Skocz do zawartości
Forum

Jaka telewizja?


Rekomendowane odpowiedzi

witajcie dziewczyny.
ja z zapytaniem.

chodzi o to, że w grudniu kończy mi się umowa z Polsatem, której absolutnie nie będę przedłużać - nie podoba mi się sposób traktowania klienta, a raczej traktowanie go jak potencjalnego dłużnika ( przypominanie tydzień przed o terminie płatności, wydzwanianie o zapłacenie złotówki - raz źle wpisałam kwotę i była różnica złotówki, to masakra była ).

i dlatego pytam was - jaką telewizję wybrać?
cyfrę?
n-kę?

a może dać sobie spokój i korzystać z tej naziemnej darmowej?

pomóżcie

może i innym ten wątek się przyda, aby dowiedzieć się co nieco o platformach cyfrowych

http://davf.daisypath.com/nuLVp1.png http://lb2f.lilypie.com/VHQ3p1.pnghttp://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=86355161396c0f824.png

Odnośnik do komentarza

Mosiu miałam N kę i mam cyfrę, cyfra kończy nam się w styczniu i nie będziemy, przedłużać umowy w cyfrze wchodzi cyfrowa tv kablowa, i te kanały dostępne na niej nam wystarczą ma być 36 kanałów... i tak w telewizji jest wielka chała.... a jak będzie coś nas interesowało obejrzymy to w necie, a szkoda wywalać 153 zł,( w cyfrze płaci się za kanały HD)

Każdy może się poddać, to najłatwiejsza rzecz do zrobienia. Ale wytrzymać, przetrwać, gdy nie wychodzi, gdy nie wiesz co dalej, gdy inni namawiaj

Odnośnik do komentarza

widzę, ze nie tylko nam polsat dał się we znaki;)
my na razie trzymamy się polsatu i czekamy na jakieś ciekawe promocje. teraz mamy już u nich umowę na czas nieokreślony , wiec w każdej chwili możemy zrezygnować. tylko niech ciekawa oferta jakaś się pojawi, bo jak na razie nic nas nie porwało;)

Odnośnik do komentarza

Otka
Mosiu miałam N kę i mam cyfrę, cyfra kończy nam się w styczniu i nie będziemy, przedłużać umowy w cyfrze wchodzi cyfrowa tv kablowa, i te kanały dostępne na niej nam wystarczą ma być 36 kanałów... i tak w telewizji jest wielka chała.... a jak będzie coś nas interesowało obejrzymy to w necie, a szkoda wywalać 153 zł,( w cyfrze płaci się za kanały HD)

a jak odnoszą się do klientów?

Yvone
widzę, ze nie tylko nam polsat dał się we znaki;)
my na razie trzymamy się polsatu i czekamy na jakieś ciekawe promocje. teraz mamy już u nich umowę na czas nieokreślony , wiec w każdej chwili możemy zrezygnować. tylko niech ciekawa oferta jakaś się pojawi, bo jak na razie nic nas nie porwało;)

a co u was "nabroili"?

wiesz, u mnie przebrała się miarka, bo termin płatności mam do 19, a już wczoraj wyświetlił się komunikat przypominający o zapłacie a w sobotę lub w piątek dostałam maila, że przypominają :36_11_23:
bez jaj

http://davf.daisypath.com/nuLVp1.png http://lb2f.lilypie.com/VHQ3p1.pnghttp://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=86355161396c0f824.png

Odnośnik do komentarza

ja osobiscie z polsatu bylam zadowolona (ale mielismy ją na innej zasadzie...bo kupilimy na 6 miesiecy za 180 zł i wiecej nie placilismy i zadnej umowy niemielismy)
co do n-ki to nie wiem tesciowa miala i zrezygnowala ale nie pytalam czy byla zadowolona czy nie ale abolutnie odradzam ups.... rodzice miali ups i przez pół roku płacili o dużo duzo wiecej czasem po 200 zł mimo umowy na 120 zł.... w koncu mój mąż sie wkurzyl i załatwil sprawe i zwracali wszstko...
poza tym w upc kiedy podpisywali umowe nikt im nie powiedzial ze jest cos tam podpisane i ze trzeba zrezygnowac miedzy 10-30 dniem bo inaczej przez calą umowe bedzie trzeba za to placic (a podpisanie tego bylo obowiązkowe i zrezygnowac mozna bylo dopiero od 10 dnia po zawarciu umowy) .
tata poszedl zrezygnowac a oni tego nei wylączyli i musieli dalej placic dobrze ze tata mial potwierdzenie rezygnacji i kiedy pojechali to ci sie jeszcze wymigiwali i kombinowali ale nic nie mogli wymyslec....wiec wszystkie nadplaty musieli zwracac). Ale nerwów to kosztowalo sporo.
Zresztą kiedy bylm w salonie z reklamacją to traktowanie klientów bylo skandaliczne a co drugi klient placil "nadprogramową" kase.

Odnośnik do komentarza

Mosiu zbywają klientów niestety, za zmianę pakietu nam doliczyli do rachunku 30 zł a wg umowy powinniśmy mieć to za darmo, kanały za które płacimy nie działają, ale niby to nasza wina nie wiem jaka, cokolwiek załatwić czy on line czy telefonicznie ciężko jest

Każdy może się poddać, to najłatwiejsza rzecz do zrobienia. Ale wytrzymać, przetrwać, gdy nie wychodzi, gdy nie wiesz co dalej, gdy inni namawiaj

Odnośnik do komentarza

W blokach u nas jest możliwość vectra albo multimedia. My mamy vectra - za pakiet platynowy+ internet coś koło 80 zł. Dodatkowo wcisnęli nam HBO za ok. 24 zł. Nie ma żadnych przypomnień na ekranie i można się spóźnić z płaceniem. Mamy e-fakturę i płacimy czasem dwie razem (skleroza), nikt się nie czepia i nie odłącza. Minus taki, że nie wszystkie programy się ogląda, a na HBO cały czas powtórki lecą, ale w tym miesiącu ten kanał możemy już wypowiedzieć. I też zastanawiamy się nad naziemna telewizją cyfrową czy jak się to nazywa.

http://www.suwaczki.com/tickers/8599dqk3p95p53lm.png]Tekst linka[/url][/url]]Tekst linka[/url]http://www.suwaczki.com/tickers/klz98ribqbkijq4m.png]Tekst linka[/url][url=[url=http://www.suwaczki.com/][img]http://www.suwaczki.com/tickers/f2w

Odnośnik do komentarza

u nas to dużo poważniejszą sprawa. przedłużaliśmy umowę jakieś 3 lata temu z nimi przez telefon i babeczka, która obsługiwała nas nagadała takich bzdur, narobiła nam takiego syfu na koncie abonenckim, że szok. przez pół roku nie mogliśmy się doprosić o to, żeby nam w końcu powiedzieli ile mamy płacić, bo się okazało, że nie mamy żadnego pakietu wpisanego, programy pojawiały się i znikały, co 2 tygodnie mimo tego, ze płaciliśmy tyle ile do tej pory płaciliśmy dekoder pokazywał, że tego programu nie ma w twoim abonamencie na wszystkich kanałach. na infolinii nie potrafili pomóc, bo nie mieli żadnych danych na koncie, twierdzili, że to wina starego dekodera, co 2 tygodnie 20 minutowa rozmowa z nimi przez telefon i za każdym razem tłumaczenie o co chodzi. dopiero po 8 miesiącach się wszystko powyjaśniało i wszystko wyprostowało. od tamtej pory jest spokój. mieliśmy mieć pół roku za darmo, okazało się ze później nam listy windykacyjne za ten czas przyszły. Szkoda gadać. ile nerwów nas to kosztowało. A i jeszcze kazali nam płacić za VOD, które my przedłużając tą umowę wyłączaliśmy... ale na szczęście naszą reklamację w tym temacie rozpatrzyli na nasza korzyść.. a to tylko dlatego, że mąż zna się trochę na prawie konsumenckim i po 30 dniach od dostarczenia powinni przysłać odpowiedź, a oni nic z tym nie zrobili.
takie śmieszne historie;)

a co do samej oferty jest ok. płacimy teraz 37,90 zł i mamy sporo programów, zupełnie wystarczająco. nie mamy komunikatów na telewizorze, czasami maile przychodzą jak się jeden dzień poślizgu ma, ale też nie jakoś często.

Odnośnik do komentarza

polsat i u nas zamieszał,miało być 6mcy bez opłat,po miesiącu musieliśmy zapłacić za VOD potem znowu za coś...a okazało się ostatecznie ze gdy zadzwoniłam z pretensjami że tylko podstawowe programy przez 6mcy za darmo czego w umowie nie było...teraz w grudniu kończy się umowa i chyba zrezygnujemy,i też te smsy o spóźnieniu,informacjach że musimy zapłacić by uniknąć windykacji hehe sąsiad poleca n ale sama nie wiem

Odnośnik do komentarza

banitka
polsat i u nas zamieszał,miało być 6mcy bez opłat,po miesiącu musieliśmy zapłacić za VOD potem znowu za coś...a okazało się ostatecznie ze gdy zadzwoniłam z pretensjami że tylko podstawowe programy przez 6mcy za darmo czego w umowie nie było...teraz w grudniu kończy się umowa i chyba zrezygnujemy,i też te smsy o spóźnieniu,informacjach że musimy zapłacić by uniknąć windykacji hehe sąsiad poleca n ale sama nie wiem

no mówię właśnie - traktują klienta jak potencjalnego dłużnika :lup:

http://davf.daisypath.com/nuLVp1.png http://lb2f.lilypie.com/VHQ3p1.pnghttp://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=86355161396c0f824.png

Odnośnik do komentarza

Otka
( w cyfrze płaci się za kanały HD)

Nie płaci się za kanały HD. Kiedyś sie płaciło ale ja podpisywałam nową umowę w maju i nie mam dodatkowej opłaty za HD. Jeżeli chodzi o traktowanie klientów to nigdy nie miałam problemów a nawet ostatnio przed podpisaniem nowej umowy zadałam panu z Cyfry mnóstwo różnych pytań, zajęłam mu bardzo dużo cennego czasu a pan był miły, odpowiadał cierpliwie na moje pytania i rozwiał wątpliwości :) Dodatkowo dowiedziałam się, że z początkiem nowego roku, w związku z połączeniem się Cyfry i eNki będą zmieniane umowy i wtedy mogę zerwać umowę bez konsekwencji finansowych:)

Juna - mama Julii (17 I 2004r.) i Marianny (24 X 2005r.)

Odnośnik do komentarza

Na początku grudnia kończę trzyletnią przygodę z Cyfrowym Polsatem. Co do ceny pakietów nie mam zastrzeżeń, jakiś czas temu porównywałam z ofertami innych dostawców i chyba w Polsacie wychodzi najtaniej. Inna sprawa to traktowanie klientów, strasznie mnie wkurza nękanie smsami i przypominanie o terminie płatności (przypominajki dostajemy oboje, tylko zastanawiam się skąd oni mają nr mojego męża, przy podpisywaniu umowy mogłam z rozpędu wpisać swój ale jego???). O ich infolinii też nie mam najlepszego zdania- babka która próbowała mnie namówić na przedłużenie umowy była tak niemiła i opryskliwa, że nawet gdyby zaproponowali mi rok za darmo to nie zostałabym z nimi. Poza tym właśnie wysłałam skargę na niekompetencję konsultantki. Nie wiem jak oni szkolą swoich pracowników... A teraz hit- po zakończeniu umowy muszę odesłać dekoder i pilota na koszt własny do Warszawy. A to niestety dodatkowe wydatek. Nikogo nie obchodzi, że dostałam to wszystko w Punkcie Obsługi w swoim mieście. Ręce i nogi opadają:o_noo: Cieszę się, że nasze drogi się rozejdą:yes:

podaruj 1% dla Tomka http://fundacja-sloneczko.pl/apele/pokaz_opis.php?ida=120/C

http://s7.suwaczek.com/20090221310117.png

http://s1.suwaczek.com/200910201962.png

Odnośnik do komentarza

Kleopatra
My mamy N i polecam! czasami nie zapłacę jakiegoś rachunku bo wyświetla się tylko na tv i np mąż wyłączy i nic się nie dzieje. Płacę po prostu w następnym miesiącu. Programy są fajne, dużo nowości bo mamy tez HBO a płacimy 68 zł miesięcznie. Nawet przy brzydkiej pogodzie rzadko coś nawala. Ja naprawdę polecam.

my przy burzy czy ulewie odrazu mamy zakłócenia :D a abonament płacimy 59,90
a z wszystkich programów oglądamy może z 12

Odnośnik do komentarza

Nena
Na początku grudnia kończę trzyletnią przygodę z Cyfrowym Polsatem. Co do ceny pakietów nie mam zastrzeżeń, jakiś czas temu porównywałam z ofertami innych dostawców i chyba w Polsacie wychodzi najtaniej. Inna sprawa to traktowanie klientów, strasznie mnie wkurza nękanie smsami i przypominanie o terminie płatności (przypominajki dostajemy oboje, tylko zastanawiam się skąd oni mają nr mojego męża, przy podpisywaniu umowy mogłam z rozpędu wpisać swój ale jego???). O ich infolinii też nie mam najlepszego zdania- babka która próbowała mnie namówić na przedłużenie umowy była tak niemiła i opryskliwa, że nawet gdyby zaproponowali mi rok za darmo to nie zostałabym z nimi. Poza tym właśnie wysłałam skargę na niekompetencję konsultantki. Nie wiem jak oni szkolą swoich pracowników... A teraz hit- po zakończeniu umowy muszę odesłać dekoder i pilota na koszt własny do Warszawy. A to niestety dodatkowe wydatek. Nikogo nie obchodzi, że dostałam to wszystko w Punkcie Obsługi w swoim mieście. Ręce i nogi opadają:o_noo: Cieszę się, że nasze drogi się rozejdą:yes:

no to faktycznie hit

:36_11_23:

http://davf.daisypath.com/nuLVp1.png http://lb2f.lilypie.com/VHQ3p1.pnghttp://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=86355161396c0f824.png

Odnośnik do komentarza

juna włączyłam sobie na pakiety jakie mam i kasuje nas ZA kanały HD 29.90 nie wiem co mają teraz w ofercie, a najlepsze jest to że nie możemy ich wyłączyć a w centrum obsługi abonenta twierdzą że jest wyłączone...

Każdy może się poddać, to najłatwiejsza rzecz do zrobienia. Ale wytrzymać, przetrwać, gdy nie wychodzi, gdy nie wiesz co dalej, gdy inni namawiaj

Odnośnik do komentarza

Otka, za kanały HD obciążali przy starych umowach. Dlatego ja wcześniej nie miałam kanałów HD a teraz mam w takim samym pakiecie jak wcześniej (plus te HD) za niższą cenę :) Teraz nawet nie ma możliwości wybrania bez kanałów HD, po prostu dają każdemu:) Sprawdź co masz na umowie, przecież nie mogą kasować za coś na co się nie zgodziliście...

Juna - mama Julii (17 I 2004r.) i Marianny (24 X 2005r.)

Odnośnik do komentarza

patrzyłam na umowie, że mamy HD ale po 6 m-cach mogliśmy wyłączyć i od lipca 2011 walczymy o wyłącznie HD, do tej pory to trwa a centrum obsługi twierdzą że wyłączyli a na rachunku mamy wliczone

Każdy może się poddać, to najłatwiejsza rzecz do zrobienia. Ale wytrzymać, przetrwać, gdy nie wychodzi, gdy nie wiesz co dalej, gdy inni namawiaj

Odnośnik do komentarza

mosia
witajcie dziewczyny.
ja z zapytaniem.

chodzi o to, że w grudniu kończy mi się umowa z Polsatem, której absolutnie nie będę przedłużać - nie podoba mi się sposób traktowania klienta, a raczej traktowanie go jak potencjalnego dłużnika ( przypominanie tydzień przed o terminie płatności, wydzwanianie o zapłacenie złotówki - raz źle wpisałam kwotę i była różnica złotówki, to masakra była ).

i dlatego pytam was - jaką telewizję wybrać?
cyfrę?
n-kę?

a może dać sobie spokój i korzystać z tej naziemnej darmowej?

pomóżcie

może i innym ten wątek się przyda, aby dowiedzieć się co nieco o platformach cyfrowych

Ja mam n-ke od kilku lat.

Teraz płacę 54 zł miesięcznie (wcześniej było 48 zł);

Generalnie jestem zadowolona.
Duża ilość programów.
TV jest głównie okupowany przez moich facetów, gdyż jest dużo programów ze sportem i z bajkami.

Ratuje mnie to, że dekoder jest z nagrywarką... nagrywam co mnie interesuje, oglądam w wolnej chwili i... przewijam reklamy :36_1_11:

Ps. aha - możliwość dostępu do internetu poprzez dekoder.

Odnośnik do komentarza

Dwu-Kropek

Ja mam n-ke od kilku lat.

Teraz płacę 54 zł miesięcznie (wcześniej było 48 zł);

Generalnie jestem zadowolona.
Duża ilość programów.
TV jest głównie okupowany przez moich facetów, gdyż jest dużo programów ze sportem i z bajkami.

Ratuje mnie to, że dekoder jest z nagrywarką... nagrywam co mnie interesuje, oglądam w wolnej chwili i... przewijam reklamy :36_1_11:

Ps. aha - możliwość dostępu do internetu poprzez dekoder.

Właśnie to kocham w N-ce :yes:

http://www.suwaczki.com/tickers/dqprroeqtjy1ztqb.png

http://www.suwaczki.com/tickers/dhi43e3k4u27zg55.png

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...