Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
cureilona

Ciąża w Wielkiej Brytanii

Rekomendowane odpowiedzi

Hej dziewczyny,
U mnie dzisiaj nieciekawie, dostałam wyniki glukozy. Po teście w 28 tygodniu, miałam kolejny w 32, z obciążeniem 75 (bo ten w 28 tyg wyszedł nieciekawie), pobierali mi krew na czczo, po godzinie i po dwóch. No i mam za wysokie stężenie glukozy po 60 minutach, wysłali moje wyniki do "diabetic team" i tam zdecydują czy mam przyjść do nich na konsultację. Trochę się martwię, że jeżeli faktycznie mam cukrzycę to późno została wykryta. Żadnych objawów nie mam i nie miałam, nawet nie spełniam żadnego podpunktu z grupy ryzyka wystąpienia cukrzycy ciążowej. Martwię się, że może ja objawów nie mam ale ma to negatywny wpływ na dzieciątko :/.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pAleksandra

Tangela ja sie na tym kompletnie nie znam bo to moja pierwsza ciąża,ale powinni chyba wcześniej robic ta glukoze bo z tego co czytam na forach to dziewczyny maja w 20,21 tygodniu a tutaj dopiero robia w 28?
w ogole myslalam ze tutaj nie robia :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pAleksandra, u mnie w szpitalu robią przesiewowo wszystkim w 28 tygodniu, z tego co wiem w niektórych szpitalach robią glukozę tylko jak jesteś w grupie ryzyka. Po moim przypadku widać, że warto robić wszystkim. Teraz będę czekać, czy uznają to za jakieś zagrożenie i zaproszą na wizytę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pAleksandra

Tangela oby nie bo cukrzyca w ciąży to nie miła sprawa.Trzymam kciuki za te lepsze wiadomości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opieka nad kobieta ciezarna w wielkiej brytanii jest do dupy.dla nich wszystko jest normalne i koniec. Wielce mowia ze jak cos Cie martwi zeby zglaszac sie do szpitala ale ja mam wrazenie ,ze do kazdego "problemu" podchodza tak samo -mowia ze to mormalne:/ na moje pytanie na temat badania pod katem cukrzycy odpowiedzieli ,ze robia je tylko kobieta ktore maja w rodzinie osoby chorujace-wspomnialam ,ze babcia i dziadek choruja to mnie polozna uswiadomila ze babcia i dziadek to DALEKA RODZINA i badania mi nie zrobia:/
Ostatnie badanie krwi mialam w 27tyg ciazy...
Jutro mam wizyte u poliznej prawdopodobnie ostatnia bo termin mam na 24grudnia ( teraz jestem w 38+3 tyg ciazy) mam nadzieje ,ze coecia urodzi sie cala i zdrowa


http://www.suwaczki.com/tickers/ex2bzbmh6s7kp8sc.png
Livia ♡♡♡
Ur. 28.12.2015 godz.5.40
54 cm 3360gram

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Anusia, powodzenia :) Masz piękny termin porodu. Chciałabym się przesunąć o miesiąc do przodu, już mi trochę ciężko. Anusia a gdzie rodzisz? w szpitalu czy baby center? Ja chciałabym rodzić w baby center, w wodzie. Widzieliśmy sale w czasie szkoły rodzenia, wygląda to całkiem fajnie.
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tangela bede rodzic w szpitalu. Chcialabym miec to juz za soba ale puki co corcia nie chce wyjsc ,za dobrze jej w brzuszku.mam nadzieje ,ze do konca tego tygodnia cos sie ruszy i bede mogla ja w koncu przytulic i swieta spedzimy razem w domku


http://www.suwaczki.com/tickers/ex2bzbmh6s7kp8sc.png
Livia ♡♡♡
Ur. 28.12.2015 godz.5.40
54 cm 3360gram

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość oliviaaa

Czesc dziewczyny :)

Nie pisakam dochodzilam do siebue Po porodzie ,moj synek urodzil sie 1 grudnia nad ranem wazyl 3800:)Porod odlot ,tez planowalam w wodzie etc a wyszło wywoływanie ,jak mnie nie chciało wziąść po pierwszej próbie tal po drugiej mnie wzięło nagle gdzie moja szyjuz miała wciąż 3 cm w przeciągu kilku h rozwarcie bylo na 8 cm lekarz i położne w szoku byli ,ja nawwt nie wiedziałam ze ja juz mam bole porodowe ,położna mi nie wierzyła szok potem juz szło w 1 h wypchnelam sama ale lekko nie bylo ,ale moj synuś był duży ,i mialam tylko lekkie rozdarcie na 2 szwy ,Chciałam epudural ale juz bylo za późno trzeba bylo na żywca gas trochę pomógł ale jak juz parcie bylo to tylko słuchałam położnej ,
Życzę wam dziewczyny lekkich porodow i naprawdę widok maleństwa wynagradza caly bol :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oliviaa gratulację!!! Dałaś radę :) Jak się czujesz? Ja właśnie się obawiam, że moje cudne plany pójdą w dal ze względu na możliwość wywoływania ciąży, moja mama i siostra wszystkie ciąże przenosiły. Jestem optymistką i dalej sobie będę planować :). W piątek idę na szkolenie dotyczące diety w cukrzycy, dostanę glukometr. Pierwsze badanie miałam 9 listopada, jak dla mnie to trochę długo z tym zeszło. Chociaż jak piszecie nie wszędzie standardowo badają cukier, więc może nie powinnam narzekać, pozostałabym wtedy "niewykryta". Położna powiedziała mi, że w takich przypadkach jak mój chodzi raczej o to, że cukrzyca może się rozwinąć a nie że mam cukrzycę i po prostu muszę to monitorować.
Ausia91 mam nadzieję, że Ci się uda nie spędzić świąt w szpitalu! Życzę szybkiego i bezproblemowego porodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tangela - a jak to jest jesli chcesz rodzic w wodzie? musisz pewnie duzo wczesniej to poloznej powiedziec i pewnie nie wszedzie mozna? Ja jeszcze w ogole z polozna na ten temat nie rozmawialam,moze na ten wizycie w 25tc. bo ostatnio tylko posluchala serduszka i niewiele wiecej.
Ja siedze 3 dzien w domu przeziebiona:( Glownie gardlo mnie boli i cale czerwone, zawsze bralam strepsils ale pewnie nei mozna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cosmopolita, w moim szpitalu po prostu mówisz, że chcesz rodzić w wodzie, jeśli nie ma przeciwwskazań i sala z wanną jest wolna to nie ma problemu. Nie wszędzie wanna jest. A na przeziębienie herbata z imbirem, miodem, cytryną (kombinacje do wyboru ;)) i syrop z cebuli. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pAleksandra

Oliviaaaa gratuluję!! w końcu Ci pomogli i Ci się udało,dużo zdrówka dla Ciebie i maleństwa :)
Jak ogólnie opieka medyczna?
Ja też bym chciała rodzić w wodzie,ale zobaczymy jak to bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej dziewczyny, mam pytanie trochę z innej beczki. Jak wygląda realizacja recept w aptece? Wydają lek od razu, czy trzeba czekać np. do następnego dnia? Co jak nie mają danego leku na składzie, ile się wtedy czeka? Mam mieć receptę na paski do glukometru, ale będzie do odebrania dopiero jutro po południu i zastanawiam się, czy zdążę dostać te paski przed świętami.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pAleksandra

Tangela mi wydali tego samego dnia,jak tylko poszłam,poczekałam pare minut i wydali.
Skoro maja być jutro po południu to beda i zdarzysz przed świętami ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, mieszkam w UK dwa lata, ale recepty jeszcze nie realizowałam :).
Dziewczyny jak się czujecie przed świętami? Szalejecie, czy jednak zdrowy rozsądek zwycięża i się oszczędzacie? Mi brzuch opadł więc śpię lepiej i mogę szybciej chodzić, ciekawe czy to oznacza, że urodzę jednak przed terminem :).
Dobrej nocy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pAleksandra

Tangela- ja czuję sie dobrze i sobie nałożyłam homonto na głowę że tak napisze bo chce to zrobic i to na święta i już dzisiaj zaczęłam.
Myśle,że skoro brzuszek opadł to i dzidzia już zeszła do kanału...czyli się powolutku szykuje :)
Haniu mnie dopiero czeka położna za pare miesięcy więc nie pomoge :)
Wesołych Świąt-Merry Christmas !!! ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hania, o ile się orientuje to położna przychodzi pierwszego dnia po porodzie, o tłumaczu nic nie wiem, ale pewnie musisz zgłosić wcześniej takie zapotrzebowanie.
Aleksnadra dobrze, że się powstrzymujesz. Ja przygotowuję jedzenie w zasadzie już od paru tygodni, po prostu mrożę. Przy okazji zrobiłam więcej uszek, pierogów, bigosu, jak w styczniu już mi się nic nie będzie chciało robić to będę miała gotowe jedzonko :). Pierwsza wigilia poza domem , tylko ja i mąż, trochę smutno, więc przynajmniej atmosfera musi być na 100% ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pAleksandra

Hania pewnie jakoś 13 tygodnia jakoś tak...
ja jak dowiedziałam sie ż ejestem w ciąży to posżłam do przychodni i dla pań w okienku powiedziałam że jestem w ciązy,one mnie zapisały na wizyte z położna i to tyle,tak to u mnie wygladało.To też pewnie zalezy gdzie jestes i jak tam postępują :)
Gratuluje tak w ogóle Haniu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :)
Byłam już w przychodni i tam miałam wizytę chyba z lekarką ogólną :) tak mi się wydaje, że to była lekarka - jak byłam z moimi córkami jak zachorowały to ona badała.
Kazała mi czekać na list od położnej. I wczoraj dostałam :)
tylko szkoda, że tak długo trzeba czekać. Szkoda, że nie ma tak jak w Polsce, że co wizyta to usg :) 2 córki urodziłam w Polsce a teraz jest mój pierwszy raz w Anglii ;) ciekawe czy będzie synuś czy trzecia córeczka :)


http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3dqk3ic5oizm7.png http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3cwa1u5wv248z.png http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3cwa14pt5dqr5.png http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3xzdvrcchorxk.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc dziewczyny,

Weslych Swiat dla wszystkich;)
Widze,ze u was przygotowania pelna para juz od jakiegos czasu;)! Tangela- dobry pomysl z mrozeniem, tez jestem jego fanka.
Ja jednak w tym roku zero szalenstwa bo i tak dzis oboje pracujemy a na jutro wielkich planow nie mamy bo tu sami jestesmy :( W przyszlym roku mam nadzieje,ze sobie odbijemy i juz bedziemy w 3;) W dodatku moj partner nie za bardzo do polskich tradycyjnych potraw przekonany, ogorki nie, makowiec nie ma mowy... i tak bym sama siedziala i zjadala pewnie.
Hania31-gratuluje ciazy, pierwsze usg bedzie w 13tygodniu, drugie w 20tym. Pewnie zauwazysz sporo roznic miedzy prowadzeniem ciazy w Polsce ,a w UK jesli juz masz 2 dzieci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...