Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Ditta

Listopad 2015

Rekomendowane odpowiedzi

Na tym fb Elki brakuje, ale ona zajeta.

A my z goraczka dzien drugi, a ze moj jest przewrażliwiony to wyladowalismy u lekarza. No i jest infekcja gardla u Mai. Nie wiem czy tez zeby ida bo nawet lekarce nie dala spojrzec tylko sie na nia wydarla, bo kto jej bedzie grzebal :p Ale widac po niej ze cos nie tak bo spokojna jest, duzo spi. A tak na codzien to maly dzikus jest :p


http://www.suwaczki.com/tickers/ijpb8rib1u0app63.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałam ostatnie dwa miesiące udzielania się na forum i stwierdzam, że na fb brakuje nam paru osób. Elka to wiadomo, że się uczy, ale myślę, że jak tu zajrzy to się u nas pojawi :).
A poza tym: Julka85, aga.q, lala28, nikkaa, Gosiak1986, limonka2107, MichaKaro. Jak kogoś przeoczyłam to przepraszam i śmiało wbijajcie :). Przyjmujemy wszystkie, tylko nawet jak chcecie być czytelniczkami, to fajnie będzie że przedstawicie siebie i dziecko. Zdjęcie nie jest konieczne, ale mile widziane. Do zobaczenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ewelka1984

Anula jak na 8200 i jego długość to ładnie wygląda. Tak w sam raz. Tak mój je kache na mm ok 4-5 razy dziennie (teraz bo bunt na inne jedzenie) i robię mu warzywa na parze raz dziennie,cos tam skosztuje ale wszystko i tak na podlodze ląduje . Brzoskwinie cała do rączki uwielbia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Scharlotte u nas infekcja gardła a potem katar było zapowiedzią zabka :) I tak bardzo dużo spał. 19 godz na dobę. Odwiedziliśmy lekarza i powiedział ze zęby ida


http://www.suwaczki.com/tickers/8599dqk3ljs43m9t.png
http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3hqvkpympfgoa.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ewcia.jj

Witam, czytam to forum od początku, jednak nigdy nic nie pisałam- na początku z powodu braku czasu (gdy tylko kończyłam czytać mały się budził) a potem już tak jakoś wyszło, ale Wasze przejście na fb zmobilizowalo mnie do ujawnienia się zmiany w aktywnego uczestnika. Przyznam ze dodalo mi odwagi to, ze napisalyscie ze wszystkich przyjmiecie, nie tak jak dziewczyny, które poprzednio przeszły na fb.
Mój syn Jacek urodził się 5.11. (3 tygodnie za wcześnie) z bardzo niską wagą 2410 g. Na szczęście oprócz początkowych problemów z żelazem rozwija się prawidłowo i dobrze przybiera na wadze, choć ostatnio trochę grymasi przy obiedzie, jednak pan doktor ostrzegal nas ze przyjdzie taki czas i nie mam się przejmować-może będzie to pocieszeniem dla innych mam z forum. Powiedział że to dziecko decyduje czy zje i ile a ja mam dbac o to co i kiedy zje. Podobno mamy zaufać dzieciom bo one wiedzą co potrzebują i nie dają się oszukać. Fb jeszcze nie mam ale postaram w nocy założyć konto i bardzo proszę o dołączenie do grupy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewelka pocieszajace :) bo czekam na tego pierwszego zabka :) tylko u nas najpierw katar a teraz infekcja, ale mam nadzieje ze zakonczy sie tym zebem :D

Ewcia jj im wiecej tym lepiej, bo wiecej pomyslow gdy sa problemy dzieciece i nie tylko do rozwiazania. a pozatym kazdy ma inne doswiadczenia :)


http://www.suwaczki.com/tickers/ijpb8rib1u0app63.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć Ewcia.jj! Super że napisałaś! Duża część z nas zaczęła tutaj pisać po tym jak poprzednia grupa która podczytywałyśmy przeszła na FB. Myślę że reszta nie będzie miała nic przeciwko temu żebyś do nas dołączyła.
Z tym grymaszeniem to chyba norma. Moja Lidka zawsze była odkurzaczem jeśli chodzi o jedzenie a ostatnio jest dramat :/ widocznie taki czas..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Ewcia. miło ze w końcu się uaktywnilas. Widać z tym jedzeniem to tak jest w tym okresie. Może to głupio zabrzmi ,ale cieszę się ze nie jestem osamotniona w tym temacie


http://www.suwaczki.com/tickers/8599dqk3ljs43m9t.png
http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3hqvkpympfgoa.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewcia witamy :). Bardzo się cieszę, że napisałaś :). Oczywiście, że na fb będziesz z nami, nie widzę innej opcji :).
To ja potwierdzę wasze słowa co do jedzenia. Nie mieliśmy z Igorkiem żadnych problemów do teraz. Czyli coś w tym musi być, że u większości tak jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej dziewczyny. Kiedyś się tu odezwałam, ale przyznam, że nie poczułam się przyjęta do grupy więc nie chciałam być nachalna i się nie odzywałam. Czytam nadal :) może teraz mnie przygarniecie :) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karola jasne że tak. Zapraszamy na fb :). W ogóle wszystkie jeseście mile widziane i na prawdę nie musicie się pytać o pozwolenie :). Po prostu dodajcie się na fejsie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny super, ze sie odzywacie, jaki powiew swiezosci dla naszego forum ;). Karola90 nie zniechecaj sie, ja jak dolaczylam to tez czulam sie nieswojo, bo dziewczyny juz wczesniej sie znaly, ale pozniej sie zadomowilam ;).
Skoro wiekszosc maluchow ma teraz problemy z jedzeniem to moze i nas to czeka ( oby nie!) ,Leon dopiero za tydzien konczy 8 miesiecy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ewcia,witaj
Pisalas o problemach z zelazem,ciekawi mnie jak sie z tym zagacie.U nas tez bylo slabo z hhemoglobina,poprawila sie, zelazo odstawilismy i za miesiac kontrola
Chwalilam ze pomidorowa rzadzi?moze i smaczna,ale mojemu synkowi wystarczylo dzis apetytu na 4 lyzeczki...
A i jeszcze, nie pochwalilam sie co zrobil dzis skoro swit.Poprawialam go stojacego w lozeczku,zza wiecznie niedopietej koszuli wychynal mi tzw.cyc z czego ssaczek skrzetnie skorzystal.Pierwsze karmienie na stojaka zaliczone ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ewcia jj

Aga el Jacek na początku dostawał Actiferol, potem gdy już rozszerzyliśmy dietę odstawilismy to i radzi sobie sam, wchlaniajac żelazo z posiłków. Podstawą jest by zjadł obiadek-wszystko inne może nie jeść. Obiad powinien zawierać mięso, 1-2 razy w tygodniu żółto, a 2 razy w miesiącu rybę. Ważne jest, by po posiłku dostał jakiś owoc, ponieważ żelazo lepiej się wchłania z witamina C. Trzymamy się tych zaleceń lekarza i wyniki są w normie. Miał kontrolę krwi co 6 tygodni, a teraz byliśmy tydzień temu i pan doktor stwierdził, że leczenie zakończone, bo organizm dobrze sobie radzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Oliwiaaa

hej dziewczyny

nie wiem czy mnie pamietacie pewnie tylko julka85 mnie kojarzy i michkaro udzielalam sie na pod koniec ciazy z poprzednimi dziewczynami i troche tu a potem zamilklam maly dawal popalic plus studia 3 rok prawa i examy inne bolaczki:0

chetnie przejde na fcbook bo latwiej pisac i przyznam bezpieczniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Oliviaaa

moj maly chyba najmlodszy z wszystkich bobasow tutaj przybyl 1 grudnia :) wasze maluchy juz koncza 8 miesiac on dopiero co 7

manm pyanie piszecie ze dajecie normalne jedzenie ettc ja sie bardzo boje zakrsztuszenia :( podaje sloiczki a te z bobovity po 6 miesisacu msaje male kawalki czy ktores z maluchy nie lubi jesc jeszcze wiekszych czesci czy tylko moj?

czy uzywacie moze jumperoo do skakania?
moj uwielbia skakac :)
piszecie ze maluchy stoja raczkuja masakra moj sie przewraca zamiast siedziec probuje wstac no i zaczal fgaworzyc wymawiaC RRRRRR
bede sie iodzywac w miare mozliwosci:)

mieszkam w Anglii Londyn , wrocilismy 3 dni temu z wakacji z hiszpanii obawialam sie jak to bedzie a bylo super maly smigal plywal w baby kolku maly plywak, czy ktoras z mamusiek chodzi na basen ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olivia moj synek to ogólnie dziwnie z tymi kawałkami. Jak daje słoiczki to się krztusi a jak z mojego talerza lub na tacke pałeczki z warzyw to się nie krztusi. Ja byłam raz na basenie i zamierzam chodzić. Ogólnie to super. Na początku bal się i tulil ale potem rozbawił się i było bardzo fajnie. Aga el no nieźle,prawdziwy facet Ci rośnie :p


http://www.suwaczki.com/tickers/8599dqk3ljs43m9t.png
http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3hqvkpympfgoa.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość aantala

U nas bunt powoli mija. Dużo gada i daje sie przekupić można debatować na przeróżne tematy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...