Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Madzia86

Marcowe Mamusie 2011

Rekomendowane odpowiedzi

Cerrie ...kupowałam w aptece...poleciła mi te kosmetyki farmaceutka....bo szukalam czegoś w przystepnej cenie o skuteczności porównywalnej z la Roche i Emolium

My już po bilansie i szczepieniu
Franek w 90-97 centylu ze wzrostem i wagą tj. 92cm i 15.440g....ubity jest ale i apetyt dopisuje...niczego nie odmówi
Szczepilam go też na WZW A, tym razem dostal w rączkę więc zapłakał przez sekunde i po krzyku

Monsound...czemu dostalaś skierowanie do logopedy???? cos źle na bilansie wyszlo??? ten caly bilans i tak polega na tym co odpowiedzą rodzice na zadawane przez lekarza pytania.....


GABRYSIA ur. 18.03.2016r. CC o godz. 13.30.waga 3030g 50 cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale sie wczoraj uśmiałam...
Franek zobaczył małą meszkę na ławie w domu i zaczął z nią rozmawiać
mówi : "Robak oć" i macha do tej meszki żeby z nim poszła a ona ani rusz......Franek znowu " Robak oć ze mno" ...w końcu sie zirytowal i mówi " jak nie to nie!" i zdmuchnął meszkę z ławy...ale wyglądał to komicznie:)


GABRYSIA ur. 18.03.2016r. CC o godz. 13.30.waga 3030g 50 cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sylwianna ten namiar był właśnie na poradnię psych.-pedag. - tak jak pisałam, pierwszy wolny termin na 6.05, spotkanie dwugodzinne zakończone zdiagnozowaniem. Żadnej terapii nie proponują, choć może wcale nie będzie potrzebna.

Flawia, nie mogę powiedzieć, żeby Bartuś popisał się elokwencją w gabinecie lekarskim. Oprócz tego powiedziałam co mnie niepokoi, m.in. że nie interesuje go powtarzanie głosek czy sylab, nie mówiąc o wyrazach. Ogólnie stwierdziła, że jest wycofany i nieśmiały. Dlatego dała skierowanie.


http://www.suwaczki.com/tickers/d69cj44jyovabxd2.png http://s2.pierwszezabki.pl/043/0433559a0.png?4051

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Monsound......może Bartuś nalezy do tych dzieci które zaczną poźniej mowić...mojej siostry syn nie odezwał sie prawie słowem do 3 roku życia...ale rozumiem Cie, że wolisz to sprawdzić niż sobie zarzucac że coś zbagatelizowałaś.......strasznie długo sie czeka w tej poradni??? chcesz do tej konkretnie czy bedziesz szukac jeszcze?


GABRYSIA ur. 18.03.2016r. CC o godz. 13.30.waga 3030g 50 cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Flawia
ale sie wczoraj uśmiałam...
Franek zobaczył małą meszkę na ławie w domu i zaczął z nią rozmawiać
mówi : "Robak oć" i macha do tej meszki żeby z nim poszła a ona ani rusz......Franek znowu " Robak oć ze mno" ...w końcu sie zirytowal i mówi " jak nie to nie!" i zdmuchnął meszkę z ławy...ale wyglądał to komicznie:)

Hahaha, można się czasem uśmiać z tych naszych dzieci. Laura to ewidentnie przejawia talent aktorski. Jak zaczyna odgrywać przed lustrem scenki z Peppy to można się posikac ze śmiechu. Ale robi to z takim zaangażowaniem i przejęciem że w szoku czasem jestem.

Flawia, kupiłam ten krem o którym pisałaś, emulsji do kąpieli nie było ale kupiłam teraz z Musteli nieco tańsza od La Roche oby coś pomogło bo skóra zaczyna wyglądac coraz gorzej i Laura szczególnie po kąpieli i w nocy bardzo się drapie. Muszę dziś wykupić Elidel bo tylko to nam niestety pomaga w ostrzejszych stanach ( 15g za 90 zł !!! Paranoja z tymi cenami! Zbankrutuję za niedługo)

Sylwianna, ale z Poli artystka :) Niezła poza :) Na prawde jest urocza i już taka duża!!! Wygląda zupełnie inaczej niż na zdjęciach sprzed kilku miesięcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze życzenia dla kolejnych, marcowych jubilatów Mai i Bartusia !!!

Cerrie

Sylwianna, ale z Poli artystka :) Niezła poza :) Na prawde jest urocza i już taka duża!!! Wygląda zupełnie inaczej niż na zdjęciach sprzed kilku miesięcy

Tak, tak poza była wyrazem buntu - złożyła ręce, tupnęła nogą i powiedziała dosadnie "NIE" - koniec ze zdjęciami ;)
A Wy już też po przyjęciu urodzinowym? Jak Laurka poradziła sobie z dmuchaniem świeczek, bo Pola przy próbie zdmuchnięcia drugiej prawie włożyła nos do tortu :Zakręcony:


http://www.rodzice.pl/suwaczki/showticker/17790
http://www.suwaczki.com/tickers/64mne6ydgmmzsmpi.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sylwianna, pewnie że dała radę :) nawet kazała sobie jeszcze 2 razy odpalać :)
A oto kilka fotek z urodzin :) A w tle moje tortowe dzieło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wow Cerrie...zrobilaś świnkową rodzinkę sama????? no no..jetsem pod wrażeniem!....
jak zrobilaś takie malowidła na ścianach? to jest pokoik Laury???...wlasnie się przymierzam do zakupu lożka dla Franka...i przydałoby sie wieksze mieszkanie:((na 60 metrach juz sie robi ciasno.....


GABRYSIA ur. 18.03.2016r. CC o godz. 13.30.waga 3030g 50 cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GABRYSIA ur. 18.03.2016r. CC o godz. 13.30.waga 3030g 50 cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Flawia
wow Cerrie...zrobilaś świnkową rodzinkę sama????? no no..jetsem pod wrażeniem!....
jak zrobilaś takie malowidła na ścianach? to jest pokoik Laury???...wlasnie się przymierzam do zakupu lożka dla Franka...i przydałoby sie wieksze mieszkanie:((na 60 metrach juz sie robi ciasno.....

Flawia, Dzięki, tak lepiłam sama :) Nawet nie było tak trudno :)
Co do malowideł kupiłam takie specjalne szablony do malowania ( polecam stronkę Naklejki Na Ścianę Ścienne Szablony Malarskie Welurowe Dekoracyjne ) Laura w pokoju ma misia łapiącego motylki ( którego widać na zdjęciu) na całej ścianie a na drugiej chustającego się na chuśtawce kotka i resztę motylków.
Co do łóżka my jeszcze czekamy na realizację zamówienia. Długo długo szukałam łóżka dla Laury też chciałam zamówić na allegro ale trochę się obawiałam o jakość wykonania a nigdzie nie mogłam zobaczyć tego łóżka " na żywo" aż pojechałam do Meblika i tam zakochałam się od pierwszego wejrzenia w łóżku z kolekcji disney z Myszką Minnie. Ogólnie meble bardzo ładnie wykonane i dopracowane. Łóżko ma szufladę na pościel, mały stoliczek nocny i barierki ochronne z możliwością łatwego demontażu w razie potrzeby. Mam nadzieję że jak wkońcu do nas dotrze to się nie rozczarujemy no i że Laura będzie chciała w nim spac wreszcie sama! :) Zdecydowaliśmy się na więsze łóżko 90/190 żeby miała je na dłużej i poza tym moja panna lubi się rozwalać na łóżku. Jeśli planujesz zakup łóżka o standardowych wymiarach to w ikei tez są fajne i co też ważne w przyzwoitej cenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cerrie.....własnie obawiam sie o jakośc łożka z allegro...co innego jakbym widziala na zywo a zamawiając przez net może przyjśc bubel....a nie usmiecha mi sie odsylac na swoj koszt łożka

mi sie podoba jeszcze kolekcja KLUPŚ

Klupś Meble Dziecięce

też oczywiście z motywem piłki...
hmm...za bardzo nie mam miejsca na wieksze łożko niz masz 160 długości.....


GABRYSIA ur. 18.03.2016r. CC o godz. 13.30.waga 3030g 50 cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Flawia
Cerrie.....własnie obawiam sie o jakośc łożka z allegro...co innego jakbym widziala na zywo a zamawiając przez net może przyjśc bubel....a nie usmiecha mi sie odsylac na swoj koszt łożka

mi sie podoba jeszcze kolekcja KLUPŚ

Klupś Meble Dziecięce

też oczywiście z motywem piłki...
hmm...za bardzo nie mam miejsca na wieksze łożko niz masz 160 długości.....

Flawia, ja widziałam podobne do tego pierwszego, które pokazywałaś w sklepie Abra. Powiem Ci szczerze że płyta wydała mi się tak cieńka że nie zdecydowałabym się na zakup. Zobacz jeszcze kolekcje dziecięce w sklepach Agata Meble, może znajdziesz coś co Ci się spodoba a łóżka wyglądały tam na solidne. Z Ikei ma mój brat dla swoich dzieci takie KRITTER Rama łóżka z dnem z listew - biały - IKEA mają już je kilka lat i są zadowoleni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

iskra Wszystkiego najlepszego dla Twojego Filipka!!!

cerrie Naprawdę dałaś czadu z tymi świnkami...takie talenty, ja się powinnam schować! Laurka oczywiście cudna..

A jeśli chodzi o łóżka - z kolekcji KLUPŚ mam w domu to szczebelkowe - do tej pory służy, jestem zadowolona. Łóżka z Agata Meble też oglądałam i tak jak pisze cerrie wyglądają na solidne i porządne.


http://www.rodzice.pl/suwaczki/showticker/17790
http://www.suwaczki.com/tickers/64mne6ydgmmzsmpi.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sylwiana dziękuję ślicznie - przekażę:)
Flawia ja osobiście nie wziełabym tego łóżka bo ma tę barierkę z którą nie zrobisz nic chyba, że jesteś kasiasta i za rok wymienisz na inne.
Ja właśnie dzisiaj zamówiłam to łóżko a później jak na zdjęciu masz taki ala tapczanik i jak materiał wytrzyma to posłuży na więcej jak rok...

a to nasze zdjęcie z urodzin -


http://suwaczki.maluchy.pl/li-59936.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Iskra, TenTwój "Czupurek" jest taki słodki że możnaby go schrupać :)Jeszcze raz wszystkiego dobrego dla niego. A torcik wyszedł super! Debiut udany. Przerąbane rozłożyć tą masę na całość tortu, co? Tez Ci się tak rozwalała??? Mnie na dodatek brakło i musiałam kombinować :)

Wczoraj byłam na pobraniu krwi z Laurką. Ależ byłam z niej dumna bo pokonała swój strach przed białym fartuchem i ani razu nie zapłakała :) Choć jak weszłam do przychodni to była przerażona i ciągle mówiła że się boi ale dzielnie to zniosła. Jutro idę z nią na bilans 2-latka mam nadzieję że tez bedzie taka dzielna i da się wreszcie zbadać w spokoju bo do tej pory wszystkie wizyty w gabinecie lekarskim to koszmar. Płacz, histeria, wyrywanie się, próby ugryzienia lekarza w rękę, kopanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cerrie dziękujemy ale schrupać nie dam bo to mój niunio :P

A co do masy to masakra - ja miałam jej dużo bo nawet wywaliłam resztę ale za bardzo to zielone rozwałakowałam i jak przenosiłam to też się porwał i dziury się porobiły więc robiłam łaty i drogę walnęłam tam gdzie było najgorzej. ale durna ja nie pomyślałam, żeby zwinąć interes i jeszcze raz przewałkować ale mądry Polak po szkodzie...

My też pewnie pójdziemy na ten bilans ale w nastęnym tyg najpredzej


http://suwaczki.maluchy.pl/li-59936.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Iskra, ja podsypywałam cukrem pudrem ( że niby wtedy się nie targa ) ale mimo to i tak miałam z tym problem. Ja w zeszłym roku tez zalepiałam dziury kwiatuszkami z lukru :)

Zaliczyłyśmy dziś bilans, jednak moja córka jak tylko zobaczyła naszą pediatrę to szybko podała jej nasza książeczkę zdrowia ( o co ją wczesniej poprosiłam ) i chciała zwiewać a potem to już był atak histerii. Jakoś tam się udało ją zważyć i zmierzyć mniej więcej. Dostałyśmy skierowanie do poradni wad postawy bo Laura troszkę krzywi stopy. Lekarka mówi że do 4 roku to się jeszcze może zmienić i będzie wszystko ok ale wie że na wizytę i tak pewnie w tym roku się nie załapiemy więc dała juz skierowanie. Poleciła najczęstsze siady "po turecku",ćwiczenie chodzenia na palcach i na wewnętrznych krawędziach stóp ( z tym to może byc gorzej :/ ) i dobre obuwie. A reszta w jak najlepszym porządku :) wyniki z badań krwi sa super więc się bardzo cieszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jestem wściekła..... na samą siebie.... Łóżko które kupiliśmy okazało się jednym wielkim rozczarowaniem. Po złożeniu i osadzeniu mega grubego materaca jest ono zdecydowanie za wysokie dla 2 latka a przede wszystkim ona nie chce nawet na nim usiąść nie mówiąc już o położeniu się na nim! Najpierw się cieszyła jak zobaczyła grawer z Minnie, nic tylko składamy składamy i pomagała wkładać śrubki przy montażu a potem jak już było złożone urządziła taki straszny płacz że jej uspokoić nie mogłam. Musiałam rozłożyć kanapę i tam spałyśmy całą noc. Rano popatrzyła na swoje szczebelkowe łóżeczko i powiedziała że to jest łóżeczko Laury a nie tamto. Jedyne co nam pozostaje teraz to próba obniżenia go przez zlikwidowanie szuflady i obniżenie zawiasów na których opiera się rama o ile będzie taka możliwość. Może jak będzie niższe to się do niego jakoś powoli przekona. Jak narazie to wątpię żeby samej się jej udało na nie wejść....Wydaliśmy na prawde dużo kasy z myślą że będzie jej dobrze służyło na długie lata. Nie wiem może się pospieszyliśmy i Laura nie jest jeszcze gotowa albo zwyczajnie przeraziła się tą wysokością.
Tak więc Flawia, zakup w Mebliku jak narazie odradzam nie jest to łóżko odpowiednie dla tego wieku dziecka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jakoś ostatnio nie mam na nic czasu, niby Tysia coraz starsza, ale nie oznacza to że mniej absorbująca, a na dodatek kocha bajki na komputerze więc korzystanie przy niej z neta jest nie możliwe :/

Od kilku dni mamy straszny problem z kładzeniem spać, jak tylko się o tym wspomni Justysia krzyczy że nie chce iść spać, wczoraj to nawet w dzień już nie poszła spać i jak wstała o 8.00 tak ledwo i z płaczem położyła się po 21.00, czy Wasze maluchy też tak mało śpią - ona zachowuje się jakby w ogóle nie potrzebowała snu. Ja myślałam, że wieczorem padnie jak dętka o 20.00, a ona ledwo i z bólem poszła spać po 21.00, masakra, ani dnia ani wieczoru nie można mieć dla siebie.
Czy Wasze dzieci śpią jeszcze w dzień, bo może już powinnam zrezygnować z drzemki poobiedniej, bo jak ją kładę po południu to wieczorem idzie spać po 23.00 :/ ???


http://www.galeriatwarzy.pl/galeria/229pz.php5
http://www.suwaczki.com/tickers/km5s9vvjcfcuy6wy.png http://s2.pierwszezabki.pl/040/0404879c0.png?9522

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikita85
Witam,

jakoś ostatnio nie mam na nic czasu, niby Tysia coraz starsza, ale nie oznacza to że mniej absorbująca, a na dodatek kocha bajki na komputerze więc korzystanie przy niej z neta jest nie możliwe :/

Od kilku dni mamy straszny problem z kładzeniem spać, jak tylko się o tym wspomni Justysia krzyczy że nie chce iść spać, wczoraj to nawet w dzień już nie poszła spać i jak wstała o 8.00 tak ledwo i z płaczem położyła się po 21.00, czy Wasze maluchy też tak mało śpią - ona zachowuje się jakby w ogóle nie potrzebowała snu. Ja myślałam, że wieczorem padnie jak dętka o 20.00, a ona ledwo i z bólem poszła spać po 21.00, masakra, ani dnia ani wieczoru nie można mieć dla siebie.
Czy Wasze dzieci śpią jeszcze w dzień, bo może już powinnam zrezygnować z drzemki poobiedniej, bo jak ją kładę po południu to wieczorem idzie spać po 23.00 :/ ???

Ja się ostatnio zastanawiałam dlaczego moje dziecko śpi tak długo w dzień? :/ Śpi od 12 do ok.15, także mamy jakieś trzy godzinki w weekend, choć wcześniej spał 1,5-2 godziny. to chyba zależy od dziecka... Współczuję Ci i zastanawiam się jak ta Mała twoja daje radę, bo mój Bartek o 12 przynosi mi monia i swoją pieluszkę i pokazuje, że On chce iść spać...


http://s1.suwaczek.com/201103161762.png http://s2.pierwszezabki.pl/042/0422569a0.png?1305

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikta85, Laura tez rzadko kiedy śpi w dzień. Czasem pójdzie spać wczesniej ok 20 ale zazwyczaj dopiero o 21. Jakiś czas temu też się bardzo dziwiłam bo Laura nagle przestała spać w dzień a kładła się spać później niż zwykle choć zawsze myślałam że jak skończa się drzemki w ciągu dnia to wcześniej będzie chodziła spać. Potem drzemki wróciły a teraz znów są sporadycznie, najczęściej jak jedziemy autem wtedy zasypia.

Łóżko jednak udało nam się obniżyć. Było z tym dużo kombinowania ale najwazniejsze że się udało i Laura odrazu przekonała się do niego :) Ale i tak w nocy woła mamusię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Franek też jeszcze śpi w dzień...nie dałby rady bez snu...spi od ok. 12 do 14. Wcześniej spał rano do 8.00 teraz wstaje juz ok. 6.30 ale i tak pada kolo poludnia...raz jedyny nie poszedl spać w ciągu dnia to zasnął na siedząco ok. 17.00 na kanapie;)
i oby taka drzemka w dzień trwala jak najdlużej bo to jest czas tylko dla mnie...z ksiązką, tv lub drzemką:) kiedyś jak głupia zamiast odpoczywac kiedy moje dziecko spało ganiałam po domu i gotowałam, sprzatałam itd....a potem byłam ledwo zywa bo Franek budził sie pelen energii a ja byłam jak dętka.

Cerrie...super że udalo sie z tym łóżeczkiem....

ja właśnie muszę sie powaznie rozejrzeć za czyms dla Franka no i czas tez na kolejną zmianę fotelika bo z tego 9-18kg wyrasta....Chyba kupię Maxi-Cosi Rodi Air Protect bo jak spojrzalam na ceny Recaro to az mie zatkało. Dla mnie fotelik musi spalniac 3 funkcje : byc lekki, lekko sie odchylać gdyby dziecko zlapalo drzemke w drodze i mieć możliwośc odpięcia opadrcia i zostawienia samego siedziska na potem...bo ten fotelika ma juz być ostatnim....czyli 15-36 kg


GABRYSIA ur. 18.03.2016r. CC o godz. 13.30.waga 3030g 50 cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj Kapka, ale się zagapiłam ... Wszystkiego Najlepszego dla Szymonka!!! Trochę spóźnione ale szczere :)

Co tam u Was dziewczyny? Mnie dziś przepotwornie bolą plecy. Jak posiedzę chwilę to potem wstać nie mogę :/ Moja dyskopatia chyba się odezwała :/ Już sobie tyle obiecuję że po całym dniu siedzenia za biurkiem pójde gdzieś poćwiczyć ale wciąż brakuje czasu a pogoda też nie zachęca do wyjścia z domu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...