Skocz do zawartości
Forum

Praca w ogrodzie


Rekomendowane odpowiedzi

Współczuję dziewczyny tych opadów deszczu i powodzi...
U mnie póki co samo słoneczko, warzywka i owoce rosną, nic nie gnije. Ale za to ziemia gliniasta jaka jest u mnie jest teraz jak skała... Nawet po podlaniu zostaje twarda skorupa. A i robić coś na ogrodzie w takie gorąco też ciężko. No i komarzyska tną jak wściekłe, zwłaszcza wieczorami.
U mnie w zeszłym roku dynia pięknie wyrosła, ogromne liście miała, chociaż sam owoc jakiś wielki nie wyrósł. A jeszcze w takiej beczce to musi cudnie wyglądać rzeczywiście.
Natka orientujesz się może jakie kwiaty odstraszają muchy, komary? Szukam czegoś, żeby powiesić nad drzwiami tarasowymi, bo tam muszysk się zbiera cała masa i do domu wlatują... A nie znam się aż tak na kwiatach i nie chcę, aby w kwiaciarni mi coś wcisnęli.

http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlpx9irfiwi27s.png

http://www.suwaczki.com/tickers/km5shdgeaocg228v.png

Odnośnik do komentarza

j_kaminska
Współczuję dziewczyny tych opadów deszczu i powodzi...
U mnie póki co samo słoneczko, warzywka i owoce rosną, nic nie gnije. Ale za to ziemia gliniasta jaka jest u mnie jest teraz jak skała... Nawet po podlaniu zostaje twarda skorupa. A i robić coś na ogrodzie w takie gorąco też ciężko. No i komarzyska tną jak wściekłe, zwłaszcza wieczorami.
U mnie w zeszłym roku dynia pięknie wyrosła, ogromne liście miała, chociaż sam owoc jakiś wielki nie wyrósł. A jeszcze w takiej beczce to musi cudnie wyglądać rzeczywiście.
Natka orientujesz się może jakie kwiaty odstraszają muchy, komary? Szukam czegoś, żeby powiesić nad drzwiami tarasowymi, bo tam muszysk się zbiera cała masa i do domu wlatują... A nie znam się aż tak na kwiatach i nie chcę, aby w kwiaciarni mi coś wcisnęli.