Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Edzia

Mamy, które nie pracują, zajmują się dziećmi i domem - zapraszam

Rekomendowane odpowiedzi

Hej..
zuski; Wszystkiego najlepszego dla Macisia z okazji roczku ,spóznione ale szczere
,Dużo zdrówka usmiechu na twarzy i wszystkiego naj naj..:love_pack::love_pack:
u nas bez zmian ,pogoda do kitu non stop deszcz ,już mam dosyć tej brzydkiej pogody .bo wszystkich w domu czepie,
Właśnie jestem po kłótni z m ,kurcze ale mnie wkurzył,:36_2_43:
Pojechałam z Klaudią do lekarza , jak przyjechałam był jego brat i przez 3 godziny nie wychodził z kuchni bo sobie popijali ,nawet osioł nie zapytał się co powiedział lekarz .więc była ostra wymiana zdań ,nie chodziło mi o to że pił tylko żeby się zainteresował co powiedział lekarz .ach te chłopy.
Klaudia lepiej lekarz powiedział że pomału jej schodzą oskrzela .i znowu do kontroli mam jechać jak skończy antybiotyk.
musze konczyć bo klaudie coś kaszel zaczął męczyć,


http://www.suwaczek.pl/cache/a30f33254d.png

http://www.suwaczek.pl/cache/1faa45c665.png

http://s2.suwaczek.com/20010901040114.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

anula_73
Monia38
anula_73
:kawa: :kawa: :kawa:

dzień dobry!

Miłego Dnia Dziecka i dla dzieci i dla Was. :Całus:

Uciekam do swoich zajęć. Pogoda dzisiaj (wreszcie) zapowiada sie ładnie. Pranie w końcu zrobię.

Sciskam serdecznie

p.s. Monika mam 1,60 (prawie. Bez 2 cm.) Ale jak powiadała moja Babcia: "małe jest piękne, a duże pożyteczne" i tej wersji będę się trzymać.:36_1_1:

To ja tylko pożyteczna jestem :sofunny::sofunny::sofunny:

No i Monia bardzo dobrze!!!:brawo::brawo::sofunny::sofunny::sofunny:

:go:

Ale ja chce teżbyć i piękna :Histeria:

zuzkus
Witajcie!

Mąż przez tydzień był w domu więc nie zaglądałam!

Co u mnie Maciej już ma roczek...niestety zdjęć z dmuchania świeczki nie będzie bo aparat sz*** trafił zanim zgrałam zdjęcia
Byliśmy na bilansie 10040g i 78 cm, nadrobiliśmy szczepienia na pół roczku i roczek. Teraz tylko na pażdziernik na 1,5 roku i do 5 urodzin spokój

Pozdrawiam wszystkie, a z okazji Dnia Dziecka wszystkim dzieciakom tym małym i tym dużym życzę pogody ducha i uśmiechu na codzień!!!
http://www.babyboom.pl/forum/members/zuzkus-36574/albums/dobranoc-1610/picture7695.jpg

Zuśkuś wszystkiego najlepszego,przede wszystkimzdrówka dla Maciusia :36_3_19::Kiss of love::flower2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystkiego najlepszego dla naszych ukochanych dzieciaczków, niech pierwszy czerwca trwa wiecznie


http://www.suwaczek.pl/cache/4ccc13b87c.png
serdecznie zapraszam, zniżki dla parentingowców:Śmiech:
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3249849

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie kicha :Real mad: wołałam lekarza do domu - diagnozy: mama - zapaleni odmiedniczkowe nerek, antybiotyk i tysiąc innych leków, m. zapalenie gardła z wysiękiem do ucha - antybiotyk i tysiąc innych leków, ja Kuba zdrowi i niech tak zostanie!!!!
lekarz, leki pochłonęły trzy stówki wrrrrrrrrrrrrr
rano byliśmy z młodym na badaniach, jako tako, trochę krzyku i histerii ale do przeżycia, ja chyba zniosłam to gorzej, potem chcieliśmy mu kupić wymarzoną zabawkę Hot Wheels AUTOKOLOROWAĹ�CE ZESTAW autokolorowanie (651472057) - Allegro.pl - aukcje internetowe, bezpieczne zakupy, niestety cerrefour ani tesco nie mają, jutro pojade po wyniki to jeszcze do auchana zajrzę, inaczej zamówię w necie


http://www.suwaczek.pl/cache/4ccc13b87c.png
serdecznie zapraszam, zniżki dla parentingowców:Śmiech:
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3249849

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zuskus serdeczności urodzinowe dla Maciusia:flower2:

monia i jesteś!!!! wielkość jest też względna, wśród olbrzymów maleństwem będziesz:Śmiech:

sylwia dobrze, że Klaudia zdrowieje!!! tak trzymać, co do m. to :Real mad::Real mad:

anula to ja mam prawie tyle co ty (bez dwóch centymetrów)

miśka cudne uczucia mamy a z ogniskiem super pomysł

ninnare :brawo::brawo: dla Majci za próby raczkowania i nowe smaki!!!! oj rozumiem rozterki z zostawieniem małej pod inną opieką, nie ważne, że może wspaniałą ale nie swoją...
i dawaj to słońce


http://www.suwaczek.pl/cache/4ccc13b87c.png
serdecznie zapraszam, zniżki dla parentingowców:Śmiech:
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3249849

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :D
He he mój Emil też chciał taką zabawkę. Wspominał też coś o kosiarce. No to kupiłam wczoraj kosiarkę i porządny wózek dla lalek dla Mani. No i Mała jeździ kosiarką a Emil wózkiem :Histeria::sofunny::sofunny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry.
U nas jak zwykle pogoda do kitu znowu pada.:36_2_24: nocka w miarę spokojna dość długo znowu męczył Klaudie kaszel ,w dzień jest w miarę spokojnie a koło 23 męczy ją kaszel pewnie się rozgrzeje ,no i tak jest.Ja dzisiaj zawiozłam tesciową do szpitala ,bo coś jej się zrobiło pod brzuchem okazało się ze jakiś płyn się zbiera i nie wiadomo od czego .Przed 11 była w szpitalu a dopiero przed 13 poszła na sale tyle czekania.

MONIKA4-
Ty masz dziewczyno przekichane jak nie jedno to teraz drugie się przyplątało
Dużo zdrówka dla mamy i dla m.A wam zyczę żeby nie dopadło was żadne choróbsko .Ach te dzieci oni wszystko chcą co zobaczą Deni oglądał właśnie tą zabawkę w telewizji jak reklamowali i już mu się spodobała i teraz non stop chodzi za mną kiedy mu kupie.widziałam właśnie .że jest na allegro to pewnie mu zamówię .
lecę na obiadek
pozdrowienia.


http://www.suwaczek.pl/cache/a30f33254d.png

http://www.suwaczek.pl/cache/1faa45c665.png

http://s2.suwaczek.com/20010901040114.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wieczorem
Ogromne buziaczki dla naszych dzieci, niech rosną nam na pociechę-wczoraj już nie miałam czasu pisać.
Od rana występy, później konkursy i zawody, po południu pojechaliśmy z dziećmi do Mc Donalda. Wieczorem odwiedziny mojej mamy i tak zleciał dzień.
Nie dam rady odpisać.
Monika dużo zdrowia dla mamy i m. i dla Ciebie i synka również aby Was nic nie dopadło.
Zuskus najserdeczniejsze życzenia dla synka z okazji roczku.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i biorę się do czytania zaległości.


http://s6.suwaczek.com/19990417650123.png
http://s4.suwaczek.com/200609141762.png
http://s2.suwaczek.com/200001315372.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam serdecznie domujace Mamy - jestem tu nowa, ale z w domu siedze juz prawie 2 lata - miesiac przed porodem wzielam urlop i tak juz zostalo...utrudnione o tyle, ze mieszlam zagranica i prace z ktorej zrezygnowalam juz nie dla mnie - za ciezkie fizycznie,a w nowych zawodach trudniej sie przebic i czekania na przedszkole jest rok - i daj tu zkraba do obcych i to jeszcze po obcemu mowiacych...
Nie raz ie dwa dostaje "z gorem" od siedzenia w domu , zwlaszca ze to pierwszy taki okres bezrobocia u mnie od 16go roku zycia...
Syn od poczatku dawal popalic - kolki do 4go miesiaca,potem automatyczne problemy ze spaniem - wysypiac sie zaczelam jak skonczyl poltora roku...
Jest zywe srebro!!!
jak tylko zajarze jak wiecej suwaczkow i zdjec wrzucic w podpis to pochwale sie moim Księciuniem :)


http://www.suwaczek.pl/cache/726950a1c9.png
www.devachan-viking.blogspot.com www.0-dzidzi.bloog.pl

Viking - Victor Leon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tutaj witaj Devachan. Pisz, pisz, pisz. Troche lzej Ci z nami bedzie zobaczysz. :Całus:
Wiking fajniutki. Moj syn Jędrek też ma na drugie Leon. Ipasuje ten leon do niego bardzo. Nawet nim sie przedstawia.

ja tez tylko na chwilę. Zresztą widzę, że wszystkie jesteście jakieś nieobecne. Jesienią nadrobimy...
Teraz poczytam sobie co u Was.
Papa


Jasiek-17 (11.05.1995), Zuzia-13 (15.02.2000) Jędrek- 8(20.06.2004) i Sabinka-4 lata (11.08.2008)

"wszyscy jesteśmy aniołami z jednym skrzydłem,możemy latać wtedy, gdy obejmujemy drugiego człowieka"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

POZDRAWIAM SERDECZNIE I ZYCZE MILEGO DNIA!!!!!
dzieki za cieple przyjecie w grupie wsparcia :)


http://www.suwaczek.pl/cache/726950a1c9.png
www.devachan-viking.blogspot.com www.0-dzidzi.bloog.pl

Viking - Victor Leon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS. JAK TO Z TYMI PODZIEKOWANIAMI, GDZIE SIE TO ZAZNACZA?? KTO WYJASNI?? BO JA TEZ DOSTALAM, A NAWET NIE WIEM OD KOGO.... swiezynka jestem... sorry za brak PL liter, komp mi sie przestawia, klawiatura wariuje, wszystkiemu winien program do sciagania filmow,ale malzon strasznie trzeszczy jak mu go wylaczam...a ja trzeszczenia i wiercenia sluchac nie moge! blojk z zewnatrz remontuja, od roku mam w chacie mniejszy lub wiekszy halas...


http://www.suwaczek.pl/cache/726950a1c9.png
www.devachan-viking.blogspot.com www.0-dzidzi.bloog.pl

Viking - Victor Leon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Devachan
Pozdrawiam serdecznie domujace Mamy - jestem tu nowa, ale z w domu siedze juz prawie 2 lata - miesiac przed porodem wzielam urlop i tak juz zostalo...utrudnione o tyle, ze mieszlam zagranica i prace z ktorej zrezygnowalam juz nie dla mnie - za ciezkie fizycznie,a w nowych zawodach trudniej sie przebic i czekania na przedszkole jest rok - i daj tu zkraba do obcych i to jeszcze po obcemu mowiacych...
Nie raz ie dwa dostaje "z gorem" od siedzenia w domu , zwlaszca ze to pierwszy taki okres bezrobocia u mnie od 16go roku zycia...
Syn od poczatku dawal popalic - kolki do 4go miesiaca,potem automatyczne problemy ze spaniem - wysypiac sie zaczelam jak skonczyl poltora roku...
Jest zywe srebro!!!
jak tylko zajarze jak wiecej suwaczkow i zdjec wrzucic w podpis to pochwale sie moim Księciuniem :)

Witaj i tutaj:D Co do fotek tomożesz dodać swój album w galerii, albo profilu:D
A podziękowanie jest w poście każdej z nas, na dole jest "cytuj", multi włącz" "coś tam jeszcze" i "dziękuję"- wystarczy kliknąć. Aha a jak ktoś dziękuje za twojego posta to maż pod nim kto i kiedy podziękował.
Mam nadzieję że pomogłam:D

He he Ty robisz literówki przez klawiatórę, a ja próbowałam w lapku spację naprawić i kiepsko mi działa:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajcie kochane ale sie za wami steskniłam ;)
mówie wam ale naprawde brak czasu
po tej pracy nic mi sie nie chce a na dodate ostatnio sporo kłótni w naszym domu było wiec juz wogóle na neta nie zaglądałam
w pracy tez sie myle bo dali mnie na nowe stanowisko i urwnie głowy
pochwale sie ze dawidek juz drepta tak wiecie na pewniaka hehe woli po nózkach niz czworakach
i wkoncu zaczął mówic mama;)
ogólnie nie wiem czy wam pisałam ze miał rozdete płuca papuge wydalismy i wszystko jest ok zero kaszlu ;)
od niedawna ucze sie tzn bartek mnie uczy jeżdzic samochodem w poniedziałek prejechałam nawet 20km ale sie cieszyłam hihi
a na kurs może od wrzesnia bym sie wybrała ale jeszcze nie wiem
na weekend planujemy wycieczke
z poznania do oświecimia-kraków-i zakopane mam nadzieje ze uda nam sie wszedzie dotrzec
niestety bez dzieci bo zbyt duzo kilometrów

dziewczyny duzo zdrówka dla wszystkich potrzebujacych
witam nowe mamusie forumowe oczywiście
dla maciusia wszystkiego naj naj z okazji urodzinek przepraszam za spóznienie

nic muszę wziąść sie za porzadki ale nie chce mi sie naprawde po pracy padam na pysk hihi
pozdrawiam niezapominajcie o MNIE HEHEH


http://www.suwaczek.pl/cache/c8854520ec.pngpatryk
http://www.suwaczek.pl/cache/9eabe53f6a.pngdawid
http://parenting.pl/galeria/data/772/thumbs/Obrazki_839a.JPGhttp://parenting.pl/galeria/data/832/thumbs/Obrazki_1089.jpg http://s2.pierwszezabki.pl/008/0084369b0.png?9840

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tylko mówie dobry wieczór i zmykam spać, na pyszczek padam
chorzy dochodzą do siebie, Kuba przechodzi sam siebie a ja już nie mam sił na to wszystko, ale DR

buziaczki dla wszystkich


http://www.suwaczek.pl/cache/4ccc13b87c.png
serdecznie zapraszam, zniżki dla parentingowców:Śmiech:
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3249849

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie! Jestem nowa na wątku:mylove: i chciałabym sie przywitać!
Mam 27 lat i za 4,5 miesiaca bedę mamą :36_1_11: Co oczywiscie cieszy mnie niesamowicie.
Ale też zaczynam sie obawiac jak pogodze wszystkie obowiazki :o_noo: Praca, którą uwielbiam i nie wyobrazam sobie z niej zrezygnować, ukochany mąż, budowa domu i oczywiście maluszek, na którego tak czekamy a na dodatek uwielbiasny piesek !!!
Trochę tego dużo!!! :36_19_3:
Moja siostra, która ma 3 chłopców sie śmieje, że z jednym dzieckiem to nie ma kłopotu i jest dużo czasu wolnego...Ale jej to łatwo powiedzieć :o_noo:
Jak Wy sobie radzicie? Macie jakies złote rady??
Pozdrawiam serdecznie!


http://www.suwaczek.pl/cache/e87b98cf69.png

http://www.suwaczek.pl/cache/8cb5d0cb4a.png

http://www.suwaczek.pl/cache/7a700c8404.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Monia38

Nic ponadto chyba dzisiaj nie spłodzę, bo takmną nerwy szrpią, że jeszcze lapkowi się dostanie.

oszczędź lapka, szkoda, on nie winien:sofunny:

annaWF witaj u nas, spoko, dasz radę!!!! to wszystko tylko tak strasznie wygląda a potem... samo się robi:Śmiech:

rekine witaj, nie zapominamy!!!! brawa dla Dawidka za pewny chód!!!! koszmar z ta chorobą, dobrze, że juz na prostej, oby wycieczka się udała a w pracy, spoko, po mału sie wdrożysz!!!

devachan i tu cię witam:Śmiech:

monia uśmiałam sie z odwróconych zabawkowych ról dzieciaków:sofunny: ale Kuba też pcha wózki lalkowe we wszystkich marketach:Histeria::alajjj:

edzia i co z Klaudią, przeszedł już ten kaszel???? i co u tesciowej??? mam nadzieję, że to nic poważnego

edzia fajny mieliście dzień i jaki ruchliwy, super, rozumiem zmęczenie, wypoczywaj

anula myślisz, ze jesienią będziemy miały więcej luzu???


http://www.suwaczek.pl/cache/4ccc13b87c.png
serdecznie zapraszam, zniżki dla parentingowców:Śmiech:
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3249849

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widze że mało piszecie gdzie sie podziewacie wróciłam i cisza heheh
własnie szykuje trase na wyjazd hihi
Annawf witaj pamietaj ze tutaj znajdziesz wsparcie od nas i wszytko bedzie ok pozdrawiam
a ja lece dalej szperac w necie i szykowac zapiekanke ;)


http://www.suwaczek.pl/cache/c8854520ec.pngpatryk
http://www.suwaczek.pl/cache/9eabe53f6a.pngdawid
http://parenting.pl/galeria/data/772/thumbs/Obrazki_839a.JPGhttp://parenting.pl/galeria/data/832/thumbs/Obrazki_1089.jpg http://s2.pierwszezabki.pl/008/0084369b0.png?9840

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam .
U mnie jak zwykle brak czasu teściowa jeszcze w szpitalu więc padły na mnie wszystkie obowiązki mówiąc szczerze to już mam dosyć wszystkiego ,cały dzień sama z dzieciakami to można szału dostać ,
Witam nowe mamusie :36_1_11:
musze kończyć ,bo dzieciaki się pobiły .


http://www.suwaczek.pl/cache/a30f33254d.png

http://www.suwaczek.pl/cache/1faa45c665.png

http://s2.suwaczek.com/20010901040114.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sylwia21
witam .
U mnie jak zwykle brak czasu teściowa jeszcze w szpitalu więc padły na mnie wszystkie obowiązki mówiąc szczerze to już mam dosyć wszystkiego ,cały dzień sama z dzieciakami to można szału dostać ,
Witam nowe mamusie :36_1_11:
musze kończyć ,bo dzieciaki się pobiły .

sił, sił, sił:Śmiech:


http://www.suwaczek.pl/cache/4ccc13b87c.png
serdecznie zapraszam, zniżki dla parentingowców:Śmiech:
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3249849

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rekine21
widze że mało piszecie gdzie sie podziewacie wróciłam i cisza heheh
własnie szykuje trase na wyjazd hihi
Annawf witaj pamietaj ze tutaj znajdziesz wsparcie od nas i wszytko bedzie ok pozdrawiam
a ja lece dalej szperac w necie i szykowac zapiekanke ;)

a jaką zapiekanke wymyśliłaś????


http://www.suwaczek.pl/cache/4ccc13b87c.png
serdecznie zapraszam, zniżki dla parentingowców:Śmiech:
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3249849

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam i ja
Młodsze dziecię już śpi, starsze ogląda tv, m. jeszcze w pracy więc mam chwilkę dla siebie.
Witam nowe mamusie forumowe:36_2_53:
Pozdrawiam Was serdecznie nie odpiszę bo jestem zmęczona, jeszcze poczta do sprawdzenia i odpisania wrrrrrrrrr.


http://s6.suwaczek.com/19990417650123.png
http://s4.suwaczek.com/200609141762.png
http://s2.suwaczek.com/200001315372.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

edzia mama i m. bez porównania lepiej, m. jeszcze do niedzieli antybiotyk, mama do środy DR
to jak załatwisz pilne sprawy - biegiem do łózka i regeneruj się!!!

dzisiaj troszkę chwasty w warzywniku powyrywałam, za mokro na uczciwe hakanie, muszę coś z mszycą zrobić:Real mad: najprościej byłoby wszystko powyrywać, polać rundopem i ... odpoczywać:wink:

dobrej nocy


http://www.suwaczek.pl/cache/4ccc13b87c.png
serdecznie zapraszam, zniżki dla parentingowców:Śmiech:
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3249849

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...