Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
cinamoonka

Można?! Można!!! Piątek trzynastego - czyli wsparcie dla dziewczyn po przejściach!

Rekomendowane odpowiedzi

dbozuta
ja to miałam gdzieś tam głęboko w sercu nadzieję na czerwiec ale raczej nici z tego

ale raczej nici czy juz nici ??


http://www.suwaczki.com/tickers/qb3cx1hp58fyeab3.png

http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=65615126149045d49.png

You never know how strong you are until being strong is the only choice you have

Nie win za nic nikogo w swoim zyciu,dobrzy ludzie daja szczescie,zli-doswiadczenie. Najgorsi ludzie daja Ci dobre lekcje a najlepsi piekne wspomnienia

"NIGDY NIE REZYGNUJ Z CELU TYLKO DLATEGO, ŻE OSIĄGNIĘCIE WYMAGA CZASU. CZAS I TAK UPŁYNIE."

:angel1: 4.10.2011 [*]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak se dzisiaj myslalam i bardzo pragniemy dziecka z moim K ale ja nie chce sie tak nakrecac,wyliczac i mowic mu " tak to juz dzis...no to jazda ;D itp " pragne dzidziusia ale tez chce sie cieszyc bliskoscia mojego faceta a nie traktowac jego i jego czlonek jako narzedzie do reprodukcji...nie wiem nie chce nikogo urazic bo wiem ze wiele kobiet wylicza i wylicza mierzy temperature ,obserwuje sluz...ale kurde czasem takie ''przedmiotowe" traktowanie tych naszych facetow to wcale nie prowadzi do niczego dobrego ..a wrecz przeciwnie...my sie irytujemy , oni sie irytuja i dupa blada...fajnie jakbysmy nie zapominali ze dziecko jest owocem milosci dwojga ludzi do siebie a nie checia posiadania... Przepraszam jesli zle to ubralam w slowa nie mialam na mysli nikogo urazic...tak mi tylko dzisiaj to po glowie chodzilo przez caly dzien w pracy


http://www.suwaczki.com/tickers/qb3cx1hp58fyeab3.png

http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=65615126149045d49.png

You never know how strong you are until being strong is the only choice you have

Nie win za nic nikogo w swoim zyciu,dobrzy ludzie daja szczescie,zli-doswiadczenie. Najgorsi ludzie daja Ci dobre lekcje a najlepsi piekne wspomnienia

"NIGDY NIE REZYGNUJ Z CELU TYLKO DLATEGO, ŻE OSIĄGNIĘCIE WYMAGA CZASU. CZAS I TAK UPŁYNIE."

:angel1: 4.10.2011 [*]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a paradoks w tym jest taki ze pewnie dla mnie samej przez mysl przejdzie zeby wyliczyc dni plodne :) to tak na marginesie :)


http://www.suwaczki.com/tickers/qb3cx1hp58fyeab3.png

http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=65615126149045d49.png

You never know how strong you are until being strong is the only choice you have

Nie win za nic nikogo w swoim zyciu,dobrzy ludzie daja szczescie,zli-doswiadczenie. Najgorsi ludzie daja Ci dobre lekcje a najlepsi piekne wspomnienia

"NIGDY NIE REZYGNUJ Z CELU TYLKO DLATEGO, ŻE OSIĄGNIĘCIE WYMAGA CZASU. CZAS I TAK UPŁYNIE."

:angel1: 4.10.2011 [*]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CIEMNOOKA tak samo uważam jak ty, że facet to noe reproduktor,

ja teraz nie wiem co się dzieje, cykle miałam regularne od piątku brak @, test negatywny, na 28.zapisałam sie do gina jak dostanę w tym czasie@ to się wypiszę, jak nie dostanę to niech zobaczy co tam nie gra


Każdy może się poddać, to najłatwiejsza rzecz do zrobienia. Ale wytrzymać, przetrwać, gdy nie wychodzi, gdy nie wiesz co dalej, gdy inni namawiaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajoma moja cały miesiąc aż do okresu plamiła. Nie ma reguły chyba na to. Ja dziś zaczęłam plamić, po 3 dniach od zabiegu. Mnie znowu brzuch mocno boli i kręci mi się w głowie.

To czekaj ile dasz radę:) Bo ja muszę mieć światło żeby zacząć:P Chyba, że Ty początek września, ja mogę wziąć końcówkę:P dbozuta bierzesz środek??

A ja już toxo mam, teraz tylko pozostaje mi przeciwciała zrobić, bo wynik mam dodatni ale bardzo niski (musiałam przejść toksoplazmozę z dzieciństwie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi obojętnie może być środek września :) ja to taki tadek niedowiarek jestem więc mogę długo czekać jak nic złego się nie dzieje :D ja myślałam, że czas oczekiwania do wyniku genetyki będzie mi się dłużył ( czas oczekiwania 2 m-ce, więc na grudzień) a tu połowa października już


Każdy może się poddać, to najłatwiejsza rzecz do zrobienia. Ale wytrzymać, przetrwać, gdy nie wychodzi, gdy nie wiesz co dalej, gdy inni namawiaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiecie, że ja nie wyliczałam dni płodnych i temperatury?? Tzn dni płodne owszem, na necie i nawet nie przywiązywałam wagi do tego, czy akurat w te dni był seks:D Mój D tym bardziej, dla niego seks to seks, nie ważne co i jak, ważne że seks:) Poza tym on z tych co uważają, że jak będzie to super, nie nakręca się i mi przy nim głupio tak ciągle o tym myśleć i... nie myślę. A przynajmniej nie myślałam poprzednim razem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dbozuta
mi obojętnie może być środek września :) ja to taki tadek niedowiarek jestem więc mogę długo czekać jak nic złego się nie dzieje :D ja myślałam, że czas oczekiwania do wyniku genetyki będzie mi się dłużył ( czas oczekiwania 2 m-ce, więc na grudzień) a tu połowa października już

Ja jestem w gorącej wodzie kąpana, dla mnie 2 miesiące starania teraz to był koszmar. A tu znowu 3 i do tego nie wiadomo za którym razem pójdzie. Ja jak sobie coś wymyślę to muszę już. Mój D ma odwrotnie (jego nie obchodzi coś czego nie ma), on myśli o czymś jak już się pojawia, wcześniej co będzie to będzie, tak mi spowalnia tempo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i wlasnie to chyba jest recepta...ja zaszlam w ciaze w pierwszym cyklu..jednego dnia postanowilismy ze chcemy miec dziecko ale gdzies tam w glowie lazila mysl ze przeciez to nie takie hop siup to i sie nie nastawialam a tu jakies takie dziwne sygnaly moje cialo zaczelo dawac i szczerze to juz po dwoch tygodniach wiedzialam a raczej czulam ze jestem w ciazy...pierwszy test zrobilam szybko-negatywny drugi pare dni po i tez negatywny.poszlam do lekarza test-negatywny, w domu jakies 7dni przed @ pokazalo sie :) ciaza 2-3 tydzien :D pozniej to juz lekarz mi tylko na slowo uwierzyl :)
wiec tym razem tez tak chce...takie hop i siup :) bez mierzenia i obserwowania...przeciez starania to takie przyjemne :)


http://www.suwaczki.com/tickers/qb3cx1hp58fyeab3.png

http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=65615126149045d49.png

You never know how strong you are until being strong is the only choice you have

Nie win za nic nikogo w swoim zyciu,dobrzy ludzie daja szczescie,zli-doswiadczenie. Najgorsi ludzie daja Ci dobre lekcje a najlepsi piekne wspomnienia

"NIGDY NIE REZYGNUJ Z CELU TYLKO DLATEGO, ŻE OSIĄGNIĘCIE WYMAGA CZASU. CZAS I TAK UPŁYNIE."

:angel1: 4.10.2011 [*]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dbozuta
CIEMNOOKA tak samo uważam jak ty, że facet to noe reproduktor,

ja teraz nie wiem co się dzieje, cykle miałam regularne od piątku brak @, test negatywny, na 28.zapisałam sie do gina jak dostanę w tym czasie@ to się wypiszę, jak nie dostanę to niech zobaczy co tam nie gra

to ja trzymam kciuki :)


http://www.suwaczki.com/tickers/qb3cx1hp58fyeab3.png

http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=65615126149045d49.png

You never know how strong you are until being strong is the only choice you have

Nie win za nic nikogo w swoim zyciu,dobrzy ludzie daja szczescie,zli-doswiadczenie. Najgorsi ludzie daja Ci dobre lekcje a najlepsi piekne wspomnienia

"NIGDY NIE REZYGNUJ Z CELU TYLKO DLATEGO, ŻE OSIĄGNIĘCIE WYMAGA CZASU. CZAS I TAK UPŁYNIE."

:angel1: 4.10.2011 [*]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alfa_Beta_Omega
dbozuta
mi obojętnie może być środek września :) ja to taki tadek niedowiarek jestem więc mogę długo czekać jak nic złego się nie dzieje :D ja myślałam, że czas oczekiwania do wyniku genetyki będzie mi się dłużył ( czas oczekiwania 2 m-ce, więc na grudzień) a tu połowa października już

Ja jestem w gorącej wodzie kąpana, dla mnie 2 miesiące starania teraz to był koszmar. A tu znowu 3 i do tego nie wiadomo za którym razem pójdzie. Ja jak sobie coś wymyślę to muszę już. Mój D ma odwrotnie (jego nie obchodzi coś czego nie ma), on myśli o czymś jak już się pojawia, wcześniej co będzie to będzie, tak mi spowalnia tempo

tez tak mam ...w goracej wodzie kapana....a wiem ze musze dac czasowi czas tylko cholera tak mi sie dluzy :)
chociaz szczerze to 4 ostatnie miechy to tak mi strzelily ze nie wiem kiedy :)


http://www.suwaczki.com/tickers/qb3cx1hp58fyeab3.png

http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=65615126149045d49.png

You never know how strong you are until being strong is the only choice you have

Nie win za nic nikogo w swoim zyciu,dobrzy ludzie daja szczescie,zli-doswiadczenie. Najgorsi ludzie daja Ci dobre lekcje a najlepsi piekne wspomnienia

"NIGDY NIE REZYGNUJ Z CELU TYLKO DLATEGO, ŻE OSIĄGNIĘCIE WYMAGA CZASU. CZAS I TAK UPŁYNIE."

:angel1: 4.10.2011 [*]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dbozuta
CIEMNOOKA tak samo uważam jak ty, że facet to noe reproduktor,

ja teraz nie wiem co się dzieje, cykle miałam regularne od piątku brak @, test negatywny, na 28.zapisałam sie do gina jak dostanę w tym czasie@ to się wypiszę, jak nie dostanę to niech zobaczy co tam nie gra

Strzel sobie teścik gdzieś koło 20go. Ej od piątku? To tydzień! Mi ostatnio wyszedł równo miesiąc po ostatnim okresie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i to jest to


Każdy może się poddać, to najłatwiejsza rzecz do zrobienia. Ale wytrzymać, przetrwać, gdy nie wychodzi, gdy nie wiesz co dalej, gdy inni namawiaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alfa_Beta_Omega
Dziewczyny spontan. Spontan jest najważniejszy!
:)

jakby ode mnie to zalezalo to ten spontan to ja juz bym chciala :D a tu czekac trzeba :) jak moj "nie wybuchnie" do tego czasu to bedzie cud ;)


http://www.suwaczki.com/tickers/qb3cx1hp58fyeab3.png

http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=65615126149045d49.png

You never know how strong you are until being strong is the only choice you have

Nie win za nic nikogo w swoim zyciu,dobrzy ludzie daja szczescie,zli-doswiadczenie. Najgorsi ludzie daja Ci dobre lekcje a najlepsi piekne wspomnienia

"NIGDY NIE REZYGNUJ Z CELU TYLKO DLATEGO, ŻE OSIĄGNIĘCIE WYMAGA CZASU. CZAS I TAK UPŁYNIE."

:angel1: 4.10.2011 [*]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co najlepsze mój @ się spóźniał wcześniej tylko 2 razy, zawsze dostawałam wcześniej albo w dany dzień więc sama nie wiem oco chodzi


Każdy może się poddać, to najłatwiejsza rzecz do zrobienia. Ale wytrzymać, przetrwać, gdy nie wychodzi, gdy nie wiesz co dalej, gdy inni namawiaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cinamoonka
Alfa_Beta_Omega
Dziewczyny spontan. Spontan jest najważniejszy!
:)

jakby ode mnie to zalezalo to ten spontan to ja juz bym chciala :D a tu czekac trzeba :) jak moj "nie wybuchnie" do tego czasu to bedzie cud ;)

Kochana, a laski, które zachodzą już po miesiącu od zabiegu? Można? Można:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alfa_Beta_Omega
Jak to mawia koleżanka "nie mamy czasu, dni nam spier..lają".

Poza tym, bez myślenia najszybciej przyjdzie;)

tylko czym ta glowe zajac?? ja jak stoje w pracy 12h to mi wszystko do lba przychodzi...a w wiekszosci to sama sie nakrecam jakos tak ze wszystko mi na czarno sie maluje ehh
chociaz dzisiaj sobie caly czas na zmiane powtarzalam mantre i autosugestie :) oby pomoglo :)


http://www.suwaczki.com/tickers/qb3cx1hp58fyeab3.png

http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=65615126149045d49.png

You never know how strong you are until being strong is the only choice you have

Nie win za nic nikogo w swoim zyciu,dobrzy ludzie daja szczescie,zli-doswiadczenie. Najgorsi ludzie daja Ci dobre lekcje a najlepsi piekne wspomnienia

"NIGDY NIE REZYGNUJ Z CELU TYLKO DLATEGO, ŻE OSIĄGNIĘCIE WYMAGA CZASU. CZAS I TAK UPŁYNIE."

:angel1: 4.10.2011 [*]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dbozuta
a co najlepsze mój @ się spóźniał wcześniej tylko 2 razy, zawsze dostawałam wcześniej albo w dany dzień więc sama nie wiem oco chodzi

a cialo ci nic nie mowi?? bo do mnie to niemalze krzyczalo ze cos rosnie mi w brzuszku :)


http://www.suwaczki.com/tickers/qb3cx1hp58fyeab3.png

http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=65615126149045d49.png

You never know how strong you are until being strong is the only choice you have

Nie win za nic nikogo w swoim zyciu,dobrzy ludzie daja szczescie,zli-doswiadczenie. Najgorsi ludzie daja Ci dobre lekcje a najlepsi piekne wspomnienia

"NIGDY NIE REZYGNUJ Z CELU TYLKO DLATEGO, ŻE OSIĄGNIĘCIE WYMAGA CZASU. CZAS I TAK UPŁYNIE."

:angel1: 4.10.2011 [*]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alfa_Beta_Omega
cinamoonka
Alfa_Beta_Omega
Dziewczyny spontan. Spontan jest najważniejszy!
:)

jakby ode mnie to zalezalo to ten spontan to ja juz bym chciala :D a tu czekac trzeba :) jak moj "nie wybuchnie" do tego czasu to bedzie cud ;)

Kochana, a laski, które zachodzą już po miesiącu od zabiegu? Można? Można:D

no wlasnie i to mnie buduje tylko czekam na @ i HEYA ;)


http://www.suwaczki.com/tickers/qb3cx1hp58fyeab3.png

http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=65615126149045d49.png

You never know how strong you are until being strong is the only choice you have

Nie win za nic nikogo w swoim zyciu,dobrzy ludzie daja szczescie,zli-doswiadczenie. Najgorsi ludzie daja Ci dobre lekcje a najlepsi piekne wspomnienia

"NIGDY NIE REZYGNUJ Z CELU TYLKO DLATEGO, ŻE OSIĄGNIĘCIE WYMAGA CZASU. CZAS I TAK UPŁYNIE."

:angel1: 4.10.2011 [*]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziewczynki, ale nawet i ja mam takie dni, tylko że ja to ja walczymy prawię 4 lata jak bedzie trzeba ( oby nie) bedziemy walczyć kolejne lata


Każdy może się poddać, to najłatwiejsza rzecz do zrobienia. Ale wytrzymać, przetrwać, gdy nie wychodzi, gdy nie wiesz co dalej, gdy inni namawiaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dbozuta
dziewczynki, ale nawet i ja mam takie dni, tylko że ja to ja walczymy prawię 4 lata jak bedzie trzeba ( oby nie) bedziemy walczyć kolejne lata

a jak z Twoimi wynikami??


http://www.suwaczki.com/tickers/qb3cx1hp58fyeab3.png

http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=65615126149045d49.png

You never know how strong you are until being strong is the only choice you have

Nie win za nic nikogo w swoim zyciu,dobrzy ludzie daja szczescie,zli-doswiadczenie. Najgorsi ludzie daja Ci dobre lekcje a najlepsi piekne wspomnienia

"NIGDY NIE REZYGNUJ Z CELU TYLKO DLATEGO, ŻE OSIĄGNIĘCIE WYMAGA CZASU. CZAS I TAK UPŁYNIE."

:angel1: 4.10.2011 [*]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wsio ok jak ta lala

ok mykam spać


Każdy może się poddać, to najłatwiejsza rzecz do zrobienia. Ale wytrzymać, przetrwać, gdy nie wychodzi, gdy nie wiesz co dalej, gdy inni namawiaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
  • Dodaj nową pozycję...