Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
monikouette

Zwiazki mieszane czyli mezowie obcokrajowcy:)

Rekomendowane odpowiedzi

Agha DUZO sil dla Was !!! bo to wazne bardzo, dacie rade ze wszystkim :*

Bebe Kevinek boski jest a Ty po porodzie to normalnie wygladasz jak przed ciaza :lol:


Aniołek 6 tydz

:Płacz:
http://www.suwaczki.com/tickers/mhsvhdge54fl2flm.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AGHA tak mi cholernie przykro ze spotkala was taka powazna choroba Jonathana! oby leczenie przynioslo rewelacyjne skutki, bo przeciez mozliwe jest zahamowanie a nawet odwrócenie choroby i mam nadzieje ze stanie sie to waszym udzialem, az do calkowitego wyleczenia...
U ciebie tez akcja,ale miejmy nadzieje ze juz bez ciagu dalszego!
A dla waszej maleńkiej 2letniej już !!! córeczki najlepsze zyczenia od e-ciotki, by rosła zdrowa i szcześliwa!!!

FLOR to juz koniec 1go trymestru u ciebie!!!!!! hip hip hurra!
oby to lezenie nie musialo trwac w nieskonczonosc, obys szybko doszla do siebie a dzidzia nadal rosla zdrowo w tobie az do rozwiazania, zebys mogla sie cieszyc ta ciaza na maxa!

BEBE to dobrze ze masz duzo mleczka, jednak ja radze nosic staniki bezszwowe, nawet do spania - bo ty masz dosc duzy biust i warto zadbac by nie ucierpial na tym ciezarze od mleka ;) ja mam wielgachny i nosilam za porada wlasnie miekkie staniki bez fiszbin, swietnie zdaly egzamin - mam nadal ladny biust o co przy rozmiarze 75DD/E (a wg innych liczników 75G) niełatwo, zawsze sie balam ze sie rozciagna i bede miala zwisy, a przy nawale pokarmu to sie modlilam zeby mi takie wielkie cyce nie zostały ;)

Buziaki dla was wszystkich!

Ja sie zmagam chwilowo z bankiem, co mam w nim kredyt mieszkaniowy, ze wzgl na ciagly wysoki kurs franka ponownie przeliczaja mi zdolnosc kredytowa, musialam oddac 2 karty kredytowe i na ostatniej zmniejszyc limit...i wyspowiadac sie z ilosci aut i dzieci i tp, oczywiscie nie zamierzam jak na spowiedzi...


http://www.suwaczek.pl/cache/726950a1c9.png
www.devachan-viking.blogspot.com www.0-dzidzi.bloog.pl

Viking - Victor Leon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Deva ,czy ja mam duzy biust..wiesz co,on tylko tak pokaznie wyglada na fotach i w staniku.Normalnie mam 75 b,a teraz przy karmieniu mam miske d kupiona,ale w sumie jak mam pelen cyc,bo jak Kevin wypompuje,to miseczka sie luzniejsza robi.Ale wiesz,zrobie tak jak mowisz,bo inaczej nie dam rady,nie leci caly czas,ale potrafi nagle pokapac i czuje sie wtedy wstretnie brudna ,bo z zaciekami na bluzce chodzic nie bede:( wiec stanior nieunikniony non stop i wkladki laktacyjne.
Dzis mam podly nastroj,bo sie wczoraj z moim pozarlam pierwszy raz od porodu i czuje ze wraca normalnosc.Kur..ja to i tak chyba silna jestem,bo od poczatku robie wszystko sama,nic nie wiedzialam,nikogo nie mam do pomocy,nawet 1 wsza kapiel zrobilam sama i jestem praktycznie non stop sama z malym,bo Mike pracuje i pracuje.Ja nawet chwili nie odpoczelam po porodzie ,na drugi dzien latalam az omal nie zemdlalam :( ale co mam robic,jak wszystko musze sama.Gdyby maly byl karmiony butla,to i Mike moze,a tak cycka mu nie dorobie:((((
Flor,kochana ... lez lez lez,a malenstwo niech rosnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!


http://s7.suwaczek.com/201102232078.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej dziewczyny!
podczytywalam troche ostatnio i :
Flor - trzymaj sie, mala! bedzie dobrze i nawet nie mysl inaczej! zabieram wciaz ubranka dla Ciebie! uzbierala sie niezla gorka, hahaha!
Bebe - gratuluje mega szybkiego porodu, mega szybkiego powrotu do formy i slicznego dziecka! swoja droga jak Ty to zrobilas! wygladasz jakbys nigdy nie rodzila! ja po dwoch latach wciaz mam brzucho a wage sprzed ciazy osiagnelam raz i zaraz po tym przytylam 3 kg;)
jomira -gratuluje rozpakowania!! o ile dobrze zrozumialam;)
Agha - trzymam kciuki i przesylam mnostwo energii. mysl pozytywnie, wiem ze latwo sie mowi, ale to naprawde pomaga.


http://lb3f.lilypie.com/TikiPic.php/mWgg.jpghttp://lb3f.lilypie.com/mWggp2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BEBE z facetami to juz tak jest, mowi sie ze oni zaczynaja czuc więź z dzieckiem jak już mogą się z nim porozumieć czyli nieprędko... pierwsze pol roku to czesto matka sama z dzieckiem, no bo przeciez ich za bardzo nie zachwyca ani zmiana pieluch ani guganie...

Bądź silna, teraz masz dla kogo!

wyrabiaj pszport małemu i jedź do PL jak ci tam bedzie źle, wiesz teraz poczatki ale potem zmeczenie moze sie dac we znaki...

FLOR nadal lezysz? caluje mocno i tulam, oby dzieciateczko spokojnie sobie w brzuniu spalo!


http://www.suwaczek.pl/cache/726950a1c9.png
www.devachan-viking.blogspot.com www.0-dzidzi.bloog.pl

Viking - Victor Leon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet kochane dziewczyny. U mnie w końcu dobre wieści lekarz powiedział ze wycielismy wszystko na czas i jeśli wypalenie było dokładne to w pól roku powinnam mieć cytologie na 1. U nas bunt 2 latka na wszystko nie nie nie co czasem oznacza tak ale na wszelki wypadek zawsze mówi nie hehehe


http://www.suwaczek.pl/cache/69aff7552b.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kochane babeczki,dzis nasze swieto buahahah,no ja na Tulipana to raczej nie licze,bo tutaj az tak nie popularne,a moj chlop to nie ''swietowy '' jest :/
Deva,Ty bys sie z moja sis dogadala,ona tez w branzy od lat ,wprowadzaja nin stop cos do roznych Soa w Wawie (akurat ona w Wawie) i od lat ma zamiast mozgu kosmetyki,tak to kocha:) w nocy wyrwana ze snu Ci poda sklad kazdego lepszego kremu:D
Co do paszportu,walsnie zaraz dostaniemy,moglismy zaplacic i bylby w 24 h,ale jeszcze tydzien i bedzie juz w rekach:)
Lecimy na Wielanoc (jak zdrowie dopisze,bo wiadomo jak to z dzieckiem) i ja troszke zostaje,ale nie mam pojecia ile....w sumie chyba tylko do czerwca,bo nie chce malego lato meczyc w bloku,tutaj ma ogrod,moze sobie korzystac z pieknej pogody:) ale zdaze mu wszystkie dokumenty zrobic,bo juz zaraz moja mama umiejscowi akt jego urodzenia(przez konsulat dlugo i drogo) i bedzie juz z gorki;)
Poza tym chrzcimy Kevinka w Polsce:))) trza tylko date ustalic, NA SZCZESCIE mam cudownego ksiedza,ktory nie robi problemow,bo roznie to bywa;/
Odpoczne wiec w kraju,bo mama i siostra to szaleja za malym,musze codziennie pokazac w kamerce i wyslac tony fot ,a u mojej siostry to sie taki instynkt obudzil,ze tylko o Kevinku gada,musi go widziec,nawet ma pokaz slajdow na lapie i mowi,ze gada do niego jak jedzie samochodem haha az sie ludzie na nia patrza-tak sie w nim zakochala;)Obie z mama juz urlopy sobie pobraly,zeby sie nim zajmowac,wiec wykorzystam je do cna i nareszcie pojde i ja do jakiegos spa,Boze ja chyba zwariuje z rozkoszy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Na szczescie mam super odciagare do mleka i maly umie w podbramkowych syt pociagnac butle,wiec mli mli do lodowki ,a ja sie urwe:)


http://s7.suwaczek.com/201102232078.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze ze pisze z mega bledami i lykam literki-to z niewyspania ,ale nie mam sily poprawiac-wybaczcie kobity bidnemu zombiemu:D


http://s7.suwaczek.com/201102232078.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Choc dzis weszlam w nowy lewel karmienia-godzinne zarcie na cycu a ja chrapalam yeah w srodku nocy,obudzilam sie jak maly odpadl od cyca i rozlozyl raczki ,zasnal jak zabity:)
A wogole jutro idziemy do pediatry i musze go zapytac od czego to zalezy,ze on czasem najad sie w pol godziny,a czasem z malenka przerwa je non stop(nie spi!) 1,5 godziny!!!!!Rusza zuchwa i lyka,a mleko jak mu cyca wyjme,tryska na maxa....boje sie go przezrec normalnie,bo czytalam ,ze moze go brzuszek bolec,a fakt steka jak najety czasem i kup robi kolo 7 na dzien,non stop kupa:) ale trzymam sie raczej godzin,w ciagu dnia co 3 godzinki ,a noca co 4 ,a nawet 5,chyba ze sie juz wydrze-co u niego jest rzadkoscia.Nie chce za kazdym zakwileniem leciec z cycem,bo to bez sensu,wiec daje wczesniej jak juz widze,ze naprawde o to chodzi,ze zjada raczki i sie wybudza;) no ale napiszcie ,ile wasze pociechy potrafily wisiec na cycu,1,5 godziny???


http://s7.suwaczek.com/201102232078.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Babe ja tam nie wiem jaka jest norma ale po pierwszych paru dniach 15 do 25 min na każdym cycu i było po sprawie :) odpoczywaj i sie relaksuj na maksa.


http://www.suwaczek.pl/cache/69aff7552b.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bebe, Vic był sprinter - on najadał się z obu cycków w 10- 15 minut, i przybierał po 300gram tygodniowo...

moze czasem maly chce dluzej pobyc przy tobie, jak je co 3 godz nie czesciej to wszystko jest ok, ja czytalam ze dzieci potrafia pic po 20-25min z kazdej piersi...

i uwierz, ze nie przekarmisz dziecka na cycu - ono ja jak potrzebuje, i mleko produkuje sie w zaleznosci od potrzeb dziecka i skoro ono ssie i prawidlowo przybiera na wadze to wsio jest ok :) czasem dziecko lubi powisiec na cycku,ale jak robi tak za kadym razem, to musisz go odstawiac po 25 minutach, dawac drugi i potem znow odstawic po 25 nimutach, bo jak ci sie przyzwyczai to bedziesz uziemiona....

nie mozesz sie pewnie doczekac wielkanocy co?

siostra mlodsza??
wiekszosc osób uwielbia niemowlaki, a zwlaszcza mamy/babcie i ciotki/siostry/przyjaciolki :)


http://www.suwaczek.pl/cache/726950a1c9.png
www.devachan-viking.blogspot.com www.0-dzidzi.bloog.pl

Viking - Victor Leon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bebe, mnie się zdarzało 1,5 h i więcej z Młodą przy cycu, ale to na własne życzenie, bo rozkręcałam laktację i mogłam sobie na siedzenie na dupie pół dnia pozwolić, bo mama była obok. Ale po kilku tygodniach to tylko oststnie wieczorne karmienie trwało nawet do 2h (czasem razem zasypiałyśmy w fotelu) i wtedy też ta przerwa nocna robiła się coraz dłuższa

U nas pięknie gra muzyka: oboje z menszem wykorzystujemy ile wlezie fakt, że nie pracujemy i monsz zacieśnia więź z Malutką a ja w tym czasie lecę na fitness albo inną kawkę:36_2_25:
Przestawiłam dziecinę na zasypianie bez użycia mamy, więc jest nam łatwiej. Właściwie młoda załapała od pierwszego razu o co chodzi i poczytuję to sobie za własną zasługę, że broniłam się przed smoczkiem do tej pory - wcześniej naprawdę nie był potrzbny jako uspokajacz a teraz służy po prostu za narzędzie do usypiania: 5 min ciamkania i dziecię odpływa:36_1_21:

Flor - jestem odwrotnością ewolucji, bo przestałam w ogóle używać kciuków
Deva - rozwijaj skrzydła kobieto!
Agha - skoro straszności sie już rozsypały, teraz będzie tylko lepiej!


http://www.suwaczki.com/tickers/ojxe20mm5c309xhz.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja zauwazylam ,ze u nas jest tak-jak maly ma dluzsza przerwe,to je o wiele szybciej i konkretniej i trwa to kolo pol godzinki i odpada od cyca,a po beknieciu juz nie chce.
Jak daje mu czesciej w obawie ,ze ''a moze glodny'' to nie wzgardzi,ale leniwiej mu to idzie.
Tak wiec,daje mu teraz w miare rownych odstepach,w ciagu dnia co 3 -3,5 h,a w nocy co 4 ,a nawet 4,5 ,bo spi jak aniolek.
Poki co dokucza (bardziej mi) to jego mega stekanie,ale wczoraj pediatra powiedzial,ze to jak najbardziej normalne,zeby go klsac jak najwiecej na brzuszku i pilnowac.Faktycznie chlopak wtedy pierdzi jak szalony i widze blogosc na jego buzi:D
Na razie,to naprawde ja sie wprost czasem nudze,az sie boje,ze jakies kolki nas zaatakuja albo cosik:/ i skonczy sie w miare normalne funkcjonowanie,bo i tak samej jest trudno.
A pediatre mamy z polecenia,aniol nie facet-zajebisty wielki czarny i z mega poczuciem chumoru-Boze jak ja kocham za to ciemnoskorych ludzi,oni zarazaja swoim sposobem bycia.Jak zaczal udawac ze pierdzi w gabinecie to juz myslalam ze sie poleje:) a podejscie do dzieci niesamowite-prawdziwy lekarz z powolania:)
Wymacal malego,a przybral w tydzien 1200 gram,wiec w sumie w normie.Kup wali po 5 ,6dziennie ksiazkowych i smrodliwych ,wiec poki co chyba jest ok.Urosl 1 cm.
Oby tylko przybieral,bo apetyt ma,a mleko tryska,wczoraj jak mu cyc wyskoczyl nagle z buziulki,to mu ja tak zalalo ze szok hahahah,ja nie mialam pojecia ,ze to ma taki impet:DDD
Kochane wiosna idzie!!!!!Ja zaczynam od dzis powolutku solarium,ale bede zakrywac cyce.Lekarz pozwolil,ale chyba cyce zakryje:D choc odrobinke musze sobie podgrzac dupencje,bo moje cialo bladoscia straszy:)
Kochane ,ile czasu wam krew leciala w pologu???
Bo u mnie minely wczoraj 2 tyg i raz mam tylko brudy,a czasem znowu krew taka ciemna leci:/
Juz mam dosc tego ''okresu'' :)
Deva moja siostra 6 lat strarsza,a wiec 34 lata,to najwyzszy czas na 1 wsze dziecko,wrecz ostatni dzwonek,jesli chce miec no dwojke.Zaczeli starania,ale ona to pracoholik wiec masakra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


http://s7.suwaczek.com/201102232078.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bebe, 5 tygodni lecialo ze mnie,ale tylko na poczatku mocno a potem juz tylko plamienia takie...

1200gram przybralo twoje malenstwo od porodu??? to duzo! tyle co rodzilas,ile 16 dni temu??
to rosnie jak na drozdzach!
niezle, jak mu starcza co 3 godz, to czesciej nie karm, beda krotsze karmienia...a naje sie jak trzeba, uwierz ;)
no nie dziwie sie ze siostra az kwiczy na mysl o Kevinku tyk tyk tyk zegar jej tyka;)

pozdrawiam!!!
ps.cycki zakryj na solo ;)


http://www.suwaczek.pl/cache/726950a1c9.png
www.devachan-viking.blogspot.com www.0-dzidzi.bloog.pl

Viking - Victor Leon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Deva ,nieeeeeeee...on w 1 tyg schudl i tydzien po porodzie wazyl mniej niz w dniu porodu,ale to podobno normalne.Natomiast w caly drugi tydzien przybral nie 1200 hihi tylko 120 GRAM ;/ wiec teraz wazy 3.06 kg:/ malutalek,ale lekarz mowi,ze ok ,ze rosnie i zdrowy,wiec poki co daje mli mli i tucze ;)
A tu maciupelek 2 tygodniowy:)
Wiecie ze to takie niepozorne,a silne malenstwo..bidulek on juz mi wczoraj jak lezy na brzuszku glowke podniosl,az krzyknelam ze strachu ,ze cos sobie polamie:D
http://www.youtube.com/watch?v=ALYOi_XWWJ4

http://www.youtube.com/watch?v=Qd2zi-GJE1o
a na tym drugim ma tydzien :)


http://s7.suwaczek.com/201102232078.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylam wczoraj u lekarza i juz nie musze tyle lezec. tylko polegiwac i uwazac na siebie wiec wsio ok :D

Buziaki dla wszystkich :*

Bebe kevinek boski jest :lol:


Aniołek 6 tydz

:Płacz:
http://www.suwaczki.com/tickers/mhsvhdge54fl2flm.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

flor - swietne wiesci! no to nie pozostaje mi nic innego niz zrobic generalne porzadki w koncu wyslac Ci co obiecalam:)

bebe - Ty sie nie boj tylko ciesz! masz silnego syna! moja Iza dlugo nie podnosila glowki, musialam z nia duuzo cwiczyc:)

a ja wlasnie odpoczywam po Izy imieninach, ktore w sumie beda 16-tego,ale impreza byla dzisiaj. nadzwyczaj udana:) i w sumie malo meczaca, wpadlam na pomysl 'pizza party' i zdalo egzamin:) szkoda tylko, ze nic na jutro nie zostalo, hahahaha!
buziaki dziewczyny i milego tygodnia!


http://lb3f.lilypie.com/TikiPic.php/mWgg.jpghttp://lb3f.lilypie.com/mWggp2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Flor ,super ze jest lepiej.Tylko nie szalej tam ,a poleguj na maxa!!!!!
Dragon Lady...ja to czasami juz sie doczekac nie moge,jak moj maly bedzie juz mial takie imprezki i bedzie takim fajnym brzdacem:)
No ale kazdy okres jest piekny,wiec teraz upajam sie skrzeczacym ''gazownikiem '' hahahah:D
Buziaki dziewczyny!!!!


http://s7.suwaczek.com/201102232078.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bebe-niuniek jest super, te minki bajeranckie.
Flor- trzymaj się dzielnie i pogłaskaj ode mnie kruszynkę pod sercem:).


http://www.suwaczki.com/tickers/km5szbmhmbvh84qd.png[/url]

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09vcqgtm5sabhz.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BEBE no tak mi cos nie pasowało ze tak by przybierał aż szybko , hahaha, no moj byl ewenementem juz jak przybierał 300gram tygodniow na cycu az mi kazal przstac karmic na zadanie po drugim tygodniu tylko dawac nie czesciej niz co 3-4 godziny...a ja sie zamatrwialam ze dziecko malo je, bo on ssal 5-8 minut i to bylo wsio! i sie najadal tak szybko - nie dziw ze go potem kolki meczyly...

Vic miał 3070 jak sie urodził a 2930 w drugiej dobie. Dziecie masz silne, chyba te kruszyny takie są, bo Vic tez bardzo szybko dziwgal glowe i bardzo szybko porafil ja utrzymac jak byl na rekach w pionie...
zajrzyj na moj blog o Vicku, tam caly pierwszy rok masz w opisach z tygodnia na tydzien zycia, mozesz sobie porównać ;) ZAPISKI (PO) CIążOWE :) - bloog.pl
teraz sie zacielam zpisaniem,ale nadrobie :) fajna pamiatka z tego jest :)

BEBE wy macie zimno w domu ze Kev jest w czapeczce? jak nie masz przeciagów a temp jest okolo 20 stopni, to nie zakladaj mu czapki w domku, bo u sie ciemieniucha zrobi jak zapocisz główkę...'
Vic tak wlasnie ją dostał, pod czapka, on akurat byl juz troszke starszy, mial 3-4 tyg, zasnal z nosidle i nie chcielismy mu przeszkadzac inie zdjelismy czapki w centrum handlowym, wystarczylo...a potem sie pozbyc tego paskudztwa nie tak latwo...

FLOR jak sie ciesze ze u ciebie i malenstwa wszystko ok!!!
widzisz, bedzie dobrze! :) :) :)

DRAGONKO super ze pizza party się udało, ucałuj Izulka od e-ciotki imieninowo!!!


http://www.suwaczek.pl/cache/726950a1c9.png
www.devachan-viking.blogspot.com www.0-dzidzi.bloog.pl

Viking - Victor Leon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oooo, jaka cisza...

pozdrawiam :)

jutro ide z Vickiem do laryngologa, zabaczymy co powie...


http://www.suwaczek.pl/cache/726950a1c9.png
www.devachan-viking.blogspot.com www.0-dzidzi.bloog.pl

Viking - Victor Leon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...