Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Karola2606

Lipiec 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Wczoraj po tej dużej ilości spania Leo zasnął dopiero o 21:30, za to dzis dał pospać do 8 prawie.

Śliczna u nas pogoda, na pewno zaliczymy jakiś spacer.

Jak Leo się obudzi z drzemki podjedziemy do komisu i poszukamy jakiejś lekkiej spaceróweczki na wyjazd. Może coś fajnego się trafi.

NAJLEPSZE ŻYCZENIA DLA JULECZKI, HUBCIA I MIKOŁAJA!!!

kasiula - super, że już w domku!

3nik - ja starałam się choc raz dziennie tą herbatkę na laktację pić (miałam taką z herbapolu), ale ostatnio różnie to wychodzi. Generalnie dużo picia dobrze robi na ilość mleczka.
A co do ząbków, to w dzien Antoś ma tyle zajęć, że może łatwiej mu odwrócić uwagę od bolących dziąsełek, a w nocy to wychodzi... Wiele dzieciaczków tak ma.
Fajnie, ze się przełamujesz :) Z czasem będzie coraz łatwiej. A im więcej Antoś będzie ćwiczył, tym, lepiej mu będzie wychodzić. Daj chłopakowi szansę. Nie chodzi o to by dużo zjadł w ten sposób, ale żeby sam próbował. Nie wyręczaj ;) Zobaczysz jak szybko się nauczy. Leo to już takie rzeczy potrafi chwytać :)
Fotelik? Nie wiem, jeszcze go nie dostaliśmy, ale podobno jakiś profesjonalny. Mam nadzieję.

natalia
- życzę poprawy humorku


http://www.suwaczki.com/tickers/km5svcqghmekeuw0.png

http://www.suwaczki.com/tickers/961lwn1548dfts7t.png

http://s2.pierwszezabki.pl/036/036180990.png?1651

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej
ostatnio brak mi czasu na wszystko;/
dzis wkoncu byla ladna pogoda wiec zoska caly dzien na dworze;)
ale mam pytanie-czy moge jej smarowac buzke jakims kremem na slonce??? bo zosie bardzo szybko lapie i dzis ma cale policzki znow czerwone a boje sie zeby nie przesadzic i zeby jej nie zaszkodzilo;//

ania u nas tez nie chce wozka-wcale;/ noi spacer konczy sie na rekach,ale dzis wzielam sie na sposob,odwrocilam ja w strone swiata wiec nie widziala mamy i raczek nie wystawiala;/ ale to chwilowe bo zaraz zasnela;/ciezko tak bo chce byc wszedzie;/

calinka wielkie gratki za fasolke;))

ja dzis gotowalam, zaszalam i zrobilam zosi super menu;) krupniczek, barszcz, puree z krolikiem (zosia uwielbia), noi inne jeszcze wynalazki;)wyszlo mi okolo 30 sloiczkow;)guga dzieki;)

przepraszam was ale nie mam wogole natchnienia ostatnio na pisanie;/

caluje mozno


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sgu1ris7k5h2m.png

http://www.suwaczki.com/tickers/km5stv73obuyhz93.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aniu w ramach pocieszenia u nas wózek jest na nie odkąd mała pierwszy raz w nim leżała więc często jeździmy na sygnale:o_no: ale od tyg. jeździmy przodem do świata i pół godz. ciszy:smile_jump:

Aśu jeszcze kilka dni i całkiem ten katar zniknie:Kiss of love:

Kasiula miło, że jesteś dzielny Hubik:Kiss of love:

Mamaola znalazł się jakiś wózek??

Agatcha cieszę się że mogłam pomóc. Ja kremiku używam nivea na każdą pogodę ale powiem szczerze zawsze nie smaruję jak na spacery wychodzimy


http://www.suwaczki.com/tickers/nzjdugpjmya8n3pw.png
/]http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqmg7y8lc7mnx1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U nas dzień pogodny więc prawie w całości spędzony na dworze, tylko na jedzonko i drzemki wracaliśmy do domu, bo Angelika żeby usnąć musi leżeć na materacu bo wózek ją parzy, ale plus taki że i bujania nie lubi więc do snu trzymamy się za rączki i już:smile_jump:

I nigdy Wam się nie żaliłam na teściów a teraz chodzę zdołowana, bo odkąd mąż ma pracę to zaczęłam widzieć pewne minusy mieszkania w pobliżu rodziny. Zawsze mąż woził ich gdzie chcieli i kiedy chcieli, ale teraz jak ma pracę powinni zrozumieć że chce mieć czas dla nas, bynajmniej ja głupia na to liczyłam i się przeliczyłąm. Piotr pracuje po 10godz. a oni dzwonią, że żyrandol trzeba przewieźć bo zmieniają, że z biedronki ręczniki papierowe trzeba im kupić bo tylko takich używają, i w końcu że na cmentarz trzeba jechać a jak im powiedzieliśmy że cmentarz wchodzi w grę we wtorek bo my też będziemy jechać to teściowa zadzwoniła , że jej ten termin nie odpowiada bo święta i ma dużo pracy, a ja to co świąt nie obchodzę i nie mam co do roboty a może myśli, że jak Angelika zaczęła raczkować to i w domu mi pomaga. Ale mam doła
Przepraszam zebrało mi się na żale i musiałam Wam napisać:cry:


http://www.suwaczki.com/tickers/nzjdugpjmya8n3pw.png
/]http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqmg7y8lc7mnx1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

guga - współczuję sytuacji z teściami... :/
My na szczęście mamy swoich daleko... ale i tak są upierdliwi :P
Teraz jedziemy do moich teściów na święta - wyjeżdżamy 21.04 a wracamy 25.04 - tak tata może nas zawieźć, a zawsze to wygodniejsze niż tułanie się zapchanymi autokarami czy pociągami z przesiadkami... [jeszcze nie wiem jak przeżyję, zwłaszcza okres przedświąteczny]

JULCIU, HUBERCIKU, MIKOŁAJU Wszystkiego najlepszego z okazji kolejnego miesiąca!

U nas też pogoda super.. i jak poszłam na spacer wczoraj przed 15 tak wrócilam dziś po 20... i ledwo weszłam do domu przyszła sąsiadka że ma problem z kompem... to wrócilam przed 21... tak więc dopiero usiadlam przed swoim kompem... mała śpi w ubraniu bo... padła [a broniła się ponoć jak mogła - u sąsiadów nie było słychać, więc chyba jeszcze nie było najgorzej] :P
Wczoraj na 15 umowilam sie w parku z koleżanką [która własnie jest w ciąży, ma termin na początku czerwca i każdy wróży jej Dzień Matki :P], po spacerku i wizycie na placu zabaw - mała się huśtała - poszłam na troszkę do niej... była sama to troszkę posiedziałyśmy, pogadałyśmy - a mieszka w tej samej klatce co moja ciocia to ciotka jak zobaczyła wózek to weszła do koleżanki i powiedziała, żebym do niej weszła... [koleżanka to przewidziała, ja obstawiałam, ze ciotka na wózek nie zwróci uwagi bo stał z boku we wnęce do zejścia do piwnicy]... do ciatki poszłam koło 18... i już wracać mi się za bardzo nie chciało, tym bardziej, że ciocia zaproponowała, zebym u nich spala - i kolejny raz byłam zadowolona z tego że używam jednorazówek - bo ja oczywiscie spakowana jak na spacerek a nie nocleg poza domem... czyli w torebce tylko 3 pieluszki [dokładniej 3 wkłady i jeden otulacz + 1 na dupce i jednorazówka, na wszelki wypadek] jak na złość wkłady zasikala jeszcze od 18 do 21... i na noc ciocia dała prawie nowy [wyprany w szarym mydle] mały ręczniczek, zwinęłam, wstawiłam w otulacz i tak przeżyłyśmy noc... szkoda tylko, że nie wzięłam ze sobą nocnika turystycznego... i musiała robić do miski, a nie mogłyśmy znaleźć wygodnej pozycji a nikt chyba nie lubi robić jak mu niewygodnie :P... rano wstałyśmy, ciocia stwierdziła, że jest ładna pogoda i będzie jechać na działkę... to po 12 wyszłam od cioci... [bez fotelika, to wolałam nie ryzykować - kto zapłaciłby mandat w razie czego?] koło 14 byłam w domu - nie szłam szybko, poszłam jeszcze do sklepu który okazał się zamknięty [jakoś wypadło mi z głowy, że jest sobota] i tak jakoś zeszła mi podróż, która normalnie trwa max 30 min :P
po 14 ciocia przyjechała i zabrała nas na działkę [tak się umówiłyśmy]
i tu już wzięłam nocnik to do 20 [na działce] nie zaliczyłyśmy żadnej wpadki... po powrocie też na razie miała sucho i zrobiła siku na nocnik :D
jedyne co to ma zatwardzenia [pewnie od ząbka] i dziś kupy nie robiła... zobaczymy jutro


http://magdalenap.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png
http://fajnamama.pl/suwaczki/08d4h5u.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc

U nas jak sie wali to na calej linii, najpierw z praca lipa, codziennie rozmiawiamy, szukamy wyjscia i kazde jest zle :(
Poza tym ja dzis nad ranem karmilam Julcie na leżaco i w takiej pozycji juz zostalam. Maz zabral Julke, a ja w strasznym bolu i krzyku usilowalam przez blisko godzine wstac z lozka.
Nie mam pojecia co sie stalo. Nie moge sie ruszac, glowe mam skrecona w prawa strone i kazdy szybszy ruch lewej reki to ogromny bol.
Ponadto od chyba 1,5 tyg. boli mnie non stop glowa. Juz nie daje rady, ale dzis doszlam do wniosku, ze boli mnie od kregoslupa. Wczesniej myslalam, ze migrenowe. Cos mi sie tam chyba poprzestawialo.
Bol dzis byl tak straszny, ze dobrze, ze maz jest w domu, bo nawet z noszeniem Julii mam problemy, boje sie, ze ją upuszcze, wiec nie ryzykuje.
Czekam z niecierpliwoscia do poniedzialku, umowie sie prywatnie do rehabilitantki, niech zbada ten moj kregoslup. Moze zaczne sie ruszac.

A jeszcze jak na zlosc skonczyly mi sie sloiczki i musialam Julce dzis gotowac, prawie 3 godziny stalam w kuchni. Nie dalam jednak rady skonczyc i konczyl maż.
Jedyny plus taki, ze piekna pogoda to dzien spedzilismy na dworze.


http://s7.suwaczek.com/20090815310120.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yd01kthebk.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yde932w7ze.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje w imieniu Julii za zyczenia.

MIKOLAJU, HUBCIU wszystkiego naj naj naj :)

guga przykro mi, ze nie macie zrozumienia u tesciow. Jesli masz z nimi dobry kontakt to moze porozmawiajcie? Gorzej jesli ten kontakt nie jest za dobry, wtedy latwo o klotnie. Nie chce ci doradzac, sama wiesz jak jest najlepiej. Trzymam kciuki, zeby zmienili podejscie. U nas jak Julia byla mala to wozek ja parzyl, a teraz uwielbia spacery, moze nawet 2 godz. jezdzic, tylko najlepiej, zeby sie cos dzialo.

agatcha ja kremuje Nivea na kazda pogode, co do slonca to nie wiem czy on dziala.

guga robilam dzis Julce spaghetii z tym sosem co podalas. Wyszlo troszke kwasnie, ale to chyba zalezy od pomidorow - teraz nie sezon, ale dla mnie i tak super. Dzieki.

mamaola jak tam macie jakis wozek ?? No to pieknie Leo pospal, moja Julka pobudke zrobila o 5 :(

aśku biedny Matus z tym katarkiem. Ja myje teraz w Johnson & Johnson Płyn do mycia Top-to-toe. Bardzo sobie chwale. Julka przedtem miala skaze, ale teraz juz ok. Smarowalam jej emolium, u nas nie uczulalo. Ale w sumie od poczatku stosuje ten top to toe.

Dobrej nocy

Dobrej nocki


http://s7.suwaczek.com/20090815310120.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yd01kthebk.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yde932w7ze.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Kupiliśmy wózeczek - taki: Wózki spacerówki Deltim Frog - pomarańczowy - TANIE wózki Coneco Joker za 149 zł .:+:. ► aleWozki.pl - sklep internetowy

Byliśmy w kawiarni i Leo zjadł sałatkę owocową.

Cały dzień był kochaniutki, a pod wieczór ... zaczął raczkować :)

guga - fajnie zasypiacie :)
Co do rodzinki ... do dobrego człowiek się przyzwyczaja... A co na to Twój mąż?

agatcha
- dałaś czadu z tymi słoiczkami ;)
Co do kremu na słońce, to koniecznie jeśli wystawiasz ją na słońce. Takie maluchy mają bardzo delikatną skórę.

adria - biedna jesteś. Koniecznie zrób coś z tym kręgosłupem! Oby jutro było lepiej.


http://www.suwaczki.com/tickers/km5svcqghmekeuw0.png

http://www.suwaczki.com/tickers/961lwn1548dfts7t.png

http://s2.pierwszezabki.pl/036/036180990.png?1651

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mamaola - fajny wozek... a widzialas gdziezs z przekladana raczka?
jakbym miala kupowac wozek spacerowy to tylko z przekladana raczka :D
pamietam, ze moj brat taki mial i bylo to bardzo przydatne nawet jak byl juz wiekszy :P
[ale to 19 lat temu]


http://magdalenap.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png
http://fajnamama.pl/suwaczki/08d4h5u.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

realne - mi zależało na długim oparciu rozkładanym na płasko i na tym, żeby się wózek mocno składał. Nie patrzyłam na takie luksusy jak przekładana rączka ;) Ale to chyba rzadkość w parasolkach...


http://www.suwaczki.com/tickers/km5svcqghmekeuw0.png

http://www.suwaczki.com/tickers/961lwn1548dfts7t.png

http://s2.pierwszezabki.pl/036/036180990.png?1651

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

zosia z babcia na dworze a ja gotuje obiad i podczytuje;)

mamaola czyli jakis taki specjalny na slonce jednak??? wlasnie zoska przewaznie jest na rekach na dworze a o slonce nie trudno zeby ja zlapalo;/musze cos kupic i ja smarowac;)a czy takie jak sa dla dzieci beda odpowiednie?czy moze ona za mala? - pytam bo moze sie orientujesz;|)

adria koniecznie idz do lekarza, pamietam jak mecza cie te bole a do tego doszedl kregoslup;/ niestety to nie przelewki;/
a odnosnie pracy - ja wierze w was;)jestescie wspaniala i zaradna ekipa i napewno!!! wymyslicie rozsadne rozwiazanie'))

guga ostatnio nie mialam czasu, ale mialam napisac ze ciesze sie ze podjeliscie decyzje o oddaniu pieska;) napewno ulzylo wam i czujesz sie bezpieczniej;) a co do tesciow wydaje mi sie ze pisalas ze zyjecie z nimi dobrze;)wiec mysle ze rozmowa szczera rozwiaze wasz problem;\)to sa starsi ludzie ktorzy czesto nie rozumieja potrzeby blizkosci mlodych ludzi - bo za ich czasow bylo calkiem inaczej)

realne napewno dasz rade u tesciow;)wkoncu to tylko 4 dni;|))


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sgu1ris7k5h2m.png

http://www.suwaczki.com/tickers/km5stv73obuyhz93.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mamaola - mi nie zalezy na parasolce... ale na lekkim wozku z przekladana rączka :D
znalazłam nawet jeden ważący koło 8kg [8,3 chyba]... ale poki co wystarcza nam nasza spacerówka i poki co mala jezdzi przodem do prowadzacego.


http://magdalenap.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png
http://fajnamama.pl/suwaczki/08d4h5u.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc :)

mamaola powiem Ci, ze spodobal mi sie ten Twoj wozek, gdyby nie to, ze ja juz mam wozek z tego 3 w 1, to bym sie zastanowila nad jego kupnem. GRATULACJE dla Leo za raczkowanie !!!!!

http://www.happymum.pl/forum/zdj/raczkowanie.gif

agatcha wiesz co ?? Ja wczoraj myslalam, ze Julcia jest zgrzana i dlatego ma policzki lekko czerowne, a ona sie po prostu opalila. Tez musze jej kupic krem na sloneczko.

My wczoraj na dworze przed domem siedzilysmy z Julcia na kocyku, Julka miala zajecie, bo rwala trawke.

Co do bolu glowy, to dzis na 100 % jestem przekonana, ze to od kregoslupa. Dzis juz ruszam sie troszke lepiej, ale niestety bol jest nadal. Okropny. A glowa mnie boli szczegolnie jak chodze czy stoje, a wczesniej nie zwracalam na to uwagi.
Rozmawialam z moja mama, ze oona miala tak samo, bol glowy od kregoslupa pare lat temu. Pomogla jej masazami ta rehabilitantka do ktorej ja tez sie wybieram.


http://s7.suwaczek.com/20090815310120.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yd01kthebk.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yde932w7ze.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

adria - ja też mam spacerówkę z tego 3w1 i jestem zadowolona, ale musieliśmy coś kupić na wyjazd, a ten ciężki, duży i się nie składa za bardzo. Do samolotu chcemy coś składanego. No i możliwie lekkiego, a to ma 7,5 kg.
Oby te masaże pomogły.

Co do kremów z filtrem dla maluchów, to polecam firmę ziaja. Normalnie te produkty, szczególnie dla dzieci i z dużym filtrem są bardzo drogie, a ziaja ma serię Ziajka dla najmłodszych i kremy z dużymi filtrami są w przystępnej cenie. Ja kupiłam jak się Leo urodził coś takiego: ZIAJKA dla dzieci - Emulsja słoneczna do opalania dla dzieci SPF30 125ml - Apteka internetowa - leki produkty kosmetyki Vichy Roche-Posay Avene Galenic Ducray Klorane A Derma - jest od pierwszego dnia życia, ale można już po 6 miesiącu: Ziaja, Słoneczna emulsja wodoodporna dla dzieci SPF 50+ - kosmetyki, perfumy, perfumeria
ale w sumie myślę, ze można już taki (po 12 miesiącu): Ziajka, emulsja do opalania dla dzieci, F25, 150 ml - Apteka Internetowa Dbam o Zdrowie


http://www.suwaczki.com/tickers/km5svcqghmekeuw0.png

http://www.suwaczki.com/tickers/961lwn1548dfts7t.png

http://s2.pierwszezabki.pl/036/036180990.png?1651

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wsparcie, mam nadzieję że mąż to jakoś dyplomatycznie załatwi i obejdzie się bez większych problemów:wink:

Realne widzę, że spontaniczna z Ciebie kobieta i tego ZAZDROSZCZĘ bardzo ja lubię mieć wszystko dopięte na ostatni guzik, więc takie noclegi u mnie nie wchodzą w grę, ale kto wie tyloma rzeczami zaraziłam się od Was na forum ze może i trochę tej spontaniczności złapię:wink:

Adria kochana, koniecznie wybierz się do tej rehabilitantki bo ciężko Ci będzie opiekować się Julcią i walczyć z takim bólem, tulam Cię mocno i wracaj do zdrowia:36_3_15: U mnie ten sos też coś kwaśny wyszedł i tak myślałam też że może od tego serka naturalnego (kwaśny) + kwaśne pomidory, Isi nie podeszło ale dla nas doprawiłam i spaghetti mniam. Może jakiś inny pomysł na sosik wymyślimy co będzie w miarę dobry?, ja muszę poszukać w sklepie słoikowych spaghetti i spojrzeć na skład i przepis gotowy:wink: Zmiana avatarku??? Można zdjęcie prosić większe żeby obejrzeć? Ha już widzę, wyglądacie ślicznie i jakie Julcia już ma fajne ząbki CUDNA:Kiss of love:

Mamaola spacerówka bardzo mi się podoba, my na razie nie kupujemy bo nie potrzebna nam ale jak się kiedyś okaże jednak potrzebna to poproszę o link do spacerówki jeszcze raz:wink: Co do zasypiania naszego to jest jedna z cudnych dla mnie chwil bo tak sobie leżę z córcią i patrzę jak słodko zamyka oczka a czasem jeszcze jak mnie głaszcze po buzi to odlatuję ze szczęścia, oczywiście jak mamy zły dzień to usypianie nie jest tak piękne

Agatcha zapomniałam, że ,można jeszcze krupnik podać i mi przypomniałaś:smile_jump: zrobiłam dziś Isi i zjadła całą miskę do czystego jakieś 250ml:smile_jump: i jeszcze chciała:Szok: Super napisałaś o teściach aż ze trzy razy czytałam, dzięki:great:

My dziś calutki dzień na spacerach albo w gościach, wiosna zachwyca więc trzeba korzystać:smile_jump: A teraz idę sobie jakieś maseczki położyć na twarz, może się troszkę poprawi bo po ciąży jakoś mi się cera popsuła i co rusz coś mi wyskoczy:grrrrrr:


http://www.suwaczki.com/tickers/nzjdugpjmya8n3pw.png
/]http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqmg7y8lc7mnx1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

my tez caly dzien poza domem;)bylismy na malych zakupach a o 19 spontanicznie ruszylismy do rodzicow na kielbache z grila;)
a teraz zosia zamiast spac biega po pokoju i rozrabia;)

adria wygladacie przeslicznie!!!!maz robi wspaniale zdiecia;)

mamaola dziekuje,wiedzialam ze Ty pomozesz;)zawsze mozna liczyc na fachowa pomoc z twojej strony;)

guga
ja o swojej cerze nie mowi;/wyskoczyly mi plamy a na czole mega trojkat;/ mialam na jesieni zalatwic to z kosmetyczka ale oczywiscie nie mialam czasu a teraz jak juz swieci slonce nie mozna;/

a zapomnialam wam sie pochwalic ze zosia pokazuje ze chce na nocnik;)nie wiem na ile to rozumne;)ale podchodzi do nocnika i wola eeeeee;) jak ja posadze odrazu robi;)

milej nocki


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sgu1ris7k5h2m.png

http://www.suwaczki.com/tickers/km5stv73obuyhz93.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mamaola ja tez skorzystam z linkow kremow, dzieki :)

guga, agatcha Fajny dzien :) Teraz kroluja spacerki i swieze powietrze. Ja cere na twarzy mam niezmieniona od ciazy, ale reszta to katastrofa. Brzuch w jakis "krostkach czy plamkach" sama nie wiem, no i miedzy lokciem, a ramieniem skora taka kaszka. Kiedys mialam piekna, delikatna cere jak niemowlak, a teraz tragedia. Jedyny ratunek widze w solarium. Przed ciaza chodzilam 1 lub 2 razy w miesiacu po 10 min. i wszystkie krostki znikaly. Jak nie bede juz karmic Julci to znow pojde, bo chyba jak sie karmi to nie mozna ?

agatcha nie wazne czy rozumnie, wazne, ze pokazuje Ci Zosia o co chodzi :) SUper.

kasia dawno Cie nie bylo


http://s7.suwaczek.com/20090815310120.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yd01kthebk.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yde932w7ze.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

adria ja mam identyczna sytuacje z kaszka na tej czesci ciala;/noi zrobila sie po ciazy;/
a brzuch - wiszacy;/ale zawsze bylam przy cialku;/choc bylam swiecie przekonana ze po ciazy ladnie schudny chocby za sprawa karmienia,tymczasem waga stoi w miejscu i to 10 kg wiecej niz bylo sprzed ciazy;/masakra...podlamuje mnie to;/

kasia nie dziwie ci sie ze padasz, praca dom i dwoja dzieci to mega wyzwanie;) ale dajesz rade a to najwazniejsze;) a jak Hania i reszta badan??

lece jeszcze na chwilke na allegro;/ nadal walcze z myslami ad fotelika;/


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sgu1ris7k5h2m.png

http://www.suwaczki.com/tickers/km5stv73obuyhz93.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

agatcha ja na brzuszek i "oponki michelinki" mam hula hop, przed ciaza dzialalo cuda, wiec moze i teraz. Nasypalam do srodka ryzu i od kilkunastu dni cwicze, sa efekty na razie male, ale zawsze cos. A na reszte ciala i uda szczegolnie to mam rower, musze kupic koszyczek Julci i bedziemy codziennie smigac.


http://s7.suwaczek.com/20090815310120.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yd01kthebk.png

http://www.suwaczki.com/tickers/iv09e6yde932w7ze.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej, hej

my cały weekend aktywnie, dużo w gościach, basen, spacerki fajnie, ale czekam już na jutrzejszy powrót rutynki:)) muszę się sprostować " Wychowywanie chłopców" Biddulph'a to jednak nie amerykańszczyzna, ale Australia;) gwoli ścisłości

guga co do teściów, to niech to mąż załatwia, bo tylko tak uda się bezboleśnie;) u mnie z teściami jest duuużo gorzej, więc myślę, że dobrze ułożyć jakoś te relacje, bo potem jest już trudno:((

agatcha super, że malutka pokazuje Ci z tym nocniczkiem:)

kasiawawa no właśnie jak po kolejnych badaniach?

mamaola fajny wózeczek. gratulacje za raczkowanie:))) mówiłam, że zaraz zacznie:)

realne ja nie lubię spać u kogoś,a z dzidzią to w ogóle sobie nie wyobrażam, podziwiam:) jak znajdziesz niezbyt drogą parasolkę z przekładaną rączką, dawaj linka!!

adria pewnie jakiś krąg wyskoczył/przesunął się, mi kiedyś wypadł jeden, nie mogłam oddychać i mdlałam, bo zablokował mi jakieś nerwy i przy wdechu ból na maxa, myślałam, że mam zawał;) mąż zawołał pogotowie, okazało się, że dyskopatia, potem nastawili mi to, ale wciąż muszę poprawiać, mam fajną rehabilitantkę:) ale do Ciebie ma za daleko, żeby przyjechać;) cuuuudne foteczki:))

Anuszka chyba ta nowa znajoma spacerowa cały czas kradnie i nie ma już go na forum;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

guga - e tam zaden spontan,... mowiac szczerze prawie wiedzialam ze jak juz znalazlam sie u ciotki to bede u niej spac... jak do tej pory takie eskapady etc tylko raz nie skonczyly sie noclegiem u niej... ale to bylam z mezem :)
Jest to moja matka chrzestna... niby 50 jej stuknela... ale fajna z niej babka...
przynajmniej jak mam dosyc swoich, a ona jest w domu to mam gdzie pójść - ale tego roziwazania staram sie nie naduzywac :D [jak przynioslam swiadectwo maturalne a moja starsza powiedziala ze z byle gowna cieszyc sie nei bedzie to trzasnelam drzwiami i poszlam, tata z psem za mna szli zeby w ogole zobaczyc gdzie ide... a tak bylam wkur ze dogonili mnie w polowie drogi dopiero... dodam ze mature zdalam bez zadnych opoznien w normalnym publicznym liceum]

3nik - mi nie zalezy na parasolce... ale podoba mi sie taki ULTRALEKKI QUATRO CADDY Z PRZEKŁ.RĄCZKĄ +4x GRATIS (1544869969) - Aukcje internetowe Allegro


http://magdalenap.aguagu.pl/suwaczek/suwak4/a.png
http://fajnamama.pl/suwaczki/08d4h5u.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

U nas dziś piękne słoneczko, więc pewnie zaraz brykniemy na spacerek.
Leo dał mi dziś pospać! Wstaliśmy o 8:20. Szkoda tylko, ze mąż dziś wyjątkowo wcześnie wstał i kręcił się po domu to nie mogłam spać. Ale zawsze nawet możliwość poleżenia do tej godziny to dla mnie luksus :)

3nik - dziwne, bo wieczorem raczkował, a wczoraj cały dzien nic.... Myślałam, ze będzie śmigał a tu niespodzianka... Zapomniał?

adria - cudne zdjęcia :) Mąż dba byście mieli śliczne pamiątki :)

agatcha, adria - a badałyście sobie po ciąży poziom hormonów tarczycy? Jednym z objawów zaburzeń jest wysuszona skóra w okolicy łokciów...

agatcha - super z nocniczkiem! Nam kiepsko idzie. Udało mi się dwa razy złapać siusiu... Jak go przewijam, to prawie zawsze siknie. A jak go posadzę na nocnik, to prawie wcale...


http://www.suwaczki.com/tickers/km5svcqghmekeuw0.png

http://www.suwaczki.com/tickers/961lwn1548dfts7t.png

http://s2.pierwszezabki.pl/036/036180990.png?1651

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...