Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
bella09

Lipcowe 2015! :)

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,i nas dopadlo chorobsko :/ wczoraj sie kuba obudzil z kaszlem i katarem do pasa, na wieczor dostal goraczke, mnie rozkladalo ostro wieczorem , dreszcze, goraczka, bol plecow i nog, bylismy u lekarza i mamy antybiotyk, gardlo zaczerwienione... byc moze to M cos przywlokl bo go rozkladalo w piatek i sobote a pozniej przeszlo, albo od mojej mamy ktora chodzila ostatnio zasmarkana i z chrypa i nic sobie z tego nie robila, brala kube na rece mimo moich protestow grrrr.... takze wiosna za oknem sie rozkreca a my w domu sie kisimy, oby szybko nam przeszlo... kuba tak rzadko choruje ze nie nauczoony czyscic nos i jest masakra z tym katarem, nic nie chce sobie dac zrobic, a do inhalatora nawet nje podejdzie bo sie boi, juz o podaniu leku nie wspomne... a w piatek mielismy miec denstyste poerwsza wizyte to chyba przeloze , ciekawe na kiedy termin dostaniemy , teraz czekalismy cos 2 miesiace...
K_H wspolczuje, oby te badania cos wyjasnily, gdzies czytalam ze za slaba odpornosc i brak apetytu moze odpowiadac tez niedobor magnezu, moze to tez warto zbadac.
Jak u was z myciem zebow? Bo u nas kiepsko, codziennie walka, samemu wogole nie chce myc wiec na sile myjemy wsrod placzu i wrzasku... jaka uzywacie paste? My ziajka bez fluoru z xylitolem, ale tez gdzies wlasnie czytalam ze powinna byc z fluorem, jak to w koncu jest? Mialam pytac na tej wizycie w piatek ale skoro maly chory i nie pojdsiemy to nie zapytam poki co...
Jakie rozmiary nosza wasze smyki? Kupilam ostatnio na 98 kurtke i kamizelke mlodemu to wcale nie sa jakies duze jak sie spodziewalam, myslalam ze moze na jesien jeszcze ubierze, pod spod jeszcze 92 ubiera ale niektore tez juz na styk, rosnie chlopisko :D
U nas tez mowa z dnia na dzien sie tak rozwija ze w szoku jestem chwilami co on mowi, wszystko powtarza jak papuga, ostatnio cos mu spadlo i wola jezus! :p bo ja tak nieraz mowie nieswiadomie ehhh :p
Pozdrowienia dla wszystkich mam i maluchow :)


http://suwaczki.maluchy.pl/li-71311.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

My po szczepieniu.
Kitkat doktor mnie zaczepilysmy właśnie o mycie zębów. I mówił ze pasta z fluorem 500 jednostek.

U mnie sam biegnie myć zęby przed kąpielą. Razem myjemy. Trochę zabawa trochę mycie trochę wyglupy.


http://www.suwaczki.com/tickers/qdkkjw4z7rnaggcp.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

my z myciem zębów masakra, ale nie ma przebacz, kupiliśmy szczoteczkę elektryczną, bo jak to powiedziała nasza pani dentystka z dzieckiem to zawsze jest z pogwałceniem praw a szczoteczka elektryczna przynajmniej szybciej myje wiec już od 2 miesiecy mamy szybki szpil z myciem, a paste mamy ziajkę,ale zmienie jej na elmexa, bo patrzac na zęby syna on ma piekniejsze a od zawsze uzywalismy elmexa, a przy Hani chcialam tak fluoru nie uzywac ale te dwie jedynki Hani mi sie nie podobają, wiec trzeba o nie dodatkowo zadbać. 10 kwietnia mam wizytę to znów pojdzie do dentysty ze mną, bo muszę się upewnić, że wszystko ok i to nie próchnica, myśle że to od antybiotyku niestety:/ albo od upadku jakiś ubytek szkliwa jej się wdał i teraz ma zółty nalot. ech
zdrówka chorowikom, my korzystamy z wiosny, Hania jezdzi z M na rowerze oczywiście w foteliku i ma ubaw po pachy, a dziś syn się pyta jej Hania co to jest,a ona "dupek" a syn ona zna się na kartach :D

albo ciocia super zaczeła mówić, rozkreca się dziewczyna aż miło ;)


http://www.suwaczki.com/tickers/relgdf9hsqsl0n6p.png
http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlj44jbggezgg8.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

irysek a jaka to szczoteczka? Ja myślałam, że to jeszcze za wcześnie, bo te szczoteczki chyba od 3 roku życia są.
Do dentysty też musimy się w końcu wybrać, ale to i tak do mojego prywatnie pójdziemy. Jakoś nie wyobrażam sobie mojego nerwuska na fotelu.

Katarzyna_Honorata a jak mama?


http://www.suwaczki.com/tickers/relgh371i0ld016o.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ninja Też tak myślałam ale jeśli dr powiedziała że można to kupiłam oral -B akumulatorowa,, Hani akurat z krainą lodu a młody ma ze star Wars :)


http://www.suwaczki.com/tickers/relgdf9hsqsl0n6p.png
http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlj44jbggezgg8.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

irysek Dzięki, właśnie też przeczytałam na jakiejś stronie. Idę kupić, bo słabo z myciem a jeśli nie odziedziczył dobrych zębów po tatusiu, to bedzie masakra.


http://www.suwaczki.com/tickers/relgh371i0ld016o.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Hej,
U nas też słabo z myciem zębów:( też kupiłam szczoteczkę elektryczna dla dzieci oralB ale tylko 2 razy z chęcią umył. Pastę mamy Elgydium kids.
Cukinia mieliśmy robione testy i skórne i z krwi ale już dawno. Wyszło tylko że nabiał i niektóre owoce i jajka. Te testy są niewiarygodne do 3 r.ż.
Od tamtego czasu jest duża poprawa i ma mniejszą alergie na białko. Po moich obserwacjach, zapiskach co zjadł itd. Ma dużą alergie na gluten, wtedy sie drapie do krwi, zwłaszcza na rękach, twarzy, karku i nogach. Ciemieniucha mu sie robi, luźne kupy i kaszel. Częste zapalenie oskrzeli:( Ma atopowe zapalenie skóry z którym dzięki dobrym kosmetykom świetnie sobie radzimy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Hej, poradzcie jak jeszcze moge walczyc z katarem u mlodego? Inhalatora dalej nie toleruje, odciaganie na sile aspiratorem tez niewiele daje bo katar zrobil sie gesty i nie wychodzi, a slysze ze mowi przez nos i tak jakby mial zaflegmione gardlo wiec splywa do gardla chyba, myslalam ze z dnia na dzień bedzie lepiej ze zalapie ze trzeba ten nis czyscic , a tu coraz wieksze cyrki odstawia, wogole nosa nie da dotknac, kladzie sie na podlodze i wyje i nos w podloge, zal mi go ale chwilami mam dosc, lekarstwo tez we dwie osoby jedynie da sie podac, jedna trzyma druga wlewa, psikamy woda morska do nosa jak sie uda go dorwac, boje się że mu na uszy pójdzie albo w zatokach zostanie, moze u nas pierwszy raz taki katar...


http://suwaczki.maluchy.pl/li-71311.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Hej, poradzcie jak jeszcze moge walczyc z katarem u mlodego? Inhalatora dalej nie toleruje, odciaganie na sile aspiratorem tez niewiele daje bo katar zrobil sie gesty i nie wychodzi, a slysze ze mowi przez nos i tak jakby mial zaflegmione gardlo wiec splywa do gardla chyba, myslalam ze z dnia na dzień bedzie lepiej ze zalapie ze trzeba ten nis czyscic , a tu coraz wieksze cyrki odstawia, wogole nosa nie da dotknac, kladzie sie na podlodze i wyje i nos w podloge, zal mi go ale chwilami mam dosc, lekarstwo tez we dwie osoby jedynie da sie podac, jedna trzyma druga wlewa, psikamy woda morska do nosa jak sie uda go dorwac, boje się że mu na uszy pójdzie albo w zatokach zostanie, u nas pierwszy raz taki katar...


http://suwaczki.maluchy.pl/li-71311.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Hej! Cieszę się, że dbacie o nasze forum. Przyznam się szczerze, że ostatnio zaglądałam tu jakieś dwa tygodnie temu i nigdy nie miałam aż takiej przerwy. Wszystko już nadrobiłam, ale za dużo zaległości, więc napisze tylko na szybko, co u nas i obiecuję poprawę ;). Mam sentyment do tego forum i do Was.

Dziękuję, że pytacie, co u nas. No to tak, młody zaraz skończy dwa miesiące. Szczęśliwie omijają nas wszelkie kolki czy dolegliwości brzuszkowe. Póki co nie robi żadnych większych afer, jest raczej spokojnym niemowlakiem. Z karmieniem problemów nie mamy, raz na jakiś czas dostanie butelkę - wtedy mąż moze nakarmić w nocy albo ja mogę sobie wyjść. Na spanie też chyba nie mogę narzekać aczkolwiek często jest tak, że jak jedno zaśnie a nocy, to drugie się budzi - Hela nadal ma jedną pobudkę w nocy i zdarza się, że nie może długo zasnąć. Mała najczęściej nie zwraca uwagi na brata, są ataki miłości i wtedy go tuli i całuje, ale czasami złości się, gdy któreś z nas (częściej tata) ma go na rękach i wtedy mówi: "Taś" i pokazuje na łóżeczko, żeby go odłożyć. Mam wrażenie, że mimo wszystko odczuwa zazdrość i daje temu wyraz. Ostatnimi czasy jest bardzo głośna, krzyczy, marudzi, a moja cierpliwość po całym dniu z maluchami wisi na włosku ;). Mała za to przeszła jakiś mega skok w mowie, wszystko powtarza i powoli wychodzą jej pierwsze zdania. To tyle u nas, jesli cos Was interesuje, to pytajcie ;)

Pozdrawiam Was wszystkie :)


http://www.suwaczki.com/tickers/ex2bmg7ykx2zcftk.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Cześć dziewczyny! Dzisiaj zobaczyłam dwie kreski na teście...jeszcze trochę nie mogę w to uwierzyć bo pierwszy cykl bez zabezpieczenia i tak już...

Karo_lina super że znalazłaś czas na napisanie. Cieszę się że maluszek ma się dobrze i aż się zdziwiłam że to już dwa miesiące. A jak Ty się czujesz? Jak doszłaś do siebie po porodzie?

Strasznie tu ucichło ostatnio, dziewczyny piszcie co u Was!


http://www.suwaczki.com/tickers/43ktjw4zty66dgng.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Super, gratulacje! Kiedy idziesz do ginekologa? I faktycznie - szybko Wam poszło :).

Ja też nie wiem, kiedy minęły te dwa miesiące. Przy jednym dziecku czas leci jak szalony a przy dwójce? Przy dwójce tydzień ledwo się zaczyna i zaraz jest piątek.

Dziękuję, że pytasz - czuję się ok, tylko po całym dniu czuję jeszcze pewien hmm... dyskomfort. Po cc czułam się zdecydowanie lepiej, za to przy porodzie sn emocje nie do opisania (oczywiście po całej akcji).

U Ciebie termin wypadnie jakoś na koniec roku chyba, co?


http://www.suwaczki.com/tickers/ex2bmg7ykx2zcftk.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

MamaB gratuluje. Wspaniale wiesci.
Karo_lina o raju. Dopiero co pisalas o porodzie. Serio 2 miesiace? Ciesze sie, ze sobie radzicie. Fajnie, ze mala zaczela mowic. U nas dalej mama tata baba kotek papa a tak to dzwiekonasladowcze koko(ptak), hau hau, ciuch ciuch itp.
Jutro ponownie idziemy do dr. Watpie zeby zaszczepili Olka bo mamy zielonego gila choc raz jest raz go nie ma. Juz zesmy sie naczytali ze to moga byc klopoty z zatokami a nawet pneumokoki.... czekamy na wizyte u okulisty, mamy tez skierowanie do otolaryngologa, na morfologie, rozmaz krwi, mocz i zelazo. Nie chodzi o sama infekcje jesli jest, ale o to ze ten stan utrzymuje sie juz ok miesiaca. Jestesmy tym przemeczeni. Raz slyszymy ze dziecku nic nie jest, a za chwile ze zaszczepic nie mozna.


http://www.suwaczki.com/tickers/iv09hdgeywb1h2o0.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Karo_lina do ginekologa wybieram się tuż po Świętach na spokojnie, będzie koło 7tyg więc mam nadzieję już usłyszeć serduszko.
A jak to sie stalo że po cc miałaś porod sn? Domyślam się że to musi być super przeżycie, emocje itd Ja miałam pierwsza cesarke, teraz pewnie też mnie czeka ze wzgledu na ścieśnioną miednicę jak to kiedyś lekarz ujął, chociaż kto wie może mi się coś tam poprzestswiało :)
Katarzyna_Honorata współczuje tego chorowania u Olka, ale ktokolwiek z moich znajomych ma dziecko w żłobku słysze że też często problemy z infekcjami.
Starajcie się o drugie dzidzi to bedziesz mogła być w domu :)
Nas też dopadło i młody chodzi zasmarkany i nieszczęśliwy bo od dwoch dni nie wychodzimy na pole.


http://www.suwaczki.com/tickers/43ktjw4zty66dgng.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

MamaB gratuluję i trzymam kciuki :)

K_H my z gilem się szczepilismy. Dr powiedział ze jeśli tylko smarki to nie ma przeciwskazan. Dał kartkę zapisana pod tytułem "co nie jest przeciwskazaniem do szczepienia"

Ktoś kiedyś pytał o meningokoki. Przypomniało mi się. Dr polecał zaszczepić dzieci zlobkowe.


http://www.suwaczki.com/tickers/qdkkjw4z7rnaggcp.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

tak anwa tylko nigdy nie wiesz czy ten gil to nie jest początek poważniejszej choroby, ja nigdy nie zaszczepię, gdy nie bede pewna że Hania jest na 100% zdrowa, właśnie dlatego bede szczepić dopiero w czerwcu jak młoda będzie oczywiście zdrowa, czytałam ostatnio że po ospie przez 6 miesiecy należy unikać szczepień więc akurat mi to pasuje.

mamaB super, szybcy jesteście :D zdrówka dla Was i rośnijcie zdrowo :D


http://www.suwaczki.com/tickers/relgdf9hsqsl0n6p.png
http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlj44jbggezgg8.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Szczęśliwy Lipiec dzięki za odpowiedź.
MamaB gratulacje :)
Karolina trochę mnie uspokoiłaś, bo ja się boję jak to będzie z dwójka maluchów. Ja też nie wierzę, że już 2 miesiące wam minęły :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

MamaB gratuluję:) super, że tak szybko Wam się udało. Teraz pozostaje życzyć zdrowej ciąży i radosnego oczekiwania na narodziny maleństwa.

Dziewczyny mam dziś takiego nerwa,że chyba eksploduję niedługo... Od wczoraj próbuję dostać się z córką do ortopedy lub chirurga. Wszędzie kolejki takie że odechciewa się czekać i w każdej przychodni każą nam iść gdzieś indziej bo u nich to nie ma jak się dostać. Mała spadła z roweru, boli ją ręka, niby nie widać ani opuchlizny ani nic ale twierdzi, że mocno boli. Wysłałam męża teraz, może będzie miał więcej cierpliwości niż ja. Jetem w trakcie miesiączki więc może stąd bierze się moje wkurzenie...

Chciałam odnieść się do mycia zębów.. U nas na siłę, z wielkim płaczem. Chyba, że dostanie szczoteczkę z pastą i może zjadać pastę to mu pasuje i radość jest ogromna.
Pastę mamy colgate dla maluchów o chyba drugiego roku życia. Następna to będzie pewnie elmex.

Kitkat dziekuje za odpowiedz w sprawie siusiaka:)
Zajrzałam wczoraj na dropa. Wstawiłaś nowe zdjęcia Kuby. Fajny facet z niego rośnie. Wygląda na pogodnego chłopca, a z tego co pisałaś wcześniej to niezły z niego urwis. Mój Miłek tak samo łobuzuje i terroryzuje w domu wszystkich a np u dziadków anioł z niego nie dziecko. Moi rodzice mówią ze jest idealny i nigdy nie widzieli takiego grzecznego i posłusznego dziecka.

K_H jak Oluś? Nadal chory, czy trochę chociaż mu lepiej?

Dziewczyny jak przygotowania do świąt?

Wszystkim naszym brzdącom życzę zdrówka.


https://www.suwaczki.com/tickers/zi13jqivl2cbe6kj.png
http://www.suwaczki.com/tickers/zem3i09kqbx4doex.png
http://www.suwaczki.com/tickers/dxomvcqg5939n8wl.png
http://www.suwaczki.com/tickers/km5scwa1zqlnck25.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Hej. W srode pobrali nam wymaz z noska. Wczoraj bylismy u okulisty i dr stwierdzila alergie ale dodala ze dostala sie tez bakteria. Mamy tobrex i jakis lek na alergie (kolejny juz). Czekamy na wymaz z nosa. Bylismy tez u rehabilitantki bo chcialam sprawdzic jak stopy bo mu do srodka schodza. Stopy ok ale maslabe misnie brzucha i mamy zalecone cwiczenie


http://www.suwaczki.com/tickers/iv09hdgeywb1h2o0.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Cześć dziewczyny.

K_H jakie ćwiczenia zleciła Olkowi?tak z ciekawości pytam.

Izabelap jak dalej potoczyła się historia z naszą służba zdrowia. Mam nadzieje ze w końcu dostaliscie się do lekarza i wiadomo co z córką.

Ja znów pisze w pracy. Chłopaki w domu. Na święta do rodziców jadę wiec przygotowania minimalne.


http://www.suwaczki.com/tickers/qdkkjw4z7rnaggcp.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Anwa ręka w gipsie. M cierpliwie poczekal w kolejce i po przeswietleniu okazało się że ma złuszczenie kości w nadgarstku. Ze względu na jej wiek to miejsce jeszcze nie może się złamać bo kości nie są zrośnięte tak jak u dorosłego. Gips do zdjęcia za trzy tygodnie.


https://www.suwaczki.com/tickers/zi13jqivl2cbe6kj.png
http://www.suwaczki.com/tickers/zem3i09kqbx4doex.png
http://www.suwaczki.com/tickers/dxomvcqg5939n8wl.png
http://www.suwaczki.com/tickers/km5scwa1zqlnck25.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Izabelap dobrze ze sie dostali w koncu do tego chirurga, oby reka szybko sie zagoila. Co do zdjec, dzieki, Kuba jest generalnie pogodnym i smiejacym dzieckiem, dusza towarzystwa, gadula, wszystkich ustawia po swojemu :p lobuzuje tez z usmiechem :D jak ma napady histerii to zdjec nie robie hehe... fajnie ze dziadki tak sobie dobrze radza z Miłoszem, u nas jest tak ze przy kims kuba sobie na więcej pozwala i się popisuje, sama nawet nauczylam sie miec na niego sposob gorzej wlasnie jak przy kims odstawia cyrki... do tego musze walczyc z dziadkami o zasady, bo moja mama jest zbyt nadgorliwa, ciagle tylko tego nie ruszaj, tam nie wchodz, spadniesz, bedzie bolec, usiadz prosto, ubrudzisz sie, moze zjedz to albo tamto i lata za nim z widelcem, z kolei dziadek ciągle go czyms przekupuje albo slodycze mu chce wciskac... :p
Co do przygotowan to okna pomylam, a tak to normalnie posprzatam , u fryzjera bylam, maly tez byl ale nie dal sie obciac takze w domu z moja mama jakos go ostrzyglysmy ale ciezko bylo i wyglada jak oskubany kurczak :p planuje dwie salatki zrobic, paste jajeczna, babeczki zeby cos swojego na stol dac tez bo idziemy do rodzicow na dol oczywiście, przy obiedzie cos pomoge pewnie, do tesciow moze w drugi dzien, jeszcze nie wiem nawet... serwetki do koszyka kupilam, jeszcze przede mna zakupy spozywcze wlasnie i farbe musze kupic i wlosy pomalowac, mialam tez w planach kupic jakies ciuchy ale chyba juz nie zdaze a i tak ma hyc brzydka pogoda...
K_H a jak sie objawia to ze ma slabe miesnie brzucha? Moj Kuba np ma problem usiasc z pozycji na plecach, ciagnie do hory glowe i albo lokciem sie podpiera i siada albo rezygnuje i obraca sie na brzuch i dopiero siada, pytalam raz o to lekarke to ona nie widzi problemu jak zwykle ... napisz jakie to ćwiczenie macie. Współczuję tylu dolegliwosci u Olka, mam nadzieje ze juz lepiej .
Karolina zdjecie Stasia poprosimy :) w ogóle byscie sie uaktualnily na dropie hellloooo! :D

To ja od razu skladam Wam życzenia zdrowych, pogodnych świąt Wielkanocnych, smacznego jajka, niezbyt mojrego dyngusa chyba ze cieplo bedzie :p ufff po raz pierwszy nie pisze zyczen ostatnia i spozniona :D buziaki!


http://suwaczki.maluchy.pl/li-71311.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Hej dziewczyny. Slabe miesnie brzucha objawiaja sie problemami z podniesieniem z pozycji pollezacej czy lezacej. I tyle. Cwiczenie ktore mamy wykonywac: sadzac go sobie na biodrach, chwytac w okolicy zeber i odchylac do tylu ale tylko troche o kilkanascie stopni. Jak zacznie sobie z tym radzic to troszke dalej...
Swieta u nas w tym roku,jestem zaganiana wiec od razu dzis skladam zyczenia radosnych i oby slonecznych swiat. Piszcie koniecznie


http://www.suwaczki.com/tickers/iv09hdgeywb1h2o0.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...