Skocz do zawartości
Forum

Karmienie piersią w 2 tyg życia noworodka

Gość magdamm

Rekomendowane odpowiedzi

Gość magdamm

Hej,
Moja mama Alicja dzisiaj kończy 12dzien życia,karmie ja od początku piersią,a jestem po cesarskim cieciu. Dziewczynka podczas urodzenia ważyła 3430,miala 57cm,przybrała po 10dniach 5700,a karmie ja tylko piersią. Od około 2dni zaczela nerwowo pić,jak przystawiałam ją co jakieś 2h bylo ok,teraz zaczela płakać,musze ja karmić co godzinę,ssie nerwowo,czasem jej sie ulewa. Zasypia tylko przy piersi,ciezko ja oderwać,jak ja odkladamy do lozeczka strasznie placze. Zasugerowano mi,ze moze sie nie najadą,jak mogę to sprawdzić?Nie mam doświadczenia,to moje 1 dziecko,chodze nerwowa,nie wiem jak jej pomóc,sama placze jak ja tak cos boli,emocje biora górę.Ogólnie naprawdę jest spokojna i grzeczna. Co tu robic

witaj, to czas normowania się pokarmu u mamy, zaczynasz się dodtosowywac u dziecka, moim zdaniem, jeśli waży prawie już 6 kg, to bardzo dobrze przybiera na wadze, to czy się najada, czy nie, sprawdza się po ilości zsiusianych pieluch, w tym czasie kupek i pieluch może być dużo, mozna też kontrolować wagę dziecka, możesz skonsultowac sie z doradcą laktacyjnym lub położną - moim zdaniem własnie pokarm się normuje i za kilka dni wszytko bedzie ok, po prostu warto może przeczekac

Ja nie wiem czy to możliwe, żeby dziecko w ciągu 10 dni przybrało ponad dwa kilo (czy pięć może bo trudno z tego postu wywnioskować)? Chyba wdarła się jakas literówka. I dlaczego miałoby się nie najadać? Jesli faktycznie przybrała tyle ile piszesz, to najada się jak najbardziej. Dziecko ma trochę więcej potrzeb niż tylko jedzenie. Poza tym płacze przy odkladaniu do łóżeczka, czyli moim zdaniem potrzebuje więcej bliskości. Dopiero co było z mama 24h na dobę i niekoniecznie podoba jej się pozostawanie w łóżeczku samej.
Dziecko w tym wieku ma prawo często domagać sie piersi, więc jej zachowanie nie est w żaden sposób niepokojące.