Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Anna D

Muszę kupić odkurzacz, co wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anna D

Jak w temacie - mój odkurzacz padł i muszę kupić nowy. Mam ponad 100m2 do ogarnięcia, dwójkę Maluchów (5 i 2 latka) oraz psa, czyli bajzel nie z tej ziemi. Chciałabym jakiś odkurzacz automatyczny ale nie znam się na nich. Polecacie jakieś?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość KlaudikM

Zależy jaki masz budżet ale ogólnie polecam porozglądać się za odkurzaczami od irobot, bo mają bardzo dobry i trwały sprzęt

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Majka223

Jeśli masz takie małe dzieci to warto wybrać taki, który skutecznie będzie usuwał kurz i okruchy, ja postawiłam na model bezworkowy pionowy Ergorapido Allergy, ma podświetlaną szczotkę co ułatwia sprzątanie, jest cichy a do tego ma szczotkę z promieniami UV co "zabija" skutecznie kurz.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Gronostajka

irobot roomba e5 - ma świetne szczotki i gumowe wałki które wszystko pozbierają, nawet z dywanu + ma dobry filtr.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Jadzia785

o matko. nigdy z alie! kupiłam, tzn mąż zamówił, bo to jakieś nowinki technologiczne i on tak to lubi i zamówił... bożeee... nie dość że czekaliśmy ponad 3 tygodnie to jeszcze jak zobaczyłam jak to "cudo" xiaomi sprząta to stwierdziłąm nigdy więcej!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Adamka

ja tam patrzyłam po opiniach i różnych rankingach właśnie. chociaż to też trzeba brać przez sito. ja np nie chciałam zamawiać przez neta bo chciałam zobaczyć i kupowałam stacjonarnie. mam roombę e5 ok ok trzech/czterwch miesięcy i powiem tak, ze jest super. mam dość sporo do ogarnięcia i roomba bez problemu odkurza calutki dom.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Olkuś