Skocz do zawartości
Forum

kto ponosi koszty przesyłki przy zwrocie towaru zakupionego przez internet?


Gość ida

Rekomendowane odpowiedzi

Jest przepis mówiący, że jeśli kupujemy towar przez sprzedaż wysyłkową to mamy prawo zwrócić go w ciągu 10 dni bez podawania przyczyny. Ale wiecie może jak prawo reguluje tutaj kwestie kosztów przesyłki, tzn. czy koszty przesyłki takiego zwraconego towaru ponosi odsyłający czy też sprzedawca odsyłanego towaru??

Odnośnik do komentarza

witam
ja prowadze sprzedaz na allegro i wyglada u mnie to tak(jest to zgodne z obowiazujacym prawem)

Jezeli ktos zakupi i mu sie nie spodoba lub mu sie odmienilo - tak jak piszesz odsyla na swoj koszt.

Jezeli natomiast towar dostal wadliwy to odsyla na swoj koszt (ja mam napisane tylko paczka ekonomiczna - najtansza) wtedy rozpatruje reklamacje i jezeli reklamacja jest uwzgledniona oddaje koszt przesylki oraz jezeli wysylam nowy towar - juz po reklamacji - wysylam na swoj koszt.

Wiem,ze jest tak (choc ja nigdy tego nie robilam), ze jezeli klient twierdzi, ze z towar jest cos nie tak(uzywanym) i Ci go odesle, a Ty stwierdzisz,ze wszystko jest w porzadku powinnien kupujacy wplacic Ci ponownie za wysylke towaru.

Rozpisalam sie troszke, choc pytanie bylo krotkie.

Ida napisalam tak na przyszlość:)))bo jak dobrze pamietam sprzedajemy podobny asortyment na allegro.

http://lb5m.lilypie.com/8OQ1p1.pnghttp://lb2m.lilypie.com/Pmy5p2.png

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...