Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Joasia21

Kwietniówki 2015

Rekomendowane odpowiedzi

Dziewczyny, teraz to sie martwie, ze ta moja beta za wysoka..,ale te widelki, ktore labolatorium opisuje byly jeszcze wyzsze dla poszczegolnych tygodni ciazy..
Mam nadzieje, ze lekarz bedzie mial dla mnie pozytywne informacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uli-nek daj znać jak wizyta,

Ejjj każde labolatorium ma inne normy, ja w dzień spodziewanej miesiączki miałam 312 , powinnam się martwić bo wy macie takie super wyniki, dajcie znać co z tym USG,

bo ja byłam w ten poniedziałek nie było widać jeszcze zarodka, :(


http://fajnamama.pl/suwaczki/t6qk40i.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uli-nek
Usia, u mnie to koncowka 6 tygodnia, termin wg.kalkulatorow mam na 8 kwiecien. Mam nadzieje, ze zobacze jednak dzidziola chocby maciupciego :)

Uli-nek , te wszystkie kalkulatory coś źle podają, dlatego jak poszłam na usg to się załamałam,

http://dziecko.haczewski.pl/
Ten jest właściwy i liczy tak jak ginekolodzy:)


http://fajnamama.pl/suwaczki/t6qk40i.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiec lekarz stwierdzil ciaze i to by bylo na tyle..serducha na razie nie bylo, nawet specjalnie nie szukal, powiedzial, ze jest pecherzyk zoltkowy i za tydzien kazal sie pokazac..tylko,ze ja chyba zmienie lekarza, bo miesiac temu mialam przodopochylenie macicy, a dzis ewidentne tylozgiecie. Juz nic z tego nie rozumiem, ktoras z was tez ma zmieniajaca polozenie macice?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uli-nek
No wiec lekarz stwierdzil ciaze i to by bylo na tyle..serducha na razie nie bylo, nawet specjalnie nie szukal, powiedzial, ze jest pecherzyk zoltkowy i za tydzien kazal sie pokazac..tylko,ze ja chyba zmienie lekarza, bo miesiac temu mialam przodopochylenie macicy, a dzis ewidentne tylozgiecie. Juz nic z tego nie rozumiem, ktoras z was tez ma zmieniajaca polozenie macice?

Dostałaś wynik usg??? co jak ma ile mm???napisz wszystko


http://fajnamama.pl/suwaczki/t6qk40i.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie nawet nic nie mierzyl, na oko pokusilabym sie o stwierdzenie, ze jest malusi zarodek, ale lekarz nic nie mowil, tylko, ze wszystko wyglada na swoj wiek i tyle..nie wiem czy teraz mam sie denerwowac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uli-nek
bo miesiac temu mialam przodopochylenie macicy, a dzis ewidentne tylozgiecie. Juz nic z tego nie rozumiem, ktoras z was tez ma zmieniajaca polozenie macice?

Mi też tak lata - podczas jednego USG przezpochwowego po ciąży gin stwierdził tylozgięcie - sekunde później 'o teraz się wyprostowała'... a chwilę później przodozgięcie - może tak czasami jest, ale słyszałam, że jak są te tylo/przodozgięcia to ciąża może wyglądać na młodszą bo jest zaburzony obraz/odległość etc...
nie masz się czym martwić ;)


http://fajnamama.pl/suwaczki/7fq1be1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uli-nek
No wlasnie nawet nic nie mierzyl, na oko pokusilabym sie o stwierdzenie, ze jest malusi zarodek, ale lekarz nic nie mowil, tylko, ze wszystko wyglada na swoj wiek i tyle..nie wiem czy teraz mam sie denerwowac?

no ja rowniez a wyczytalam ze to pecherzyk zoltkowy w jaju plodowym :D


http://fajnamama.pl/suwaczki/t6qk40i.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej:)
ja dowiedzialam się o ciązy 3 dni temu :)termin na 18 kwietnia 2015 , beta hcg wyszla dosc wysoka 6500 i w dzien spodziewanej miesiaczki zobaczylam dwie wyrazne krechy, bylam w szoku, poniewaz lekarz nie stwierdzil u mnie w tamtym miesiacu owulacji monitoringiem oraz nie mialam zadnych typowych jak zawsze objawow, zalamana odpuscilam i pojechalam na wymarzony urlop...i......tam się wszystko zadzialo!:)kompletnie poza moją swiadomoscią.Radość jest ogromna,powoli to do mnie dociera:) Z typowych objawów wzdety brzuch i obolale piersi, brak apetytu i problemy ze snem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc dziewczyny :)
Troche sie zastanawiam czy to odpowiedni termin na moją wizyte u ginekologa skoro u Was nic nie bylo widac.Wybralam 20go poniewaz mój M ma w ten dzien urodziny i bardzo chcielibysmy zobaczyc wtedy serduszko ale to chyba jeszcze w takim razie za wczesnie :( moze bym chociaz wydruk usg dostala? hmm...

Ja mam mdłości,wymioty,wzdety brzuch,piersi obolale i ciezkie,a sutki ogromne jak przy karmieniu piersią :D to tyle z objawów ciążowych :)


http://www.suwaczki.com/tickers/relg6iyet7yobk7w.png
http://www.suwaczki.com/tickers/k0kd6iyebenc7kgi.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Meggy gratulacje :)

Tak sobie obliczylam,ze moja wizyta przypadnie na ostatni dzien 6go tygodnia ciąży (licząc od pierwszego dnia miesiączki)-co myslicie,będzie serducho??


http://www.suwaczki.com/tickers/relg6iyet7yobk7w.png
http://www.suwaczki.com/tickers/k0kd6iyebenc7kgi.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Angioletto
Meggy gratulacje :)

Tak sobie obliczylam,ze moja wizyta przypadnie na ostatni dzien 6go tygodnia ciąży (licząc od pierwszego dnia miesiączki)-co myslicie,będzie serducho??

Angioletto powinno już bić,
ja idę teraz 12 albo 14 to ci powiem czy będzie już serduszko.

No i witamy nową koleżankę, gratuluję, jak tam objawy??? bo u mnie dzisiaj cholerne mdłości:(


http://fajnamama.pl/suwaczki/t6qk40i.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Wam bardzo!:) i tez serdecznie gratuluje!
u mnie w 26 dniu bylo juz widac wyraznie na usg pęcherzyk z małą białą kropeczką, mamy wydruk :)kolejna wizyta 22 sierpnia i liczymy na bijące serduszko, nie mam jeszcze mdłosci i mam nadzieję, ze mnie ominą:) tylko brak apetytu, obrzmiale piersi i wzdety brzuch.
Dokształcam się własnie, co można a czego nie w ciazy i wiem na razie jedno, ze mozna zwariować! tyle sprzecznych opinii, szczegolnie dotyczacych kosmetykow, lakierow do paznokci i wlosow. macie jakies porady;)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Meggy ja też mam brak apetytu. W pierwszej ciąży mialam calkiem odwrotnie,skutki byly widoczne gołym okiem :D
Nie mam zadnych rad co do kosmetyków,uwazam ze nie ma co wymyslac,kiedys mniej sie o tym mówilo,a teraz wszystko jest pregnancy,mama itd... Jedyne co to chyba trzeba uważać na siebie fizycznie czyli zrezygnowac z urazowych sportów.Staram sie zyc normalnie,gdyby nie wymioty byloby super :)


http://www.suwaczki.com/tickers/relg6iyet7yobk7w.png
http://www.suwaczki.com/tickers/k0kd6iyebenc7kgi.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Życzę Ci , żeby jak najszybciej ustąpiły.Ja na razie zamierzam tylko spacerować, rower w piwnicy bo opinie również są sprzeczne,wiec wole nie rezykować, a za jakiś czas chciałabym zacząć cwiczyc jogę. Martwię się tylko o swoją betę, że wysoka 6500, może blizniaki?;) kolejna wizyta za dwa tyg., może nie wytrzymam i wczesniej powtorze badanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Meggy-nie wiem dlaczego niektóre dziewczyny mają niską a inne wysobą bete i jaka ilosc swiadczy o blizniakach.Ja mialam 450 ,a za dwa dni 1300.Najwazniejsze ze rośnie chyba.
W którym dniu od ost @ teraz jestes??


http://www.suwaczki.com/tickers/relg6iyet7yobk7w.png
http://www.suwaczki.com/tickers/k0kd6iyebenc7kgi.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

meggy
Dziękuję Wam bardzo!:) i tez serdecznie gratuluje!
u mnie w 26 dniu bylo juz widac wyraznie na usg pęcherzyk z małą białą kropeczką, mamy wydruk :)kolejna wizyta 22 sierpnia i liczymy na bijące serduszko, nie mam jeszcze mdłosci i mam nadzieję, ze mnie ominą:) tylko brak apetytu, obrzmiale piersi i wzdety brzuch.
Dokształcam się własnie, co można a czego nie w ciazy i wiem na razie jedno, ze mozna zwariować! tyle sprzecznych opinii, szczegolnie dotyczacych kosmetykow, lakierow do paznokci i wlosow. macie jakies porady;)?

ta kropeczka w pęcherzyku to ciałko żółte.

Ja jestem 42 dni po ostatnim @.
byłam w ten poniedziałek na USG i było tylko widać jajo płodowe właśnie z pęcherzykiem zoltkowym w srodku :)

Ktore to twoje dziecko???
slyszalam opinie ze u kobiety ktora wczesniej juz rodzila, to ciaza szybciej sie uwidacznia na USG:)


http://fajnamama.pl/suwaczki/t6qk40i.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...