Skocz do zawartości
Forum

Kariera czy rodzina


Gość Olafinka

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Olafinka

Jestem nauczycielem. Dzisiaj przedłużono mi umowę w szkole, ale tylko na rok. Dyrektor mówił, że dopiero od jeszcze następnego roku szkolnego druga nauczycielka, który uczy tego samego przedmiotu co ja, odejdzie na emeryture, to wtedy będę jedynym przedmiotowcem, to będziemy mogli podpisać na dłużej, bla, bla bla...
Psychicznie już nastawiłam się na to, że chciałabym starać się już o dziecko. Ale jeśli zajdę w ciążę teraz, to nie będę miała gdzie wrócić do pracy. A znowu pracując będę pewnie coraz mocniej czuła, że mogłabym już starać się o dziecko i marnuje czas...
Jestem w kropce... I potrzebuję jakiejś dobrej duszy, który powie mi, że będzie dobrze ;)

Odnośnik do komentarza

Ciężko doradzić. Ile kobiet to tyle opinii. Ja wiem, że odkladalam decyzję bo zawsze było coś, a teraz jest bardzo duży problem.
W głowie mam tylko słowa które kiedyś usłyszałam od spotkanej kiedyś lekarki - nigdy nie będzie dobrego czasu na dziecko, im więcej się mysli tym jest gorzej. A wiele spraw się rozwiązuje samych i pozytywnie jak juz ciąża jest.

Odnośnik do komentarza
Gość maszkaimis

dokladnie tak, nigdy nie bedzie dobrego czasu bo zawsze bedzie cos , wiec najlepszym rozwiazaniem bedzie starac sie o dziecko przez ten rok, jak sie uda to na pewno nie bedziesz zalowac. a jakby sie nie udawalo to bedziesz miala wiekszy etat i dalej mozesz sie starac. nie odkladaj tej decyzji za dlugo bo nie zawsze sie udaje od razu a potem mozna zalowac bo jest juz za pozno. A jak sie chce miec wiecej niz jedno to juz w ogole przed 30 dobrze zaczac.

Odnośnik do komentarza
Gość Niewiadoma

Mam ten sam problem. Już że 100 razy zmieniałam zdanie. Tyle że mam już dziecko 3 letnie. I marzymy o rodzeństwie dla niego. Póki co myślę że zaczekam rok. Ale nie wiem czy nie zmienię zdania. A może los sam zadecyduje.

Odnośnik do komentarza