Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Tasik

2009 l i p i e c :]]]]]]

Rekomendowane odpowiedzi

Hej.

U mnie ciężki wieczorem bo Fredzio dał czadu na maksa...jak na rączkach to ok, inaczej włączał się terrorysta a później to już w ogóle permanentny płacz...Myślałam,że oszaleję.
Teraz zasnął czekam jak sie przebudzi i dotankuje mleczko.

czwarty my na święta wyjeżdżamy i nigdy nie możemy nacieszyć się choinką dlatego w tym roku wcześniej, bo u mnie w domu to w Wigilię ubieramy.

Karolek powinnaś do nich napisać. Świnie jedne wredne!

Śnieg dziś cudny padał byliśmy godzinę na spacerku...Kurcze zimno


http://www.suwaczki.com/tickers/thgf3e3ks0i210yl.png

http://www.suwaczki.com/tickers/3jvz3e5ehff5cgfq.png

http://www.suwaczki.com/tickers/qb3canliu4s8l1yv.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

my normalnie sliniek maly z folia pod spodem - wszystko inne przemaka w sekunde
a do jedzenia to roznie - albo taki z rekawami albo przez glowe
i zazwyczaj podkaladm jeszcze tertrowa pieluche bo jak mu daje pic lyzeczka to strasznie sie zalewa


dla Antosi ......---------------------------------------------------------------------------
http://parenting.pl/galeria/data/504/thumbs/P8084835.JPG http://suwaczki.maluchy.pl/li-15997.png
http://parenting.pl/galeria/data/919/thumbs/podpisz_SZ.jpghttp://suwaczki.maluchy.pl/li-33713.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć!
W końcu mam czas żeby do Was zaglądnąć. Dzisiaj miałam cały dzień w biegu, rano po lekarzach chodziliśmy do godziny 12,a później na 14 byłam umówiona do fryzjera :36_1_22: gdzie byłam do 17...
Co do lekarzy to u Zosi już wszystko ok :36_1_11: ten mięsień, który miała napięty puścił. Waży 7600g
Karolek Faktycznie z tymi głosami wałek. Może to ktoś z branży takie wałki robi, co by obcemu zapasów pieluch na cały rok nie musieli robić...sama nie wiem?
Gmonia Co do opakowań po produktach Cleanic mąż mi wywalił jedno bo się zapomniał:36_2_39:i teraz nie wiem co zrobić??Może napiszę do nich jak tą sprawę rozwiązać, kurcze kupiłabym jeszcze jedną pakę chusteczek i np. nie wbiłabym sobie kodu. No zobaczymy, bo zależy mi na tym konkursie, tyle osób w to zaangażowałam:(
A co do sukieneczek na spacerki, to ja też rzadko kiedy zakładam, akurat była niedziela to tak świątecznie wystroiłam dziecko:) u nas są dwie opcje
1. Jeżeli wkładam małą do śpiworka z kożuchem to ubieram rajty, lub spodnie i kurtkę
2. Jak ubieramy kombinezon to bodziak, rajty lub spodnie i nakrywamy kocykiem:)
Marzycielka Witaj po długiej przerwie:Śmiech:i zaglądaj częściej:)
Scarlettj My też jutro planujemy ubrać choinkę, bo wyjeżdżamy w poniedziałek i chcemy się nią nacieszyć:)

Kurcze Wy robicie karteczki,a ja nie mam nawet jak...:( teraz jak jest wolna chwila to mąż zasiada i pisze prace więc do kompa mam bardzo ograniczony dostęp:(


http://www.suwaczki.com/tickers/km5sio4pypf2dp4m.png
http://www.suwaczki.com/tickers/ug37krhmce321ajs.pnghttp://s8.suwaczek.com/20071006560120.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obniżyłyście już łóżeczka? Synuś mi od dni paru na czworaki staje i się kiwa w przód i w tył aż się całe łóżeczko trzęsie :) chyba nadszedła ten moment... mam tylko jedną obawę, że jak się będzie tak często w nocy budził i będę go z tych czeluści wyciągała to mi kręgosłup pęknie...


http://s3.suwaczek.com/200906304662.pnghttp://suwaczki.maluchy.pl/li-50407.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zanna
obniżyłyście już łóżeczka? Synuś mi od dni paru na czworaki staje i się kiwa w przód i w tył aż się całe łóżeczko trzęsie :) chyba nadszedła ten moment... mam tylko jedną obawę, że jak się będzie tak często w nocy budził i będę go z tych czeluści wyciągała to mi kręgosłup pęknie...

ja jescze nie ale co Bartwk wyrawia od 3 nocy słuchajcie obkręca się w poprzek łóżeczka nie wiem jak to robi jak już kwiczy to jest w poziomie niż pionie masakra....:aj:


DZIEŃ DOBRY WSZYSKIE LIPCOWE CIOTKIhttp://s6.suwaczek.com/200905181555.pnghttp://s3.suwaczek.com/200503133335.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do łozeczka to ja jeszcze spokojie Toskę trzymam na wysokosciavch:) ona narazie nie chętnie zeby robic jakiekolwiek akrobacje w lozevczku


:angel_star:

14.12.2012 ODSZEDŁ MÓJ NAJWIEKSZY SKARB :*

NADAL PISZĘ ... www.pomocdlaantosi.pl

http://s2.suwaczek.com/20100410650114.png
http://s10.suwaczek.com/200907134865.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej po weekendzie, w czasie ktorego wyspalam sie na maxa bo Ola cos nie chce spac u rodzicow jak jest sama w lozeczku a wlasciwie w kojcu moze za duzy? wczesniej spala a ostatni m-c strajk, najpierw w nocy musialam ja brac do siebie a teraz od razu po 19 klade sie z nia... a wracam do domku i spi spokojnie w swoim lozeczku... na ten weekend biore lozeczko ze soba, sprawdze czy to o to chodzi czy jednak cos innego. jak chodzi o lozeczko to trzeba bedzie kupic drugie...
bylam w poradni ryzyka okoloporodowego na kontroli i wszystko ok, spytalam jak dlugo bede musiala jezdzic a ona ze tak do 2 r.z. lub wczesniej skoncza jak wszystko ciagle bedzie ok. co jej zadalam pytanie to ona: do dermatologa, to aprzez te jej alergie, itp... zwazyli:prawie 7kg,a dlugoscia mnie zszokowali, jak sama mierzylam wyszlo 65 cm,a u nich 75!!!! łomatko! sprawdzilam na siatkach:gorna granica, waga-ciut ponizej sredniej. no tak tatus ma 203 cm... ja 172....
jutro ide do mojej pediatry po skierowanie do ortopedy bo moja mama zauwazyla ( a ja nie!!!) ze u lewej stopki srodkowy paluszek chowa sie pod spod i jest chudszy.... moj maz mowi ze tez tak ma, zaraz go obejrze,ale po skierowanie tez pojde
dzis sie kompalam przed 19 i mala sie zesrala, wiec maz ja wytarl i pyta czy dac mi ja do wanny?i przyniosl a mala wcale sie nie bala tylko byla zachwycona! i na pleckach i na brzuszku i na siedzaco, i zanurzona po szyje i chlapu chlapu na calego, i kopanie nozkami, az milo patrzec bylo! szkoda ze jeszcze sama nie siedzi pewnie bo by sama sie tak pluskala w duzej wannie, ale przynajmniej raz na tydzien bedzie sie kompac z mamusia:) kupimy tylko kaczuszki i inne zabawki do plywania :)
Czwarty witaj w koncu :) !!!
dobranoc dziewczyny


http://www.suwaczek.pl/cache/d2f2eb5c4a.png

http://s2.pierwszezabki.pl/023/0233899d0.png?1246

http://adbreaker.pl/jak-grac#/adbreaker/recomname=Joanna%20Borkowska&recomemail=kaktusp%40op.pl wygrywaj nagrody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

my dzisiaj byliśmy w odwiedzinach u znajomych i wróciliśmy do domku na 22 dopiero :yyy: mała pod koniec już nam strasznie marudziła ale nie ma się co dziwić bo się jej rytm dzienny przez to zaburzył ale po powrocie dostała cycusia, pojadła sobie i szybko usnęła więc mam chwile dla siebie :Śmiech:

Justi24

Gmonia Co do opakowań po produktach Cleanic mąż mi wywalił jedno bo się zapomniał:36_2_39:i teraz nie wiem co zrobić??Może napiszę do nich jak tą sprawę rozwiązać, kurcze kupiłabym jeszcze jedną pakę chusteczek i np. nie wbiłabym sobie kodu. No zobaczymy, bo zależy mi na tym konkursie, tyle osób w to zaangażowałam:(

oj nie wiem co Ci doradzić jak załatwić tę sprawę :hmm: może rzeczywiście warto do nich napisać? sama nie wiem...
co do konkursu to nam też bardzo dużo osób w nim pomaga i punkty które zdobywam są w zdecydowanej większości z głosów :Oczko: a opakowania na szczęście żadnego mi się nie zdarzyło wywalić (w odpowiednim momencie dostałam maila od organizatorów ze zmianami w regulaminie...) ale ja to mam ich mało - aż 3 zużyte i dwa całe :mdr::mdr::mdr:

Justi24

Kurcze Wy robicie karteczki,a ja nie mam nawet jak...:( teraz jak jest wolna chwila to mąż zasiada i pisze prace więc do kompa mam bardzo ograniczony dostęp:(

mi do robienia karteczek komp nie był potrzebny... u mnie jest typowo ręczna robótka i tylko życzenia drukowane ::):

Iwa
My nie zakładamy sukienek, bo Anti by dziwnie wyglądał :D:D:D

:sofunny::sofunny::sofunny:

zanna
obniżyłyście już łóżeczka?

ja jeszcze nie bo moje dziecko obraziło się na łóżeczko i praktycznie wcale w nim nie przebywa...

marzycielka zaglądaj do nas częściej ::):


http://www.ticker.7910.org/an1cJTi0g410000Mzg3bGR8Mzg3NjZkYXxOYXN6YSBHYWJyeXNpYSBtYQ.gif
http://www.ticker.7910.org/as1cEZl0g410000Mzc3bGR8NTA1NjI0ZHxOYXN6YSBOYXRhbGthIG1h.gif
http://davf.daisypath.com/DTlxp1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HEJ

głosiki oddane

właśnie wypełniłam wniosek o wychowawczy ale męzulek zaniesie bo to niedaleko jego pracy

pokupiłam kreacje na wesele a przy okazji sie załamałam z 2 powodóww

pierwszy to ze mam rozmiar 42- 44 masakra zalezy od producenta rozmiarówki

drugi jestem biala jak sciana do brazowej sukienki

tylko naprawic sie da to 2 bo bylam w solarium juz 2 razy jeszcze mam w planie sesje z 2-3 a czas ucieka wesele przeciez 26 a jak okres dostane to dupa z opalania


http://s4.suwaczek.com/200907252078.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/200501141678.png

http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20040904290120.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hejka u nas mrozik -4, snieg nadal lezy, jak mala sie obudzi to zje i pojdziemy do tej pediatry po skierowanie. oj jakas spiaca jestem, Ola wstala o 7 zamiast o 8...mimo ze o 6 po karmieniu wzielam ja do lozka i nie zrobila kupki,wiec mogla skubana spac...


http://www.suwaczek.pl/cache/d2f2eb5c4a.png

http://s2.pierwszezabki.pl/023/0233899d0.png?1246

http://adbreaker.pl/jak-grac#/adbreaker/recomname=Joanna%20Borkowska&recomemail=kaktusp%40op.pl wygrywaj nagrody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyszłam się tylko przywitać bo zaraz biorę małą i mimo zimnicy spadam na miasto pozałatwiać trochę świątecznych spraw :36_15_9:
muszę tylko przypiąć spacerówkę do stelaża bo do gondoli moje dziecię się już nie mieści :ehhhhhh:


http://www.ticker.7910.org/an1cJTi0g410000Mzg3bGR8Mzg3NjZkYXxOYXN6YSBHYWJyeXNpYSBtYQ.gif
http://www.ticker.7910.org/as1cEZl0g410000Mzc3bGR8NTA1NjI0ZHxOYXN6YSBOYXRhbGthIG1h.gif
http://davf.daisypath.com/DTlxp1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,
Kupiłam wczoraj Zuzi czapkę typu papacha- siedziała w niej i rękawiczkach bez paców układając puzzle. Kiedy Adi się przebudził i do niego zajrzała to wystraszyła bidaka:36_15_9:
Jeszcze dziś rano patrzył podejrzliwym wzrokiem na nią i dziwne nakrycie głowy :sofunny:

Za jakieś dwie godzinki śmigniemy na spacerek i po Zuzkę::):


http://www.suwaczki.com/tickers/dxomiei3kjixdtj1.pnghttp://www.suwaczki.com/tickers/tb73iei3vmca6uzy.pnghttp://davf.daisypath.com/UWKrp2.pnghttp://s2.pierwszezabki.pl/025/025022960.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witamy po-urlopowo,

Spoznione Mikołajkowe zyczenia dla Wszystkich, szczegolnie Maluszków :love_pack:

My odpoczęliśmy cudnie na Mazurach w małym słodkim hoteliku prowadzonym przez znajomych, nacieszyłam sie wreszcie moimi chlopakami w komplecie.

Mąż musial do konca roku wykorzystac urlop zaległy bo juz by przepadł, z drugiej strony w moim bloku grypa paskudna niestety sie pojawiła, wiec szybka decyzja, pakowanie juz mniej szybkie i wyjazd...

Adas uwielbia Mazury, szcegolnie spacerki po lesie, och jak cudnie mu sie tam spało, nawet i 3 godziny w dzien, a w nocy to i do 4tej lub 5tej:)))

Wrocilismy dopiero w czwartek... mąz do pracy od wczoraj, a ja dopiero dzis sie skonczyłam bawic z praniem i prasowaniem. No i witaj szara rzeczywistosci...
dobrze ze Świeta idą.

Och uwielbiam Świeta!!!!! Nasze pierwsze Adaskowe Swieta!!!Cudownie!!! i jeszcze imieniny młody ma Wigilę, och podwojne prezenty bedzie zbierał:36_15_9::36_15_9:

Co prawda z przygotowaniami i prezentami w lesie jesteśmy ale w piatek planuje zakupy to nadrobimy wszystko.

Mam nadzieje ze u Was i Bobasków wszystko w porzadku, pewnie nadrobie zaleglosci w czytaniu dopiero w swięta:((

Tasik - jak tam chłopaki, a szczegolnie Szymulek, bo pamietam ze chorował i antybiol jakis braliscie?

Gmonia - a Natalce kolki przeszyły juz?

Justi24 - jak tam Ziosieńka?

Uciekam, bo na 14:30 mamy zmiane opon zaplanowaną, juz czas najwyzszy!

Buziaki!


Zuzienko witaj na swiecie! 53 cm 2800gr godz.8.25 24.03.2016!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bry

:Zły:
Byłam u fryzjera podciąć samą grzywkę. Wracam do domu patrzę a ona jak mi cięła grzywke to jedna brew mi wyciachała :Wściekły::Wściekły::Wściekły: Normalnie mam ochotę zabić.
I to jeszcze w tym bardziej odsłoniętym oku!!!
Tak to kurna jest jak sie idzie do innego fryzjera. No ale poszłam do takie blisko i to jeszcze wypasionego pani która czesze w TzG i Jak oni spiewają:Wściekły::Wściekły::Wściekły:

Nie nadrabiam , bo zaraz lecę do przedszkola na jasełka. Oglądać mojego zająca :Śmiech:


dla Antosi ......---------------------------------------------------------------------------
http://parenting.pl/galeria/data/504/thumbs/P8084835.JPG http://suwaczki.maluchy.pl/li-15997.png
http://parenting.pl/galeria/data/919/thumbs/podpisz_SZ.jpghttp://suwaczki.maluchy.pl/li-33713.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale numer, rano Sabina ta lala od konkursu pampkowego miała ponad 6 tyś punktów teraz odpalam i co widzę? że ma już tylko 1720... hmmmmm tym razem w ciągu kilku godzin ubyło jej ok 4,5 tyś głosów...kur....to jest jakiś Czeski film...


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...