Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
jan.grzanka

Jak szkolenie z obsługi klienta wpływa na firmę

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

drugie dziecko w drodze, więc nadszedł czas na rozwój firmy. W końcu przy dzieciach liczy się każdy grosz. Żeby podnieść dochody mojej firmy zdecydowałem się na szkolenia z obsługi klienta.

Okazało się, że to był strzał w dziesiątkę! Klienci wracają i nas chwalą. Nigdy bym się nie spodziewał ile zmian przyniesie takie szkolenie! Zdecydowałem się również na optymalizację używanych narzędzi IT, co również przyniosło ogromne efekty.

Tutaj adres firmy: [reklama usunięta]

Szczerze polecam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie warto robić tego rodzaju szkolenia. Przecież jak nas widzą tak nas piszą, a współpraca z klientem praktycznie w każdej branży jest w tej chwili kluczowa i niejednokrotnie decyduje o sytuacji rynkowej danej firmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość martynikapol

ja w zeszłym roku byłam na bardzo fajnym szkoleniu Profesjonalna i kompleksowa obsługa klienta [reklama usunięta]. Na początku podeszłam do tego z dość dużą rezerwą bo jako przedstawiciel handlowy pracuje już od kilku lat i uważałam, że dość dobrze znam wszelkie techniki sprzedaży i wiem jak obsługiwać klienta. Szkolenie było w całości finansowe przez firmę i musiałam na nim być. Zastałam bardzo mile zaskoczona ilością przekazywanych informacji i podejściem wykładowcy do tematu. Teraz z perspektywy czasu uważam, że warto uczęszczać na takie wszelkiego rodzaju szkolenia i kursy bo dzięki temu mamy możliwość dowiedzenia się czegoś nowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każde szkolenie się przydaje pod warunkiem, że będziesz wykorzystywać zdobyta wiedze. Również pracuję w branży gdzie mam kontakt z klientami i także odbyłam szkolenia z obsługi klienta. Akurat skorzystałam z tej oferty: https://szkoleniamaciolek.com/szkolenie-obsluga-klienta/ i jestem bardzo zadowolona z efektów. Szkolenie było prowadzone w sposób ciekawy i fajny. Było to szkolenie złożone z 2 części: teoretycznej i praktycznej dzięki czemu od razy mogliśmy przećwiczyć nowo zdobytą wiedze i umiejętności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...