Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
tinka_30

Grudzień 2008

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję za słowa otuchy. Protokół reklamacyjny przez kuriera został spisany tylko nie wiem czy to jest podstawa. Kobieta zadzwoniła (bo jej kazaliśmy) po kuriera jeszcze raz i przyjechał i spisał protokół i firma kazała nam złożyć reklamację. Dziś mąż to załatwiał, tak więc czekamy co oni na to:)
Dziś moja mama odbierała Olę z przedszkola i pani powiedziała, że dwójkę dzieci dziś rodzice zabrali, bo mają różyczkę:(
Ani jak tam po występie ?
Tinko, przykro mi z powodu teścia i mamy teściowej:( Dobrze, że znalazłaś opiekunkę.
Mi żal dzisiejszego kina i pokazu, no ale Maciek ważniejszy:)
Dziewczyny, czy zdajecie sobie sprawę z tego, że w sumie już się prawie 5 lat znamy? Jeszcze tak niedawno pisałyśmy o swoich rozterkach w pierwszej ciąży, a teraz...doświadczone mamuśki:):)


http://szafka.pl/profil/asik28

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1139416

http://www.suwaczek.pl/cache/b9eff79494.png

http://www.suwaczek.pl/cache/05ecdbee75.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałam...czy mogę prosić Was o głosik na Maciusia?

https://apps.facebook.com/wszystkie_buzie_memo/index.php?com=galeria_przegladaj_foto&id=106


http://szafka.pl/profil/asik28

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1139416

http://www.suwaczek.pl/cache/b9eff79494.png

http://www.suwaczek.pl/cache/05ecdbee75.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

magan super,że Ninka zdrowa.Jak tam szczepienie?

tinko zdrówka dla mamy teściowej i teścia

asik mam nadzieję,że uznają Wam tę reklamację.Co do studiów to bardzo fajny pomysł,też mam taki zamiar,mam nadzieję,że mi się uda od pażdziernika.Gratulacje dla męża za wygranie biletów,on to ma szczęście do takich rzeczy,kiedyś wspominałaś,że wygrał coś w smyku.Szkoda,że nie pójdziecie.A występ jest 23 marca i już nie mogę się doczekać


http://www.suwaczki.com/tickers/l22ndf9hdklrabz2.png http://s2.pierwszezabki.pl/049/0493779f0.png?9550
http://www.suwaczki.com/tickers/3i49vcqgyyizaqbv.png
http://www.suwaczki.com/tickers/fdqgxzdvxx3xs6iu.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć dziewczynki :)
Dawno mnie nie było, ale miałam sporo na głowie. Allegro, cały czas czegoś chcący Eryk i jeszcze pisałam siostrze część badawczą pracy magisterskiej, o której nie miałam zielonego pojęcia (fizjoterapia). Były niezłe cyrki i nerwy, bo profesorowi cały czas coś się nie podobało. W sobotę wstępnie umówił się z nią na obronę w Wielkim Tygodniu, pod warunkiem poprawienia jeszcze drobnych rzeczy. była zadowolona, że będzie miała trochę czasu na przygotowanie się (pytań nie dał). Tymczasem we wtorek zadzwoniła do niej kobieta z dziekanatu z zapytaniem dlaczego nie złożyła jeszcze pracy. No to ona, że jeszcze ma trochę czasu, a ona do niej, ale pani ma jutro obronę. Boże, ona w płacz, ja szybko do kompa zrobić te poprawki. Wczoraj rano wydrukowała pracę i tego samego dnia obroniła się na 5. Za pracę też dostała 5, normalnie jestem z siebie dumna :) Ale nerwów mnie to kosztowało, szkoda gadać:read:

Eryk od wczoraj chodzi do przedszkola, ale pokaszluje mi trochę cały czas. Nie wiem, może przez to suche powietrze w domu. Na bilansie jeszcze nie byliśmy, bo non stop chorował. W ogóle to Wasze dzieci zajmują się/bawią się czymś same przez dłuższy czas? Bo on wcale :( Cały czas muszę z nim układać samochodziki albo opowiadać bajki o Zygzaku. Ledwie oczy otworzy rano, już mi karze bajkę opowiadać. Boże, już wymiękam czasami. Nic się przy nim nie zrobi, jedynie jak tv ogląda :(

Dzisiaj mi się coś stało w kolano. Siedziałam z Erykiem na dywanie i nagle wstać nie mogłam, okropny ból. Siostra mowi, że to łąkotki. mam nadzieję, że mi to przejdzie, bo już mam dość lekarzy na ten rok.

Asik mam nadzieję, że rozwiąże się sprawa z wózkiem. Ja miałam taką sytuację z łóżeczkiem. Było jak nowe, a kobieta dostała ze złamaną na pół szufladą! Ale napisała, że mąż to skleił i jest zadowolona mimo wszystko, więc kamień spadł mi z serca, bo też już się bałam, że 300 zł będę musiała zwracać...

Aniu gratuluję ząbków i życzę powodzenia Oleńce na konkursie. U nas w przedszkolu są lekcje tańca, ale Eryk nie chce nawet o tym słyszeć...

Ostatnio zrobiłam sobie dzień wolnego i wybrałam się do mojego ukochanego H&M. Wyszłam z 2 torbami z działu dziecięcego, a z damskiego wyszłam zawiedziona, bo nie było kurtki skórzanej z ćwiekami, którą upatrzyłam sobie na stronce. Także wiosno, poczekaj jeszcze :D

Się rozpisałam za cały miesiąc hihi. Madziu to dla Ciebie:love_pack: Zmotywowałaś mnie do wpisu, więc teraz czytaj hihi :transfer:

Zdrówka dla dzieciaczków:*
Teraz będę już pisać na bieżąco, żeby was tak nie męczyć:36_1_21:


http://img34.glitterfy.com/11244/glitterfy1145410376D32.gif http://s2.pierwszezabki.pl/025/0252929a0.png?9950
http://www.suwaczek.pl/cache/e42949bc8e.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matko, ale sklerotyczka ze mnie.

Wszystkiego naj, naj dla Aleksandra:36_3_19:

Jesteś przeuroczy słodziaczku i zakochałam się w Twoim stroju. Ja to w ogóle mam fioła na punkcie małych chłopców:36_1_21:


http://img34.glitterfy.com/11244/glitterfy1145410376D32.gif http://s2.pierwszezabki.pl/025/0252929a0.png?9950
http://www.suwaczek.pl/cache/e42949bc8e.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie kochane całe wieki tu się nie odzywałam czas to zmienić:)
Tinko wszystkiego najlepszego dla Olusia.
Aniag gratuluję zabków u Marysi
Asik współczuję sytuacji z wózkiem mam nadzieję że wszystko się wyjaśni.

U nas jakoś leci ja od jutra zaczynam urlop wychowawczy nie mogę wrócić do pracy bo nie mam z kim zostawić dzieci,na opiekunkę nie mogę sobie pozwolić i chwilowo na przedszkole również jest ciężko finansowo.
Zuzia odpukać zdrowa,troszkę słabo przybiera na wadzę mamy skierowanie na morfologię i mocz.Malutka ma już jednego zabka czekamy na kolejnego.Nocki w sumie ładnie przesypia usypia ok 21-22 i śpi do 6-7 więc nie mogę narzekać.
Anitka miała dłuższy czas problem z robieniem kupki ale już jest dobrze i robi bez problemu. Przestała być zazdrosna o Zuzie ale zrobiła się uparta i nie usłuchana ja jej np nie pozwalam ogladać bajki ona sobie podchodzi i włacza bajkę sama.
Ewelinko moja uwielbia kucyki Pony na ich punkcie ma bzika ma ich chyba z 20szt i potrafi się nimi dosyć długo bawić,uwielbia też ta bajkę zapamietuje teksty z tej bajki i powtarza ję potem jak się bawi tymi konikami.Uwielbia tańczyć na talent do tańca to z pewnościa ma po tatusiu.
Jutro wrzucę fotkę dziewczynek postaram się częściej zagladać


http://fajnamama.pl/suwaczki/xnu9nz9.png

http://fajnamama.pl/suwaczki/840da4k.png

http://kobietaintymnie.pl/suwaczek/cache/cf8ca9bc.gif

Pamiętamy o Tobie nasz Aniołku 6.11.2011[*]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Allelujah!! Forum nam sie ruszyło ;)))))))

Tinko kurcze nieciekawie... Zdrowia dla teścia!! Dobrze, ze macie z kim Olka zostawić :)

Ewelinko :* :36_1_15: dobrze ze sie odezwalas tak bardziej wirtualnie ;)
Rzeczywiście zamieszanie z ta obrona, ale dobrze ze wszystko wyszło na prosta ;)
Zuzia coraz częściej bawi sie sama, choć tez lubi jak sie przy niej siedzi i patrzy jak układa puzzle, z klockami jeszcze średnio jej wychodzi, ale na szczęście nie jest umeczajaca i mozna coś zrobić ;)

Mamusiu super ze jesteś znowu z nami :)

Ninka po szczepieniu ok, waży 6500 i 65 cm czyli wymiary takie usrednione ;)
Wczoraj normalnie cały dzien przestała, ale to chyba po szczepieniu, jak zasnela po 21 to wyciagnelam ja z kołyski po 12, chyba będzie z 15 h ;) ale to dobrze bo miałam takiego lenia i tylko cud sprawił ze z pizamy sie przebralam ;)


http://s3.suwaczek.com/200812175365.png

http://s2.suwaczek.com/201211075565.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, to widzę, że tylko mój taki męczący. Na króliczka szykuję mu trochę prezentów, to może będzie spokój przez jakiś czas:36_15_33:
Mama non stop mnie męczy, że jest najgorszy z całej grupy z malowania, a ja już nie mam pomysłów :( Nie chce malować i koniec! Mam go zmuszać czy co??

Zapomniałam Wam wczoraj napisać, że Eryk ma dziewczynę w przedszkolu:36_3_18: Ja wchodzi do sali, to ona go od razu za rękę, przytula i całuje. Normalne w szoku byłam jak to pierwszy raz zobaczyłam! A co gorsze druga mała też ma na niego chrapkę i się potrafią pobić nawet która ma koło Eryka leżeć na leżakowaniu po obiedzie.

U nas dowaliło dzisiaj śniegu, dawno tyle nie widziałam. Pierwszy raz tej zimy poszły w ruch sanki:wrrr:

Mamusiu czekam na fotki dziewczynek :)

Magan nieźle Ci malutka pospała! Mojej kuzynki synek waży 6 kg i jest z 29.11, więc Ninka ładnie waży. Mały kuzynki już zaliczył pierwszy pobyt w szpitalu - zapalenie oskrzeli miał, ale już na szczęście dobrze wszystko.

Jeszcze jedno pytanie na koniec. Wiem, że kupowałyście kiedyś takie tablice dwustronne. Zastanawiam się czy mu nie kupić, żeby chociaż tak trochę malował, ale nie chcę, żeby stała bez sensu. Czy Wasze dzieci chętnie jej używają czy nie bardzo? Kurcze, nie wiem co robić...


http://img34.glitterfy.com/11244/glitterfy1145410376D32.gif http://s2.pierwszezabki.pl/025/0252929a0.png?9950
http://www.suwaczek.pl/cache/e42949bc8e.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

magan Nina bardzo ładnie przybiera na wadze,moja w pół roku ważyła 6400.Zazdroszczę takiego spania Niny moja nawet nocy nie prześpi,góra 4 godz a potem pobudki.

Ewelina gratuluję dzieczyny Erykowi,no,no. A tym malowaniem się nie przejmuj,moja Ola pierwsz rok w przedszkolu tez za ładnie nie malowała a o rysowanie to już wogóle jej nie szło.A teraz uwielbia to robić i coraz ładniej rysuje.Zresztą nie każde dziecko musi miec talent do tego może jest dobry w czym innym.

Mamusiu fajnie,że się odezwałaś.Czekamy na fotki


http://www.suwaczki.com/tickers/l22ndf9hdklrabz2.png http://s2.pierwszezabki.pl/049/0493779f0.png?9550
http://www.suwaczki.com/tickers/3i49vcqgyyizaqbv.png
http://www.suwaczki.com/tickers/fdqgxzdvxx3xs6iu.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aniag
Ewelina gratuluję dzieczyny Erykowi,no,no. A tym malowaniem się nie przejmuj,moja Ola pierwsz rok w przedszkolu tez za ładnie nie malowała a o rysowanie to już wogóle jej nie szło.A teraz uwielbia to robić i coraz ładniej rysuje.Zresztą nie każde dziecko musi miec talent do tego może jest dobry w czym innym

Też mi się wydaje, że nie każdy musi umieć rysować, tylko chciałabym, żeby rączkę trochę ćwiczył, żeby nie miał potem kłopotu z pisaniem liter.
Oj on ma wielki talent, tylko nie wiem jak go nazwać... Od kiedy skończył 2,5 roku potrafi rozpoznać marki wszystkich samochodów, nie potrzebuje widzieć nawet znaku. Ma bardzo rozwiniętą pamięć wzrokową i nie raz mnie już zadziwił. Potrafi zwrócić uwagę na najmniejsze detale. W swojej kolekcji ma około 200 resoraków i ostatnio w trakcie zabawy odkryłam, że potrafi po kształcie rozpoznawać marki autek (z zamkniętymi oczami).
Byłam w szoku...

Byliśmy dzisiaj na saneczkach i było super. Zgram fotki i jak będzie coś w miarę to wrzucę tutaj, bo dawno nic nie dodawałam :)

Miłej niedzieli :*


http://img34.glitterfy.com/11244/glitterfy1145410376D32.gif http://s2.pierwszezabki.pl/025/0252929a0.png?9950
http://www.suwaczek.pl/cache/e42949bc8e.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zajrzalm tylko na chwile, ledwo na oczy widze...

Ewelinko nie zmuszac, ale zachecac....nie wiem co juz masz, wiec moge sie poworzyc.
Kazda rzecz sie przyda,zeby pocwiczyc paluszki i raczki. Potem bedzie latwiej pisac.
Nie musi byc typowe rysowanie...moze byc plastelina, ciastolina, piankolina itp.
Moze malowanki wodne, rysowanie po piasku, po kaszy....bierzesz tace, wsypujesz piasek i rysuje.
cos innego i ciekawego.

Potem, sa super ksiazki (moja kolezanka je napisala) Szczerze polecam, Hania w nich zakochana, a nawet jak nie zainteresuja go teraz bedzie na pozniej.opinioe dalam tu, tylko inna jest łatwiejsza...jest juz ich chyba 4 rodzaje.
Kraina szlaczków dwóch małych ślimaczków - Mama Na Zakupach

Tablica....Hania ma i rysowala, szybko w kat poszla. Na scianie ma naklejke - tablice kredowa i rysuje.
Mozesz kupic takie cos na allegro.
To tyle, jak masz pytania, pisz na pv - latwiej bedzie mi odpisac.

pozdrawiam was i dzieciaczki


http://lb5m.lilypie.com/8OQ1p1.pnghttp://lb2m.lilypie.com/Pmy5p2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zajrzalam tylko na chwile, ledwo na oczy widzę...

Ewelinko nie zmuszać, ale zachęcać....nie wiem co juz masz, wiec mogę sie powtórzyć.
Kazda rzecz sie przyda,zeby poćwiczyć paluszki i raczki. Potem będzie łatwiej pisać.
Nie musi byc typowe rysowanie...może byc plastelina, ciastolina, piankolina itp.
Moze malowanki wodne, rysowanie po piasku, po kaszy....bierzesz tace, wsypujesz piasek i rysuje.
cos innego i ciekawego.

Potem, są super książki (moja koleżanka je napisała z wieloletnim doświadczeniem ) Szczerze polecam, Hania w nich zakochana, a nawet jak nie zainteresują go teraz będzie na później.opinie dałam tu, tylko inna jest łatwiejsza...jest już ich chyba 4 rodzaje.
Kraina szlaczków dwóch małych ślimaczków - Mama Na Zakupach

Wydawnictwo Olimp -ta na początek

Tablica....Hania ma i rysowała, szybko w kat poszła. Na ścianie ma naklejkę - tablice kredowa i rysuje.
Możesz kupić takie coś na allegro.
To tyle, jak masz pytania, pisz na pv - łatwiej będzie mi odpisać.

pozdrawiam was i dzieciaczki


http://lb5m.lilypie.com/8OQ1p1.pnghttp://lb2m.lilypie.com/Pmy5p2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Tinkuś, nie wiedziałam, że jest coś takiego jak książeczka wielokrotnego użytku.

On strasznie lubi labirynty, łączenie w pary, jak trzeba coś dokończyć - tego typu zadania właśnie. Nie jest tak, że nic z nim nie robię. Kupuję mu takie książeczki często, a jak je zobaczy to od razu musi wszystko rozwiązać. Tylko kolorować nie lubi. Nie wychodzi mu niewychodzenie za linię i to go zniechęca, płacze zaraz. Jest okropnie wrażliwy :(

Zaraz poszukam tych książeczek. Dzięki :*


http://img34.glitterfy.com/11244/glitterfy1145410376D32.gif http://s2.pierwszezabki.pl/025/0252929a0.png?9950
http://www.suwaczek.pl/cache/e42949bc8e.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej dziewczynki :)

Ewelinko moja Zuzia tez kiepsko maluje, ja bym ja oceniła na poziomie 2,5 - 3 latka... Ma taka przyjaciółkę w przedszkolu, która co chwila jej coś maluje, ale jej rysunki to palce lizać ;) Zuzia chętnie maluje, ale to wciąż jeszcze bazgroly... Dopiero niedawno nauczyła sie trzymać prawidłowo nozyczki... Ewelinko no to co ze wychodzi za linie, pewnie potrzebuje wiecej czasu tak jak Zuzia...

A Tinka ma super pomysły, tez muszę kupić jej ta książeczkę :)

Aniu, Ninka rzeczywiście ładnie przybrała na wadze, chociaż dla mnie wciąż jest drobniutenka, podskoczyla z ta waga bo je jak opetana wypija ok 200-220 ml mleka i wydaje mi sie ze jak na czteromiesieczniaka to dużo ;) Niedługo rozszerze jej dietę, z Zuzia tez mi sie nie spieszylo ;)


http://s3.suwaczek.com/200812175365.png

http://s2.suwaczek.com/201211075565.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkiego najlepszego dla Olusia!!!!! jesteś cudowny!!!!
Dawno mnie tu nie było za co przepraszam
U nas jakoś leci Miłoszek chodził do przedszkola tydz później trochę katar i nie dawałam go parę dni poszedł i znowu katara i kaszel.Robimy inhalacje i tak ciągle !!!!!mam dość tej zimy masakra choć wiosny tez się boję bo on alergik !!!!
Święta już tuż tuz robię wielkie sprzątanie .
Tinko jak ten czas szybko zleciał Oluś już roczek !!!!
Ewelinko jesteś wielka tak pomogłaś siostrze!!!!super


http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/2849.png
http://www.suwaczek.pl/cache/a416b6578c.png
http://www.suwaczek.pl/cache/2587710bc4.png
http://s9.suwaczek.com/200812075278.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Renko mój non stop też katar i kaszel. Ostatnio tak szalał na śniegu i na drugi dzień już katar i kaszel oczywiście. Siedział 3 dni w domu i dzisiaj już poszedł do przedszkola, bo na szczęście mu przeszło. Ale mam cholerny problem z jednym jego kolegą, normalnie nie mogę dzieciaka, nie wiem co mam robić:yyy:

Mama chwaliła dzisiaj Eryka, że ładnie robił zadania (łączenie w pary i jakieś układanki) i tak mi opowiadała, że chlopcy z początku 2008 r. od jakiegoś czasu już ładnie i chętnie malują, a jeszcze niedawno była tragedia i w sumie stwierdziła, że widocznie musi dojrzeć do tego, żebym już tak się nie martwiła tym...

Buziaczki dla dzieciaczków :*


http://img34.glitterfy.com/11244/glitterfy1145410376D32.gif http://s2.pierwszezabki.pl/025/0252929a0.png?9950
http://www.suwaczek.pl/cache/e42949bc8e.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewelinko te nasze dzieciaki mam nadzieje ze się uodpornią w tym roku i na drugi rok przestana chorować mój już tydz nie był w przedszkolu.


http://www.bejbej.nazwa.pl/zasuwaczki/2849.png
http://www.suwaczek.pl/cache/a416b6578c.png
http://www.suwaczek.pl/cache/2587710bc4.png
http://s9.suwaczek.com/200812075278.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Renko dziękuje zażyczenia i ja Wam tez życzę zdrowych, wesołych świat.

Ja wlasnie siedze sama w domu z mega grypa, maz z dziecmi u rodzicow. Tak mnie dopadlo,ze ledwo zyje.

U nas dzieci tez caly czas chorobowo. H. tyle razy w zeszlym roku nie chorowala jak w tym roku. Teraz siedziala 2 tygodnie w domu i nadal nie jest ok. Ale chyba dopkoi nie przyjdzie wiosna, lepiej nie bedzie.
O. szaleje, z siostra sie swietnie bawi. Nawet nie przypuszczalam,ze taki maluszek tyle moze nauczyc sie od starszej siostry.
Ale tez jest urwis (maly lobuziak)psoci, niszczy, H. byla grzeczniejsza.


http://lb5m.lilypie.com/8OQ1p1.pnghttp://lb2m.lilypie.com/Pmy5p2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boże dziewczyny doradźcie mi co mam zrobić za chłopakiem, który targa Eryka za kaptur, szczypie, ciągnie za rekę z taka siłą, że mały upada, a dzisiaj przegiął!!! Mój tato odebrał Eryka z ugryzieniem na twarzy - koło noska miał odbite dosyć mocno zęby. Rozmowy z matką nic nie dają (to moja sąsiadka), do niego nic nie dociera, a do tego się wypiera, ze to nie on, ale oczywiście są świadkowie. Co ja mogę jeszcze zrobić. Siedzę w domu i martwię się rano czy mojemu dziecku nie zrobi krzywdy, to chore :( Piszę szybko, bo jestem wpieniona na maxa...


http://img34.glitterfy.com/11244/glitterfy1145410376D32.gif http://s2.pierwszezabki.pl/025/0252929a0.png?9950
http://www.suwaczek.pl/cache/e42949bc8e.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Ewelinko,

Kurde co za dziecior!! Skoro rozmowa z matka nic nie daje, widzę ze jak grochem o ścianę! Z tego co pamietam wychowawczynia Eryka jest Twoja mama, co ona mówi o ich relacjach? Jeśli wychowawcy nie maja na to żadnych argumentów, wpływu... Ja bym zgłosiła to do dyrektora/ki, na pewno musi istnieć jakiś środek, żeby małego zabijake obezwladnic ;) przecież nie moze tak być żeby małemu działa sie krzywda...

Buziaki :*


http://s3.suwaczek.com/200812175365.png

http://s2.suwaczek.com/201211075565.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skupiłam się w tamtym poście na Eryku, ale on dokucza wszystkim dzieciom - jak budują coś z klocków to podbiega i rozwala, gryzie, szczypie, jednego chłopca to raz dusił! Żadne dziecko nawet usiąść koło niego nie chce w kole, podać ręki w trakcie zabawy, jest odtrącony całkowicie, ale się dzieciom nie dziwię wcale, asekurują się zanim im coś zrobi. Sam jest sobie winny, ale myślę, że w ten sposób chce zwrócić na siebie uwagę. Tylko, że nie tędy droga.
Co gorsze ma jeszcze głupie odzywki, np. jak mama mówi, że idzie za karę na karne krzesło, to on na to, że super, lubię tam siedzieć i się pokrzywia.
A kłamać tak potrafi na poczekaniu, że szok. Mama się wczoraj go pyta dlaczego ugryzł Eryka, to on pokazał jej strupy na twarzy sprzed tygodnia i powiedział, że Eryk go podrapał (a w tamtym tygodniu już jej miał).
Eryk go zna od urodzenia i jest jedynym dzieckiem, który wyraża chęć do zabawy z nim, tyle, że tamtego żadna zabawka nie zainteresuje, puzzle, układanki, nic dosłownie.
Oczywiście nie jestem jedyna, która skarży się na niego.
A wiecie co jest najgorsze? Że jego babcia pracuje w kuratorium i jest nietykalny! Co z tego, że poszłabym do dyrektorki? Ona wie jaki on jest, a mimo tego przychodzi do sali i głaszcze go po głowie, żeby pewnie babci opowiedział, żeby się jej podlizać.
Muszę jakoś zmęczyć te 2 miesiące, a potem przeniosę go do innej grupy. Pozna nowych kolegów, na szczęście nie będzie miał z tym problemów, bo dzieci lgną bardzo do niego, a ja będę spokojna przynajmniej.
A tamten dostanie po dupie jak pójdzie do szkoły, jeśli teraz tak go nie lubią, to potem będzie jeszcze gorzej, no chyba, że się zmieni, ale wątpię, bo to już taki typ po prostu...
Dołączam zdjęcie mojego słodziaczka z wczorajszego wieczora, już tak tego ugryzienia na szczęścia nie było widać. Jeszcze tamta pani powiedziała, że w porę go odciągnęła, bo byłoby gorzej :(


http://img34.glitterfy.com/11244/glitterfy1145410376D32.gif http://s2.pierwszezabki.pl/025/0252929a0.png?9950
http://www.suwaczek.pl/cache/e42949bc8e.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...