Skocz do zawartości
Forum

KappAhl


Małgosia

Rekomendowane odpowiedzi

wiekszość sieci ma takie wymagania jak "dzień dobry" i "w czym moge pomóc".
Tak jak rorita pisała jak tajemniczy klient tego nie usłyszy to daje mało punktów sklep otrzyma i po premii.
Do Douglasa poszłam może 3 razy w życiu chociaż mam ten sklep obok tego w którym pracuję.
Masakra. Paniusie tam głowę wyżej niż tyłek noszą, gwiazdy takie że szok, patrzą na człowieka jak na prostaka. A o tym że czujesz się jak złodziej to nawet nie wspomnę, ja to sie boję cokolwiek dotknąć bo się gapią na ręce.

dlatego cenię sobie H&M C&A reserved w których jeszcze nigdy nikt mnie nie nagabywał czy w czymś pomóc mimo iz nie raz godzine tam łażę, można przebierać ile wlezie. Jestem zdania że gdy ktoś cos potrzebuje to sam poprosi sprzedawcę o pomoc.

Życie jest piękne:-)

Odnośnik do komentarza

pinklady

dlatego cenię sobie H&M C&A reserved w których jeszcze nigdy nikt mnie nie nagabywał czy w czymś pomóc mimo iz nie raz godzine tam łażę, można przebierać ile wlezie. Jestem zdania że gdy ktoś cos potrzebuje to sam poprosi sprzedawcę o pomoc.

Sądzę, że dużo zależy tez od obsługi danego sklepu, faktem jest, że w typowych odzieżowych nie spotkałam się Z CZYM MOGĘ POMÓC, a z drugiej strony w sklepach tych znaleźć pomoc czy spytać się kogoś o coś jest trudno jednak.

Maja 13 lipiec 2009 i Filip 13 pi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...