Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Nathally

Styczniówki 2017

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ang81

Bluebery, jak po wizycie? Tsh, jedź do szpitala, jak wszystko z fasolką w porządku to Cię nie zostawią? Dziewczyny czy badałyście w ciąży progesteron. Ja badałam 6.05 i wynosił 65, a dziś już 42 spada. Jutro mam wizytę, boję się strasznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość agataa

Tsh mam nadzieję że poszłaś do lekarza i wszystko okaże się w porządku.
Ja właśnie wróciłam od lekarza. Mimo zapisów weszłam do gabinetu z ponad godzinnym poślizgiem. Dzidziuś ładnie się rozwija, jest prawidłowych rozmiarów, serduszko bije 140 u/min więc jestem już spokojniejsza. Niestety nadal muszę sobie robić zastrzyki. Kolejna wizyta za 3 tygodnie. Doktor o terminie porodu nic nie mówiła.
Angi81 ja robiłam progesteron razem z HCG. Jednego dnia miałam 35, za dwa dni 33. Teraz nie robiłam.
Blueberry moje objawy też nie są dokuczliwe a ciąża na tą chwilę rozwija się prawidłowo, u Ciebie zapewne też tak jest:)
Chilosve zawsze marzyłam o bliźniakach, może kolejnym razem nam się uda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ang81 ja już po wizycie, wszystko ok. Jest malutki człowieczek i już widać bijące serduszko;-) Jestem niesamowicie szczęśliwa, chociaż wiem, że jeszcze długa droga przede mną.
Może dostaniesz luteine albo jakiś inny lek, który podniesie poziom progesteronu.


http://www.suwaczki.com/tickers/p19uvfxmkc8vebv0.png

http://www.suwaczki.com/tickers/f2wl3e5ejuswdklg.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bluberry, agataa, wspaniałe wieści! Gratuluję udanych wizyt, ogromnie się cieszę Waszym szczęściem! Tak trzymać do końca!
chilosve witaj i przyjmij gratulacje! Widocznie Wasze wielomiesięczne starania zostały nagrodzone podwójnym (a może i potrójnym bądź jeszcze większym) szczęściem!
Monika86pewnie na następnej wizucie usłyszysz serduszko :)
No i TSH melduj co z Tobą bo się martwimy!


http://www.suwaczki.com/tickers/zrz6k6nl1gov59n2.png http://www.suwaczki.com/tickers/6sutcsqvng3tgzrn.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam dziewczyny, że czasem zjadam albo myle litery bądź pominę jakiś przecinek. Na swoje usprawiedliwienie mam jedynie to, że piszę z tel. i czasem mi coś umknie. Bo oczywiście miało być BluEberry zjadłam e:( mam nadzieję, że się nie gniewasz. Z góry przepraszam, jeśli coś pokręcę w pisowni Waszych nicków :( wybaczcie i nie bijcie prosze;)


http://www.suwaczki.com/tickers/zrz6k6nl1gov59n2.png http://www.suwaczki.com/tickers/6sutcsqvng3tgzrn.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ang81

Blueberry i agataa, gratuluję bijących serduszek<3 super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, Was wszystkie, w ten deszczowy, (przynajmniej w Gdyni) poranek. Mnie coś bardzo boli brzuch i raczej, nie jest to rozciągająca się macica. W nocy wyjmowałam syna z łóżeczka i złapał mnie taki skurcz, że prawie Go wypuściłam. Wiem, że jeszcze nic nie jest przesądzone, jednak powoli oswajam się z myślą, że z tej ciąży nic nie będzie. Kusi mnie, żeby jutro znowu zrobić bete, ale czy to coś da? Nic to nie zmieni, w niczym nie pomoże, ale jednak kusi bardzo, ciekawość jest bardzo silna:). Tsh martwimy się, daj proszę znak co z Tobą.


http://www.suwaczki.com/tickers/zrz6k6nl1gov59n2.png http://www.suwaczki.com/tickers/6sutcsqvng3tgzrn.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć dziewczyny, U mnie też pozytywne testy i beta rośnie, choć nie przywiązuję się jeszcze do myśli, że jestem w ciąży. Bo jestem po leczeniu i po 40, a tu wpadka!
Mamy w domu prawie roczne bliźniaki :)
Zobaczymy jak sprawa się rozwinie :)
Polecam Wam http://www.betabase.info/index.html
Można w kalkulatorze wpisac swoje wyniki bhcg i zobaczyć jaki jest czas podwajania się wyniku, a potem zobaczyć jakie były rozkłady czasu dla innych kobiet w pojedynczej, podwójnej, albo potrójnej ciąży, przy danej wysokości Bhcg.
Mnie to uspokaja ;)
Dobrego dnia i spokoju!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

żorżi jak się martwisz to może jedź do szpitala? Zrobią Ci usg i będziesz wszyszko wiedziała. Mnie wizyta wczoraj bardzo uspokoiła, warto było czekać te 2h. Trzeba kontrolować wszystko bo nie wiem jak Wy, natomiast ja dbam o siebie mniej niż poprzednio. Wynika to głównie z braku czasu, ponieważ Alek jest bardzo wymagającym, ruchliwym chłopcem, a nie wyobrażam sobie przestać z nim bawić, nosić go i szaleć. Od września idzie do żłobka to pewnie będzie trochę łatwiej.
Jj2015 witam Cię serdecznie:-)


http://www.suwaczki.com/tickers/p19uvfxmkc8vebv0.png

http://www.suwaczki.com/tickers/f2wl3e5ejuswdklg.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość agataa

Witam Jj2015, super że jest nas coraz więcej :)
Blurberry to będzie moje pierwsze dziecko więc ja na siebie chucham, dmucham i dużo wypoczywam. Fajnie że też zobaczyłaś serduszko :)
Żorżi jak tam się miewasz? Twoje bóle minęły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ang81

Dziewczyny jestem załamana, wróciłam z wiźyty prawdopodobnie to pusty pęcherzyk, nie ma zarodka. Mam pójść za tydz, ale nie dawała mi nadziei. Beta 13 000 i pusto. To już 5 tydz 3 dz. Jestem załamana. Kiedy powinien być zarodek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny lekarz przepisał mi Duphaston ale strasznie zle sie po nim czułam. Straszne mdłosci nic nie moglam zjesc. Oczywiście zawroty głowy i senność. Nie wiem czy dobrze zrobiłam ale go odstawilam. Wizyta dopiero 02.06.


http://www.suwaczki.com/tickers/zi133e3kbnwtb8e1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ang81 nawet nie wiesz jak mi przykro ;( Kochana, cala soba jestem z Toba.
Ja teraz czekam w szpitalu na IP, zeby skontrolowac co tam sie dzieje, poniewaz bole nie minely, cos czuje, ze to na poronienie sie zbiera... no ale zobaczymy.
Dorota212 wedlug mnie(choc lekarzem nie jestem) nie powinnas sama odstawiac duphastonu, poniewaz spadnie Ci poziom progesteronu a to moze nawet i do poronienia doprowadzic. Progesteron jest odpowiedzialny m.in. za prawidlowe zagniezdzenie sie zarodka, utrzymanie ciazy na tak wczesnym etapie (dopoki nie wyksztalci sie lozysko) itp. Lepiej zadzwon do lekarza i to skonsultuj, zebys sama sobie nie zaszkodzila, moze Ci zmieni na luteine.
Witam wszystkie nowe mamusie.
Ja tu troche jeszcze poczekam, bo lekarz cesarke robi i najwczesniej za godzine bedzie:(


http://www.suwaczki.com/tickers/zrz6k6nl1gov59n2.png http://www.suwaczki.com/tickers/6sutcsqvng3tgzrn.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ang81

Dziewczyny a jak się ma beta wysoka do pustego jaja płodowego? Kiedy powinhen być zarodek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

żorżi: Właśnie Luteine tez i przepisał dopochwowo i z niej nie zrezygnowalam. Z tego co czytalam skład tych tabletek to wiele sie nie róznia.


http://www.suwaczki.com/tickers/zi133e3kbnwtb8e1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Monika86

Ang81 nie wiem jak ma się wielkosc bety do zarodka ale ja wczoraj też byłam u lekarza 5t3d i był tylko pęcherzyk (w pt moja beta wynosiła 2267). Lekarz nawet nie wspomniał ze to może być puste jajo. Sam na poczatku wizyty powiedzial ze na tym etapie mozemy za wiele nie zobaczyc. A ile ma twój pęcherzyk bo mój mial 7mm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość agataa

Dorota212 przychylam się do zdania Żorżi, odstawienie tak ważnego leku powinno być skonsultowane z lekarzem. Ale zrobisz jak będziesz uważała.
Żorżi trzymam kciuki żeby wszystko okazało się w porządku :)
Ang81 strasznie mi przykro, jednak mam nadzieję że do następnej wizyty zarodek będzie widoczny. Co do bety wszędzie piszą że mało ważna jest wartość (normy odnośnie tygodni są bardzo szerokie i zazębiają się), ważniejsze są jej przyrosty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ang81

Monika. Pęcherzyk ma 20mm podobno duży i moja beta z wczoraj prawie 13.000, a mówiła, że jak ok. 10.000to już widać. Ja miałam@010.04 wg mnie to 5t2dz, ona mi wyliczyła, że 6t. Mam iść za tydz, ale mówiła, że mała szansa. Złapałam doła. Monika, a pamiętasz w którym dniu cyklu miałaś ovu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Stycznióweczki:),

Jutro pierwsza wizyta u ginekologa, z kalkulatora 5 tydz 3 dzień. Troszkę się stresuję...:( betę już robiłam 3 razy i ładnie rośnie. Będzie już coś lekarz jutro widział???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Monika86

Ang81 ja om miałam 08.04. A owu miałam jakoś 23-24.04. Czyli 16 -17 dc. Kurcze rzeczywiście duży ten pęcherzyk :-(.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masakra wlasnie wrocilam z IP!!! 1 lekarz na caly oddzial ginekologiczno-polozniczy plus IP. Wiesci niestety nie mam dobrych, pecherzyk jest, cialko zolte tez, ale zarodka brak, o serduszku mozna pomarzyc Poza tym ciaza mlodsza ok 2 tygodnie, niz to wynika z OM. Jest dokladnie tak, jak przypuszczalam. Jutro ide jeszcze raz zrobic bete(tak mi kazala lekarka) a we wtorek mam wizyte u swojego lekarza, to niech decyduje co dalej. Jutro poczytam co napisalyscie, bo teraz ide spac, niedlugo ten moj maly lobuz wstanie, wiec duzo snu mi nie zostalo.


http://www.suwaczki.com/tickers/zrz6k6nl1gov59n2.png http://www.suwaczki.com/tickers/6sutcsqvng3tgzrn.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...