Skocz do zawartości
Forum

Napady lękowe, silny stres...


Gość April_01

Rekomendowane odpowiedzi

Gość April_01

Witam serdecznie :)
Od dłuższego czasu znajduję się w silnym stresie. Na początku denerwowały mnie jakieś drobne sprawy: typu zachowanie ludzi, po prostu mnie to drażniło. Przez dłuższy czas miałam również bardzo niepewną sytuację emocjonalną związaną z moim obecnym mężem. Ja byłam zdecydowana na związek z nim on nie do końca. Trwało to cztery lata. Wykończyło mnie to psychicznie. Zauważyłam że po tym zrobiłam się bardzo słaba psychicznie, zrobiłam się płaczliwa, nie potrafiłam sama siebie obronić... Sytuacja w związku zaczęła się stabilizować natomiast pojawił się problem z moją pracą. Z wykształcenia jestem pedagogiem, niestety nie zaczęłam pracy w zawodzie zaraz po ukończeniu szkoły i teraz jestem nieszczęśliwa w pracy której nie lubię w dodatku z ludźmi z którymi nie potrafimy się dogadać. Dobijają mnie sytuacje kiedy dowiaduje się o zdradzie w pracy, że mimochodem słyszę jak ktoś z kimś się spotyka a wiem że ma żonę i męża.... przestałam przez to ufać swojemu partnerowi, pociągnęło to za sobą kolejną dozę nienawiści do tego miejsca. Myślę że poradziłam sobie jeżeli chodzi o zaufanie do partnera, ale pojawiły się kolejne sytuacje stresujące. Poroniłam w kwietniu, 28 czerwca miałam obronę pracy magisterskiej a 08 lipca ślub. Ogólnie jestem nieśmiałą osobą i jakiekolwiek wystąpienia publiczne są dla mnie katorgą. Kilka dni przed obroną pojawił się pierwszy atak paniki. Oglądaliśmy film dość brutalny o nastolatkach którzy zamordowali dwójkę dorosłych osób. Wszystko było tak realistycznie przedstawione że zaczęłam zastanawiać się nad tym że najgorsze jest to że teraz tez się słyszy o takich nastolatkach i jakie to przerażające. Nie wiem jak ale nagle zrobiło mi się słabo, mój mąż (wtedy jeszcze narzeczony) zaniósł mnie do łóżka, wycierał zimnym mokrym ręcznikiem i czekał kiedy się uspokoję. Do tego doszło szybkie bicie serca, drgawki, później było mi ni