Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Kitty

Antykoncepcja hormonalna plamienia

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kitty

Witam, biorę tabletki antykoncepcyjne 21+7 już od ok. 4 lat. Zawsze było wszystko w porządku, ale ostatnio przesuwałam i pomijałam placebo i od tego czasu występuje u mnie plamienie z reguły z rana. Czy warto przeczekać, czy lepiej umówić się na wizytę do ginekologa?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...