś czas na wróżby andrzejkowe...

Szwagier to Andrzej i co roku skromnie świętujemy i jest lanie wosku,ciekawe co w tym roku mi sie uleje bo od 4 lat teściowa widziała tylko wózek ha ha ha

kolejny etap, czyli buciki :))


http://www.suwaczki.com/tickers/klz9tv73nk2x05j3.png

Posiadanie dzieci przypomina odkrywanie nowych, niezwykłych pokoi w domu, w którym mieszkało się całe życie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

e2e2
mama2
Maniaczka moj syn nie spi po nocach od kiedy skonczyl 3 miesiace budzi sie nawet po 10 razy albo i wiecej ..katastrofa

Ja od 3 miesięcy wstaje po kilka albo kilkanaście razy.
Ostatnio wie noce przespał tylko z trzema pobudkami i to juz dla nas sukces.\\

Ja już się przyzwyczaiłam bo i tak innego wyjścia nie ma ,tylko czasami już nie pamiętam czy Fifi jest w łóżeczku czy z nami,kurcze dobrze że jeszcze nie chodzi bo bym go po nocach szukała po chacie!!

:hahaha: czyli juz niebawem ;)


http://www.suwaczki.com/tickers/klz9tv73nk2x05j3.png

Posiadanie dzieci przypomina odkrywanie nowych, niezwykłych pokoi w domu, w którym mieszkało się całe życie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daffodil
gunia43
Daffodil

My mamy taką dość dużą. Wprawdzie Kuba nóg całkiem nie wyprostuje, ale tak w miarę wygodnie jest w stanie leżeć. A zresztą ostatnio i tak praktycznie cały czas siedzi, bo się cwaniak podnosi i przez całą kąpiel liże brzegi wanienki :lup:
He, he!!! Musisz to udokumentowac jakas fota. Juz sobie to wyobrazam.

Wprawdzie te zdjęcia nie obrazują idealnie co ten mój głupol wyprawia, ale coś widać :)
I jeszcze parę zdjęć mojego pełzającego do tyłu raczka :)
[ATTACH]19717[/ATTACH] [ATTACH]19718[/ATTACH] [ATTACH]19719[/ATTACH] [ATTACH]19720[/ATTACH] [ATTACH]19721[/ATTACH]

hihi faktycznie wczepiony buzialem w wanienke :))
Daffo a ja sie upieram, ze Kuba jest podobny do Ciebie. coraz bardziej


http://www.suwaczki.com/tickers/klz9tv73nk2x05j3.png

Posiadanie dzieci przypomina odkrywanie nowych, niezwykłych pokoi w domu, w którym mieszkało się całe życie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daffodil
Daffodil
koniczynaa
Mamusie a jak tam pierwszy Mikolaj Waszych dzieciaczkow? pewnie do kazdego ma zamiar przyjsc... a ja nie mam pomyslu na prezent... moze ktoras kupila ostatnio jakiegos hiciora???????????? i podpowie co si sprawdzilo...

Ja chcę kupić bębenek :) Prezent taniocha, a dziecko będzie miało radochę, bo uwielbia grzmocić łyżką w gary :)
Tylko problem taki, że w każdym sklepie wypasione zabawki, a najzwyklejszych bębenków nie ma. A Mikołaj się zbliża...

A to mój grajek :)
[ATTACH]19722[/ATTACH]

zaklinacz deszczu :sofunny: padlam po prostu :sofunny: kapitalna fota!


http://www.suwaczki.com/tickers/klz9tv73nk2x05j3.png

Posiadanie dzieci przypomina odkrywanie nowych, niezwykłych pokoi w domu, w którym mieszkało się całe życie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daffodil
Daffodil
koniczynaa
Mamusie a jak tam pierwszy Mikolaj Waszych dzieciaczkow? pewnie do kazdego ma zamiar przyjsc... a ja nie mam pomyslu na prezent... moze ktoras kupila ostatnio jakiegos hiciora???????????? i podpowie co si sprawdzilo...

Ja chcę kupić bębenek :) Prezent taniocha, a dziecko będzie miało radochę, bo uwielbia grzmocić łyżką w gary :)
Tylko problem taki, że w każdym sklepie wypasione zabawki, a najzwyklejszych bębenków nie ma. A Mikołaj się zbliża...

A to mój grajek :)
[ATTACH]19722[/ATTACH]

Jaki gorący chłopak!!!Bardzi chce pomagać Mamuni w gotowaniu!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koniczynaa
Mamusie a jak tam pierwszy Mikolaj Waszych dzieciaczkow? pewnie do kazdego ma zamiar przyjsc... a ja nie mam pomyslu na prezent... moze ktoras kupila ostatnio jakiegos hiciora???????????? i podpowie co si sprawdzilo...

Ja mam zamiar kupic taka komorke zabwkowa dla Maksika. Tak, ze jak przycisnie klawisze to one migaja i graja. Zapominialam firmy. Chyba Vtech :-9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daffodil
gunia43
Daffodil

My mamy taką dość dużą. Wprawdzie Kuba nóg całkiem nie wyprostuje, ale tak w miarę wygodnie jest w stanie leżeć. A zresztą ostatnio i tak praktycznie cały czas siedzi, bo się cwaniak podnosi i przez całą kąpiel liże brzegi wanienki :lup:
He, he!!! Musisz to udokumentowac jakas fota. Juz sobie to wyobrazam.

Wprawdzie te zdjęcia nie obrazują idealnie co ten mój głupol wyprawia, ale coś widać :)
I jeszcze parę zdjęć mojego pełzającego do tyłu raczka :)
[ATTACH]19717[/ATTACH] [ATTACH]19718[/ATTACH] [ATTACH]19719[/ATTACH] [ATTACH]19720[/ATTACH] [ATTACH]19721[/ATTACH]

Hehe, fotki super, jak się rzucił na wanienkę ;)
Oj, zapowiada się łobuzowato Kubutek, z jego miny to wyczytuję :D


http://www.suwaczek.pl/cache/4087228f40.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daffodil
koniczynaa
Mamusie a jak tam pierwszy Mikolaj Waszych dzieciaczkow? pewnie do kazdego ma zamiar przyjsc... a ja nie mam pomyslu na prezent... moze ktoras kupila ostatnio jakiegos hiciora???????????? i podpowie co si sprawdzilo...

Ja chcę kupić bębenek :) Prezent taniocha, a dziecko będzie miało radochę, bo uwielbia grzmocić łyżką w gary :)
Tylko problem taki, że w każdym sklepie wypasione zabawki, a najzwyklejszych bębenków nie ma. A Mikołaj się zbliża...

Ja już mam, piramidę z kółek i grzechotkę - słuchawkę telefoniczną. Lenka wykazuje zainteresowanie komórkami, to będzie miała swoja pierwszą słuchawkę ;)


http://www.suwaczek.pl/cache/4087228f40.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daffodil
Daffodil
koniczynaa
Mamusie a jak tam pierwszy Mikolaj Waszych dzieciaczkow? pewnie do kazdego ma zamiar przyjsc... a ja nie mam pomyslu na prezent... moze ktoras kupila ostatnio jakiegos hiciora???????????? i podpowie co si sprawdzilo...

Ja chcę kupić bębenek :) Prezent taniocha, a dziecko będzie miało radochę, bo uwielbia grzmocić łyżką w gary :)
Tylko problem taki, że w każdym sklepie wypasione zabawki, a najzwyklejszych bębenków nie ma. A Mikołaj się zbliża...

A to mój grajek :)
[ATTACH]19722[/ATTACH]

Grajek marzenie :)
Daffo nie mogę się nadziwić, jak u Was ciepło jest.


http://www.suwaczek.pl/cache/4087228f40.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...