Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
bella09

Lipcowe 2015! :)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich po weekendzie!
U nas teraz pierwsza drzemka więc mam chwilę dla siebie.
Na początek muszę się pochwalić ze wreszcie dziś zauważyłam trzeci ząb.Dolna dwójka nam wyszła wreszcie woooow!!!
Rano zapisałam małą do lekarza na jutro bo ciągle nie możemy uporać się z plesniawkami.Co nie zalecze z jednej strony to wysupuje z drugiej.Już nie wiem co się dzieje.Nystatyna nie pomaga.

Rene zazdroszczę sposobu na Filipa:) jaka to bujawka?jak to wygląda bo też pilnie potrzebuje czegoś co uspokoi mojego czorta;)))


http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqjw4z29d6hwk5.png]Tekst linka[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Aaaaa zapomniałam dodać ze moja starsza córka pisze dziś egzamin gimnazjalny więc strasznie się denerwuje żeby tylko dobrze jej poszło i się nie wyłożył a na jakiejś glupocie


http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqjw4z29d6hwk5.png]Tekst linka[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Witamy i my :)
Dzięki za info odnośnie pampersow :) Kupiliśmy te pomarańczowe, dady i jeszcze jakieś happy i narazie testuje pomarańczowe i nie widzę różnicy za bardzo między nimi a zielonymi tzn w dotyku tak ale w użytkowaniu są ok jak narazie...
W piątek mały dostał jajecznice na suchej patelni zrobiona, mniam mniam :) tylko mało mu było, z jednego jajka zrobiłam, więcej chyba nie daje się na razie? wczoraj debiut z jogurtem, tez mniam mniam tylko musiałam trochę ogrzać, wy dajecie taki prosto z lodówki? dodałam trochę owoca z hipp z tych tubek chyba mango, marakuja, gruszka i uszy mu się trzesly :) a i ile tego jogurtu dawać? Zjadł pół kubeczka i jeszcze chciał ale nie wiedziałam czy dawać więcej i dostał cyca na dokładkę...
Anwa ale przeżycia! dobrze ze ten scenariusz się nie sprawdził...
U nas wczoraj super pogoda, mały pospal na ogrodzie 2 godz i 20 min! Szok... A i noc super, zasnął o 21 obudził się o 5 :) zjadł cyca, trochę pobrykal w łóżeczku i zasnął ok 6 i pospal do 8 :D tak to ja lubię hehe...


http://suwaczki.maluchy.pl/li-71311.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Hejka pisze sobie bo jestem w katowicach, siedze sobie w aucie gdyż hania śpi, a moja mama poszła na wizytę na okulistykę, rano byłam z młodą na fitnessie dla mam,ale fajnie było,jutro pewnie poczuje, zajęcia są co poniedziałek i pewnie będziemy z Hanka uczęszczać :)

Krzykacz i jak poszedł egzamin córce? też go kiedyś pisałam ;)
Anwa nawet nie było tak źle z hania usnela po 21 ;)
Gratuluję nowych ząbków ;)


http://www.suwaczki.com/tickers/relgdf9hsqsl0n6p.png
http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlj44jbggezgg8.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Hej dziewczyny. Ja na szybko bo mam urwanie glowy.
W sobote bylismy 5godz u rodzicow. Mama psychicznie nie daje rady z choroba ech. Potem kinderbal. Noc do dupy i w niedziele caly dzien u rodzicow. Noc dzisiejsza nawet nie do dupy a wrecz ch...a. spalam w noce z rzedu moze lacznie 3 godziny. Dzis bylam w firmie zlozyc dokumenty i w ZUSie po papier.
OD 2 tyg w domu pieprznik. Musze jeszcze zrobic zdjecia do prawa jazdy, isc do ksiedza dowiedziec sie o chrzciny w lipcu, pochodzic po zlobkach, w piatek badania wstepne a weekend znow u rodzicow. Musze im posprzatac. Dywany przydaloby sie oddac do pralni..Maly marudny, przez ostatnie kilka dni byl glownie na mm. Raz zrobilam zupke na 2 dni, raz jabluszko starlam. Zla jestem na siebie za to ale musialam ugotowac cos rodzicom na kilka dni. Sami tez obiadu od 3 dni nie mielismy.
Jestem przerazona wszystkim, nie panuje nad niczym i chodze jak zombie.


http://www.suwaczki.com/tickers/iv09hdgeywb1h2o0.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Katarzyna_Honorata współczuję trudnych dni. Powoli wszystko ogarniecie. Życzę spokoju i monotoni :)
krzykacz35 wstawilam zdjęcie na dropa. Mamy taka drewniana, jak za dawnych lat byly :) fajnie zasypia jak przed drzemka się pobuja trochę. Minuta na rekach i Filip spi :)

Dziś N nie poszedl do pracy bo chory..ja poszlam na spacer a on obiad przygotował. Niby nic nadzwyczajnego ale u nas takie sytuacje nie zdarzają się często :) milo bylo zjesc cieply obiad po spacerku. :)


http://www.suwaczki.com/tickers/zem3wn15q03p2bpy.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

K_H kuuupa spraw do ogarnięcia, więc się chociaż bałaganem w domu nie przejmuj. Przyjdzie czas i posprzatacie. Silna kobieta jesteś i dasz sobie radę. Znajdziesz system, dzięki któremu ogarniesz oba domy. A może tata trochę podszkolisz w gotowaniu? Myślę, że lepiej mu będzie jak będą mniej zależni od Ciebie. Przesyłam wirtualne uściski i trzymam za Twoją rodzinę kciuki.


http://www.suwaczki.com/tickers/qdkkjw4z7rnaggcp.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Irysek egzamin poszedł nawet dość dobrze.Teraz mamy obie stres bo jutro przedmioty ścisłe.To dopiero będzie jazda..
Kitkat ja podgrzewam wszystkie setki i jogurty z lodówki bo się boję podawać zimne.
Rene dzięki za zdjęcie i podsuniecie dobrego pomysłu.Ja mam takie bujadelko w piwnicy po starszej córce więc pójdę twoim śladem i też już zawieszę.Powiem szczerze ze jak do tej pory to zdawało mi się ze ona jest jeszcze na to za mała.Ale widzę że Filip super w tym siedzi:)

Miłego popołudnia wszystkim życzymy!


http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqjw4z29d6hwk5.png]Tekst linka[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość MamaKubunia

Hej! Jestem młodą mamą 4-miesięcznego Syna z wadą serca i z brakiem perspektyw na życie. Los zmusił mnie do radykalnego posunięcia i założenia zbiórki na zakup domu z rynku wtórnego. Kiedyś było nas stać na wynajęcie mieszkania, teraz mieszkamy kątem u rodziców przyszłego męża. Nasze wynagrodzenia wystarcza na pokrycie kosztów związanych z leczeniem Kuby.Nie wiedzie się najlepiej, ciągłe kłótnie w domu powodują pogorszenie relacji z partnerem. Dlatego proszę o wsparcie, jeśli nie masz życzenia wpłacić dobrowolnej darowizny to proszę chociaż o udostępnienie zbiórki. https://zrzutka.pl/e6umt5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Krzykacz35 nie zaszkodzi sprawdzić :) na zdjęciu akurat widac ze się wiercil ale zwykle siedzi jak zahipnotyzowany :) chociaż na początku nie byl chetny,chyba bal się nowego... Juz jest ok. A jak dam mu chrupka to i kawe ciepła wypije. :)


http://www.suwaczki.com/tickers/zem3wn15q03p2bpy.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Stało się. Mała odstawiona od piersi. Dopadły mnie problemy zdrowotne, o których nie będę się rozpisywać, w każdym razie leki wykluczają kp. Mała ładnie pije Nutramigen. Od razu po 220 ml. Poszło gładko. Tyle, że ja psychicznie czuje się z tym źle. Bardzo brakuje mi kp, zdecydowanie bardziej niż Wiki. Ona pije butlę i nie domaga się cyca :(


http://s5.suwaczek.com/201507234580.png
http://s8.suwaczek.com/200908144662.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Gaga głowa do góry! Zdrowa mama to najlepsza mama! Dlatego nie miej wyrzutów żadnych. Całe długie 9 miesięcy karmilas małą i dalas jej to co najlepsze. Super, że Wiki bez problemu się odstawiła, ze polubila nutramigen. Tylko pozazdroscic ze tak dobrze poszlo. A Ty wrocisz szybciej do swojego rozmiaru, będziesz mogła się ubierać jak ci się tylko podoba, a nie tak żeby karmic było wygodnie. A i wina z mężem się napijesz jak wróci na weekend, a dzieci będą spać. A jak będziesz miała ochotę, to i wyrwiesz się z domu na chociażby zakupy, a core zostawisz M.
I życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

KitKat ja też daje jedno jajo i z pol kubka jogurtu. Nie podgrzewam go, wystawiam z lodówki na szafkę żeby temp około pokojowa przyjął i młody wsuwa.

Ostatnio kopytka robilam małemu. Najpierw nie wiedział co z tym zrobić, ale jak załapał to wcinal. Wcinala też podłoga w kuchni. Cała do mycia. Achaja irysek nie wiem jak wytrzymujecie z tym bałaganem przy blw :D


http://www.suwaczki.com/tickers/qdkkjw4z7rnaggcp.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

hehe anwa można się przyzwyczaić, zresztą w miarę postępów blw bałagan robi się coraz mniejszy :D

gadałam z kumpelą z pracy, grrr nie chce mi się wracać do niej
wkurza mnie ta niesprawiedliwość losu ech ech

gaga- głowa do góry, ale ja bym chciała żeby mi Hania się sama odstawiła, lepiej bym to przeżyła, niż fakt że to ja odstawiam.

zaczynają mnie boleć nogi po fitnessie- jutro pewnie będę całą połamana oby mi do soboty przeszło :D bo w sobotę wesele ;P


http://www.suwaczki.com/tickers/relgdf9hsqsl0n6p.png
http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlj44jbggezgg8.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Hej dziewczyny,
Pamiętacie mnie jeszcze? :)
Jakoś nie ogarniam już pisania na forum chociaz z czytaniem na bieżąco jakoś mi idzie.
U nas zmiany mobilne tzn Teoś prawie sam się podnosi no i pelza jak pershing. Siedzi też zupełnie sam. Zębów więcej nadal brak, ale może coś się zmieni w tym temacie, bo znów się ślini i marudzi.
poziomkowa polecam Kościół ss Wizytek. Bardziej liberalnego kościoła chyba nie ma.
gaga dasz radę!
Katarzyna_Honorata masz rzeczywiście mnóstwo na głowie, ale na pewno ze wszystkim dasz radę. Dużo zdrowia dla mamy!
U nas też był debiut z jajecznica usmazona bez masła. Bardzo mu smakowalo. Spróbowałam też królika z Hipp i chyba go uczulilo , bo krostki mu wyszły. Spróbuję jeszcze raz bo ogólnie nic go nie uczula.

Trzymajcie się!


http://www.suwaczki.com/tickers/relgh371i0ld016o.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Hej :) widze ze znów forum przycichło.. Mam nadzieje ze to chwilowe..
Katarzyna_Honorata mnóstwo siły Ci życzę!! Trzymam kciuki żebyś wszystko pozałatwiała i zdrowia dla mamy!
Gaga zdrowia dla Ciebie! Mam nadzieje ze szybko sie oswoisz z nowa sytuacja bez kp.. I tam długo karmiłaś - dałaś najlepsze co można.
Zainspirowałam sie Wami i spróbowałam dac małej odrobine białka (zółtko zjadała bez problemu) i w 5 minut zwymiotowała wszystko :( wiec mamy kolejna alergie.. Ciekawe co jeszcze.. Jedziemy teraz na jakis czas do Pl (ja z mała, M tylko zawozi i zabiera za jakis czas), to spróbuje do jakiegoś lekarza pójść, moze cos podpowie..
W ogole dziewczyny jeżeli Wasze dzieci są uczulone na białko to powiedzcie lekarzowi przy szczepieniach - niektóre szczepionki maja je w składzie i lepiej uważać (tak przynajmniej wyczytałam).
Pozdrawiam was wtorkowo..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jaka dzisiaj cisza. Halo halo, jesteście?

U nas druga drzemka. M się pochorowal i wrócił wcześniej z pracy. Chłopaki śpią, a ja już pół internetu obejrzałam.

Maluch nauczył się siadać ze stania. Wcześniej albo się wywracal, albo płakał że już stać nie chce. Teraz hyc na pupę i w drugie miejsce czworakuje żeby wstać.

Cześć ninja. Jak tam mały mopsik? Zadomowil się już? A jak Teos na niego reaguje?


http://www.suwaczki.com/tickers/qdkkjw4z7rnaggcp.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

ninja fajnie, ze wpadlas. Szkoda, ze slabo u Ciebie z czasem. Super, ze Teos robi postepy.
Zielona wspolczuje tych problemow z alergiami i mam nadzieje, ze lekarz w PL Wam cos doradzi.
Anwa super, ze maly jest samodzielny. Nie bedziesz musiala co chwile do niego podchodzic :)
irysek supern ze odkrylas zajecia z dzieckiem. Przynajmniej nie masz teraz wymowki ;P
gaga przykro mi, ze musialas zakonczyc kp, ale tak jak pisza dziewczyny dalas malej to co najlepsze.
krzykacz jak przedmioty scisle u Was?
Rene fajnie, ze N przygotowal obiad mimo choroby :)
caiyaho jak Wasze samopoczucie? Mam nadzieje, ze maly nic nie zlapal.
dratewkas majowki macie w kurtkach ale morze ma swoje uroki i pewnie kilka z nas chetnie by sie tam przeprowadzila :)
avel i jak? Temperatura na dobre ustala?

U nas dzis wyjatkowa noc. Nie wiem dlaczego ale maly spal od 19 do 5! bez jedzenia!. O 5 zjadl i pospal do 8. Szok.


http://www.suwaczki.com/tickers/iv09hdgeywb1h2o0.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Cześć dziewczyny!
Ja dziś jestem strasznie poszkodowana.Rano robiłam porządki żeby nie myśleć jak tam córce na egzaminach i sprzatajac rozwalilam dwa palce na prawej ręce.Dość mocno szczególne jeden to może i na zszywanie się kwalifikuje Ale nie pojechałam bo co z malutką?
Po kilku godzinach zabrałam się za robienie obiadu i oparzyłam drugą rękę garnkiem.Noooosz cholera już chyba nic więcej dziś nie zrobię bo się boję.Obie ręce załatwione!!!

Katarzyna Honorata dziś matma a jest to raczej piętą Achillesa mojej córki i przyroda a tam sporo zagadnień z chemia.Temu trochę się boję.Jutro angielski to już będę spokojniejsza bo ona z tego jest dobra.

Anwa gratuluję nowych umiejętności :)))

Aaaa i byłam dziś i lekarza znowu z tymi plesniawkami..... wypisala nystatyne.Powiedziała że aż do skutku musimy tym zaczecxyc.Chociaż w duchu miałam nadzieję że wypisze mi flukonazol z tego co wiem jest mocniejszy i może wreszcie by pomogło.....

Miłego dnia wszystkim mamom i maluszkom:*


http://www.suwaczki.com/tickers/w5wqjw4z29d6hwk5.png]Tekst linka[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

o matko krzykacz mam nadzieję, że już więcej nic nie narozrabiałaś, zdrówka życzę
ninja i poziomkowa ojcowie dominikanie też są w porzo, kumpela robiła chrzest a ona zbytnio wierząca nie jest i powiedziała, że fajnie ;)

M w pracy na nocce, drugi dzień pod rząd, jakoś się ostatnio mijamy, dobrze że jutro ma wolne, choć i tak zniknę na paznokcie i na spotkanie do klubu mam, ale grunt że wieczorem będzie :D, a w czwartek znów nocka na szczęscie ostatnia w tym miesiącu.

kurde Hanka znow z krzykiem obudzona, ech


http://www.suwaczki.com/tickers/relgdf9hsqsl0n6p.png
http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlj44jbggezgg8.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Mojej córce coś się odmieniło i jak zawsze potrafiła się sama zabawić tak teraz kilka minut i płacz i to nie prawdziwy płacz ze łzami tylko zwykłe wymuszanie bo jak tylko do niej podejdę to od razu jej przechodzi i ręce wyciąga żebym ją wzięła. Poza tym z nowości to nauczyła się skakać jak tylko ma oparte stopy o jakieś podłoże to podskakuje jak kulka i tak się cieszy przy tym:D
Krzykacz współczuję może trzeba było jechać na szycie jak rana jest głęboka czy duża to bez szycia dłużej będzie się goić.
Ninja super że Teoś robi postępy.


http://suwaczki.maluchy.pl/li-71535.png
http://suwaczki.maluchy.pl/li-71536.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Krzykacz wspóczuję :( i to jeszcze w prawej ręce;( co nerwy robią z człowiekiem:( ja dzisiaj zostawiłam przed gabinetem do lekarza torebkę, byłam tak rozstrzęsiona ze wogole :(
Kubuś jak zwykle przeziębił sie od siostry, ona prawie zdrowa a on antybiotyk na 16 dni bo charczy okrutnie.
Zrobili od ręki zdjecie płuc i chcą mu zrobic bronchoskopie, bo na wcześniejszych zdjęciach tez widać że ma w płucu śluz i chcą je wyczyścić. Myślą ze od tego tak szybko łapie infekcje.
Także jestem załamana. Proszę Was trzymajcie kciuki żeby ten antybiotyk jednak zdziałał cuda i nie bedzie to konieczne.
Nie wyobrażam sobie ze ma nie jeść i nie pic przez 6h. Kolejna narkoza i stres.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Urwało mi posta a wiec c.d.:
Katarzyna_Honorata od piątku gorączki nie było więc w sumie nie wiemy od czego się pojawiła ale dobrze że przeszła.
Trzymaj się i głowa do góry powoli wszystko ogarniesz. Zdrowia dla mamy.
Gaga nie martw się i pomyśl że i tak długo dawałaś jej to co najlepsze od siebie. Dobrze że Wiki zaakceptowała bez problemu tą zmianę. Ty też za kilka dni pogodzisz się z tym.
Irysek ale Ci fajnie z tym fitnessem. Też bym się gdzieś wybrała z moją. Muszę poszperać w Internecie może znajdę gdzieś w okolicy jakieś fajne zajęcia dla mam z dziećmi.
Anwa gratulacje dla maluszka. Ale szybko się rozwijają nasze maluchy. Czasem w ciągu jednego dnia takie osiągnięcia że szok:D
Zielona kurczę macie z tymi alergiami. Może lekarz w Pl coś doradzi i pomoże.


http://suwaczki.maluchy.pl/li-71535.png
http://suwaczki.maluchy.pl/li-71536.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

ojej szczęśliwy lipiec zdrówka dla kubusia i obowiązkowo kciuki żeby bronchoskopia nie była konieczna!!!
avel u Hani to samo, jak podchodzę to wyciąga ręce i jak ją mam na rękach to już uśmiech od ucha do ucha

a co do alergii na białko= ja nie mam , a jak się zaszczepiłam kiedyś na grypę (pierwszy i ostatni raz) to dostałam takiego odczynu od miejsca wkłucia po szyje, koszmar

musze sobie zrobić test na alergię, w sumie 1/2 już zrobiłam, ale na drugi nie poszłam bo się okazało że jestem w ciąży i wiadomo, że mogłoby to zafałszować wyniki, muszę kiedyś znów powrócić na testy, teraz przy kp też odpada, ech


http://www.suwaczki.com/tickers/relgdf9hsqsl0n6p.png
http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlj44jbggezgg8.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...