Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Daria0428

Jakie miałyście pierwsze objawy ciąży?

Rekomendowane odpowiedzi

Daria gratulacje:) Szczęśliwych spokojnych dziewięciu miesięcy. i normalnych lekarzy


http://www.suwaczki.com/tickers/8599dqk3p95p53lm.png]Tekst linka[/url][/url]]Tekst linka[/url]http://www.suwaczki.com/tickers/klz98ribqbkijq4m.png]Tekst linka[/url][url=[url=http://www.suwaczki.com/][img]http://www.suwaczki.com/tickers/f2w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję :36_1_21: i zapraszam do czerwcówek :36_1_21:


http://www.suwaczki.com/tickers/65vq786iklsvuww1.png
http://www.suwaczki.com/tickers/cb7w43r8253bs8l9.png
09.11.2012 :angel_star:Wiem, że jesteś tam
Nie widuję Cię, lecz wiem, że jesteś tam
Cały dzień i noc ktoś puka do Twych drzwi
Każdy chciałby wiedzieć jak ma dalej żyć.
Wiem, że jesteś tam
Dla każdego zawsze musisz znaleźć czas
I choć nigdy o nic nie prosiłam Cię
Dzisiaj proszę bez kolejki przyjmij mnie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daria, gratulacje :Smile Jump:

Że to wątek o pierwszych objawach ciąży to zapytam tutaj. Jak szybko pojawiają się nudności? Bo coś mi się zdaje, że zaciążyłam i dziś rano już lekko mnie ciągnęło... Do testu jeszcze muszę kilka dni poczekać i tak się zastanawiam czy to mogą być mdłości ciążowe, tak wcześnie, czy po prostu przed @ gorzej się czuję... W pierwszej ciąży pierwszym i podstawowym objawem były rozrost piersi, a teraz jeszcze karmię córcię piersią i może dlatego po cyckach nie widać, choć sutki zaczęły mnie boleć, gdy Ula ssie...


Ula 23.02.2011
Krzyś 25.02.2014

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Justina

asiula84
Daria, gratulacje :smile jump:

Że to wątek o pierwszych objawach ciąży to zapytam tutaj. Jak szybko pojawiają się nudności? Bo coś mi się zdaje, że zaciążyłam i dziś rano już lekko mnie ciągnęło... Do testu jeszcze muszę kilka dni poczekać i tak się zastanawiam czy to mogą być mdłości ciążowe, tak wcześnie, czy po prostu przed @ gorzej się czuję... W pierwszej ciąży pierwszym i podstawowym objawem były rozrost piersi, a teraz jeszcze karmię córcię piersią i może dlatego po cyckach nie widać, choć sutki zaczęły mnie boleć, gdy Ula ssie...
U mnie nudnosci pojawily sie dopiero okolo 7tc, ale z tymi objawami to jest roznie, mam nadzieje, ze juz niedlugo zobaczysz IIkreseczki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! ja kolejna z objawami :).
OM miałam 07.10.2012,,,za jakiś czas zaczęły mnie bardzo boleć piersi, miałam lekkie mdłości,często chodzę do toalety,a ostatnio mam zawroty głowy, nawet jak siedzę,,,Zrobiłam już dwa testy (oczywiscie że za wcześnie;) ) i oczywiście -, dziś coś mnie tknęło zmierzyłam sobie tempkę w pochwie i po 2 min był wynik 37,2 (zmierzyłam już po wstaniu, możliwe,ze dlatego jest wyższa? )
W połowie przyszłego tyg zrobię sobie kolejny test. Ale jeśli to nie ciąża, to martwia mnie te objawy,,,
Pozdrawiam ;)


http://www.takeagift.pl/polecam:117659
http://yasmin.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png http://s2.pierwszezabki.pl/021/021261960.png?4163

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość curry

Aivon, jeśli zmierzyłaś temperaturę już po wstaniu to odczyt nie ma żadnego znaczenia, nie jest wiarygodny. Poza tym czasem temp. spada dopiero w dzień @. Za ile dni powinna być @?
Trzymam kciuki za fasolkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

curry
Aivon, jeśli zmierzyłaś temperaturę już po wstaniu to odczyt nie ma żadnego znaczenia, nie jest wiarygodny. Poza tym czasem temp. spada dopiero w dzień @. Za ile dni powinna być @?
Trzymam kciuki za fasolkę.

Myślę ,ze ok,5-7 listopada, bo cykle mam 30-32 dniowe.(w sierpniu miałam 5, we wrześniu 7) Wiem,że takie mierzenie temperatury z "doskoku"to w zasadzie nic może nie znaczyć, ale powiem szczerze,że choć nie planowałam 4 dziecka, to byłabym zawiedziona gdyby @ jednak przyszła...Tak, to byłaby moja 4 ciaża:), i naprawdę powiem,że w każdej objawy są inne,,,stąd te moje pytania:)
Dzięki za kciuki :))


http://www.takeagift.pl/polecam:117659
http://yasmin.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png http://s2.pierwszezabki.pl/021/021261960.png?4163

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość curry

Aivon
curry
Aivon, jeśli zmierzyłaś temperaturę już po wstaniu to odczyt nie ma żadnego znaczenia, nie jest wiarygodny. Poza tym czasem temp. spada dopiero w dzień @. Za ile dni powinna być @?
Trzymam kciuki za fasolkę.

Myślę ,ze ok,5-7 listopada, bo cykle mam 30-32 dniowe.(w sierpniu miałam 5, we wrześniu 7) Wiem,że takie mierzenie temperatury z "doskoku"to w zasadzie nic może nie znaczyć, ale powiem szczerze,że choć nie planowałam 4 dziecka, to byłabym zawiedziona gdyby @ jednak przyszła...Tak, to byłaby moja 4 ciaża:), i naprawdę powiem,że w każdej objawy są inne,,,stąd te moje pytania:)
Dzięki za kciuki :))

Rzeczywiście każda inna. Pomiar temperatury ma sens tylko od początku cyklu więc chyba nie ma co się sugerować teraz. Ale może @ nie przyjdzie :D 4 dzieciaczki to super gromadka! Daj znać jak poszedł kolejny test! :36_1_11:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka! testu jeszcze nie zrobiłam,,,poczekam lepiej do 8 albo od razu na betę pójdę,,,Ale czuje się fatalnie, mam takie zawroty głowy ,ze szok,,,jak mnie "złapie" zawrót to czuję to także dziwnie w brzuchu i czuję jakieś ciągniecie w piersiach..Macie podobnie czy tylko ja taki ewenement jestem?:15_9_26:


http://www.takeagift.pl/polecam:117659
http://yasmin.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png http://s2.pierwszezabki.pl/021/021261960.png?4163

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie praktycznie nie było żadnych objawów aż pewengo dnia jak jechałam autem na tylnym siedzeniu zaczęło mnie mocno mdlić choć nigdy wcześniej tego nie miałam. Wieczorkiem zrobiłąm test i okazało się że mam dzidzię;)


Wykonamy każdy rezonans magnetyczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

agutek a mogłabyś bardziej sprecyzować? czy już wiesz że jesteś w ciązy czy szukasz objawów? czy tylko chodzi ci o ból przed okresem? czy juz ból rozciągającej sie macicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My dopiero rozpoczęliśmy starania, więc nie chodzi o mnie :) Moja przyjaciółka jest w 7 tyg. i od 3 tyg.pobolewa ją podbrzusze, lekarz powiedział, że to normalny objaw towarzyszący implantacji zarodka...ale czy to normalne, że tak długo się utrzymuje?


http://suwaczki.maluchy.pl/li-69539.png

http://www.suwaczki.com/tickers/2nn3qqmz997tzpl7.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Agutek
My dopiero rozpoczęliśmy starania, więc nie chodzi o mnie :) Moja przyjaciółka jest w 7 tyg. i od 3 tyg.pobolewa ją podbrzusze, lekarz powiedział, że to normalny objaw towarzyszący implantacji zarodka...ale czy to normalne, że tak długo się utrzymuje?

ja powiem ci ze swojego doświadczenia że tak :) moja koleżanka to mówiła że ją bolało przez ponad miesiąc. ja jestem w 6 tyg i boli. czasami nie da się spać i nospa moim przyjacielem. każda kobeta jest inna- jak macica jest twarda to będzie boleć- ale dla maluszka wszytko :smile_move:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma sprawy :) teraz idz i uspokój koleżankę. niech dużo leży i nie dzwiga- mi wtedy przechodzi..a i dużo picia tez mi pomaga :)
ale jakby koleżanka mała jakiekolwiek obiekcje, albo bardzo mocne bóle zawsze może iśc do innego lekarza :mylove:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość aldonka23

Aivon
Witam! ja kolejna z objawami :).
OM miałam 07.10.2012,,,za jakiś czas zaczęły mnie bardzo boleć piersi, miałam lekkie mdłości,często chodzę do toalety,a ostatnio mam zawroty głowy, nawet jak siedzę,,,Zrobiłam już dwa testy (oczywiscie że za wcześnie;) ) i oczywiście -, dziś coś mnie tknęło zmierzyłam sobie tempkę w pochwie i po 2 min był wynik 37,2 (zmierzyłam już po wstaniu, możliwe,ze dlatego jest wyższa? )
W połowie przyszłego tyg zrobię sobie kolejny test. Ale jeśli to nie ciąża, to martwia mnie te objawy,,,
Pozdrawiam ;)

mysle,że powinno sie mierzyc cąły czas aby miec rozpiskę bo tak ciezko powiedziec....
ja jak sie staralam o 2 synka to przed testowaniem mierzyłam tydzien i mialam wlasnie 37,3 itd... wiec trzymam kciuki :36_1_11:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc dziewczyny
Mam do was kilka pytan. Jest to moj pierwszy cykl po odstawieniu anty. Miesiaczke po odstawieniu mialam 7 marca, zawsze mialam cykle 29 dniowe ale w tym cyklu owu byla w 25dc , mierze tempke i od poczatku cyklu mialam 35,5-35,6 (zawsze mam niska) przed dniem owu spadla do 35 i potem wzrosla do 36.6 i tak sie utrzymuje czasem spada do 36,4 ale nigdy ponizej. Od 3 dni mecza mnie straszne mdlosci, czasem takie ciagniecie brzucha, cycki troszke urosly i sutki szczypia i strasznie mi sie w glowie kreci. Bede testowac jutro rano. Myslicie ze jest jakakolwiek szansa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ! razem z chlopakiem staramy sie o dziecko juz przeszlo rok ,ja mam 33 lata no i marzy ,mi sie w koncu malenstwo.jednak to przechodze co miesiac to rozczarowania,i tylko taka mysl,ze moze nie jest mi dane bycie mama? probuje naprawde sie ^nie wkrecac^w objawy ciazowe ,ale tym razem nie wiem ,co myslec ..ten miesiac jest chyba inny ,bo zaraz pare dni po miesiaczce(ok 23.05 skonczyl sie okres) probowalismy(ale wtedy juz by byly dni plodne??)zaczely mi sie powiekszac i pobolewac piersi (niebieskie zylki mam caly czas wiec nie zaliczam tego do objawow jako takich).teraz od 2,3 dni nie bola ,ale wciaz sa wieksze niz zawsze.okres powinnam dostac 15,17 czerwca ,a wiec jeszcze pare dni niepewnosci.chociaz dzis tak sobie mysle ,czytajac te wszystkie posty o objawach ,ze to jednak znowu cos sobie ubzduralam i mam tego dosc ,na dodatek teraz jestem zla ,jakbym miala psm ,(zawsze przed okres mam wybuchy zlosci i takie nerwy).a moze tylko przytylam i wciskam sobie do glowy niepotrzebnie ciaze .
do objawow moge dodac tylko ,ze od dwoch dni rano mnie mdli i podczas jazdy samochodem jako pasazer(ale to moze byc oznaka jakieggos zatrucia zoladkowego ,albo grypy ,bo czuje sie podziebiona)wkurza mnie ta niepewnosc bardzo ,bo wiem co sie okaze potem ,przyjdzie okres i rowzieje moje marzenia jak banke mydlana.mam tego dosc!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...