Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Beata

Problemy po odstawienia krążków

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Beata

Przez rok stosowałam krążki antykoncepcyjne. Stosowanie ich skończyłam w styczniu gdyż z partnerem staramy się o drugie dziecko. Po wyjęciu krążka nie wystąpiło wg krwawienie, następna miesiączka to było aby lekkie plamienie. Od końca marca mam bóle w podbrzuszu, zrobiłam w połowie marca test ciążowy i beta HCG z krwi i wyszło negatywnie. Dostałam okresu pod koniec marca. Kolejnej miesiączki dostałam dwa tygodnie po zakończeniu poprzedniej tylko że ta wyglądała inaczej - dość obfite krwawienie głównie wieczorem, brązowy ze skrzepami. W dzień praktycznie krwawienia nie było. Ale martwię się co może być przyczyną. Ciężko się teraz dostać do ginekologa, nie wiem co robić, przez telefon te wizyty są kiepskie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...