Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
nika07

Sierpień 2012

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

fast jak tam zdrówko?Mam nadzieję,że już czujesz się lepiej:-)

tillomama

ja na raize jestem na takim etapie, że nie wiem czy wogóle będę chciała drugie dziecko. Młody jest na tyle absorbujący, że sobie nie wyobrażam bycia w ciąży w najbliższym czasie (bo ja byłam przez prawie całą ciążę półprzytomna ze zmęczenia i niewyspania). Ale mój M. ostatnio stwierdził, że może trójkę.. chyba go potentegowało ;P

a u mnie dalej brak @ - ciekawe czemu aż tak długo :>

Też tak miałam z Olą,jednak czas czyni cuda i jak Ola skończyła 2 latka to była już rozumną dziewczynką,z którą można było się już dogadać,wołała gdy chciała siku i kupkę(w zapomnienie poszło dużo rzeczy) i tak jak już skończyła 2 lata i 4 miesiące zdecydowaliśmy się rodzeństwo dla niej.Oczywiście jak się chce to nie ma i tak staraliśmy się o Marysię pół roku i w dniu 3 urodzinek Oli zobaczyłam dwie kreseczki(super prezent na urodzinki).

Ja też jeszcze nie mam @:D


http://www.suwaczki.com/tickers/l22ndf9hdklrabz2.png http://s2.pierwszezabki.pl/049/0493779f0.png?9550
http://www.suwaczki.com/tickers/3i49vcqgyyizaqbv.png
http://www.suwaczki.com/tickers/fdqgxzdvxx3xs6iu.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fast moja Marysia też bardzo malutko je:(

izzzi zdrówka dla taty:)

Ja tez w podłym nastroju,moja gwiazda całą noc mruczała,chyba kolejny ząbek będzie a teraz tez nie chce zasnąć a ziewa niemiłosiernie i widać,że chce spać ale nie mam zamiaru nosić jej na rękach pół godziny,żeby zasnęła na kolejne pół.Położyłam ją do łóżeczka ze smokiem a ona nie ulezy od razu na brzuch albo lezy i wyrzuca smoka z łóżeczka,istny koszmar:(


http://www.suwaczki.com/tickers/l22ndf9hdklrabz2.png http://s2.pierwszezabki.pl/049/0493779f0.png?9550
http://www.suwaczki.com/tickers/3i49vcqgyyizaqbv.png
http://www.suwaczki.com/tickers/fdqgxzdvxx3xs6iu.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:Hi ya!:

aniu, kochana, no już o niebo lepiej się czuję! dzięki za pamięć :) wczoraj trochę się przestraszyłam, jak zaczęłam kaszleć, ale na szczęście było to chwilowe

izzzi, tacie życzę powrotu do zdrowia i sił!

dziewczyny, polećcie jakiś aparat fotograficzny, który nie będzie robił ziarnistych zdjęć i który robi wyraźne zdjęcia nawet w wieczornych klimatach :) mój nikon już dokonuje żywota swojego, a Marysia coraz więcej nabywa umiejętności i żal nie pstrykać fotek czy nie nagrywać filmów....

a teraz parę filmików:

AJAJAJ - Szkoda, że nagraliśmy moment, gdy akurat Marysi chciało się jeść, bo się strasznie wkurzała :(

CIUCHCIA - Filmik dla wytrwałych (11'29'' - polecam więc ogląda
ć od 5, bo wtedy coś się rusza), rejestrujący zmagania Marysi z ciuchcią :)

PUPĄ DO GÓRY - Do siadania nam nie spieszno, ale mamy ochotę na inne akrobacje :) - Nerwy Marysi wynikają z "barykad", ale gdyby nie one, to czoło Marysi byłoby pełne siniaków (a już ich trochę miała...) ;p


Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż twoje.

http://www.suwaczki.com/tickers/1usavcqggaptzbvw.png
http://www.suwaczki.com/tickers/2shfvlri7s0w0pst.png

03.08.2011 [11tc]
http://slubowisko.pl/suwaczek/2010-10-09/od-naszego-slubu-minelo-juz.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam sie poniedzialkowo:) u nas dzis pobudka po 8 a teraz maly znow ucial sobie drzemke cos mi sie wydaje ze u nas wizyta u lekarza nieunikniona bo nie dosc ze maly pokasluje coraz czesciej :/ to jeszcze znow widze ze sie prezy i zas kupki nie moze zrobic i tu mam pytanko jak czesto Wasze maluszki robia kupki bo czytalam ze raz na 3 dni powinna byc u zdrowego dziecka a drugie pytanie odnosnie tego co pisalam wczoraj czy Wasi rodzice czy tez tesciowie ucza dzieci takich glupot czyli ciagniecia za obrus, za kwiatki, zrzucania czegos czy np palcowania szyb?? bo np moja mama spiewa malemu piosenki bawi sie w kosi kosi i jakos widze ze madre rzeczy mu pokazuje ale tesciowie przesadzaja i zas nie chce zeby wyszlo ze sie czepiam moze kazdy tak robi a ja przesadzam??
izzzi mi sie wydaje ze ten powod Twojej tesciowej ze sie stesknila to tylko wymowka do noszenia bo skoro ma faktycznie 10 min do Was to gdyby tak bylo to bylaby czesciej moze jej to zasugeruj :)
Korzystajac ze maly spi ide zrobic zupke dzis ogorkowa i roladki z kurczaka z wczoraj :)


http://www.suwaczek.pl/cache/819e03216c.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mayo moi też nie umieją w żaden inny sposób sie zając dzieckiem, tylko na rece...

A co mną jeszcze wstrząsneło: że my wsadzamy dziecko w KORYTO (czyt. nosidełko) i zostawiamy same sobie...!!! no jak Lena sama nie siedzi, na brzuszku już płacze, a na pleckach nie poleży bo sie obraca, to co mam zrobic?? cały dzień na kolanach na prosto trzymac?? to wiekszą krzywde jej wyrządze niż im sie wydaje...

Izzzi no to u mnie chyba te intermarche ma byc na wiosne, wiec jeszcze poczekam;) narazie bede kupowała 2R;)
a my u tesciów jesteśmy min 3 razy w tygodniu, sobota i niedziela przez pół dnia i w tygodniu zajedziemy jak jest czas.... u moich rodziców jesteśmy rzadko, bo siostry syn czesto chory jest i jakoś moi rodzice nas rozumieją i nie mają żadnych pretensji. ja wiem ile córce daje miłości i tak jak M. wczoraj powiedział, ona ma dostawac miłośc od nas a nie od nich, wiec to dwie różne sprawy, my ją nosimy ile trzeba i styka..

ależ sie wczoraj wkurzyłam, spac nie mogłam tak mnie brzuch bolał:/ jeszcze M. mówi wieczorem, że może jednak dawac wszystkim ją nosic, bo im przykro.. powiedziałam że marta niech se zrobi dziecko, przecież umie i nosi całe dnie, a jego rodzice, jak se chcą ja napewno nie bede zmieniała naszego sposobu wychowywania Leny tylko dlatego że oni chcą nosic ją bez celu... bo ja meczyła sie później nie bede... po co ją mam nosic, jak ona tego sie nie domaga?? czy to byłoby z mojej strony normalne jakby dziecko specjalnie uczyła noszenia?? ona idzie do roku a nie wraca do miesiąca i bedzie co raz cieższa....


https://www.suwaczki.com/tickers/oar8s65gq8z70l82.png
19.07.2019r. Aniołek❤
28.08.2012r. Córeczka❤

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fast dobre pytanie odnosnie aparatu tez chetnie bym cos fajnego kupila do wieczornych ujec:) a powiem Ci ze po Twojej Marysi nie widac zeby miala klopoty z napieciem to moj starszy a jeszcze nigdy tak pupy na brzuszku nie podniosl:( jedynie w bujaczku chwyta za palak i podnosi kufer:) a filmik ajaj suuupeeer usmialam sie:)
aga to Twoj ma podejscie jak moj M. jak tylko jest tekst ze innym przykro to by najlepiej zrobil z dziecka malpke do noszenia i robienia przyjemnosci innym wogole to nasze spoleczenstwo jakies dziwne rozumiem ze sie kocha bo wnuki ale bez przesady zeby na kazdym kroku pokazywac jakim sie jest poszkodowanym bo nie mozna nosic to kurcze trzeba bylo w mlodosci miec 10 dzieci i nosic do upadlego a nie teraz przeszkadzac w wychowywaniu a najbardziej mnie wkurza ze nosza nosza a pozniej jak wychodza tekst Boze jaki on ciezki rece mnie bola i kuzwa pozniej ja zostaje z tym ciezarem 24/h i zadne argumenty nie trafiaja


http://www.suwaczek.pl/cache/819e03216c.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2fast4u ale marysia "gada" moja tak dokładnie nie wymawia;) bardziej marudzi niby coś mówiąc;D a jak grzecznie na drugim filmiku na brzuszku poleżała... moja tak nie umie;(:D

Mayo moja ostatnio robi 1/2 razy dziennie, ale potrafi zrobic wielkości małego palca, wiec nie dziwne że na kilka razy robi:D
mój teśc uczy wystawiac jezyk... co mnie doprowadza do szału, bo późńiej bedzie ludziom wystawiała, teraz przestała ale wcześniej robiła to po nim:/ uczą noszenia (jak mogli do 3 miesiąca, to jak zajeżdżaliśmy to Lena była noszona całe dnie, przez wszystkich) ale to jest takie noszenie że nic nie pokazują tylko wezmą na rece i stoją, toz to jest debilne, ogólnie to nie uczą jej ani pożytyecznych rzeczy ani oprócz tych chyba złych... bo bawią sie tylko tak że misia pokazują i tyle... albo oo Lence źle, o Lence nie smakuje, kiedyś jak mała sie "żaliła" usłyszałam że ooo żali sie, bo co biją ją w domu!!!! cholera!! pojebane żarty!
moja mama też uczy wszelkich zabaw z rączkami;) siostra zawsze sie bawi tak że Lena jest zaangażowana, rączki do niej wyciąga, łapie ją za twarz itp;)
moim zdaniem na niektóre rzecyz nie można pozwalac, bo co później jak podrośnie, ściągnie obrus z talerzami i powiedzą że tak wychowałaś dziecko... jak moi nosili Lene i ona później płakała po odłożeniu, to my słyszeliśmy o jak ją rozpieściliście... wiesz oni uczą, a i tak spadną błedy wychowania na Ciebie...


https://www.suwaczki.com/tickers/oar8s65gq8z70l82.png
19.07.2019r. Aniołek❤
28.08.2012r. Córeczka❤

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mayo tak dokładnie jest! dlatego jak Lena zrobiła sie wredna jak miała ok 3miesiecy to powiedziałam stop! koniec ja nie bede jak moja siostra targała 18kg dziecka! ja w dom u tyle ile trzeba Lenke nosze, ale nie bez powodu, oglądamy co jest na dworze, bawimy sie z odbiciem w lusterku, robimy samolot itp... to nie jest noszenie bez celu i moim zdaniem wtedy nie nauczy sie siedzenia na rekach...
moja mi powiedziała że dziecko bez problemu da sie oduczyc noszenia! kiedyś ludzie przecież mieli po 5 dzieci i jakoś nie nosili jak były duże! haha bo od początku nie mogli sobie na to pozwolic, a nie że dziecko samo sie oduczyło, a i poza tym ich sposobem jak pisałam wczoraj na oduczenie noszenia jest zostawienie dziecka na cały dzień niech se płacze i lezy na podłodze! i to jest wychowanie z miłością??


https://www.suwaczki.com/tickers/oar8s65gq8z70l82.png
19.07.2019r. Aniołek❤
28.08.2012r. Córeczka❤

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mayo, bo te napięcie nasze szybko ustępuje po Vojcie, rehabilitantka od początku powtarza, że Marysia robi niesamowite postępy, a ja dzięki temu chodzę spokojniejsza :) z tą pupą to już przegina, bo o ile opierała się kolanach i wypinała pupkę, to było spoko, ale ona teraz na stopy się wbija i ja się boję zostawić ją choćby na moment :( jeśli już jest taka potrzeba typu moje wc, to robię jej barykady jak na filmiku i dopiero wtedy lecę i robię, co trzeba


Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż twoje.

http://www.suwaczki.com/tickers/1usavcqggaptzbvw.png
http://www.suwaczki.com/tickers/2shfvlri7s0w0pst.png

03.08.2011 [11tc]
http://slubowisko.pl/suwaczek/2010-10-09/od-naszego-slubu-minelo-juz.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Aga kurcze to kupka mnie martwi ostatni raz byla w nocy z czwartku na piatek co tak plakal :( a teraz to prezenie a przeciez daje i probiotyk i jabluszko i nawet ze sloiczka jabluszko z suszonymi sliwkami i nic. A wlasnie jak przeczytalam ze napsalas ze dziecko sie zali to u mnie to samo maly pyskuje po swojemu a oni ze sie zali ze go rodzice po dupie szczypia wogole nieraz tesciowa przeklnie przy nim a jak zwroce uwage to ta ze on jeszcze nie rozumie tez debilizm bo przeciez dziecko slucha slow i pozniej powtarza bo uczy sie mowic a niech tez mi nie wciska ze jak tylko on zacznie mowic to ona nie przeklnie bo przy dzieciach corki klnie i jak one powtorza to sie smieja bo to smieszne. A co do oduczenia noszenia to niech kitu nie wciskaja bo jak ich corka urodzila dziecko to tez je tak nosili a pozniej slyszalam jaka to Magda biedna (czyli ich corka) bo mala chce zeby tylko mama ja nosila a ma juz 2 latka a ona juz nie daje rady bo ja rece bola. A najbardziej mnie wkurza bo jak zas zaczne rozmowe ze tesciowie za duzo nosza ze tesciowa klnie przy dziecku i pokazuja mu glupoty te co pisalam to zas bedzie ze sie czepiam ze wszystko co robia rodzice M. sa zle ale tak jak piszesz aga jak nie zareaguje to bedzie pozniej na mnie jak maly bedzie wszystko zrzucal ze tak nauczylam:(


http://www.suwaczek.pl/cache/819e03216c.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fast filmiki świetne,a to ajaj bombowe:D

mayo moja Marysia robi kupki różnie,czasami codziennie,innym razem co dwa dni,jak ma problem i widzę,że się męczy to podkurczam jej nóżki i jakos idzie


http://www.suwaczki.com/tickers/l22ndf9hdklrabz2.png http://s2.pierwszezabki.pl/049/0493779f0.png?9550
http://www.suwaczki.com/tickers/3i49vcqgyyizaqbv.png
http://www.suwaczki.com/tickers/fdqgxzdvxx3xs6iu.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fast pytalam ostatnio na rehabilitacji o ta metode Vojty i ten co mojego rehabilituje powiedzial ze szkoda dziecka ta metoda meczyc ale wsumie ja bym wolala bo ta nasza rehabilitacja male skutki przynosi a maly jak na swoj wiek powinien miec wieksze umiejetnosci tylko w tym osrodku co my jestesmy nie robia ta metoda:/ zas musialabym jezdzic do Krakowa bo tam podobno najblizej a to kawal od nas jeszcze poszukam bo ostatnio w gazecie natknelam sie na wizyty domowe metoda Bobath moze sa tez takie wizyty ta druga metoda


http://www.suwaczek.pl/cache/819e03216c.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mayo, a czy wy wykonujecie ćwiczenia rozluźniające? bo my od nich zaczynamy wszelkie ćwiczenia, na początku gdy jeszcze nie zostałam wprowadzona w Vojtę, to wykonywałam tylko ćw. rozluźniające i już tylko po nich (po raptem dwóch dniach!!) moje dziecko zaczęło ciągnąć głowę wraz z ramionami, a potem było już tylko lepiej :) przed nami jeszcze miesiąc i mam nadzieję, że po tym czasie zakończy się nasza historia z WNM

dziewczyny, jest jeszcze jedna rzecz, o którą chcę was zapytać - Garnuszek na Klocuszek - znalazłam tego całą masę (z FP ale i z jakich innych noname'owych firm), czy któraś może ma to w domu i może mi napisać parę słów o tej zabawce?> :)


Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż twoje.

http://www.suwaczki.com/tickers/1usavcqggaptzbvw.png
http://www.suwaczki.com/tickers/2shfvlri7s0w0pst.png

03.08.2011 [11tc]
http://slubowisko.pl/suwaczek/2010-10-09/od-naszego-slubu-minelo-juz.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mayo dlatego ja jak zabroniłam noszenia musiałam też zabronic dla mojej rodziny... moja mama mowiła wtedy że przeciez nie można dziecka nie nosic wogóle, ja mówie że nosimy tylko ile trzeba i koniec tematu było, moja mama w zyciu czegoś takiego mi nie mówiła...
to jak robią coś czego nie pozwalasz, to od razu powiedz i jak coś to przy Twojej rodzinie reaguj tak samo... powiedz Twojemu jak to sie skończy.... przy mojej siostry synku nie możesz pod nosem przeklnąc bo idzie od razu i mówi *****, o cholera itp... tak samo powiedz mu że maluch co widzi to robi... bo mysli że to dobre... moi rodzice palą, siostra też i jej syn chodzi i udaje że pali, mysli że to jest dobre, czasem cokolwiek co znajdzie to udaje że to papieros:O
a może spróbuj małemu termometr w pupe włożyc?? to podobno pomaga... mojej też pomaga podkurczanie nóżek tak jak Aniag pisze;)


https://www.suwaczki.com/tickers/oar8s65gq8z70l82.png
19.07.2019r. Aniołek❤
28.08.2012r. Córeczka❤

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fast hmm rozluzniajace sama nie wiem ale chyba nie a jakiego typu jak to wyglada bo moze nie wiem ze to rozluzniajace:D a garnuszka nie posiadam choc pewnie do czasu:D
Aga zawsze mojemu M. mowie ale on wtedy ze sie czepiam jego rodzicow a przeciez wie ze mojej mamie mowie to samo i ona sie slucha i o to sa najczesciej klotnie :( a z termometrem sprobuje tak delikatnie i chyba oliwka trzeba naoliwic koncowke


http://www.suwaczek.pl/cache/819e03216c.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mayo też miałam ten problem, szczególnie z tą martą bo dla mnie było dziwne, że ona ciągle brała naszą płytke ze ślubu, nawet ma ją u siebie na kompie, wszystkie zdjecia Leny na fb komentuje moja kochana itp.. po pierwsze jaka jej?? planowała że ona latem bedzie z nią na spacery chodziła, ciągle jej kupowała prezenty... to troche chore, do mnie mówili marta:O mówie do M. że oni zachwycają sie marta jakby to ona urodziła Lene i była jej matką, mnie olali, to usłyszałam że jestem zazdrosna, ale wczoraj sie przekonał....
ja robiłam tak raz i bez oliwki, ale może warto spróbwac z nią, w sumie nawet na to nie wpadłam... ale moja Lene sie baaardzo cieszyła wtedy:D:D


https://www.suwaczki.com/tickers/oar8s65gq8z70l82.png
19.07.2019r. Aniołek❤
28.08.2012r. Córeczka❤

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aga ta Marta ma faktycznie jakis problem niech sobie swoje urodzi zreszta ja np zawsze mialam takie podejscie ze jak bylam w odwiedzinach u kogos kto ma dziecko nawet jak to byl dla mnie ktos bliski to zawsze o wszystko pytalam np. czy moge wziasc na spacer albo czy moge wziasc na chwile na rece a np moja szwagierka tak jak u Ciebie ta Marta wszystko bez pytania i tez teksty ze ona go wezmie tu tam sram zeby mama odpoczela:leeee: a moze by tak zapytac mamy czyli mnie o zdanie albo u Ciebie a moze Ty nie zyczysz sobie zeby zdjecia Lenki byly na FB ale to wygodne nie urodzic miec same przyjemnosci a Ty obowiazki


http://www.suwaczek.pl/cache/819e03216c.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mayo, rozluźniajace wyglądają tak:

1. sadzasz dziecko na swoich nogach (to jedyna sytuacja, w której rehabilitantka pozwala sadzać Marysię), łapiesz za nóżki od dołu (od wewnątrz) pod kolanami (w okolicach kostek) i machasz nimi, jakbyś chciała coś z nich strzepnąć, macha się dość intensywnie, ale z umiarem, coby nóg nie wyrwać :D następnie łapiesz nóżki z góry (od zewnątrz tak, aby kolana chowały się pod powierzchnią dłoni) i znowu machasz
2. w tej samej pozycji łapiesz za kostki i stukasz stopą do stopy, potem dotykasz stopą do przeciwległej nogi - od stopy do kolana i z powrotem
3. w tej samej pozycji łapiesz za rączki i podobnie jak to było w cw. wyżej tym razem wewnętrzną stroną dłoni klepiesz od stopy do kolana i z powrotem (przeciwległe kończyny), pozwalasz dziecku by chwytało swoje stopy i się nimi bawiło
4. w tej samej pozycji wykonujemy masaż nóżek - od kostek do kolan głaszczemy, tylko w jednym kierunku zgodnie z krwiobiegiem, głaszczemy kilka razy i zewnętrzną częścią naszej dłoni (właściwie to samymi palcami) klepiemy po stopie (jej górnej części z palcami)
przy powyższych ćwiczeniach trzeba zwrócić uwagę na ułożenie nóg - MUSZĄ BYĆ W POZYCJI NA ŻABĘ, CZYLI DO BRZUCHA ALE NA BOKI
aha, dziecko musi być w body z krótkim rękawem
am
5. dalej w pozycji siedzącej naciskamy na łopatki dziecka i zsuwamy ręce do środka (do klatki piersiowej), a następnie rozciągamy każdą rączkę (lewą rękę prostujemy w kierunku prawej i odwrotnie)
6. dalej w tej pozycji bawimy się w koci-koci łapci, pozwalamy dziecku by bawiło się rączkami i podobnie jak to było w przypadku nóg, klepiemy rączką od dłoni po łokieć na przeciwległej ręce
7. dalej w tej pozycji jedną rączkę przyciskamy do klatki piersiowej dziecka, drugą podnosimy do góry i oklepujemy nią swoją klatkę piersiową
8. i znowu podobnie jak w przypadku nóg i tu robimy masaż, głaszczemy ręce od nadgarstka po łokieć, klepiemy potem po samej dłoni i odginamy ją od wewnątrz by utworzyła wraz z przedramieniem kąt prosty (tak jak wygląda ręka przy klęku podpartym)
9. kładziemy dziecko bokiem (plecami do nas), rękami łapiemy rękę i nogę dziecka (te kończyny z góry, oczywiście), ważne jest by nasza ręka, która trzyma rękę dziecka, wychodziła spod dołu, czyli spod pachy drugiej(nieużywanej) ręki, no i przyciągamy kolano do łokcia kilka razy :)

niestety nie zrobiłam filmiku instruktażowego, ale gdybyś miała jakieś problemy, to pisz, to nagram (jakoś przeżyję swoją facjatę na YT) :)


Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż twoje.

http://www.suwaczki.com/tickers/1usavcqggaptzbvw.png
http://www.suwaczki.com/tickers/2shfvlri7s0w0pst.png

03.08.2011 [11tc]
http://slubowisko.pl/suwaczek/2010-10-09/od-naszego-slubu-minelo-juz.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mayo dokładnie, a Ty wiesz ile ona jej za każdym razem zdjec robi:O kurde no kiedyś pomyśle że chce mi dziecko podpieprzyc...:D
ja też zawsze siostry pytałam czy moge, czy to, czy to... ale u mnie inna sytuacja ja byłam matką chrzestną jej dziecka... powiedziałm dla M. że moja siostra (chrzesna Lenki) i jego brat młodszy (chrzesny) mogą mówic moja kochana itp, bo jednak są rodzicami drugimi jakby, sami ich wybraliśmy wiec to inna sytuacja... jak mieliśmy problem z moją siostrą, bo ona po rozwodzie cywilnym a nie kścielnym i nie chcieli jej pozwolic byc chrzesną to teściowie mówili że marta bedzie, ona bardzo chetnie, ona chce....


https://www.suwaczki.com/tickers/oar8s65gq8z70l82.png
19.07.2019r. Aniołek❤
28.08.2012r. Córeczka❤

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fast to takich cwiczen napewno nie mamy dziekuje od dzis bede robic systematycznie w domu i dam znac jakie rezultaty :23_30_126: jedyne co z takich rzeczy nam rehabilitant pokazal to jak dziecko lezy na plecach bierze sie w swoja dlon jego lewa raczke i lewa nozke i rownoczesnie prawa raczka i prawa nozke i kolysze dzieckiem na boki taka kolyska ale te inne co opisalas to nie troche ciezko mi sobie wyobrazic to pierwsze cwiczenie co opisalas ale moze jak przeczytam kilka razy to zalapie :D to chyba chodzi o takie cos jak np by sie trzymalo mala dziewczynke zeby zrobila siku na dworze tylko dodatkowo macha sie nozkami jesli dobrze zrozumialam :D taka kolebka :) moze obedzie sie bez angazowania Was do roli w filmie :D


http://www.suwaczek.pl/cache/819e03216c.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mayo
Fast to takich cwiczen napewno nie mamy dziekuje od dzis bede robic systematycznie w domu i dam znac jakie rezultaty :23_30_126: jedyne co z takich rzeczy nam rehabilitant pokazal to jak dziecko lezy na plecach bierze sie w swoja dlon jego lewa raczke i lewa nozke i rownoczesnie prawa raczka i prawa nozke i kolysze dzieckiem na boki taka kolyska ale te inne co opisalas to nie troche ciezko mi sobie wyobrazic to pierwsze cwiczenie co opisalas ale moze jak przeczytam kilka razy to zalapie :D to chyba chodzi o takie cos jak np by sie trzymalo mala dziewczynke zeby zrobila siku na dworze tylko dodatkowo macha sie nozkami jesli dobrze zrozumialam :D taka kolebka :) moze obedzie sie bez angazowania Was do roli w filmie :D

to, o czym piszesz też wykonujemy, ale ono nie jest połączone z tamtymi ćwiczeniami :) i do tej kołyski mamy jeszcze inne ćwiczenia :)


Miłość zaczyna się wtedy, kiedy szczęście drugiej osoby staje się ważniejsze niż twoje.

http://www.suwaczki.com/tickers/1usavcqggaptzbvw.png
http://www.suwaczki.com/tickers/2shfvlri7s0w0pst.png

03.08.2011 [11tc]
http://slubowisko.pl/suwaczek/2010-10-09/od-naszego-slubu-minelo-juz.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fast do tej kolyski to mamy jeszcze podnoszenie z boku i z lewego i z prawego oczywiscie gorzej wychodzi z prawego i duzo cwiczen na pilce:)
aga nie pozostaje nic innego jak walczyc z chwastami :D dobrze ze tu na forum mozna pogadac i sie pozalic zawsze to lzej:)


http://www.suwaczek.pl/cache/819e03216c.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fast ja mam taki garnuszek z Fishera ale jeszcze go nie testowałam, bo mamy miliony innych zabawek na topie :P Ale dam znać jakby co :)

Ciekawe jak tam Katia czy przekazała nowinkę mężowi :D Odezwij się Kochana :D


http://www.suwaczek.pl/cache/e949c87793.png

http://www.suwaczek.pl/cache/e0d83a8f9b.png http://s2.pierwszezabki.pl/049/0493279d0.png?6712

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dziewczyny,czym najchętniej bawią się Wasze dzieciaczki?

Też jestem ciekawa co tam u Katii:D Mąż pewnie nosi ją na rękach ze szczęścia:D

Fast pytałaś o aparat.My mamy canona,ma już 6 lat i nie narzekam,zdjęcia robi fajne i filmiki tez nagrywam:D


http://www.suwaczki.com/tickers/l22ndf9hdklrabz2.png http://s2.pierwszezabki.pl/049/0493779f0.png?9550
http://www.suwaczki.com/tickers/3i49vcqgyyizaqbv.png
http://www.suwaczki.com/tickers/fdqgxzdvxx3xs6iu.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...