Skocz do zawartości
Forum

Jakie butelki do karmienia polecacie?


Gość elamala

Rekomendowane odpowiedzi

jestem w 36 tygodniu ciąży i jestem zielona w tym temacie, oczywiście w planach mam karmienie piersią, ale wiadomo, że to różnie bywa i być może czasem butelka się przyda. tyle, że nie wiem jaką wybrać i co jest ważne przy wyborze?

Odnośnik do komentarza

Hej,
Ja używam butelek Lovi ze smoczkiem O ➕(tzw.wolny przeplyw)Za kilka dni zmienimy smoczek na 3➕(od 3 msc).Z kamieniem tymi butelkami nie mam problemu,maluszek je jak szalony i jest wszystko ok.
Herbatkę pije z butelki Aventu,po prostu taką dostaliśmy i z niej pije,a wodę z Lovi.Innych butelek nie używałam,bo nie bylo sensu,skoro dzidzia toleruje te,które ma.

http://www.suwaczki.com/tickers/atdctv73ju3a1kbs.png

Odnośnik do komentarza
Gość Beatriss

Miałam butelki avent i mogę z czystym sumieniem polecić :) mogłam karmić i piersią i butelką, bez obawy, że dziecko się odzwyczai od piersi, bo jest tam taki specjalny smoczek, że dziecko się musi trochę namęczyć, żeby się przyssać i najeść, więc podobnie jak przy piersi mamy i się nie rozleniwia podczas karmienia butelką:)

Odnośnik do komentarza
Gość Grażynaa

Pewnie, że warto się przygotować. Mi się przydała niestety już w szpitalu jak mały nie chciał cyca. Miałam avent z takim większym smoczkiem podobnym do kobiecej piersi. Dziecko musi z niego trochę mocniej ciągnąć i przynajmniej nie przestawi się na samą butelką. Potem ładnie wróciliśmy do cyca i tak do 14 miesiąca ;)

Odnośnik do komentarza

Ja polecam butelkę lovi aktywne ssanie. Z szeroką szyjką więc łatwo ją umyć i mleko się nie rozsypuje obok. Poza tym u nas zredukowała kolki i zmniejszyło się ulewanie. Córka też wreszcie je spokojnie, nie rzuca się jak przy innych butelkach

Odnośnik do komentarza
Gość Marta_2606