Skocz do zawartości
Forum
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Helkamelka

Antykoncepcja - ile daje procent?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Helkamelka

Witajcie dziewczyny, mam pytanie bo dostałam zapisane od lekarza tabletki antykoncepcyjne Vines i czy działają 100% jezeli zaczęłam je brać w 2 dniu po okresie ? Słyszałam że przez tydzień jeszcze dodatkowo trzeba się zabezpieczać gdy się weźmie je po okresie a nie w 1 dzień miesiączki .. i teraz nie wiem czy mam czekać ten tydzień i się zabezpieczac jeszcze dodatkowo czy jak.. dziewczyny a wy co o tym myślicie może, któraś z was coś wie na taki temat. Buźka ;*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wzięłaś je w drugim dniu okresu czyli spóźniłas się jeden dzień to zatrzymana owulacje, jeśli spóźniła się tydzień to uważaj do kolejnej miesiączki bo owulacja może wystąpić, wtedy ja bym już nie brała tych tabletek tylko od 1 dnia kolejnego cyklu.


Kamilek 23.10.2019
https://www.suwaczek.pl/cache/a12e3d84ff.png
Filipek 1.03.2017
https://www.suwaczek.pl/cache/247dc397cf.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Helkamelka

Byłam u położnej powiedziała mi, że muszę poczekać i dodatkowo się zabezpieczać przez ten tydzień dwa dalej nie muszę bo tabletki zatrzymają owulację i dostanę okres szybciej :) ale czy w to wierzyć to nie mam pojęcia. Aktualnie jestem na 10 tabletce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Helkamelka

A no i u mnie są cykle nieregularne nieraz nie posiadam miesiączki przez 3,4 miesiące dlatego ginekolog zapisał mi Vines, żeby wyregulować mam 3 opakowania i wtedy zobaczymy co dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja brałam tabletki wiele lat i u mnie się sprawdzaly, ale różnie to bywa i nie mozna zapominać o tabletce.
Myślę że powinnaś cały miesiąc uważać aż do kolejnengo cyklu, oczywiscie jeśli zdecydowanie nie chcesz ciazy.


Kamilek 23.10.2019
https://www.suwaczek.pl/cache/a12e3d84ff.png
Filipek 1.03.2017
https://www.suwaczek.pl/cache/247dc397cf.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Helkamelka

Witajcie dziewczyny 15 tabletka a ja od 3- 4 dni mam dziwne bóle w brzuchu i mdłości, czyżby tabletki trzeba było zmienić ? Nie wiem co o tym myśleć są to dwuskładnikowe i od czasu jak jest faza z tym drugim składnikiem zaczęły się te problemy ... Nie wiem czy iść z tym do ginekologa żeby przepisał inne albo odstawić, nie mam pojęcia :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co na musiałam brać tabletki z większą ilością hormonu, bo jak brałam te z m e jzza nowej generacji to było za mało hormonu i zaczynałam plamic już od około 15 tabletki. Nie moalam natomiast żadnych skutków ubocznych. Po ciąży nie chciałam już tabletek i zaopatrzylam się w krążki nuvaring, czułam się jakbym miala umrzeć, było mi słabo, mialam kolatania serca, strasznie mnie mdlilo i bolał brzuch. Nie jestem wrażliwa na bol, w ciazy nawet mdłości nie miałam, a po krążkach była masakra, potem dostałam krążki innej firmy, 3 miesiące było dobrze i znów się zaczęło, wiec odstawilam i uwazalismy z mężem, ponieważ i tak planowaliśmy druga ciąże wiec wpadka nie byłaby i nie jest tragedia i radością, bo po roku takich praktyk okazało się że jestem w ciazy.


Kamilek 23.10.2019
https://www.suwaczek.pl/cache/a12e3d84ff.png
Filipek 1.03.2017
https://www.suwaczek.pl/cache/247dc397cf.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Helkamelka, ja lata temu brałam tabletki antykoncepcyjne, na które mój organizm bardzo źle reagował. Dostałam potem inne tabletki. Znów to samo. Tak się zraziłam, że nawet nie chciałam kolejnych pastylek. Od tamtej pory nie biorę żadnych tabletek i złe samopoczucie się skończyło :)


2005 :), 2007 :), 2014 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Sensa

Wcale nie musisz brać tabletek, jak je źle tolerujesz. Możesz przecież zmienić antykoncepcję np. na krążek pola ring i po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość karolianka

Nie mam tego problemu, ja się lepiej czuję na pigułkach niż bez. Biorę vixpo, bez niego miałam koszmarny pms, teraz na luzie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa47

Ja aktualnie przyjmuję orlifique. Doktor obiecał, że spokojnie mogę na nich do menopauzy dociągnąć. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tyśka23

Też biorę Vixpo, teraz zupełnie inny świat, nic mi nie dokucza, a libido nie spadło ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ilona444

ja urodziłam 2 dzieci i za każdym razem wracałam do pigułek, teraz po 3 ciąży postanowiłam sie nie truć ;) zaryzykowałam i używam błonę dopochwową diafragma i żel plemnikobójczy, zdaje egzamin na 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bojowa

uważam, że jeśli stosuje się zgodnie z zaleceniami to procent powinien być naprawdę duży - jak od jakiegoś już czasu biorę Vibin z przerwą na ciążę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Natka89

Też po ciąży wróciłam do Vixpo, najlepiej radzi sobie z moim pms i humorami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

regularnie stosowana daje dużo % nawet 99,9%. Zawsze istniej jakieś tam minimalne ryzyko ale gdzie ono nie występuje. Ja biorę Vibin gdzie z 28 tabletek 7 jest plecebo - to tak aby brać ciągiem bez zapominania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tabletki nigdy mnie nie zawiodły. Brane systematycznie dają bardzo dużą skuteczność ! Dzięki nim też miałam skąpe i krótkie miesiączki. A po odstawieniu ich nigdy nie mialam problemu z zajściem w ciążę. Trzy ciążę 3 miesiące po ich odstawieniu. Czwarta to już po poronieniu więc trochę dłużej, gdyż organizm musiał się zregenerować .

Jedyny minus ...libido spadło do zera ;-/.


https://lbdf.lilypie.com/v2VEp2.png
https://lbyf.lilypie.com/5gulp2.png
https://lbyf.lilypie.com/uITfp2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...