Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Panda Weranda

Czerwcątka 2014

Rekomendowane odpowiedzi

byla niedziela i po niedzieli, tak szybko czas mija, ani sie obejrzymy, a święta bedą. Szperam w necie w poszukiwaniu przepisów. Co prawda do teściowej idziemy, ale przynieść coś trzeba.
Nindziowamama - gratulacje :) a tak spokojnie chodzi ? Bo mój szaleniec jak dopadnie coś co moze przesuwać to biega z tym. Pchacza nie mamy, ale nie zamierzam kupować bo ma szybkim chodzeniu mi nie zależy ;))) juz i tak lata przy meblach, puszcza sie wiec dodatkowego ułatwienia jej nie chce dawać ;)))
Anaa - ja piłam tak wodę przy poli z plastikowego kubeczka i ona sie zaciekawiła i tez chciała i od tego momentu daje dobór "wlać" troche wody, a soczku łyk weźmie i juz następnego nie chce :)))
Rozrabiaka - tez lubię pierogi z serem :)))
Werka - a do kiedy planujesz karmić ? I jak planujesz odstawiać ?
a mam pytanie do mam ktore odstawiamly, jak to robiliście ? Po jakim czasie dzieciaczki o cyckach zapomniały ?


http://www.suwaczki.com/tickers/syy2j48aby7tin5x.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Truskawa-poki co jest to spokojne choc sie dziwie. Martwi mnie bardziej ze robi to na paluszkaxh. A w sumie tez mi sie nie spieszy do xhodzenia bo juz i tak robi mi porzadki w szafkaxh. Nie wiem czy ja ci ponoge ale jak my zmienualysmy piers na mm to zaczelysmy od karmienua przed snem i tak stopniowo tyle ze u nas mala bardzo chetnie przeszla ale to byla jeszcze nie rozumna ze tak powiem bo bylo to na poczatku 4 miesiaca ale my nie mialysmy wyjscia


http://www.suwaczki.com/tickers/km5suay3euz439m5.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nindziowamama - a od dawna wstaje ? Tylko na paluszkach czy na całe stopy tez wstaje ?Bo podobno na początku tak moze być. A jak dopiero pierwsze pchaczowe kroczki to na pewno moze tak być ;))) jak sie wprawi to bedzie lepiej :)))


http://www.suwaczki.com/tickers/syy2j48aby7tin5x.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nindziowamama gratuluje! Moj ma pchacza ale jakos go on nie kreci i nie staje przy nim.

Ja wyprowadzam sie na dniach do tesciowej bo u nas zaczyna sie remont. Dzis przenosilam kuchnie do pokoju a i tak jeszcze sporo mi zostalo bo mialam nie zapowiedzianych gosci--siostre mojego faceta z rodzinka.

Troche boje sie ale zobaczymy jak to bedzie.

Pogoda brzydka masakra .

Pozdrawiam i wpadne jak znajde chwile


http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlclb15ksjtmsj.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej dziewczyny,
Pogoda u nas piękna, bedą spacery:)
Ponadto mam nadzieje, ze dziś uda nam sie dostać do alergologa, ale mam dzwonić o 12, bo normalny termin to nasty kwitnia...masakra. Te plamki na buzi,niby liszaj, robią sie większe i chce, zeby jak najszybciej zobaczył je alergolog. Ciagle o coś sie muszę martwić...uhh. Tak mnie to wszystko dobija. Przepraszam, ze tak Wam sie żale...
Anaa
Sama nie wiem, co temu mojemu Piotrusiowi jest, nie wymiotuje, robił te rzadkie kupki, dziś tez jedna zrobił, juz sama nie wiem.
Piotrusia kolega ma jelitowke, ale byli razem tylko na spacerze, przy czym obaj spali...myśle ze nie było jak sie zarazić. A jak wyszedł mu ząbek, to praktycznie mu rozeszło, poza 1 luźna kupka dziennie...nie wyglada tez, zeby cokolwiek mu dolegało, bolało itp.
Nindziowa
Jest sie czym chwalić:D gratulacje. Z tymi paluszkami, to mój bratanek tez tak chodził, dość długo, ale samo przeszło.
Monika
Ja mieszkam piętro nad rodzicami, ma to pewne plusy:) także myśle, ze tez je poczujesz:) choć wiem, ze u siebie najlepiej:)


http://www.suwaczki.com/tickers/relgx1hprer3jjsc.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam poniedziałkowo :)

Jaś ma już sześć ząbków, wczoraj wyszła mu druga jedynka do kompletu :). No to teraz na jakiś czas będzie spokój z ząbkowaniem.
Byliśmy na weekend u teściowej i Jaś zjadł w sobotę krupnik, a w niedzielę kluski śląskie z gulaszem i babcia wniebowzięta, że wnuczuś tak ładnie zjada to co ona zrobiła. Nie chciałam jej psuć radości mówiąc, że on wszystko zje co mu się da :D. Fajnie, bo już nie trzeba mu jakoś bardziej rozdrabniać jedzenie, bo sam sobie radzi z większymi kawałkami :). Nawet jabłko obgryza, co mnie zaskoczyło, słodko to wygląda :D

U nas dziś piękna pogoda, choć na razie tylko 7 st., ale ma się zrobić cieplej :)


Truskawa, jak Polcia nie chce wody i soczków, to może spróbuj z herbatkami dziecięcymi :)
I jak pije z niekapka czy kubeczka, to butli nie musisz wprowadzać, bo i po co ;)

Alhena, ciepło się zrobiło wszędzie, a jak u Was? Śnieg zniknął? ;)

Rozrabiaka, to mały chyba nie ma skazy skoro może jeść każde mięso i jajka. Może Piotruś ma tylko uczulenie na laktozę. Choć jak piszesz, że ma liszaj, to może jednak mięso go uczula? Albo Bebilon Pepti jest za "słabe" i powinien mieć Nutramigen. Daj znać co powie alergolog.
Gratuluję ósmego zębolka :)

Ana, jak Małgo lubi herbatkę to jej dawaj, ale nie tę czarną (po pobudza ;)), tylko taką dziecięcą albo owocową ;)

Nindziowamama, pewnie, że to też sukces, że Ninka zrobiła pierwsze samodzielne kroczki przy pchaczu, brawo :)

Monika, powodzenia z remontem :)


Miłego dnia :)


2005 :), 2007 :), 2014 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U nas tez dzis spacerek bedzie, ale po obiadku no i jak córcia troche sie zmeczy :))))
Dziewczyny a jak gotuje sie warzywka na obiadek toporem miksuje sie sa same warzywka czy z ta woda czy jak ?
Rozrabiaka - no faktycznie dobrze jakby alergolog Piotrusia obejrzał. Najgorsze jak coś jest naszym dzieciaczkom i nie wiemy co ;(
Podrzucilabys jakaś inspiracje obiadowa :))))
Monika - powodzenia :)) daj znac jak postępy


http://www.suwaczki.com/tickers/syy2j48aby7tin5x.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziubala
Ten Twój Jaś niezłe wcina! Piotruś by raczej nie dał rady, choć nie próbowałam:) Czyli teraz juz je obiady razem z Wami;) n
Masz racje, nie ma co psuć babci radości:)
Alergolog określiła to jak skaże, kazała jeść wszystko oprócz mleka i masła w słoiczkach. A to na 100% nie dieta, bo nic nowego nie ma juz od dawna, a na bebilonie pepti tez było ok zawsze. Wizytę mamy jutro, dam Wam znać.
Dziękujemy i tez gratuluje zabka:)
Truskawa
Nie mam inspiracji obiadowej, bo dziś ui nad pomidorowa;) ale na kolacje była sałatka z rukola i paluchy czosnkowe
http://kreatywnakuchnia.pl/zobacz-przepis/paluchy-z-czosnkiem-i-pietruszka , które polecam, tylko dałabym wiecej czosnku:)


http://www.suwaczki.com/tickers/relgx1hprer3jjsc.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry :)))

U nas dzis piękne bezchmurne niebo i pachnie wiosna ;))) co prawda na razie tylko okno otwierałam, ale juz nie mogę sie doczekać spaceru. Czekam ze spacerem aż Pola zrobi sie senna zeby chociaż troche pochodzić w słońcu :))))
Zainspirowana rukola, na obiad dzis robię http://kuchniaagaty.pl/przepisy/pesto-z-rukoli-i-pestek-dyni
Miałam dzisiaj gotować Poli warzywa, ale jakos tak sie nie zorganizowałam i bedzie słoiczek.
ile razy dajecie maluchom zółtko ? Czy moze całe jajo?
Rozrabiaka - dobrze ze tak szybko udało sie wizytę załatwić. Oby to nic poważnego, moze jakaś maść robiona pomoże :)
Nindziowamama - jak tam nina i pchacz ;)))


http://www.suwaczki.com/tickers/syy2j48aby7tin5x.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej dzuewczyny
Truskawa- nijak bo nawet niebylo czasu bo szybko ze spaceru pojechalysmy do lekarxa z tymi plamami malej i drugi lekarz mowi co innego i juz sama nie wiem co robic:-/ potem odwiedzilysmy babcie i kuzyna małej który ja widząc stwierdzil zeby nie wchodzila bo to jego dom i żeby nie brala zabawek bo to jego sama nie wiem jak na to reagowac.
A poza tym u nas slonecznie tyle ze wietrznie to prawie chxe sie zyc.


http://www.suwaczki.com/tickers/km5suay3euz439m5.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam
Pogoda u nas piękna, spacerowaliśmy, byliśmy u alergolog i powiedziała, ze to alergia kontaktowa, dała maść i ma przejść, jeśli nie, to zrobi dokładne badania. Na maść muszę czekać do jutra. Zastanawiam sie, czy to u nas, to jednak nie jelitówką była...juz przechodzi na szczęście, cokolwiek to było.
Truskawa
Ubieglas mnie, tylko ja robię z tej strony http://www.codogara.pl/13789/pesto-z-rukoli/
Byłoby dziś, ale nie miałam parmezanu:) teraz juz wszystko jest, jutro robię, daj znać jak Twoje wyszło.
Ja jajka sama nie dawałam, ale jest w niektórych słoiczkach, także tylko z nich Piotruś jadł.


http://www.suwaczki.com/tickers/relgx1hprer3jjsc.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny dzięki Wam zaczynam doceniać, ze moja córcia nie ma alergi, ja karmiąc mogę wszystko jesc, żadnych zmian skórnych itp. Oczywiscie odpukać ;)))

Nindziowamama - to chyba mama tego chłopca powinna zwrócić mu uwagę... A ile on ma lat ?
Najgorsze jest jak dwóch lekarzy da dwie rożne opinie no bo skąd masz wiedzieć kogo słuchać ;( zawsze możesz isc do trzeciego, tylko oby trzeciej opini nie dał.
Smakowita kolacja :)))
Rozrabiaka - moje pesto bardzo dobre było. Ja nie daje parmezanu tylko jakiś ser tez twardy, ale tańszy ;))))
Moze Piotruś załapał jakaś jelitówke, ale ważne zeby lepiej było.


http://www.suwaczki.com/tickers/syy2j48aby7tin5x.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć
Pogoda dziś piękna, spacery były, a jak Piotruś spał na tarasie, piłam kawkę z bratowa. Niech juz będzie wiosna:)
Robiłam to pesto, ale albo mi nie wyszło, albo takie sobie:)
Buzia juz po maści ładniejsza.
Nie wiem czy to możliwe, ale Piotrusiowi chyba wychodzą 4 :( kiedy to sie wreszcie skończy...
Truskawa
Jak tacos? Warto robić? Będę próbowała mega prostego jabłecznika, jak wyjdzie, wkleję linka:)


http://www.suwaczki.com/tickers/relgx1hprer3jjsc.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis u nas zakręcony dzień. Milion rzeczy do zrobienia i załatwienia. W końcu cisza i spokój. A ja po prostu padam bo niewiadomo czemu Pola dzis o 6 rano wstała i jakos szczególnie tego nie odsypiała. Masakra.
Mięsko udało sie zrobić. Było naprawdę pyszne. Także polecam.
Jabłecznik kiedys tez z prostego przepisu robilam. Chociaż ja to taka mało ciastowa tzn jesc lubię ;)))
Muszę jutro Poli paznokcie obciąć, a ona tak tego nie lubi.


http://www.suwaczki.com/tickers/syy2j48aby7tin5x.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w ogóle to chodzą za mna rewolucji z masłem czosnkowym. Nawet drożdże kupiłam. Tylko jakos nie mogę sie zabrać :))) moze jakaś inspiracja na jutro ;)))


http://www.suwaczki.com/tickers/syy2j48aby7tin5x.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć dziewczynyy

strasznie długo mnie nie było zarówno na tym fo jak i prywatnym

Mamy niestety małe zawirowania (mam nadzieję przejściowe) choć nie chce się tłumaczyć

Pozdrawiam wszystkie mamusie i ich dzieciątka !!!


http://www.suwaczki.com/tickers/relgh371u60um7mu.png

http://s1.suwaczek.com/200706242438.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paluchy z masłem czosnkowym miało być ;) telefon coś sam zmienił ;)))
Dobry wieczor Pati ;)))))
Nindziowamama - ja niestety nie pomogę, wypadają mi włosy i robiłam rożne maski, odzywki itp no ale nic nie pomaga. Chyba taka moja uroda ;) oczywiscie nie mowię o tym jak mi po ciąży zaczęły wypadać.


http://www.suwaczki.com/tickers/syy2j48aby7tin5x.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, u nas znów pobudka o 6 :/ gdym chociaż bez przerwy do tej 6 spała :/
Słońce piękne od rana, ale co z tego jak ja po prostu mogę zasnąć na stojąco :/


http://www.suwaczki.com/tickers/syy2j48aby7tin5x.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...