Skocz do zawartości
Forum

Jak napisac skargę na niekompetentnego pracownika banku


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pierwszy raz spotkała mnie taka sytuacja i nie za bardzo wiem jak mam sobie z tym poradzić.
Otórz w miesiącu październiku 2010 spłaciłam z data wcześniejszą dwa kredyty które brałam.
Otrzymałam od pracownika banku zaświadczenia o całkowitej spłacie obu kredytów i dla mnie sprawa była zamknieta. Jakie było moje zdziwienie gdy z poczty odebrałam list polecony w którym bylo napisane, iż na obu kredytach mam niedopłate i środki wpłacone 2 tygodnie wczesniej są niewystarczajace. Zadzwoniłam na infoline tegoż banku, okazała sie , iż jeden kredyt jest całkowicie zamknięty (a mimo to dostałam wezwanie do zapłaty brakujacych środków do całkowietej spłaty kredytu), a na drugim kredycie widnieje niedoata w kwocie ok 100 zł. W tej sytuacji chcę złożyć skargę na pracownika banku, który mnie obsługiwał oraz reklamację dotycząca zaistniałej sytuacji. Jeśli ktoś jest mi w stanie pomóc i podpowie mi jak napisać taką skargę i reklamację podpierając się przepisami i paragrafami to będę bardzo wdzięczna i z góry dziekuje. Pozdrawiam Anna

Odnośnik do komentarza

nie podeprzesz się żadnymi paragrafami - jedyne co m ożesz zrobić to iść to wyjaśnić do placówki - czasem nie jest to wina pracownika - system czasem pokazuje złe informacje , po przetworzeniu - np po 2 dniach mogą być widoczne dopiero niektóre rzeczy - jeżeli masz zapłacić tzn że zabrakło .. czego oczekujesz że za ciebie zapłacą ?? nie wiem jakie są szczegóły dlatego też do końca nie mogę być obiektywna - sama jestem pracownikiem Banku i wiem że system różne rzeczy może pokazywać - dlatego MY prosimy klientów o monitorowanie kredytów - my jako pracownicy nie jesteśmy w stanie wszystkiego kontrolować - pracownicy są od przyjmowania dyspozycji i od pomocy - jak pójdziesz tam to napewno razem to wyjaśnicie no chyba że natkniesz się na pracowników niemiłych - wtedy możesz po prostu złożyć reklamację telefonicznie w Biurze Obsługi KLienta a druga rzecz to KAŻDY CZŁOWIEK MA PRAWO DO BŁĘDÓW - i czasem pochopnie nie warto komuś nabluzgać bo ciebie może spotkać to samo ...

Odnośnik do komentarza

Iwonka@ dziękuje, nie mam zamiaru nikogo obrażac ani na nikogo bluzgać, po co? to nic nie da, a tylko zdenerwuje mnie i pracownika banku. Ale chodzi o zasadę, oba kredyty miały spłatę na ten sam dzień i dziwi mnie dlaczego jeden został zamkniety bez problemu, a drugi nie i wisi na nim niedopłata. Moim zdaniem jest to wina pracownika banku i jego niedopatrzenie.

Odnośnik do komentarza

a idź to wyjaśnić do banku - my jak mieliśmy raz taką sytuację bo system akurat zawiesił się i nie przyjęło dyspozycji - też klient narobił zamieszania - a to była wina systemu - czasem płata nam figle - ale napisaliśmy razem reklamacje z klientem z opisem sprawy i zwrócono tej osobie odsetki, które zostały naliczone - ale jak masz niedopłatę tzn że ją masz i tak będziesz musiała zapłacić, 100 zł znikąd by się nie wzięło - a jeden kredyt jest spłącony bo zawszse system bierze sobie np na kredyt który jest najstarszy tak jest u nas i niedopłata wtedy powstaje na drugim - może pracownik nie uwzględnił jakiś kosztów ? albo w niektórych bankach pobierają prowizję za wcześniejsze spłaty? zależy gdzie masz ?

Odnośnik do komentarza
Gość Diabelski

Nie ma "system", nie ma "oni", nie ma tajemniczych sił. Pracownik to bank, marka to bank, klient idzie tam bo marce zaufał. Rozumiem, że pracownik jest najsłabszym ogniwem na którego spadają gromy. Ale zawsze mógł zostać prezesem banku i mieć to w du***.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...