Skocz do zawartości
Forum

Nerwica lękowa???

Justyna848

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!!
Pisze we własnej sprawie, dopiero oczekuje dziecka, ale wydaje mi się , że mam poważny problem z samą sobą. Nie jestem lekarzem i może to wyolbrzmiam i tylko wydaje mi się, że jestem chora, a chodzi mi o nerwicę lękową. Zawsze byłam osobą, która mocno przeżywała stres, ale działał on raczej na mnie moblizująco. Niestety od paru miesięcy miewam napady lękowe nie związne zupełnie z niczym. Bez powodu zaczynam się jakby stresować, obawiać czegoś (dodam nie byłam u specjalisty, są to moje przypuszczenia), moje objawy to kołatanie serca, zimne dłonie, duszności i ścisk w żołądku. Bez powodu zaczynam płakać, że nie mogę tego powstrzymać, nie mogę przestać sę stresować. Jest to dla mnie bardzo męczące, bo nie moge sobie z tym poradzić. Nie mam żadnych problemów jedyne co to zaczyna się to wtedy kiedy mam za dużo na głowie różnych spraw. Również kiedy śpie potrafię się obudzić z kołataniem serca i dusznościami. Najbardzieje to boję się o mojego synka, żeby ten stres mu nie zaszkodził. Wmawiam sobie, że nie mam powodu, ale to nic nie daje. MOże Pani poleci mi jakieś metody relaksacyjne. NIe wiem co mam robić . Z góry dziękuę za odpowiedź!

http://www.suwaczek.pl/cache/11d7c04919.png http://s2.pierwszezabki.pl/013/0133599b0.png?2108
http://www.suwaczek.pl/cache/6c665484db.png

Justynko... to aż tak źle.. ??
Ja jakis czas temu leczyłam sie na to samo... tyle że chodziłam regularnie do psychiatry..i musze powiedziec że sporo mi pomógł... (tyle że ja w takim stopniu sie pochorowałam że bałam się z domu wychodzić, a wszystko przez stres w pracy). Niestety do tej pory strasznie szybko się denerwuje, czesto płacze z byle powodu i mam ataki duszności
(najczęściej w miejscach publicznych typu: hipermarkety, kino itp)

Mi w takich sytuacjach sporo pomaga melisa... bo leki odstawiłam ale teraz i tak brac bym ich nie mogła...