Skocz do zawartości
Forum

Jesteś matką 11-16 letniej córki? Mogę liczyć na twoją pomoc?


Gość Valeria

Rekomendowane odpowiedzi

Witam{#clap} Jesteś matką i masz córke w wieku 11-16 lat? Wołam o pomoc!

Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ w obecnej sytuacji nie mam innej możliwości przeprowadzenia swoich badań, a brakuje mi tylko 20 wypewnionych ankiet  :( 

Jestem studentką  5 roku psychologii.

Znalazłam się na tym forum, ponieważ bardzo się interesuje relacjami rodzic-nastolatek i wszelkimi trudnościami wynikającymi z rozwoju nastolatka. Dlatego w swojej pracy magisterskiej skupiam się na:

{#lang_emotions_heart}Matkach i ich córkach w wieku 11-16 lat. Ankieta internetowa jest do wypełnienia przez matkę i przez córkę, każdy to może zrobić z własnego telefonu lub laptopu. Link do ankiety:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSftaAYuRD-5Ckq5X5VeRG9D-9g-h_8nt3evvAbI2qG4LOhADQ/viewform?fbzx=-4455782451443791449&fbclid=IwAR1sT2R_TpCS6j1pBGk7CMarHgKneYX45cYupuciQ8MJ-4BS8AfvOpllBoo

Głównym celem badania, w którym mogą Państwo uczestniczyć jest zweryfikowanie zachowań jedzeniowych oraz radzenia sobie ze stresem u matek i ich córek.

Jeżeli wyrazicie Państwo zgodę na udział w badaniu, zostaniecie poproszeni o wypełnienie dwóch kwestionariuszy oraz wskazanie wybranych danych (wiek, wzrost, obecna masa ciała itp.). Ponieważ badanie jest poufne, Państwa dane są chronione tajemnicą. Czas wykonania badania jest różny w zależności od tempa pracy, a przeciętny wynosi około 10-15 minut.

Dla Was to 10-15 minut wolnego czasu, a dla mnie możliwość kontynuowania kolejnych rozdziałów pracy magisterskiej

Bardzo proszę o pomoc, jednocześnie dziękuję za zainteresowanie i dobre chęci :)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się