9 miesięcy, ciąża

Październikowe 2019

Odpowiedzi znajdują się poniżej

MadziaK83

MadziaK83

Natka ja mialam w 38 tc ostatnia wizytę i jedyne ktg, tydzień później cięcie. Teraz też ta ginka do której chodzę mówiła że po 38 tc zie robi ktg jak jest ok wszystko. Wizytę mam w środę to będzie 34 tc, więc pewnie następna w 36 i ostatnia w 38 tc, ktg, a w 39+0 mam cięcie. Mnie to cieszy bo to leżenie bez ruchu mnie denerwuje także mogę nie mieć i ani jednego hihi
Magda kuruj się kochana próbuj po kolei to co tu wymienilysmy. Coś na pewno pomoże.
Sunflower ja byłam tam zdesperowany że wciagnelam nosem ten płyn do płukania zatok byle choć na chwilę nie czuć trgo strasznego ścisku w czaszce, a jakby nie pomogło to wzięła bym ibuprom zatoki, miałam ten stan 2 ostatnio dni przed cięciem wiec myślę że nie zaszkodziło by to dziecku. Ale udało się bez, a od razu po cięciu zaserwowali mi jakiś antybiotyk dozylnie także zaraz mi przeszło.

--

https://www.suwaczki.com/tickers/zud3dqk3c4q16tbz.png
https://www.suwaczki.com/tickers/dqprj44jr7rdz2pr.png

52759 madziak83 Kobieta, 36 lat, Kraków
QueenP

QueenP

Natuska
W pierwszej ciąży miałam ktg dopiero jak przyjechałam rodzić, odeszły mi wody, wiec musieli kontrolować skurcze i tętno maluszka. Tutaj dzisiaj miałam już trzecie. Także Wszędzie jest inaczej, wydaje mi się, że to zależy od lekarza prowadzącego.

Mamy tutaj trochę Was, które już są w 36/37 tygodniu, to tylko patrzeć jak zaraz będę kolejne forumowe maluszki :) ciekawe która teraz urodzi :)

--

https://www.suwaczki.com/tickers/f2w3yx8dh9mo5ohh.png
https://www.suwaczki.com/tickers/f2wl20mm5nwj40wo.png

62335 queenp Kobieta, 30 lat, Anglia
KasiaAsia

KasiaAsia

Dziewczyny ja też już po wizycie, szyjka trzyma także czekam jeszcze tydzień. 23 mam być w szpitalu na sprawdzenie szyjki i w razie czego zostajemy w szpitalu. No chyba, że coś się zacznie dziać w tygodniu to od razu jedziemy do szpitala. Mała się nie odwróciła, także marne szanse, że to zrobi do 23. Na 99% czeka mnie cesarka.

--

https://www.suwaczki.com/tickers/w57vrjjgc5gc3iax.png

65546 kasiaasia Kobieta, 29 lat, Wałbrzych
Basiaa

Basiaa

Zgadzam się dziewczyny, że taka rodzina to skarb. Wiesz, że zawsze masz na kogo liczyć, komu się pozalic czy doradzić. Myślę, że to tez zasługa tego, że jest nas sporo tzn jeden brat najstarszy i my 4 dziewczyny ja najmlodsza :) Ja podziwiam moja mame jak nas sama potrafiła tak dobrze wychować, bo tata nam zmarł 24 lata temu.

Ja w poludnie sprawdziłam wyniki badań i w moczu z now fosforan, bakterie i leukocy :/
U mnie wizyta w środę.
KASIA Asia ja prawdopodobnie też 23 do szpitala. Ale jeszvze się okaże wszystko w środę dokładnie.

Dziewczyny a jak to jest z tymi tygodniami bo juz sie pogubiłam. Czy np 36+1 dzien to jest skończony 36 tygodni i zaczyna się 37, czy to dopiero się zaczal 36 tydzień i jak bedzie 36 tyg i 7 dni to bedzie skończone 36?

62669 basiaa Kobieta, 32 lata, Nowy Sącz
EMIlka1985

EMIlka1985

Cześć dziewczyny, wpadłam na chwilkę poczytać co u Was słychać i zobaczyć czy pojawiły się kolejne Szkraby;).
U mnie czas mija na odciaganiu i karmieniu. Jest kołowrotek, ale jestem szczęśliwa:). Dzisiaj byłam na wizycie u pediatry, muszę teraz umówić się na przeswietlenie bioderek i usg nerek ( Lilka ma powiększone miedniczki nerkowe).
Basia, Twoi chlopcy to wczesniaki, kiedy nadgonili rówieśników?

  • pazdziernikowe-2019_78246.jpg
  • pazdziernikowe-2019_78247.jpg
  • pazdziernikowe-2019_78248.jpg
64955 emilka1985 Kobieta, 34 lata, Chorzów
MadziaK83

MadziaK83

O a ja też 23 do szpitala tyle że nie na poród a podpisać umowę i opłacić apartament, jak to załatwię to bede już spokojniejsza bociwem że Filipek będzie z nami, a jak Filipek to i mąż, bo nie mamy go z kim zostawić więc gdyby młody nie mógł być to i mąż by te z nie mógł bo by musiał się nim zajmować. A kolejnego 23 już na poród :) o rany jeszcze tylkocm siać i parę dni a ja kompletnie nie czuje się w gotowości, może by tak jeszcze z pół roku w brzuchu posiedział :D
Basia 36+1 to skończone 36 tygodni i leci 37 ;)
Niedobrze z tym moczem ale nie mam pojęcia co to oznacza, znów jakiś stan zapalny z powodu pessara?
KasiaAsia kurcze z tą cesarka, a próbowałaś z myciem podłóg i innych pracach na czworakach?
Emilka super że jesteś szczęśliwa to najważniejsze, choć pewnie równie zmęczona co szczęśliwa. Ale z czasem malutka będzie dłużej spać a Ty będziesz mogła więcej odpocząć.
Znawca nie jestem ale oglądam na yt trojaczki tv i dziewczynki urodziły się w 32 tc chyba, ważył po 1300g każda. Ich mama kiedyś opowiadała o wczesniactwie, mówiła o częstych wizytach u lekarzy, o częstych infekcjsch i masie pieniędzy wydanej na różne suplementy. Nie mówiła kiedy dziewczynki wyrównały, ale teraz będą kończyć 3 latka i rozwijają się rewelacyjnie, Filipek ma 2,5 roczku i widać że są doroslejsze od niego, więc na pewno nie dostają od normy.

--

https://www.suwaczki.com/tickers/zud3dqk3c4q16tbz.png
https://www.suwaczki.com/tickers/dqprj44jr7rdz2pr.png

52759 madziak83 Kobieta, 36 lat, Kraków
MadziaK83

MadziaK83

Ale Lilka jest słodka! Miałam napisać że nie wygląda jak wczesniak ale potem zobaczyłam jaka jest maleńka w stosunku do rozka, śliczna kruszynka :)

--

https://www.suwaczki.com/tickers/zud3dqk3c4q16tbz.png
https://www.suwaczki.com/tickers/dqprj44jr7rdz2pr.png

52759 madziak83 Kobieta, 36 lat, Kraków
EMIlka1985

EMIlka1985

Madzia, tak - Lilka jest malutka, w rozku to się topi;). A leków musi przyjmować więcej niż dzieci donoszone, nawet był problem żeby niektóre dostać w aptece, musieliśmy na zamówienie mieć. Monitor oddechu snuza do pieluszki nie sprawdził się, po prostu odstawal i non stop się wlaczal, na następny dzień kupilismy taki pod materacyk. Mieliśmy zalecenie przy wypisie, żeby stosować monitor, bo wczesniaki są w grupie ryzyka

64955 emilka1985 Kobieta, 34 lata, Chorzów
MadziaK83

MadziaK83

Ten snuza sprawdzi sie nieco później, może teraz za mała była, nam też się parę razy włączył bo odstawał jak pieluszka się wywinela, od rozmiaru 3 są już pieluchomajtki one mają gumę w pasie to przylega idealnie. Trojaczki tez miały te monitory pod materacyk, także to samo zalecenie musieli dostać rodzice.
Ale dziewczynki naprawdę są super, nikt by nie powiedział że takie wczesniaki a 32 tc to jednak bardzo wcześnie, Basi chłopaki też sobie świetnie radzą także na pewno i u was będzie wszystko dobrze :)

--

https://www.suwaczki.com/tickers/zud3dqk3c4q16tbz.png
https://www.suwaczki.com/tickers/dqprj44jr7rdz2pr.png

52759 madziak83 Kobieta, 36 lat, Kraków
KasiaAsia

KasiaAsia

Emilka śliczna dziewczynka, a jakie ma duże oczeta. Dziewczyny czy na tym etapie po badaniu może być plamienie? Wróciłam właśnie do domu i cała wkładka brudna. To chyba po badaniu? Bo dr tak dość mocno sobie dzisiaj pozwolił mnie zbadać.
Madziak ja już się przyzwyczaiłam do tego, że będę miała cesarke. Także nawet już niczego nie próbuje.

--

https://www.suwaczki.com/tickers/w57vrjjgc5gc3iax.png

65546 kasiaasia Kobieta, 29 lat, Wałbrzych