Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość aldonka23

Listopadowe mamusie :)

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie....
ZawszeBosa fajnie,że się odezwałaś, Twoja Amelia śliczna . Co do "bicia" to mam podobny problem, ale myślę ,że nie tylko my. Franio "bije" łapką i się śmieje, ciężko mu wytłumaczyć,że nie wolno,nie biję go no bo jak mu powiem Franio nie wolno bić i sama go w tym momencie uderzę w rączkę.....wydaje mi się to zaprzeczeniem. Staram się przytrzymać mu rączkę , poważnie mówię ,że nie wolno i zmieniam temat....raz działa ,raz nie....Swoją drogą dziwne skąd to u dzieci, przecież nie bijemy się w domu, tv.nie ogląda.
na wiosnę też czekamy, mam nadzieję ,że Twoje wiosenne prognozy się spełnią.

A brzusio rośnie, nawet szybciej niż w pierwszej ciąży, kiedyś wkleję zdjęcie....tylko muszę zrobić bo przy tej ciąży mam jakieś plamy na policzkach i nie robię zdjęć bo się po prostu sobie nie podobam. Pamiętacie jak pisałam ,że wygrałam w konkursie skinergetic kosmetyk? BIOTHERM SKINERGETIC ja mam to zielone....Doszedł, buteleczka 50ml, trzy miesięczna kuracja na zmęczoną twarz, odświeża , regeneruje, wzmacnia....Dziewczyny sprawdziłam i takie cudo kosztuje 244zł...Jak się tym smaruję to czuję się jak dama,hihihi

Powracajcie dzieweczki z tych weekendów, poopowiadajcie, u mnie babcia wyjeżdża na kilka dni, więc będę szaleć w kuchni, te ciasteczka owsiane z żurawiną i musowo faworki na czwartek bo to już Tłusty Czwartek....


http://www.suwaczek.pl/cache/d2d06c7147.png

http://www.suwaczek.pl/cache/8baa4ddde3.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość aldonka23

witam was kochane!
czytam cały czas ale czasu mało na pisanie!
chłopcy rozrabiaja wiec z oka ich spuscic nie moge:o_no:

Zufolo przede wszystkim gratuluje synka!
i czekam na zdejcie brzusia! :36_3_8:
całuski dla dzidziusia!
a imiona jakies sa czy jeszcze nie?

zawsyebosa witam ciebie!
Amelka juz taka duza dziewczyna!:15_2_138:

moj Julian tez teraz ma tak,ze jak Natan mu czegos nie da to idzie do mnie i mnie po dupie klepie :o_noo:
no tumaczyc moge ale czy on rozumie,...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

weekend ze znajomymi super-całkowite odprężenie. ja lubie takie imprezy dopracowane w każdym szczególe, ale nie wyszło i też się z tego cieszę. były plastikowe miski i siedzenie na podłodze. najpierw się trochę gniewałam na kolegę i męża którzy mieli przejąć nakrywanie do stołu jak ja poszłam usypiać mała ale póżniej się wczułam i było jak na studiach:) cały piątek i sobota lenistwa w dobrym towarzystwie. lidka pokazała się z jak najlepszej strony, każdy był użeczony. małej na imprezie najbardziej smakowały żeberka boczuś i śledziki i każdy był zdziwiony- łacznie ze mną.
w niedziele wycieczka po okolicy. najpierw do babci pojechaliśmy poprawić jej centralne. mama zadzwoniła kazała mi poczekać na nią bo koniecznie chce teraz pogadać ja na to że nie mogę bo jestem z gośćmi a ona że ja się wogóle dla rodziny nie poświecam tylko o gościach myśle! straszne. póżniej wycieczka fajna i mroźna, trochę szalona:)
dziś juz wolne próbuje odkopać mieszkanie z bałaganu który się nagromadził przez wekend.

co do bicia to lidka raczej nas nie bije- może dlatego że teraz mało się spotyka z innymi dziećmi. wieczorem jak usypia i z nią lężę to lubi uderzać o coś ręką-czasem o moja twarz. wtedy się odwracam i po problemie.

zufolo
grayuluje wygranej-skąd wiedziałaś o konkursie?
napisz jak ciasteczka. ja też mam na nie ochotę.
a czytałaś o właściwościach boraxu-jest tani i dobrze czyści. mąż powinien wiedzieć gdzie go dostać, mój wiedział.
cieszę się że korzstać z tanich (ekonomicznych) i ekologicznych działań:36_7_3:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka

Witaj Zawsze Bosa :) Nie dziwię się, że nie masz czasu na pisanie. Zaglądaj i pisz jak tylko znajdziesz czas i ochotę. W grupie raźniej i weselej. Amelka śliczna, duża dziewczynka wyrosła. I te włoski, jak my zazdrościmy... Moja nadal pół-łysa ;) A co do bicia to się nie przejmuj za bardzo, bo to chyba taki etap. Dziecko jeszcze nie potrafi powiedzieć o swoich emocjach, musi je jakoś pokazać, odreagować... Takie pierwotne instynkty się wtedy odzywają, nie koniecznie ktoś musiał jej to pokazać. Ale trzeba reagować stanowczo i konsekwentnie, mówić, że nie wolno bić, że to mamę boli i np. odejść. Oddawać , nawet po łapkach bym nie polecała, bo to nie fair wobec dziecka, mówić, że nie wolno bić i samemu to robić... Powtarzać i reagować tak samo, do skutku, aż mała załapie, że źle robi, że się takie zachowanie mamie nie podoba i dziecku nie opłaca, bo nic nie osiągnie. Wiem, że łatwo mówić, trudniej zrobić, sama mam chwile zwątpienie, brak cierpliwości i siły, ale trzeba się starać :)

Zufolo gratuluje super wygranej :) Dobry kosmetyk poprawia nastrój jak kg czekolady ;)
Co do stosowanie sody oczyszczonej do sprzątania to nie próbowałam. Zastanawiam się tylko czy to dobrze czyści, tzn. wybiela na pewno, ale czy jakieś bakterie zabija? Do umywalki ok, ale do WC do wolałabym jakieś kupne środki. Nie jestem maniaczką i nie wlewam codziennie Domestosa do muszli, ale tak raz na tydzień czy dwa to już tak. Chyba środowisko od tego strasznie nie ucierpi...

Dziabong fajnie, że jesteś. Nie trzymaj nas w niepewności i napisz jak się macie.

A u nas słabo zdrowotnie. Wojtuś chyba przeziębiony, więc go nie dałam dziś do przedszkola. A Natalkę całą wysypało (głowa, plecy, brzuszek). Podejrzewam ospę wietrzną, bo jej brat cioteczny ma, a widzieliśmy się jakiś czas temu (na 2 dni przed zdiagnozowaniem choroby u niego)... Tak więc popołudniu mam u lekarza wizytę.

Ostatnio mi chlebek nie wyszedł :( 2 już raz. Więc na razie wypróbowuję przepisy na bułeczki. Bo na drożdżach tylko, więc szybko i łatwo. Poniżej efekt moich starań ;) A tu przepis:
Pracownia Wypieków: Bułeczki otrębowe jak grahamki
Polecam wypróbowanie, bo smaczne te bułaski :kucharz1:

Pozdrawiam cieplutko wszystkie mamusie


http://www.suwaczek.pl/cache/b55836df51.png

http://www.suwaczek.pl/cache/d49c111a6d.png

http://kuchnia.mamopolis.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam sie wieczornie!

moja myszka śpi, efekty przestawiania małej, gdy miałam 2 tyg ferii. Śpi raz dziennie w południe potem obiadek, spacer no i pada mi o 19:30 lub 20:00, rany jak się ciesze. To jej zasypianie o 22:00 lub 23:00 gdy rano trzeba wstać do pracy dało mi się we znaki. Oprócz tego zdrowa(tfu tfu by nie zapeszać) i pogodna, uczę ją pomału sprzątania zabawek przed kąpielą. Wszystkie zabawki ida do kosza, a potem kąpiel ona ma z tego zabawę, a ja mnie sprzątania.

Karolajna, bułeczki suuuper!!! ale masz racje na drożdzach łatwiej, z zakwasem to jest troszkę zachodu, a dlaczego Ci chlebek nie wyszedł, domyślasz się? Życzę zdrówka dla dzieci, niech się szybko kurują.

Paczanga, Ty jak zwykle gościnna!!!ja bym nie dała rady, owszem lubię gości, to gotowanie, szykowanie itd ale to jednak jest męczące gdy ma się małe dziecko.

Dziabong co tam u Ciebie??? odezwij się i pisz częściej, jak Malutka?

dobranoc dziewczyny! idę jak zwykle odpocząć!


http://www.suwaczki.com/tickers/1usadf9hc7ds9nb2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość aldonka23

ale u nas przestoj ostatnio jakis..........
cos ie dzieje mamuski?

Zawszebosa dobrze,ze Amlecia spi w dzien i nauczona szybciej spac wieczorkiem..
Julian to cos chyba oducza sie...
wczoraj spal tylko 1,5 godziny a sa takie dni czesto,ze wogole nie spi w dzien..
łazi i marudzi...

wczoraj na wieczor zawozilam jeszcze meza siostre na szpital z 3 m-cznym dzieckiem..
myslelismy,ze to cosik powaznego bo płakała
godzine a ona zagazowana była...
matka cos zjadła i na dziecku sie odbilo...
ale wszystko dobzre juz.

a my do przedszkola pozniej Natanka zawozimy!

pozdrawiamy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej
lidka wczoraj była strasznie marudna. dziś tez nie grzeszy entuzjazmem, chyba jej piątki wychodzą. wczoraj jej viburkol podałam.
siedzę na kompie a moje dziecko coś umilkło, myslę sobie pewnie coś kąbinuje więc szukam ją, a ona... znalazła kosmetyczkę męża a w niej głęboko ukrytą żyletkę wyjeła ja i się bawi. na moje O BOŻE grzecznie oddała mi żyletkę. dzięki bogu nic się jej nie stało. Śmieszne jest też to że jak wejdzie na stół a tam leży nóż zaraz mi go podaje żebym odłożyła:) taka mała odpowiedzialna córcia lekkomyślnej mamy.
ja mam drugi dzień lenia i robię tylko to co trzeba.
zawsze staram się nie narzekać i się cieszyć z tego co mam ale z utęsknieniem czekam już na wiosnę. będę mogła odwinąć mojego bobasa z tych waciaków.
Pamiętacie jak kiedyś napisałam że zrobiłam zapas pampersów w obawie przed podwyżkami. mam teraz 5pak jeszcze dad a z kampani przysłali mi pakę Pampersów. teraz używamy 1-2 pampki na dzien więc nie wiem co zrobię z pozostałymi pakami. trzeba będzie sprzedać.
pozdrowienia od leniwej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja dziś tylko na chwilkę, bo szyję (kiedyś opowiem). Powiem tylko ,że ciastka te z żurawiną ,pycha,pycha,pycha...pieczcie,polecam...Karolajna dziękuję....zmniejszyłam tylko ilość cukru o połowę i zamiast białej czekolady dałam gorzką, bo lubię....pycha, z podwójnej porcji wyszło mi 50 ciastek.....Spokojnej nocy, buźka,pa


http://www.suwaczek.pl/cache/d2d06c7147.png

http://www.suwaczek.pl/cache/8baa4ddde3.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!
Piszę z pracy, dziś nudy, nic nie ma do robotyy, a tu jescze do końca daleko. Tragedia:o_no:

Gratulacje dla Mjk, Zufolo i Ani Wf dzidziusia w brzuszku:))) Oby wszytsko było ok.
Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam, a jeśli tak , to przepraszam, ale jeszcze4 nie wszystko doczytałam.


Moje aukcje allegro http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2876612
http://s9.suwaczek.com/200911234965.png
http://s8.suwaczek.com/200506104662.png
http://s1.suwaczek.com/20050108580123.png
http://www.suwaczek.pl/cache/4d0e845766.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajcie

jakoś czasu brakuje na klikanie:)

mamusie zafasolkowoane
, jak się czujecie? i jak wasze "starszaki?"..już wiedza, ze coś się święci? że ktoś mieszka w brzuszku u mamusi??

divalia
?? i jak w pracy? zadowolona jesteś?

paczanga..to faktycznie masz zapasy pampów:) a zaraz lato.. i golaski będą biegac po ogrodzie:)) matko..jakie lato?? skad ja sie urwałam? u ans jeszcze śnieg leży...buuu.. ja chcę wiosnę!!!
a ja tez pakę z kampani mam:)

aldonka..a u was to juz coś się zafasolkowoło? ostatnio tak jakos tajemniczo posta napisałaś :)

ZawszeBosa..ale cudo z Amelci...mmmm... słodka do wyściskania, do schrupania..taki aniołeczek :)) no i podziwiam, ze tak dłuugo dawałaś radę, gdy mała chodizła późno spać. jak marek buszuje do 19:30.. to maks. no..ale od 6 z nami na nogach:)) mamy troche inny rytm :)

pozdrawiam wszystkie mamusie:):in_love:


http://www.suwaczek.pl/cache/d50187870e.png

http://www.suwaczek.pl/cache/0875309ce7.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam sie teraz ja :Śmiech:

Klabacka Jak tam Mareczek??Dalej niejadek??
Zufalo Co ciekawego szyjesz?? Na maszynie?? Czy jak?? Pochwal sie :oops: Ale Wy szcujecie tymi wypiekami Slinka leci jak Was sie czyta Taki ciepły chlebek MNiam mniam az sie rozmarzylam :Niewiniątko: A te ciasteczka musiały byc pyszotka .... a pozatym GRATULUJE pierwsza polowa za Toba:Oczko:
Paczanga Ja takze mam strasznego leniaa od kilku dnia MASAKRA jakas :Szok: Wczoraj sie troszke otrzasnelam bo chaty Przy tym moim czorcie nie poznalam ....
Aldonka23 Chwal sie no tu ze zafasolkowalas :yipi::yipi:
ZawszeBosa Moja Mała to zasypia o 00:00 :grrrrrr::grrrrrr: Dlatego ja siedze "po godzinach" i korzystam z wolnego czasu Ale minus taki ze sie nie wysypiam i potem ogarnia mnie leń :Męki: A Amelcia sliczna!! :love:
Karolajna84 Co tam maz zaprzestal zagladac do Nas :neutral: Na krzyczalas chyba zabardzo na Niego :Śmiech: Pokazalabys swoich blondaskow :Oczko:

Co u Nas Hmmmmm Tyska rozrabia mi strasznie Non stop trzeba miec na Nia oko NIESTETY Wlazi mi na stol Kompa non stop przestawia - ona pierwsza Wylala mi ostatnio pol zelu do kapieli na dywan I kolejna jej mega zabawa Zalacznik w zdjeciu :grrrrrr:
Tak to zdrowa I jak widac na zdjeciach po oparzeniu na buzce nie ma zbyt wielkiego sladu Poprostu czerwona plama Na zimnie jak marznie bardziej widac .. Troszke przestala mi znow jesc i musze wymyslac Np nie chciala jogurtow to kupilam jej bakusia wyciskanego i tym sama sie zajada :Szok: Poprostu mala cwaniara .... Mowi malo wiecej tam po swojemu A mam pytanie Wasze dzieci jak mowia to wytykaja przy tym tak fajnie jezyk ??
Mysle ze to na tyle !!
Milej nocki :meuh:


http://www.suwaczek.pl/cache/573bad4133.png
http://www.suwaczek.pl/cache/d718d694a5.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!
Klabacka, zadowolona to trochę za dużo powiedziane. jakby była szansa na normalną pracę tam, a nie tylko staż, to byłabym bardziej zadowolona. Ale przynajmniej jestem między ludźmi:)

Dzibong, czemu ściągnęłaś kolczyki Martynce??? I co to za oparzenie, bo nie doczytałam???


Moje aukcje allegro http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2876612
http://s9.suwaczek.com/200911234965.png
http://s8.suwaczek.com/200506104662.png
http://s1.suwaczek.com/20050108580123.png
http://www.suwaczek.pl/cache/4d0e845766.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Divalia Mała na siebie wylala wrzatek z herbata Oparzyla sobie buzke w polowie i bark Bark jeszcze brzydko wyglada Buzka natomiast ok Jak widac na zdjeciu Kolczyki musialam zdjac w szpitalu poniewaz uszko miala zdeformowane No i musielismy zdjac bo by sie wrosl kolczyk w ucho Zdejmowalam z bolem serca ale na lato przebijemy jeszcze raz :Oczko:


http://www.suwaczek.pl/cache/573bad4133.png
http://www.suwaczek.pl/cache/d718d694a5.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość aldonka23

witam was!
~czasu mało mam...
wczoraj znowu u lekarza byłam z chlopakmi bo kaszla i katar....
wiec antybiotyki mamy...
i takie alergiczne lekarstwa...

Dziabong ale corcia urosła!
i broi mamusi :36_1_22:

niestety z dzidzi nie wyszło..
okres dostałam.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojjj Aldonka szkoda .... widocznie jeszcze nie czas :D
Ojjj broi i to strasznie Najbardziej mnie denerwuja jej humorki i wymuszanie .... No ale trzeba nad tym pracowac :):)


http://www.suwaczek.pl/cache/573bad4133.png
http://www.suwaczek.pl/cache/d718d694a5.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej koleżanki!!

dziabong, Tyska super babeczka ale urwis kochany! a oczyska to ma przepiękne!!!!! buźka od cioci!

divalia gratuluję stażu! zawsze to coś, tak jak piszesz jesteś między ludźmi ale wiesz jak będą kogoś potrzebowac to na pewno dadzą znać! w między czasie zawsze możesz szukać czegoś inneg, a jak Justynka?

Aldonka to Ty tak na poważnie z 3 dzieciaczkiem? podziwiam! ale skoro tak czujesz to rewelacja! zdrówia dla chłopców życzę!

Klabacka jak budowa? już wcześniej miałam pytać ale jakoś ciągle zapominam. Pisałaś też o nowych władzach i młynie z tym związanym. Powiem Ci, że mamy ten sam problem, oszczędności i oszczędności, podstawówkę jedną wój chce zlikwidować, naszego gimnazjum nie może ale za to mamy problem bo nie chce nam podzielić klas na grupy językowe!! paranoja!

Moja myszka śpi...nieznośna od wczoraj, chyba jej ząbki idą bo jakaś taka rumiana i co włoży do byźki to jest płącz, skończyło się paracetamolem i było lepiej, na pewno odczuła ulge bo dostała lepszego nastroju.

Dziewczyny piszecie o lenistwie...Wy też to amcie. Kurcze nie wiem czy to przesilenie wiosenne(to już) ale jestem ciągle zmęczona, mogłabym spać i spać, do wszystkiego się zmuszam, gotowania prasowania prania sprzątania...masakra!

w związku z tym idę się położyć, dobranoc


http://www.suwaczki.com/tickers/1usadf9hc7ds9nb2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!
Dziabong szkoda Martynki. Boże, jak na te rozrabiaki trzeba uważać. Mój syn też ostatnio się oparzył, ale tylko w rękę, bo podniósł pokrywę od parowaru i buchnęła mu para na rękę.

ZawszeBosa, Justynka broi, że hej, no i idą jej zęby cały czas, więc jest okropna. Ja pracy szukam dalej, ale raczej w zawodzie w szkole, no ale zobaczymy, co z tego wyjdzie.


Moje aukcje allegro http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2876612
http://s9.suwaczek.com/200911234965.png
http://s8.suwaczek.com/200506104662.png
http://s1.suwaczek.com/20050108580123.png
http://www.suwaczek.pl/cache/4d0e845766.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!!!

Przepraszam, że mnie tyle nie było ale cierpię na chroniczny brak czasu...W pracy taki zapieprz, że od dwóch tygodni siedziałam po godzinach...Ale mam nadzieję, że juz koniec!!!

Dziabong widzę, że maleńka juz w pełni zdrówka!!!! Az miło patrzec na tak uśmiechniętą buźkę!!!

Divalia super, że ze stażem sie udało!!! Kiedy zaczynasz??

ZawszeBosa to zmęczenia to na pewno przesilenie!! A Amelcia śliczniutka jest!! Piękna dziewuszka!!

Aldonka Ty z 3 to tak na serio?? Podziwiam i córci życze tym razem!!!

U nas wszystko oki. Antek zdrowy. Byliśmy u alergologa no i pani doktor wysłała nas na testy- zobaczymy czy cos wyjdzie bo mamy je dopiero 09.03. Ale ja coraz częściej sie skłąniam ku temu, że ta szorstka buźka i stópki to z wysuszenia. Kupiłam Oliatum i kąpiemy go i kremujemy tym i jakby skóra jest ładniejsza. Widać oliwka to za mało dla skóry mojego szkrabka. A na testy i tak pójdziemy zobaczyc czy ewentualnego uczulenia nie ma na cokolwiek...
Byłam u lekarza no i z moim malenstwem w brzuszku wszystko git! Zdrowy, 17cm CHŁOPAK!!!! Widziałam jajówki wiec nie ma mowy o pomyłce.... wiec marzenia o córci poszły z dymem.... Za to Antek pewnie sie bardziej będzie cieszył z braciszka. A mąż jak usłyszał , że 2 syn to az urósł!! Hihihi głupkowaty facet!!! ale jaki dumny z siebie teraz chodzi. Mama moja sie załamała bo to jej 5 wnuk i żadnej wnuczki. moja siostra ma 3 synów ja będe miec drugiego. A na trzecie sie kompletnie nie piszę wiec babcia obędzie sie smakiem...Cóż takie życie...
Byłam w przedszkolu i wziełam wniosek dla Antka. Chciałabym aby od wrzesnia poszedł do grupy złobkowej. Mam mieszane uczucia ale wiem, że nie znajde opiekunki, która będzie chciała sie 2 dzieciaczkami zaopiekowac. A przynajmniej byłoby z tym bardzo bardzo trudno. A tak ja do stycznia jeszcze w domu będe dopóki mały te pierwsze miesiace chorować będzie, bo pewnie będzie...Zresztą zobaczymy czy się załapiemy bo miejsc tylko 20 a chetnych i 3 razy wiecej...
Całuski kochane!!!!


http://www.suwaczek.pl/cache/e87b98cf69.png

http://www.suwaczek.pl/cache/8cb5d0cb4a.png

http://www.suwaczek.pl/cache/7a700c8404.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej
mąż zainstalował mi nowego linuxa i mam teraz wielki problem z tym wadliwym oprogramowaniem.:zlykomp:
wczoraj była u mnie mama z bratem. mama już się trochę podniosła psychicznie ale strasznie na braci wjechała i starszy się podłamuje:( jak nie kijem to pałą. w ramach terapi ruszyłam z mama na podbój ciuchlandów. mama sobie kilka ładnych niedrogich rzeczy kupiła a ja sweter dla m hugo bossa orginalny i nie używane (z nalepkami) buciki skórzane dla lidki- clarka-12zł. strasznie się ciesze z tych zakupów.
pozatym znów zaszalałam z gadżetami do kuchni:kucharz1: i zamówiłam fajne formy silikonowe SMAK KUCHNI Forma silikonowa RÓŻA wysoka - Formy silikonowe SMAK KUCHNI Forma silikonowa KATEDRA wysoka - Formy silikonowe
lidka tatusia ostatnio nasladuje w wszystkim. dziś wzieła sobie książeczkę i położyła się obok niego w lóżku żeby czytać razem. super widok:tata:. jak tata jest w domu tylko on może nocnik wylać- z tego i ja się cieszę.

AnnaWF dziwne że masz skierowanie na testy. ja dowiedziałam się że do 3r.ż. nie robią testów?! przynajmniej u nas. lidka też ma bardzo suchą skórę i niestety z tego powodu basen zawieszony. myślę że i u was ta sucha skóra jjest wynikiem alergii-niestety.

Zafasolkowane macie już jakieś imona? strasznie jestem ciekawa. ja się zafiksowałam nad wyborem imienia. miałam specjalną stronę w notesie gdzie notowłam i odrzucałam propozyje.
DzIaBoNg i inne niedawno "powrócone" fajnie że jesteście. smutno było bez was

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej mamy
my mamy wolne. maż na dwu dniowym szkoleniu. ja mam jakiś szał na kupowanie. niestety mamy trochę oszczedności i chyba zużyje je do końca. zaczeło się od tych rzeczy kuchennych. niedawno byłam w naszym salonie mebli używanych i mają tam świetne drewniane krzesła prawie fotele 4 za 400zł. nie mogę się im oprzeć.
lidka wchodzi chyba w wiek "ja sama" wczoraj chodziła z 1h na golasa bo próbowała sama się ubrać. tylko nie dała sobie przetłumaczyć że body nie są na nogi:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!!

AnnaWF

Divalia super, że ze stażem sie udało!!! Kiedy zaczynasz?

Ja już zaczęłam w lutym. Gratulacje 2 synka:))


Moje aukcje allegro http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2876612
http://s9.suwaczek.com/200911234965.png
http://s8.suwaczek.com/200506104662.png
http://s1.suwaczek.com/20050108580123.png
http://www.suwaczek.pl/cache/4d0e845766.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć dzewczyny!

właśnie piszę z pracy...moje dzieciaczk piszą próbny test gimnazjalny więc ja mam czas na necie posiedzieć.

Paczanga jak dokonasz zakupów to daj foteczkę, och kochane zakupy, uwielbiam!!!

Aniu gratuluję synka! oj to to będziesz miła męską gromadke w domu, kurcze aż Ci zazdroszczę..jak tak bardzo chcę 2 dziecka a tak trudno się zdecydować.

Słuchajcie piszę, że trudno się zdecydować bo nasze dzieci sa już takie samodzielne i "dorosłe". Ostatnio moja Myszka sama się bawił a ja mogłam się zdrzemnąć, wynosi swoje brudne pieluchy do kosza, gdy wypije mleko zanosi pusta butelkę do kuchni, przed kąpielą układa zabawki, no po prostu super!!! i jak sobie pomyślę znów o okresie poporodowym, maleństwo płacze, kolki ,Ty nie wiesz jak pomóc ach.....to aż sie odechciewa. Tak bardzo lubie liczne rodziny, ta rodzinność liczne spotkania rodzinne, u mnie zawsze tak było, u męża też tak jest, a ja mimo to nie mogę zdecydować się na 2 dziecko!

ostatnio, podczas oglądania bajki przez Amelkę, mała się rozpłakała jak dzieci gasiły światło i szły spać, potem skojarzyłam, że Amelka ostatnio źle śpi...no i eksperyment. Zostawiłam lampkę zaświeconą na całą noc i..? Amelka przespała nockę całą! wniosek: boi sie ciemności! teraz przynajmniej wiem w czym tkwił problem.

ok koleżnki może klikne wieczorkiem
pa


http://www.suwaczki.com/tickers/1usadf9hc7ds9nb2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MAM dla was dwie wieści oczywiście dobrą i złą.
Dobra-koniec z pieluchami! w dzień. hura w nocy nadal dużo karmię więc Lidka i sporo sika. na spacery zakładam jeszcze pieluchę ale od tyg może 1,5 tyg wyrzucam je po kilku dniach zupełnie puste tylko znosone.
zła- lidka chyba się nabawiła zapalenia pęcherza. dzis pójdę lekarza wyprosić o skierowanie na badanie moczu.
wczoraj się strasznie wkurzyłam poszłam do cerfura zrobić zakupy gł. przyprawy bo wiekszość sporzywczych rzeczy kupuję u rolników. a wiec zachodzę a tam cała aleja przypraw. tylko że te podstawowe ale kilukastu firm. po drugirj stronie o wiele więcej gotowych mieszanek i wsztskie dodatki typu instant:wymiotuje: w moim osiedlowym jest wiekszy wybór przypraw szok.

ZawszeBosa
gratuluje wypracowania takiej porządkowej dziewczynki:) u nas z tym gorzej bo my straszni bałaganiarze jesteśmy. ale lidka o dziwo bardzo często odkłada coś na miejsce. domyka po mnie szafki.
a jak twój mąż na następne dziecko się zapatruje? mój się strasznie boi. jak by nie to że trochę wpadliśmy to i lidki by nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...