Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
nika07

Sierpień 2012

Rekomendowane odpowiedzi

narożnik bomba :)
welina- o tej ciąży po cesarce to każdy lekarz mówi inaczej :D a ja poczekam na pewno jeszcze pół roku - a po tym zobaczymy :) może jeszcze może już :) mi lekarz powiediał tylko tak:
Rok to pewny żre trzeba czekać.. :D


http://www.suwaczek.pl/cache/02953dc74c.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Lena od dzisiaj ma obniżone łóżeczko, bo usiłuje sie podnosic;) lepiej zapobiegac;) bo może wstac za pare tygodni, ale też za pare dni;)

Katia WSPANIALE!! SERDECZNIE GARTULUJE!!!! kurcze ogormnie sie ciesze razem z Tobą!!;)
to zaszczyt że wiemy pierwsze;) to czekam jak mąż zareaguje!!;) Kciuki bede napewno trzymała;) ja bym nie wytrzymała i dla meża powiedziała;D a jak myslisz bedzie bardzo zaskoczony??;) chcieliście maluszka szybko, czy planowaliście odczekac dłużej??;) dobrze widze braliście na Nowy Rok ślub??;) fajna data;)

Ja może i też bym chciała dzidziusia, ale nie jestem gotowa psychicznie na kolejny poród, mimo że mój był super;) a jak nie jestem gotowa to wiem że musze jeszcze poczekac;) a druga sprawa, nie mielibyśmy za co utrzymac dzieciątka, a nie chce aby maluszki żyły bardzo biednie... chce dac im jak najwiecej... wiec przed kolejną ciąża, chce pójśc gdzieś do pracy żeby miec chociaż macierzyńskie, bo teraz nie miałam, bo miałam własną działanośc.... ale myśle że tak za 2 latka zaczniemy o tym myślec;) jesli bedą lepsze czasy;)

Katiaa zaszłaś mniej wiecej na początku czy końcu dni płodnych??;) na początku podobno najprawdopodobniej bedzie dziewczynka, u mnie sie sprawdziło...

Welina suoer narożnik;)

Izzzi już wogóle nie chcesz dziecka, czy tylko narazie??;)

Moja koleżanka rodziła w sierpniu, tydzień przede mną i teraz znowu w ciąży i ma termin na lipiec;) bedzie 11 miesiecy różnicy;)


https://www.suwaczki.com/tickers/oar8s65gq8z70l82.png
19.07.2019r. Aniołek❤
28.08.2012r. Córeczka❤

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

welinko, świetny ten narożnik! podoba mi się kolor :D

izzzi, mnie spirale przerażają, w życiu nie zdecydowałabym się na założenie czegoś takiego, więc podziwiam Twoją odwagę ;o


Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż twoje.

http://www.suwaczki.com/tickers/1usavcqggaptzbvw.png
http://www.suwaczki.com/tickers/2shfvlri7s0w0pst.png

03.08.2011 [11tc]
http://slubowisko.pl/suwaczek/2010-10-09/od-naszego-slubu-minelo-juz.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a w tym narożniku już siedzi najważniejszy w rodzinie :D :D :D a to jest skora tak???? nie popęka od ciepła przy kaloryferach?? kurcze fajne to masz...


TP 27.08.2012NIKO PRZYSZEDŁ NA ŚWIAT: 15.08.2012
http://www.suwaczki.com/tickers/1usae6ydiljdexy4.png http://s2.pierwszezabki.pl/048/0483919d0.png?9849

http://www.abcslubu.pl/suwaczki/2012_02_01_103_1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę się boję tej spirali, ale dla mnie to najlepsze rozwiązanie. Nie pamiętam nigdy o łykaniu tabletek, a te plastry też są niewygodne w użyciu. narazie i tak muszę poczekać bo nie mam na to kasy, ale w przyszłości się zdecyduję raczej. A ja dalej nie mam okresu, miałam dostać 24.02 :/ ale od czterech dni jajniki mnie bolą masakrycznie tak, jakby zaraz miało polecieć... Co za stres... :P


http://www.suwaczek.pl/cache/e949c87793.png

http://www.suwaczek.pl/cache/e0d83a8f9b.png http://s2.pierwszezabki.pl/049/0493279d0.png?6712

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak katia to jest skóra, ale z tyłu jest obity materiałem szkoda kasy na skóre z tylu ktorej i tak nie widac. A myśle ze nie popękA bo te kaloryfery rzadko chodza, nadrabiamy kominkiem.


http://www.suwaczki.com/tickers/cbpregz2as4k5bje.png:36_33_2:

http://www.suwaczki.com/tickers/l22ndf9hy6ggbctp.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej kochane,

Ja dziś wykończona jestem, może wy coś poradzicie?
Otóż co noc to gorzej, moja córka chyba sobie coś poprzestawiała i teraz wstaje w nocy na jedzenie co 3 godzinki i je całe butle a w dzień niby też je ale dużo mniej.
Pomimo że jestem wielką przepciwniczką kaszek owocowych itd to i tak jej już dawałm na noc mówięmoże to pomoże ale dupa nic nie działało :(
Jeszcze jej dziś dam kaszkę przed kąpaniem podam jej łyżeczką a po kapaniu trochę mleka - zobaczymy, ale jak to nie zadziała to ja wymiękam.. :(


http://www.suwaczek.pl/cache/02953dc74c.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że możesz, tylko najpierw podałabym w dzień np. przed drzemką, żeby zobaczyć reakcję, jeśli nic nie będzie to następnego dnia podałabym na noc. Albo możesz też do mleka dodać kaszke lub kleik.


http://www.suwaczek.pl/cache/e949c87793.png

http://www.suwaczek.pl/cache/e0d83a8f9b.png http://s2.pierwszezabki.pl/049/0493279d0.png?6712

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I chyba zrobię jej dziś zwykły starodawny grysik, i już!!!! tylko musze leciec chyba do sklepu i kupic jakąś butelkę ze smoczkiem z kauczuku na kaszkę, bo z tych silikonowych nie chce mi jeść, a jak nie to dam łyżeczką :(


http://www.suwaczek.pl/cache/02953dc74c.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

katia ale wiadomość!!! Gratulacje :) Mam nadzieję, że nie opuścisz nas na korzyść nowego wątku ;)

Wiecie co, ja na razie nawet nie dopuszczam możliwości dziecka. Jedna sprawa - w tym jednym pokoju to nam w trójkę baaardzo ciasno, a druga, że zeszłą ciążę leżałam, a Mikołaj nawet jeszcze nie chodzi, nie miałby się nim kto zająć... Kurczę... Jakoś tak mi smutno, bo nie wiem kiedy my będziemy mieli drugie dziecko :(

Wiecie co... Dziś mój M. przebił samego siebie. Szliśmy do Kościoła osobno, żeby nie brać małego na takiej pogodzie. Przed wyjściem dałam mikołajowi słoiczek owoców. Przychodzę do domu, a tu pusta butelka po BoboFrucie. Mój M. dał Mikiemu cały soczek 300ml :/ Masakra...:36_2_21:

Bardzo proszę o głosiki - link w podpisie


http://suwaczki.maluchy.pl/li-61254.png

Bardzo proszę o pomoc https://www.bobovita.pl/home/klub/galeria/14288

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cassie głosiki 3 oddane :D poczekaj wszystko się wreszcie jakoś ułoży i drugie bobo nawet nie zauważysz jak się pojawi :D i pamiętaj każda ciąża jest zupełnie inna - w tej leżałaś w następnej możesz tryskać energią :D

A co do chłopów to ja się nie wypowiadam, bo czasemto co jest w ich główce jest przerażające :D


http://www.suwaczek.pl/cache/02953dc74c.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CzekaCudu

A co do chłopów to ja się nie wypowiadam, bo czasemto co jest w ich główce jest przerażające :D

I ja dokładnie tak zareagowałam... Przerażeniem :D


http://suwaczki.maluchy.pl/li-61254.png

Bardzo proszę o pomoc https://www.bobovita.pl/home/klub/galeria/14288

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

haha... mój NIKO ogląda sobie bajkę klub muszki miki. ale siedzi cicho... ale on jest zapatrzony na to... wasze dzieci tez się tak wpatrują w bajki??


TP 27.08.2012NIKO PRZYSZEDŁ NA ŚWIAT: 15.08.2012
http://www.suwaczki.com/tickers/1usae6ydiljdexy4.png http://s2.pierwszezabki.pl/048/0483919d0.png?9849

http://www.abcslubu.pl/suwaczki/2012_02_01_103_1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAM
Katia gratulacje, to jest ulubiona bajka mojego Adasia, a jak zobaczy Myszkę Miki to piszczy i uśmiech nie schodzi mu z twarzy...
A u nas dzisiaj dzień śpiocha, mieliśmy iść na spacer ale wieje strasznie więc siedzimy w domku, ale też jest fajnie posiedzieć z moimi facetami, tym bardziej że nie miałam w tygodniu za bardzo czasu bo pracowaliśmy...


http://www.suwaczki.com/tickers/f2wl3e5eppfvmpgg.png
http://www.suwaczki.com/tickers/1o4uh4cdj39esl2a.png
http://www.suwaczki.com/tickers/7ux3egz29o7u2tc8.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o rany, ale wieści :D:D
katia GRATULACJE SERDECZNE! :D:D odważna jesteś strasznie :D

ja na raize jestem na takim etapie, że nie wiem czy wogóle będę chciała drugie dziecko. Młody jest na tyle absorbujący, że sobie nie wyobrażam bycia w ciąży w najbliższym czasie (bo ja byłam przez prawie całą ciążę półprzytomna ze zmęczenia i niewyspania). Ale mój M. ostatnio stwierdził, że może trójkę.. chyba go potentegowało ;P

fast super z tą pracą :D

a u mnie dalej brak @ - ciekawe czemu aż tak długo :>


music is the healer.
No matter who you are.
http://lb1f.lilypie.com/I3QZp2.png
http://s2.pierwszezabki.pl/049/0494519c0.png?8463

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Katia oj kurcze faktycznie;) ja myślałam że my luty mamy teraz;);D moja uwielbia wszystko co w tv leci;D czasem to nawet nie reaguje jak ją wołam;D

Izzzi a może zastrzyki??;) a gdzie dostałaś to bebiko smaczny sen?? bo ja przechodze na bebiko 2 i bym to kupiła, ale nie widziałam jeszcze, albo uwagi nie zwróciłam

CzekaCudu ja daje na śniadanie kaszke, a na noc dodaje kleik, żeby dużo kaszki nie dostawała... a może ma jakiś skok albo ząbki idą??;)

Dziewczyny które teraz nie mogą ( z różnych powodów) lub nie chcą jeszcze dzieciaczków;) nasze są malutkie;) a przecież za rok, dwa pewnie dużo sie zmieni i bedziemy miały chec i warunki na kolejne maluszki;);) no i co najważniejsze wiecie że przyjdzie ten czas jak dzieci bedą nas prosiły o rodzeństwo;D;D

MAM DWIE DOBRE WIADOMOŚCI
1. Lena uczy sie raczkowac na razie jest albo pupa w górze i buzia na podłodze;D albo pupa na podłodze i normalnie oparta na wyprostowanych rekach;D próbuje jednocześnie, ale wtedy noskiem uderza w podłoge;( nie płacze, wiec może nie boli, albo wcale mocno nie uderza sama nie wiem, ale tego chyba sie nie uniknie;(
2. Lenka ma trzeci ząbek Górną dwójke prawą

A TERAZ Z TYCH NIEMIŁYCH SYTUACJI DZISIAJ:

Wyszło tak jak mówilam.... mąż w końcu mi przyznał racje, zobaczył, że ja wcale nie byłam zazdrosna o marte, tylko widziałam, że coś jest nie tak.
Zajechaliśmy do jego rodziców, Lena jeszcze w bluzie i spodniach siedzi w nosidełku i gadają do niej, zaraz Marcina ojciec, że co na rączki Lenke trzeba wziąśc, Marcin powiedział, że przecież trzeba ją rozebrac, na co on, że przecież da rade ją w tym trzymac, to nie wytrzymałam wy******m sie, że nam nie chodzi o to czy on da rade czy nie tylko o Lene! bo sie zgrzeje!! to oni do nas, że przecież dziecko trzeba nosic! ja mówie bedzie chodziła jak zacznie chodzic i nie trzeba nosic! to oni do nas z tekstem, tak teraz nie nosicie, później też nie bedziecie pilnowac i dbac!! no *****! ja nie dbam o swoje dziecko?! powiedziałam że nie noszenie na rekach nie jest nie dbaniem! nie życzymy sobie i nie beda nosic! mnie to nie obchodzi, ja wiem że dbam. M. powiedział, że tak chcemy i to nasza sprawa. Później pyta swojej mamy czemu jego ojciec nie da nam wejśc, małej odpocząc tylko ciągle nosic chce, to ona do nas że trzeba dziecko nosic! że my ją wychowujemy bez miłości, nie dbamy o nią, bo jej nie nosimy!! no wiec dobra powiedziałam że dla mnie napewno noszenie i nie noszenie nie jest wyznacznikiem miłości i my ją przekazujemy w każdy inny sposób!! powiedziałam że nie chce żeby było jak z siostry synem, że ma ponad 2 lata i jak nie chcą go wziąśc na rece to kładzie sie na płytki i płaczy i leży, to wiecie co usłyszałam! a niech leży i nawet cały dzień! powiedziałam krótko: no to właśnie to jesy wychowywanie bez miłości! bo ja w życiu dziecku na to bym nie pozwoliła!! powiedzieli że teraz sie nauczy nosic, ale później oduczy, bo to przecież takie proste!!!
powiedzieli że już nawet marta nie chce przyjeżdżac bo nei pozwalamy nosic! na co ja to sory ale jak ona przyjeżdża tylko po to by nosic to jej problem, jak bedzie miała swoje to bedzie mogła nosic 24/7! jej sprawa. a zresztą to ona przyjeżdża do Leny czy do Adama??
no ale zauważyłam bo ostatnio nie dałam jej Leny bo ja ją trzymałam, to już nie zeszła do nas
I tak wyszło że my nie wychowujemy córki z miłościa, źle ją wychowujemy itp, w sumie to chyba jesteśmy najgorsi??
No i M. widac że przyznał i racje bo sie wydarł, że czego oni oczekują, skoro marta sobie planuje że bedzie z naszym dzieckiem chodziłą na spacery, nie pyta tylko stawia mnie przed faktem dokonanym, mówi żebym przywiozła wózek to ona i adam zabiorą Lene żebym sobie od niej odpoczeła?! a kto powiedział że ona mnie meczy? jak mnie zmeczy to mam meża od tego!!
a i teściom dajemy Lene trzymac na kolanach, żeby siedziała, nie nosic, czyli nie to że nie mają żadnego kontaktu! ale jak se chcą!! wali mnie to i mnie wkurwili!!


https://www.suwaczki.com/tickers/oar8s65gq8z70l82.png
19.07.2019r. Aniołek❤
28.08.2012r. Córeczka❤

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziewczyny, jak was czytam, to mam wrażenie, że moje dziecko nie je nic poza mlekiem :( chrupka kukurydzianego dałam jej dopiero dziś, pchała do buzi chętnie, ale problem zaczynał się, gdy kawałek chrupka przyklejał się do podniebienia... z warzywami stoimy słabo, chyba wszystko zacznę podawać w postaci papek ze słoika, bo wszystko, co jest niepapkowe, nie podchodzi Marysi, biedna krztusi się, dławi i prycha... w ogóle to moja Gwiazda jest takim samym niejadkiem jak ja w jej wieku :(


Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż twoje.

http://www.suwaczki.com/tickers/1usavcqggaptzbvw.png
http://www.suwaczki.com/tickers/2shfvlri7s0w0pst.png

03.08.2011 [11tc]
http://slubowisko.pl/suwaczek/2010-10-09/od-naszego-slubu-minelo-juz.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2fast4U a moja je tylko słoiczki narazie i zastanawiam sie czy nie powinnam już podawac z kawałkami jedzenia?? bo ma 3 ząbki, w sumie 2 takie normalne wystające.... a ona dostaje papki, bo dostaje słoiczki.... moja nie je owoców, flipsy daje bo lekarka mówiła żeby dawac, zdziwiła sie że Lena jeszcze ich nie dostaje...
no to skoro nie chce jeśc innego, to moim zdaniem na razie dawaj te papki ze słoiczka, bo inaczej może byc wogóle problem z nauczeniem, szczególnie jak nauczy sie słodkiego;)


https://www.suwaczki.com/tickers/oar8s65gq8z70l82.png
19.07.2019r. Aniołek❤
28.08.2012r. Córeczka❤

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej Dziewczynki no no ale sie porobilo:) katia moje serdeczne GRATULACJE:) sama tak marzylam zeby miec jedno po drugim ale po cesarce ten rok poczekam a pozniej zobaczymy:) mnie przez weekend nie bylo po ostatniej klotni z M. wzielam malego i pojechalam do mamy dzis doszlismy do jakiegos porozumienia i oto jestem ciekawe tylko czy M. dotrzyma obietnicy. aga to wszystko co napisalas znam z wlasnego doswiadczenia a tekst typu zebym sobie odpoczela od malego ... znam od podszewki :leeee: o noszeniu juz nie wspomne moi tesciowie jak widza malego to w zaden inny sposob nie umia sie nim zajac jak tylko nosic ewentualnie pokazywac jak ciagnac za obrus badz firanke albo jak cos zrzucic czy polamac kwiatka czyli same przemadre rzeczy daremni sa a pozniej dziwota jak dziecko podrosnie ze nie wychowane. Fast powiem Ci ze ja tez mam takie wrazenie ze moj jest na samym mleku bo fakt ze moze i czasem zje zupke badz owoce w sloiczku ale to sa takie male porcje i tak rzadko ze juz nie wiem co zrobic zeby chcial tego wiecej :36_19_1: A u nas z czwartku na piatek byla masakryczna noc maly sie obudzil o 1 i plakal pol godziny prezyl sie i stekal az mu lezki poszly bo nie mogl zrobic kupki masowalam mu brzuszek i wkoncu zrobil taka zbita ze az mi go zal bylo biedaczek moj kochany, i teraz podaje mu probiotyk zeby uregulowac prace jelit ale nie wiem czy wkoncu z tymi zaparciami nie pojde we wtorek do lekarza.


http://www.suwaczek.pl/cache/819e03216c.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Laseczki!

Fast nie przejmuj się, zobaczysz przyjdzie czas to Marysia będzie jadła wszystko, może jeszcze nie jest gotowa.

Aga mleko kupiłam w Intermarche, a tych zastrzyków nie znam, w sensie, że żadna moja znajoma nie stosowała, więc nie wiem jak tam by było z samopoczuciem czy skutecznością. No ale najpierw muszę dostać okres, wtedy się będę martwić :P u nas z tym noszeniem jest podobnie. Teściowa wpadnie raz na miesiąc i 2-3 godziny najlepiej by nosiła non-stop na rękach. Mówię do niej np. że Zosia jest po mleku,a ja po jedzeniu zawsze ją kładę, żeby się uleżało, to ją bierze na kolana i siedzi udając, że Zosia wcale nie chce leżeć... Albo jak siedzi spokojnie w bujaczku i się bawi to też podchodzi i bierze, bo ona musi się poprzytulać, bo się stęskniła... Słuchajcie, ona nie pracuje bo wiecznie tej pracy szuka, mieszka od nas jakieś 10min z buta i nie może przychodzić częściej? To by tak nie tęskniła :P Ehhh szkoda gadać. A potem oni sobie pójdą, a my zostajemy z tymi dziećmi i do końca dnia nic pożytecznego już nie da rady zrobić bo dziecię już tylko chce rączki..

U mnie poniedziałek zaczął się w złym humorze :/ Tomek rano wychodząc po 6 do pracy obudził Zosię, więc teraz zasnęła... Cały dzień jej się przestawi... Poza tym martwię się cały czas o mojego tatę, tak tragicznie się czuje, że będę musiała szukać opiekunki do Zosi na 3-4 godz dziennie, bo on nie ogarnie... I w ogóle jestem jakaś zestresowana yhhh... Najlepiej to bym obaliła jakieś winko i spać :D


http://www.suwaczek.pl/cache/e949c87793.png

http://www.suwaczek.pl/cache/e0d83a8f9b.png http://s2.pierwszezabki.pl/049/0493279d0.png?6712

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...