Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość IWA23

Wrzesień 2013

Rekomendowane odpowiedzi

Liduszka, zauważyłam, że lekarze wypisują ten duphaston na potęgę. Ja w poprzedniej ciąży brałam na początku, nie wiem w sumie czy był zalecony z powodu małej torbieli, którą miałam czy tak profilaktycznie. Teraz lekarka zapisała mi podwójną dawkę, tym razem też nie jestem pewna czy dlatego, że dość długo nie mogłam zajść w ciążę, czy też profilaktycznie. W każdym razie moje wrażenie jest takie, że jest zapisywany pacjentkom prawie niczym kwas foliowy- na wszelki wypadek, że lepiej brać niż nie brać. Mogę się oczywiście mylić, ale takie mam wrażenie.

aaa, no i super, że serduszko już słyszałaś, ja czekam do piątku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Lidiuszka poprosimy foty twojego groszka ;)
Ciesze się że wszystko w porzadku, ja tez nie jestem zwolenniczką lekow w ciąży. Po co duphaston skoro ciąża zdrowa, nikt nie robi badan czy rzeczywiscie hormonu jest za mało. Ale duzo dziewczyn dostaje duphaston albo luteine w ciąży zapobiegawczo, wiec nie martw sie ;)
Ja biore duphston bo występują u mnie plamienia i nikt nie wie dlaczego, do tego mam nakaz lezeżenia i zakaz przytulania ;( Ale dla dzidzi zrobie wszystko.


http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3vfxmw58pivoz.png
http://www.suwaczki.com/tickers/zrp0xqpkr6k7dxtk.png
aniołek w niebie- 04.11.2012 - 8 tc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Prawda jest taka, że jak dziecko ma być zdrowe, to zgodzimy się na dupę jak słoń i rozstępy na nosie :Oczko: Sprawdziłam to w ostatniej ciąży, pewnie i teraz będę wystawiona na próbę. Ale jest jakiś pozytywny "kop", który pomaga to wszystko przetrwać.


Tomek ur. lipiec 2011 / Ola ur. wrzesień 2013

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

kasiajas, mnie w poprzednich ciążąch bardzo bolała głowa... ale na początku tylko.
A mierzyłaś sobie ciśnienie? Może być też od ciśnienia.


http://lbdf.lilypie.com/zF4dp1.png

http://lb2m.lilypie.com/rqmhp1.png http://lb4m.lilypie.com/Qkwup1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

A ja jestem zrozpaczona. Znowu siadły mi nerki. W tamtej ciąży też tak miałam. Mam nadzieję, że się kruszynce nic nie stanie.


http://www.suwaczki.com/tickers/65vq786iklsvuww1.png
http://www.suwaczki.com/tickers/cb7w43r8253bs8l9.png
09.11.2012 :angel_star:Wiem, że jesteś tam
Nie widuję Cię, lecz wiem, że jesteś tam
Cały dzień i noc ktoś puka do Twych drzwi
Każdy chciałby wiedzieć jak ma dalej żyć.
Wiem, że jesteś tam
Dla każdego zawsze musisz znaleźć czas
I choć nigdy o nic nie prosiłam Cię
Dzisiaj proszę bez kolejki przyjmij mnie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Świeżak, a co to znaczy siadły nerki?
Moja siostra miała w ciązy operację usuwania kamienia i córeczka zdrowa si ę urodziła .
jesteś pod kontrolą specjalisty?


http://lbdf.lilypie.com/zF4dp1.png

http://lb2m.lilypie.com/rqmhp1.png http://lb4m.lilypie.com/Qkwup1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Wczoraj mnie zaczęła boleć lewa i do dziś nie puszcza. Długo miałam spokój, a teraz znowu się zaczęło.


http://www.suwaczki.com/tickers/65vq786iklsvuww1.png
http://www.suwaczki.com/tickers/cb7w43r8253bs8l9.png
09.11.2012 :angel_star:Wiem, że jesteś tam
Nie widuję Cię, lecz wiem, że jesteś tam
Cały dzień i noc ktoś puka do Twych drzwi
Każdy chciałby wiedzieć jak ma dalej żyć.
Wiem, że jesteś tam
Dla każdego zawsze musisz znaleźć czas
I choć nigdy o nic nie prosiłam Cię
Dzisiaj proszę bez kolejki przyjmij mnie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Świeżak Nie wiem co Ci poradzić, nie miałam nigdy takiego problemu, a dużo pijesz?
Buziaczki i trzymaj się dzielnie! :Kiss of love::Kiss of love:

Kasiajas, ale w ciązy chyba niższe lepsze niż wysokie;)

Wam też tak chce się spac, ja ledwo chodze...


http://lbdf.lilypie.com/zF4dp1.png

http://lb2m.lilypie.com/rqmhp1.png http://lb4m.lilypie.com/Qkwup1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Próbuję dużo pić, wycisnęłam cytrynę i wypiłam, najgorsze, że za dużo też nie mogę wypić, bo :wymiotuje:


http://www.suwaczki.com/tickers/65vq786iklsvuww1.png
http://www.suwaczki.com/tickers/cb7w43r8253bs8l9.png
09.11.2012 :angel_star:Wiem, że jesteś tam
Nie widuję Cię, lecz wiem, że jesteś tam
Cały dzień i noc ktoś puka do Twych drzwi
Każdy chciałby wiedzieć jak ma dalej żyć.
Wiem, że jesteś tam
Dla każdego zawsze musisz znaleźć czas
I choć nigdy o nic nie prosiłam Cię
Dzisiaj proszę bez kolejki przyjmij mnie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

O kurcze, sieklo mnie. Od dwoch dni bolaly mnie plecy, pachwiny i biodra(miednica). Dziaj w pracy nagle mnie tak jakby przecielo na pol. Nie moglam otorzyc drzwi , ani podniesc niczego ani sie schylic. Stalam przy stole 20 minut i nie moglam sie ruszyc bo bym upadla. No i tak sobie mysle czy to ma cos wspolnego z ciaza? Bol jest taki przeszywajacy. Mam wizyte u lekarza rodzinnego o 11. Na domiar wszystkiego wczoraj sie okrutnie zdenerwowalam na pielegnarke ze szpitala, gdzie ustalili mi termin na pierwsze uSg na 21 marca a to juz bedzie 19 tydzien. Jak powiedzialam ze w zeszlym roku poronilam i dlatego obiecali mi ze USG dla pewnosci zrobia w 10 tyg to ona na to ze maja przepelnienie i ona nie rozumie mojego problemu. No i co to myslec z tym bolem?


http://lbyf.lilypie.com/TikiPic.php/MgxJSrQ.jpghttp://lbyf.lilypie.com/MgxJp1.png

15.03.2001:angel1: 26.02.2012 :angel1:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

W tych szpitalach to zawsze przepelnienie.Ja pierwsza wizyte mam na 8 lutego to bedzie juz11 tydz. wg kalendarzy internetowych i mysle ze podam pozniejsza date@ zeby pozniej problemu nie bylo z zaswiadczeniem do becikowego.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość IWA23

kasiajas
Czecs dziewczyny.Mnie kolejny dziem boli glowa gdy wsaje z lozka czy to tez objaw ciazy?czy moze sprawa cisnienia?

Nie wiem w którym jesteś tyg ciąży,ale w okolicach 8tc mogą występować bóle głowy bo organizm walczy ze zmianą hormonów i jeśli przed ciążą piłaś regularnie kawę to też może być przyczyna brak kofeiny (no chyba że dalej pijesz to nie ma związku w tedy ;))

Świeżak
Wczoraj mnie zaczęła boleć lewa i do dziś nie puszcza. Długo miałam spokój, a teraz znowu się zaczęło.

Masz kolkę nerkową?
Jeśli tak to musisz dużo pić bo w ciąży kolki lubią się nasilać i powracać,weź nospę powinno zelżeć albo całkowicie przejść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

joasia1973
O kurcze, sieklo mnie. Od dwoch dni bolaly mnie plecy, pachwiny i biodra(miednica). Dziaj w pracy nagle mnie tak jakby przecielo na pol. Nie moglam otorzyc drzwi , ani podniesc niczego ani sie schylic. Stalam przy stole 20 minut i nie moglam sie ruszyc bo bym upadla. No i tak sobie mysle czy to ma cos wspolnego z ciaza? Bol jest taki przeszywajacy. Mam wizyte u lekarza rodzinnego o 11. Na domiar wszystkiego wczoraj sie okrutnie zdenerwowalam na pielegnarke ze szpitala, gdzie ustalili mi termin na pierwsze uSg na 21 marca a to juz bedzie 19 tydzien. Jak powiedzialam ze w zeszlym roku poronilam i dlatego obiecali mi ze USG dla pewnosci zrobia w 10 tyg to ona na to ze maja przepelnienie i ona nie rozumie mojego problemu. No i co to myslec z tym bolem?

Moja koleżanka miała rwę kulszową, ale w późniejszej ciąży. Może na tym etapie macica powiększa się i uciska jakiś nerw?

Co do usg, ja bym się zapisałą prywatnie. NA początku poprzedniej ciąży przekonałam się, że na NFZ nie ma co liczyć. W 19 tygodniu, to się robi już drugie usg...

kasiajas
Hej a jak radzicie sobie z dwojka dzieci z niewielka roznica wieku bo ja sie martwie zr sobie rady nie dam:noooo:u

Też bym chciała wiedzieć...:-)


Tomek ur. lipiec 2011 / Ola ur. wrzesień 2013

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

IWA23

Świeżak
Wczoraj mnie zaczęła boleć lewa i do dziś nie puszcza. Długo miałam spokój, a teraz znowu się zaczęło.

Masz kolkę nerkową?
Jeśli tak to musisz dużo pić bo w ciąży kolki lubią się nasilać i powracać,weź nospę powinno zelżeć albo całkowicie przejść.

Wzięłam nospę i faktycznie ulżyło, ale w piątek idę do lekarza.
Iwa skąd Ty taką wiedzę posiadasz, to ja nie wiem.


http://www.suwaczki.com/tickers/65vq786iklsvuww1.png
http://www.suwaczki.com/tickers/cb7w43r8253bs8l9.png
09.11.2012 :angel_star:Wiem, że jesteś tam
Nie widuję Cię, lecz wiem, że jesteś tam
Cały dzień i noc ktoś puka do Twych drzwi
Każdy chciałby wiedzieć jak ma dalej żyć.
Wiem, że jesteś tam
Dla każdego zawsze musisz znaleźć czas
I choć nigdy o nic nie prosiłam Cię
Dzisiaj proszę bez kolejki przyjmij mnie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość IWA23

Świeżak
IWA23

Świeżak
Wczoraj mnie zaczęła boleć lewa i do dziś nie puszcza. Długo miałam spokój, a teraz znowu się zaczęło.

Masz kolkę nerkową?
Jeśli tak to musisz dużo pić bo w ciąży kolki lubią się nasilać i powracać,weź nospę powinno zelżeć albo całkowicie przejść.

Wzięłam nospę i faktycznie ulżyło, ale w piątek idę do lekarza.
Iwa skąd Ty taką wiedzę posiadasz, to ja nie wiem.

Bo miałam kolki nerkowe w pierwszych dwóch ciążach,w pierwszej najgorzej miałam, kilka ataków a jeden taki że wylądowałam w szpitalu i byłam na pół przytomna przez kilka dni a oni faszerowali mnie przeciwbólowymi i w dodatku prawie żaden nie działał,w drugiej miałam tylko raz a w trzeciej ciąży to ze strachu piłam litrami wodę (też rzygałam na poczatku i była to syzyfowa praca) ale dzięki temu nie miałam ataku,ale miałam za to m-c przed zajściem w ciąże więc ten strach był świezy i motywował do tego picia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Wrześnióweczki gratulacje!

Sorki, że się wcinam, ale właśnie odkryłam

Scarlettj
Cześć wszystkim. Ja tez wrzesien. 8. Tydzien i 4 dni


Scarlettj Ty tajniaku!!!!!!!!!!!!!!!!


dla Antosi ......---------------------------------------------------------------------------
http://parenting.pl/galeria/data/504/thumbs/P8084835.JPG http://suwaczki.maluchy.pl/li-15997.png
http://parenting.pl/galeria/data/919/thumbs/podpisz_SZ.jpghttp://suwaczki.maluchy.pl/li-33713.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No wiec lekarka wyslala mnie przez ten bol na usg i wszystko jest ok, widzialam serce i machanie rączką. Plecy nie wiadomo czemu bolą. Może jakieś przeziębienie albo przeciążenie. Nie wiem. Kazała brać paracetamol , który w ogóle nie pomaga, no i mam przyklejony plaster na plecy ale też nie pomaga bo bolą biodra. Ogólnie nie mogę się sama ubrać, wysiąść z samochodu czy wstać z kanapy. No a jutro musze do pracy. Cierpię okrutnie.


http://lbyf.lilypie.com/TikiPic.php/MgxJSrQ.jpghttp://lbyf.lilypie.com/MgxJp1.png

15.03.2001:angel1: 26.02.2012 :angel1:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Joasia dobrze, że byłaś u lekarza przynajmniej jesteś spokojniejsza.
Moją teściową bolały plecy przez tydzień, po czym się okazało, że ma półpaśca :36_1_1:


http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3vfxmw58pivoz.png
http://www.suwaczki.com/tickers/zrp0xqpkr6k7dxtk.png
aniołek w niebie- 04.11.2012 - 8 tc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No właśnie? :> Dziewczyny pewnie leżą i odpoczywają :happy: Jest taka pogoda, że ja bym zrobiła to samo :great: Chyba moja praca nie jest efektywna - nie mogę się pozbierać, co jakiś czas mnie mdli...

Mam pytanie - nie wiecie, co zrobić, jeśli przy kompie mogę pracować 4 h, amoja praca polega na tym, że siedzę przy kompie? Nie da się tego nijak zastąpić, bo redaguję strony www...


Tomek ur. lipiec 2011 / Ola ur. wrzesień 2013

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...