Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Ditta

Listopad 2015

Rekomendowane odpowiedzi

http://allegro.pl/recznik-z-kapturkiem-zoo-idealny-prezent-2015rok-i5522905540.html ja kupiłam tu....a dopiero jak kupiłam to zobaczyłam to...http://allegro.pl/skip-hop-recznik-dla-dziecka-z-kapturem-zoo-zaba-i5497562052.html...nie kojażyłam wcześniej tej firmy...i sie obawiałam że jakiś szit kupiłam....ale jak dla mnie są ok....nie za bardzo grube...ale ja nie przepadam wolę cienka frotkę...choc pewnie te za 100 grubsze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śliczne ręczniki:) ja mam lecę i baranka ;)
no i mój właśnie dzwoniła, że ma ochotę na piwko i czy nie pójdziemy do jego kuzyna...ja podziękowałam...co ja bym tam robiła...patrzyła jak chłopy się piwem raczą i gadają na tematy, które mnie nie interesują?... Mój stwierdził, że powinnam docenić jego szczerość i odwdzięczyć mu się w nocy...no masz Ci los...ja mu się odwdzięczę...na piwko to ma czas,a na zrobienie mi miejsca w szafie to już nie bardzo...czasami mam wrażenie, że te chłopy,to jakieś inne są...
kurde...z drugiej strony weekend, a ja sama w chałupie...może skoczę do koleżanki na herbatę... No nie dogodzisz mi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słodkie ręczniki Sabaina ;)
Mój mąż bidny chory ma zapalenie krtani wczoraj wrócił z.pracy to.normalnie takie głos inny ledwo mowi od dziś na atybiotyku biedny oj biedny:) piwa nie wypije grila nie zrobi. Ale.może znajomi nas odwiedza w sobotę albo niedziele to.będzie towarzystwo: )


http://fajnamama.pl/suwaczki/83kdyf7.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A moj luby przyszedl z pracy zly jak osa. Zrobil wielka awanture o nic. To juz wolalabym zeby poszedl z kolega na piwo a nam dal siwiety spokoj.


http://emaluszki.pl/suwaczek8-20151007.jpg
http://suwaczki.maluchy.pl/li-72025.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A my dzisiaj zrobilismy wypad na miasto na obiadek hihi a co najlepsze na rowerkach . troche Sir balam alw jak to Holandia slynie z rowerow I drog rowerowych wiec powolutku jechalismy:) I kupilam farbe do wlosow bo takie odrosty. Ale nie chce mi Sir farbowac tak naprawde.. Jestem troche padnieta: ( moze jutro jak bedzie mi die chvialo albo w niedziele hmm. Ale patrzcie co jeszcze kupilam nie moglam Sir oprzec<3

monthly_2015_07/listopad-2015_32827.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dodatkowo widzialam takie super koszulki takie same dla mamy I corki albo DLA taty I syna. Boze az sie zakochalam. No ale plec nasal nie znana wiec nie kupowalismy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Róża, Sabaina - super zakupy! Mój mąż tez dzis popiwkowal, ale w domu, bo nas znajomi odwiedzili :)
Musze go bardzo pochwalić, sam dzis zrobil mi półkową ścianę. Jak mi się uda wstawię zdjęcie.


http://www.suwaczki.com/tickers/relgh371k19ry261.png
18.11.2015

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No oczywiście przez ten durny Tel nie wstawię zdjęcia :(
Jutro wybieram się nad Białe :) w tym roku jeszcze nie plażowałam. Ale kąpać i tak się nie będę, lepiej nie ryzykować zapalenia pęcherza :/


http://www.suwaczki.com/tickers/relgh371k19ry261.png
18.11.2015

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aanka01 superancki regał!!
Róża, Sabaina super zakupki ;-)

Ja dziś skupilam się na zakupach ciuchowych ale dla mnie. No i wkurza mnie to że w moim mieście nie ma ani 1 sklepu typowo z odzieżą ciążową!!! Jedynie w sklepach typu H&M są kolekcje dla ale uważam że tam jest bardzo drogo. No i po wielu trudach znalazłam jedne spodenki do kolan i bluzeczke na ramiaczka. Nieciążowe ale po prostu wzielam wiekszy rozmiar i jest git. Denerwuje mnie ze większość rzeczy wpina mi się w pol brzucha i nieladnie to wyglada. Dlatego kupuję teraz rzeczy z szerszą gumką w pasie lub takie które mogę nosic pod brzuchem bo ten już coraz wiekszy.

Wczoraj wazylam sie u siostry i przytylam juz... 8kg! Rany boskie ostatnia wizyte mialam 24 czerwca i od tego czasu przytylam 3kg, czy to możliwe? Dodam że z opinii innych wszystko idzie mi w brzuch no i troszke poszło w cycki :-/


http://www.suwaczki.com/tickers/f2wl3e5eerjbaj9r.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wróciłam do domu i zamiast napoić usychające drzewka nadrabiam wasze wpisy:))
Paaie, biorę Macmiror Complex 500mg+200 000 j.m. Te 200 000 wolałabym mieć w kieszeni a nie w.....;)
Sabaina, Silvara, Equendi, Niepołomice albo zrobimy sobie powrót do przeszłości w koktail barze na Placu Centralnym albo Stylowa:)
Martynka, pendolino przez Płock nie śmiga żebyś mogła do nas szybciutko dołączyć?
Aanka, zdolniacha z tego Twojego M...
Róża, Sabaina, super zakupy:) ja dzisiaj solidaryzuje się z Martynką i wyjątkowo obkupiłam siebie:))


http://www.suwaczki.com/tickers/o1489vvjkcbwritr.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyczowam kolejna ciezko noc. Maluch mi naciska na pecherz. Albo to jakas infekcja.. Oj oby to pierwsze bo infekcja nam nie potrzebna. Dodatkowo ciagnie mnie cala noga az od posladka I jest tak strasznie duszno.. A dodatkowo kolega ktory ma tutaj w mieszkaniu pokoj na wynajmie zaprosil kolege z Polski a ten zachowuje sie jak w oborze-,- drze Sir na caly Dom trzaska drzwiami aj.. Cos czuje ze Bede musiala wstac I Sir odezwac..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...