Skocz do zawartości
Forum

Zwroty towaru - jak to jest u Was?


Rekomendowane odpowiedzi

właśnie dziś musiałam oddać spódnicę, bo okazało się, że zupełnie nie pasuje do mojej figury, kupowałam ją szybko, ciemna spódnica mierzona na ciemnym tle, więc wiecie co można zobaczyć, jak się śpieszy i nie ma światła dobrego w przymierzalni. Dokonałam zwrotu, ale okazało się, że miałam na to tylko trzy dni...byłam trochę zdziwiona, bo u mnie w Lublinie zwrotu można dokonać w 30 dni od zakupu w większości sklepów, nawet jeśli jest to coś z wyprzedaży. A jak jest u Was z takimi rzeczami? Ile czasu macie na zwroty?

Odnośnik do komentarza

Margeritka bardzo sporadycznie coś zwracam, więc nie mam doświadczenia.
Ale akurat w ubiegłym tygodniu M. kupował buty do garnituru. Garnituru nie mieliśmy ze sobą, a odcień butów zupełnie inny nam się wydawał, więc pytaliśmy ile czasu na zwrot jest. Powiedziano nam, że 30 dni.
Trzeba by się z jakimś kodeksem konsumenta zapoznać, bo wydaje mi się, że jakieś odgórne wytyczne powinny być.

Odnośnik do komentarza

marzen@
Wszystko zależy od sklepu, warto zapytać przy zakupie. Znam sklepy, które w ogóle zwrotów nie przyjmują. Są też takie, gdzie zwrócić można po kilku dniach czy miesiącu.

Dokładnie, nie ma określonego w żadnym kodeksie, czy ustawie terminu zwrotu... sklepy regulują to same. Ja zawsze pytam przy każdym zakupie ( nawet jak kupuję w danym sklepie dość często ) jak jest ze zwrotem, wymianą, czy muszę być osobiście - tak jest w niektórych sklepach, gdy płaci się kartą, bo zwrot też jest na kartę...

Mikołajek, ur. 9.12.2012, godz. 17.00, 4470g, 57cm
http://www.suwaczki.com/tickers/ex2bi09kf7314tic.png

Milenka, ur. 26.08.2002, godz. 6.50, 4870g, 64cm
http://www.suwaczki.com/tickers/ex2bio4pcufyfugw.png

Odnośnik do komentarza

Jestem sprzedawcą i pojęcie ,,,zwrot,, jest mi bardzo znane . Mało ludzi wie że zwrotu nie ma ! Według prawa to dobra wola sprzedawcy może a nie musi zgodzić się na zwrot